Volgens tanjalies zou het zo maar Dido kunnen worden die het onderspit delft, gebaseerd op de liefdesnacht die nog nooit iemand heeft overleefd.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Iemand trouwens nog geruchten gehoord over een eventuele dubbele exit? (zou zomaar kunnen natuurlijk)
Enne, is Tanjalies al gesignaleerd?
volgens mij staat er in het voorspél wie eruit gaat topic dat Tanjalies denkt dat Dido eruit gaat...quote:Op donderdag 24 november 2005 17:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
het wordt tijd dat tanjalies weer eens de prophetsong doet dan
Rob zal The Loser In The End zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:49 schreef Gert het volgende:
Rob is aan het koken.
O, een tribute aan Freddy.. es ff denken. Nou, zo zagen z'n open aidswonden er op het laatst ongeveer uit:
[afbeelding]
is het eigenlijk wel a human body?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:50 schreef Kleintje het volgende:
En Chantal is die nou van geboortejaar '39????
(ja sorry, anders kwam die titel vast niet naar voren in dit topic)
Some Day One Day, Scanman!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:52 schreef scanman01 het volgende:
Feit is dat als Nathalie er niet uitvliegt vanavond dan is dat a kind of magic
jahaaaa en geen heaven for everyonequote:Op donderdag 24 november 2005 17:52 schreef scanman01 het volgende:
IK als Lieske moet vertrekken.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:49 schreef flugeltje het volgende:
Ongeacht wie er uitgaat vanavond...
Wie jankt er het eerste???
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
IK als Lieske moet vertrekken.
Ik geloof je nog ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
IK als Lieske moet vertrekken.
The Hand of God (Hummy)quote:Op donderdag 24 november 2005 17:52 schreef scanman01 het volgende:
Ga je niet kijken dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:54 schreef Sassefras het volgende:
mensen!! een fijne exit avond allemaal! Ik ga mijn trein naar huis halen!
goeie reis!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:54 schreef Sassefras het volgende:
mensen!! een fijne exit avond allemaal! Ik ga mijn trein naar huis halen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |