Het zou geweldig zijn als Nathalie en roel er nu uit gaan. Dan wil ik Dido wel eens zienquote:Op donderdag 24 november 2005 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Iemand trouwens nog geruchten gehoord over een eventuele dubbele exit? (zou zomaar kunnen natuurlijk)
Enne, is Tanjalies al gesignaleerd?
Webcammetje erbij!quote:Op donderdag 24 november 2005 18:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, mag ik kijken?![]()
Ook een strak planquote:Op donderdag 24 november 2005 18:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, mag ik kijken?![]()
owquote:Op donderdag 24 november 2005 18:54 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja hallo... ik ben dan niet aan het werk.... werk en prive gescheiden houden
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:01 schreef Kleintje het volgende:
Goed...
Ik ben er vandoor. Tot na de live...
Have fun tonight!
Doei Cool Catquote:Op donderdag 24 november 2005 19:01 schreef Kleintje het volgende:
Goed...
Ik ben er vandoor. Tot na de live...
Have fun tonight!
Jammer dan, de show must go on, dus wij kijken wel toe hoe jij probeert free te breaken als Isa jou in de gienekelogenstoel vastzet voor wat onderzoekjes.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja daaaaag
Ik kan niet presteren under pressure
Kleintje is mijn Princes of the Universe en samen zorgen we voor een Scandal. En iedereen heeft toch Somebody to Love nodig? Ik hoop maar dat ze niet The Great Pretender blijkt te zijn want You take my Breath away. Samen maken we er A winter's Tale van, misschien met een bezoekje aan Barcelona waar ik een Big Spender blijk te zijn. It's a beautiful day want I was borne to love you. Misschien dat ik pas later See what a fool I've been, maar eerst maar Ride the Wild Wind van de liefde. Let's Party!quote:Op donderdag 24 november 2005 18:50 schreef Kleintje het volgende:
Isabeau is the love of my life....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |