Juist niet. Als ze er niet uitvliegt is dat niet heaven for everyone tochquote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jahaaaa en heaven for everyone![]()
Daar zit ik ook op te kijkenquote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef Kleintje het volgende:
(best geinig om het topic zo te vullen. Gelukkig hebben ze meer dan genoeg nummers....)
Ik ga er vandoor.... http://www.geocities.com/SunsetStrip/Arena/4268/
Daar vind je nog veel meer nummers van ze!
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef F4iTH het volgende:
Ok in geval van Lieske hou ik het op Fat Bottomed Girls van Queen
De tekst heeft verder geen betrekking op mij maar wel op een paar andere fokkers hier![]()
Show must go onquote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
IK als Lieske moet vertrekken.
klopt.... ik was iets te enthousiast en las de niet niet.... wens en vader en gedachte enzoquote:Op donderdag 24 november 2005 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Juist niet. Als ze er niet uitvliegt is dat niet heaven for everyone toch
Klopt allemaal!!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:55 schreef Kleintje het volgende:
He wat... 'mijn trein naar huis halen'???
Heb jij een eigen trein??? En ga je die nu in je huis zetten....
God damn... dan moet jij én groot wonen.... én rijk zijn
Mooi nummertje ja.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
een van mijn favoriete nummers
there's no beautyqueen in this locality
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:54 schreef Sassefras het volgende:
mensen!! een fijne exit avond allemaal! Ik ga mijn trein naar huis halen!
neehee, die rijdt op rails!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goede reis en maar hopen dat de trein op tijd rijdt.
bah, Gert, da's viesquote:Op donderdag 24 november 2005 17:49 schreef Gert het volgende:
Rob is aan het koken.
O, een tribute aan Freddy.. es ff denken. Nou, zo zagen z'n open aidswonden er op het laatst ongeveer uit:
[afbeelding]
I seen ev’ry blue eyed floozy on the wayquote:Op donderdag 24 november 2005 17:57 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Mooi nummertje ja.
En wat dacht je van het stukje:
Oh won’t you take me home tonight?![]()
quote:
die is gewoon in love with her carquote:Op donderdag 24 november 2005 18:00 schreef Bocaj het volgende:
Voor Chantal moet er toch Somebody To Love te vinden zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |