Hai Sjet..quote:
Niet iedereen is een kansloze werkloze die de hele dag in het SC-topic rondhangt.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:29 schreef Bocaj het volgende:
Oude grap hoor...![]()
[BB-SC #813] Koffers pakken
En Dido wordt zijn " love of my big brother life"quote:Op donderdag 24 november 2005 17:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
en roel "I want to break free"
Sorry hoor APK maar ik solliciteer mezelf de pleuris voel mezelf behoorlijk kut dat ik sinds 4 weken werkloos ben en denk zeker niet dat ik kansloos ben maar de werkgevers lijken gewoon niet geintresseerd in mensen die boven een bepaalde leeftijd zijn .quote:Op donderdag 24 november 2005 19:38 schreef APK het volgende:
[..]
Niet iedereen is een kansloze werkloze die de hele dag in het SC-topic rondhangt.![]()
Ik zag jou ook geen kansloze opmerking maken.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:50 schreef ReneMid het volgende:
Sorry hoor APK maar ik solliciteer mezelf de pleuris voel mezelf behoorlijk kut dat ik sinds 4 weken werkloos ben en denk zeker niet dat ik kansloos ben maar de werkgevers lijken gewoon niet geintresseerd in mensen die boven een bepaalde leeftijd zijn .![]()
Dank je APK .quote:Op donderdag 24 november 2005 19:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag jou ook geen kansloze opmerking maken.
Veel succes met solliciteren.![]()
Nou ja zeg!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:55 schreef MissX het volgende:
heeft Nathalie nou weer ijs op der enkel liggen
wat een aansteller zeg
SEEEEEEEEEEEEEEEEWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 24 november 2005 19:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou ja zeg!
Dit is wel héel triest.
You are the Champion !!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kleintje is mijn Princes of the Universe en samen zorgen we voor een Scandal. En iedereen heeft toch Somebody to Love nodig? Ik hoop maar dat ze niet The Great Pretender blijkt te zijn want You take my Breath away. Samen maken we er A winter's Tale van, misschien met een bezoekje aan Barcelona waar ik een Big Spender blijk te zijn. It's a beautiful day want I was borne to love you. Misschien dat ik pas later See what a fool I've been, maar eerst maar Ride the Wild Wind van de liefde. Let's Party!
Oh, hoe gaat het in het BBhuis?
Flugellein!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
SEEEEEEEEEEEEEEEEWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Alles goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |