Hoe zou dat nou moeten als al je favoriete vrouwen van alle bb's nu in het huis zaten en er moest gestemdquote:Op donderdag 24 november 2005 17:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik soms wel eens ja. Ik laat me altijd te veel meeslepen door BB.
Maar ze blijft heaven for everyone
het wordt tijd dat tanjalies weer eens de prophetsong doet danquote:Op donderdag 24 november 2005 17:48 schreef Kleintje het volgende:
Maar... als Roel vanavond vertrekt... dan hebben we weer een 'White Queen (As It Began)'
Want dan zal Dido weer veranderen in een ijskoningin
Nou geef mij maar LIESKE in de playboyquote:Op donderdag 24 november 2005 17:40 schreef riri het volgende:
Ze hebben bij playboy al interesse in Dido
zal Chantal leuk vinden![]()
Volgens tanjalies zou het zo maar Dido kunnen worden die het onderspit delft, gebaseerd op de liefdesnacht die nog nooit iemand heeft overleefd.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Iemand trouwens nog geruchten gehoord over een eventuele dubbele exit? (zou zomaar kunnen natuurlijk)
Enne, is Tanjalies al gesignaleerd?
volgens mij staat er in het voorspél wie eruit gaat topic dat Tanjalies denkt dat Dido eruit gaat...quote:Op donderdag 24 november 2005 17:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
het wordt tijd dat tanjalies weer eens de prophetsong doet dan
Rob zal The Loser In The End zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:49 schreef Gert het volgende:
Rob is aan het koken.
O, een tribute aan Freddy.. es ff denken. Nou, zo zagen z'n open aidswonden er op het laatst ongeveer uit:
[afbeelding]
is het eigenlijk wel a human body?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:50 schreef Kleintje het volgende:
En Chantal is die nou van geboortejaar '39????
(ja sorry, anders kwam die titel vast niet naar voren in dit topic)
Some Day One Day, Scanman!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:52 schreef scanman01 het volgende:
Feit is dat als Nathalie er niet uitvliegt vanavond dan is dat a kind of magic
jahaaaa en geen heaven for everyonequote:Op donderdag 24 november 2005 17:52 schreef scanman01 het volgende:
IK als Lieske moet vertrekken.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:49 schreef flugeltje het volgende:
Ongeacht wie er uitgaat vanavond...
Wie jankt er het eerste???
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
IK als Lieske moet vertrekken.
Ik geloof je nog ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
The Hand of God (Hummy)quote:Op donderdag 24 november 2005 17:52 schreef scanman01 het volgende:
Ga je niet kijken dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:54 schreef Sassefras het volgende:
mensen!! een fijne exit avond allemaal! Ik ga mijn trein naar huis halen!
goeie reis!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:54 schreef Sassefras het volgende:
Juist niet. Als ze er niet uitvliegt is dat niet heaven for everyone tochquote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jahaaaa en heaven for everyone![]()
Daar zit ik ook op te kijkenquote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef Kleintje het volgende:
(best geinig om het topic zo te vullen. Gelukkig hebben ze meer dan genoeg nummers....)
Ik ga er vandoor.... http://www.geocities.com/SunsetStrip/Arena/4268/
Daar vind je nog veel meer nummers van ze!
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef F4iTH het volgende:
Ok in geval van Lieske hou ik het op Fat Bottomed Girls van Queen
De tekst heeft verder geen betrekking op mij maar wel op een paar andere fokkers hier![]()
Show must go onquote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt.... ik was iets te enthousiast en las de niet niet.... wens en vader en gedachte enzoquote:Op donderdag 24 november 2005 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Juist niet. Als ze er niet uitvliegt is dat niet heaven for everyone toch
Klopt allemaal!!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:55 schreef Kleintje het volgende:
He wat... 'mijn trein naar huis halen'???
Heb jij een eigen trein??? En ga je die nu in je huis zetten....
God damn... dan moet jij én groot wonen.... én rijk zijn
Mooi nummertje ja.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
een van mijn favoriete nummers
there's no beautyqueen in this locality
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:54 schreef Sassefras het volgende:
neehee, die rijdt op rails!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goede reis en maar hopen dat de trein op tijd rijdt.
bah, Gert, da's viesquote:Op donderdag 24 november 2005 17:49 schreef Gert het volgende:
Rob is aan het koken.
O, een tribute aan Freddy.. es ff denken. Nou, zo zagen z'n open aidswonden er op het laatst ongeveer uit:
[afbeelding]
I seen ev’ry blue eyed floozy on the wayquote:Op donderdag 24 november 2005 17:57 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Mooi nummertje ja.
En wat dacht je van het stukje:
Oh won’t you take me home tonight?![]()
quote:
die is gewoon in love with her carquote:Op donderdag 24 november 2005 18:00 schreef Bocaj het volgende:
Voor Chantal moet er toch Somebody To Love te vinden zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |