Zoals ik vannacht al schreef; Natte Aliequote:Op donderdag 24 november 2005 18:28 schreef Kleintje het volgende:Hoi Coos.
Coos vertel eens... wie gaat eruit?
onder het motto: get down make love?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je echt dat Dido of Roel eruit vliegt vanavond? Of was dat om de titel?
Er zijn mensen die denken dat een van de twee er wel uit vliegt omdat dat nog iedere keer gebeurd is als een stelletje een nachtje samen krijgt.
Ik heb de gordijnen maar dicht gedaan... maarja of het helpt.. Dead komt toch altijd On Time...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Net effe snel eten en drinken in huis gehaald dus laat die storm maar komen.![]()
Ja?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik heb de gordijnen maar dicht gedaan... maarja of het helpt.. Dead komt toch altijd On Time...
aan welke kust zit jij dan? deze kust heeft al hope woei (op zijn katteks) hier stormt het dus al behoorlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 18:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat hier aan de kust windktracht 9 worden.
Weet je wat: ik blijf lekker binnen, achter de TV en PC.![]()
Zeebanket. Koekjes. Rijsttafels.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:36 schreef Kleintje het volgende:
Isabeau... daar zorg je maar voor
Zelf ben ik straks weg... ga heerlijk met mijn zelfgemaakte indonesische rijsttafel voor de tv hangen...
Even uit huilen en het leven gaat weer doorquote:Op donderdag 24 november 2005 18:16 schreef scanman01 het volgende:
Maar Regenworm, als Lieske wel exit gaat vanavond: don't try suicide
Hier begint t ook al aardig te stormenquote:Op donderdag 24 november 2005 18:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
aan welke kust zit jij dan? deze kust heeft al hope woei (op zijn katteks) hier stormt het dus al behoorlijk
Ik dacht al dat je me nooit zou vragen. Met jou altijd...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeebanket. Koekjes. Rijsttafels.
Kleintje, wil je met me trouwen??
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:40 schreef Kleintje het volgende:
Ik dacht al dat je me nooit zou vragen. Met jou altijd...![]()
![]()
ehm....quote:Op donderdag 24 november 2005 18:40 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je me nooit zou vragen. Met jou altijd...![]()
![]()
Als dat zo is dan My Life Has Been Saved...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:42 schreef melke het volgende:
Tanjalies schreef dat het hem niets zou verbazen als Dido er uit gaat. Hopelijk heeft hij gelijk!
Neuh, dat seksen we er wel afquote:Op donderdag 24 november 2005 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
...maar word ik dan niet veel te dik als ik met jou trouw?
Ik wilde net zeggen, mag ik kijken?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Meer details please
Well, it's gonna be 'one year of love' en daarna zien we wel verder...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan zijn Body Language te zien denk ik dat hij in een depressie zal geraken...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Roel was in het begin zo lekker Mr bad guy, maar helaas is dat wat weg. Zal dat terug komen als Dido weg moet vanavond of zal hij dan helemaal in een depressie schieten?
En na het hele liefdevolle gaan we ruiger te werk... Pain Is So Close To Pleasurequote:Op donderdag 24 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou geweldig zijn als Nathalie en roel er nu uit gaan. Dan wil ik Dido wel eens zienquote:Op donderdag 24 november 2005 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Iemand trouwens nog geruchten gehoord over een eventuele dubbele exit? (zou zomaar kunnen natuurlijk)
Enne, is Tanjalies al gesignaleerd?
Webcammetje erbij!quote:Op donderdag 24 november 2005 18:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, mag ik kijken?![]()
Ook een strak planquote:Op donderdag 24 november 2005 18:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, mag ik kijken?![]()
owquote:Op donderdag 24 november 2005 18:54 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja hallo... ik ben dan niet aan het werk.... werk en prive gescheiden houden
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:01 schreef Kleintje het volgende:
Goed...
Ik ben er vandoor. Tot na de live...
Have fun tonight!
Doei Cool Catquote:Op donderdag 24 november 2005 19:01 schreef Kleintje het volgende:
Goed...
Ik ben er vandoor. Tot na de live...
Have fun tonight!
Jammer dan, de show must go on, dus wij kijken wel toe hoe jij probeert free te breaken als Isa jou in de gienekelogenstoel vastzet voor wat onderzoekjes.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja daaaaag
Ik kan niet presteren under pressure
Kleintje is mijn Princes of the Universe en samen zorgen we voor een Scandal. En iedereen heeft toch Somebody to Love nodig? Ik hoop maar dat ze niet The Great Pretender blijkt te zijn want You take my Breath away. Samen maken we er A winter's Tale van, misschien met een bezoekje aan Barcelona waar ik een Big Spender blijk te zijn. It's a beautiful day want I was borne to love you. Misschien dat ik pas later See what a fool I've been, maar eerst maar Ride the Wild Wind van de liefde. Let's Party!quote:Op donderdag 24 november 2005 18:50 schreef Kleintje het volgende:
Isabeau is the love of my life....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |