Don't Lose Your Head, Teamlead!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
en om in stijl van het topic te blijven: love of my life
Lekker nummer trouwensquote:Op donderdag 24 november 2005 17:56 schreef Bocaj het volgende:
Als Dido en Roel blijven zal Roel dan zeggen tegen Dido: Get Down, Make Love ???
Jammer dat ze met aardappels bezig waren en niet fietsenquote:Op donderdag 24 november 2005 17:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
en om in stijl van het topic te blijven: love of my life
Wat voor weer alarmquote:Op donderdag 24 november 2005 18:03 schreef Bommel123 het volgende:
KNMI GEEFT ZOJUIST EEN WEERALRM DIT EVEN TER INFO !!!
Pain Is So Close To Pleasure...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lekker nummer trouwens
Als een van deze drie eruit gaat teken ik ervoor:
[afbeelding]
Maar het liefst Nathalie natuurlijk. Als Lieske of Roel vertrekt hebt ik een sheer heart attack hier.
Vandaag geen exit te gevaarlijk om naar huis te gaanquote:Op donderdag 24 november 2005 18:03 schreef Bommel123 het volgende:
ach.. ik ben vast the loser in the end... maarja.. dat crazy little thing called love hequote:
ZEER ZWARE WINDSTOTEN: GROTE SCHADE MOGELIJKquote:Op donderdag 24 november 2005 18:03 schreef Bommel123 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |