Da's zeker op je gemakquote:Op donderdag 24 november 2005 17:05 schreef frizti het volgende:
Ik ga maar eens op mijn gemak eten.
Tot na de live-uitzending.
Toedeledoki.
Ik denk inderdaad dat het er min of meer eerlijk aan toe gaat. Dat lijkt me alleen maar logisch. Ik geloof Tanjalies in deze. Die beweert dat het bijna altijd eerlijk gaat, behalve in uitzonderlijke gevallen, als er nog een grote verhaallijn op de plank ligt e.d.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij zegt dus dat het helemaal eerlijk gaat. Zo niet, dan klopt die stelling dus niet.
Chantal's lover verhaallijn is weg... dus...quote:Op donderdag 24 november 2005 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat het min of meer eerlijk gaat. Dat lijkt me alleen maar logisch. Ik geloof Tanjalies in deze. Die beweert dat het bijna altijd eerlijk gaat, behalve in uitzonderlijke gevallen, als er nog een grote verhaallijn op de plank ligt e.d.
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Chantal's lover verhaallijn is weg... dus...
Hij heeft zijn bril ook niet op...quote:Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef Kleintje het volgende:
ahaha... Natasja...
Rob heeft die maden echt niet door...
Nou dan hoef ik van die vent dus echt ammenever nooit geen vlees te eten.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef Kleintje het volgende:
ahaha... Natasja...
Rob heeft die maden echt niet door...
Je moet er toch niet aan denken dat het echt was.... brrrrquote:Op donderdag 24 november 2005 17:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij heeft zijn bril ook niet op...
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:22 schreef scanman01 het volgende:
Vandaag 14 jaar geleden dat Freddie overleed, dus:
[afbeelding]
Off-topic, maar ach
De een zal blij zijn dat ze eruit ligt de ander nietquote:Op donderdag 24 november 2005 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin heel erg vergist. Kijkers zijn heilig. Daar draait het immers allemaal om.
Dus als kijkers opeens afhaken, reken er dan maar op dat ze daarmee in de maag zitten. Dat zullen ze dan ook zeker proberen te voorkomen.
RadioGNAGNAquote:Op donderdag 24 november 2005 17:22 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Off-topic, maar ach
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja leuk, lig je d'r net te palen, klinkt het ineens in je oor: "Piep piep hállo!"
Freddyquote:Op donderdag 24 november 2005 17:22 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Off-topic, maar ach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |