Als ze er wel uit gaat I'm going slightly madquote:Op donderdag 24 november 2005 17:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
en ze heeft ongetwijfeld stayin power
die titels moeten we er echt inhouden.. als Fok-tribute
en roel "I want to break free"quote:Op donderdag 24 november 2005 17:46 schreef Kleintje het volgende:
En als Dido vanavond vertrekt dan denkt Chantal 'is this the world we created?'
i want it all zeg maar....quote:Op donderdag 24 november 2005 17:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben zou ik het alleen van Chantal, Ingrid en Lieske vervelend vinden als ze gaan vertrekken. Roel, Dido en Nathalie mogen wat mij betreft samen het huis uit...
Hoe zou dat nou moeten als al je favoriete vrouwen van alle bb's nu in het huis zaten en er moest gestemdquote:Op donderdag 24 november 2005 17:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik soms wel eens ja. Ik laat me altijd te veel meeslepen door BB.
Maar ze blijft heaven for everyone
het wordt tijd dat tanjalies weer eens de prophetsong doet danquote:Op donderdag 24 november 2005 17:48 schreef Kleintje het volgende:
Maar... als Roel vanavond vertrekt... dan hebben we weer een 'White Queen (As It Began)'
Want dan zal Dido weer veranderen in een ijskoningin
Nou geef mij maar LIESKE in de playboyquote:Op donderdag 24 november 2005 17:40 schreef riri het volgende:
Ze hebben bij playboy al interesse in Dido
zal Chantal leuk vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |