aan welke kust zit jij dan? deze kust heeft al hope woei (op zijn katteks) hier stormt het dus al behoorlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 18:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat hier aan de kust windktracht 9 worden.
Weet je wat: ik blijf lekker binnen, achter de TV en PC.![]()
Zeebanket. Koekjes. Rijsttafels.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:36 schreef Kleintje het volgende:
Isabeau... daar zorg je maar voor
Zelf ben ik straks weg... ga heerlijk met mijn zelfgemaakte indonesische rijsttafel voor de tv hangen...
Even uit huilen en het leven gaat weer doorquote:Op donderdag 24 november 2005 18:16 schreef scanman01 het volgende:
Maar Regenworm, als Lieske wel exit gaat vanavond: don't try suicide
Hier begint t ook al aardig te stormenquote:Op donderdag 24 november 2005 18:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
aan welke kust zit jij dan? deze kust heeft al hope woei (op zijn katteks) hier stormt het dus al behoorlijk
Ik dacht al dat je me nooit zou vragen. Met jou altijd...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeebanket. Koekjes. Rijsttafels.
Kleintje, wil je met me trouwen??
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:40 schreef Kleintje het volgende:
Ik dacht al dat je me nooit zou vragen. Met jou altijd...![]()
![]()
ehm....quote:Op donderdag 24 november 2005 18:40 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je me nooit zou vragen. Met jou altijd...![]()
![]()
Als dat zo is dan My Life Has Been Saved...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:42 schreef melke het volgende:
Tanjalies schreef dat het hem niets zou verbazen als Dido er uit gaat. Hopelijk heeft hij gelijk!
Neuh, dat seksen we er wel afquote:Op donderdag 24 november 2005 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
...maar word ik dan niet veel te dik als ik met jou trouw?
Ik wilde net zeggen, mag ik kijken?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Meer details please
Well, it's gonna be 'one year of love' en daarna zien we wel verder...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan zijn Body Language te zien denk ik dat hij in een depressie zal geraken...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Roel was in het begin zo lekker Mr bad guy, maar helaas is dat wat weg. Zal dat terug komen als Dido weg moet vanavond of zal hij dan helemaal in een depressie schieten?
En na het hele liefdevolle gaan we ruiger te werk... Pain Is So Close To Pleasurequote:Op donderdag 24 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |