Heb net weer een shotje paracetamol genomen, dus ik kan er weer ff tegenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Flugellein!![]()
Beetje hyper, wijffie?![]()
Jaaaaa, alles goed!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb net weer een shotje paracetamol genomen, dus ik kan er weer ff tegen![]()
Weet je zeker dat die nekpijn niet gewoon een bijverschijnsel is van alcoholtekort?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 2 flesjes Kasteelbier klaarstaandat helpt serieus beter voor m'n nek dan pijnstillers.
![]()
Ikquote:Op donderdag 24 november 2005 20:14 schreef Sjet het volgende:
Ik word nu wel weer een beetje wee van dat 'iedereen houd van mekaar' gedoe![]()
*kuch*quote:Op donderdag 24 november 2005 20:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die nekpijn niet gewoon een bijverschijnsel is van alcoholtekort?![]()
Iedereen? Ik hoor er alleen Nathalie, Roel en Dido de hele tijd over. Maar ja, er gaat natuurlijk wel een van hen naar huis. Daaaag! Veel plezier thuis!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:14 schreef Sjet het volgende:
Ik word nu wel weer een beetje wee van dat 'iedereen houd van mekaar' gedoe![]()
Ik ga vanavond weer aan de:quote:Op donderdag 24 november 2005 20:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die nekpijn niet gewoon een bijverschijnsel is van alcoholtekort?![]()
Dat vind ik dus ook,maar elke exit was tot nu toe in het straatje van Dido en ben bang dat het nu weer zo gaat.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:14 schreef melke het volgende:
Ik ben dat groepjes gevorm echt beu! Nu hoor ik weer zeggen dat het 50/50 is. 3 tegen 3. Roel Dido en Nathalie tegen Lieske Chantal en Ingrid. Vraag me af wie dat gecreeerd heeft. Volgens mij Dido met haar nominatiedrama. Roel gaat ook niet meer op Joost stemmen, is Chantal en Ingrid beu. Waar zou dat toch opeens vandaan komen he..? Vandaar dat er iemand uit groep 1 moet vertrekken. Liefst Dido, dan is dat geklef ook meteen voorbij.
Haaalllooo! Geen naam meer nee. Maar er staan er wel al 2 op mijn naam! Nu jij ook nog he!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:17 schreef Sjet het volgende:
Haaaaaaaaaai Melke!
Geen topics meer op jouw naam verder?![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:14 schreef melke het volgende:
Ik ben dat groepjes gevorm echt beu! Nu hoor ik weer zeggen dat het 50/50 is. 3 tegen 3. Roel Dido en Nathalie tegen Lieske Chantal en Ingrid. Vraag me af wie dat gecreeerd heeft. Volgens mij Dido met haar nominatiedrama. Roel gaat ook niet meer op Joost stemmen, is Chantal en Ingrid beu. Waar zou dat toch opeens vandaan komen he..? Vandaar dat er iemand uit groep 1 moet vertrekken. Liefst Dido, dan is dat geklef ook meteen voorbij.
Welnee joh, ik heb lang zo'n leuke naam niet als jijquote:Op donderdag 24 november 2005 20:22 schreef melke het volgende:
[..]
Haaalllooo! Geen naam meer nee. Maar er staan er wel al 2 op mijn naam! Nu jij ook nog he!
Haar been moet vanavond volgens haar wel in haar laars passen, vandaar dus.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:55 schreef MissX het volgende:
heeft Nathalie nou weer ijs op der enkel liggen
wat een aansteller zeg
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:17 schreef flugeltje het volgende:
Over een uurtje weten we wie er op mag zouten
Jawel. Hoezo?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:17 schreef CartWOman het volgende:
Scan, is u daar?
Dido is gewoon hypocriet. Stemgesprekje van te voren houden, omdat het anders een schok is voor de ander. Heeft ze met Rikket gesproken? En Linda dan? Heeft ze tegen Lieske ooit iets gezegd van haar stem? Dan ook dat geklets dat ze niet van roddelen houdt. Kom op zeg! Zij is er ook mee bezig geweest de boel een richting in te sturen en dat doe je niet zonder roddelen. Hopelijk krijgt ze nu eens de wint van voren. Dido of een van haar maatjes mogen naar huis.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook,maar elke exit was tot nu toe in het straatje van Dido en ben bang dat het nu weer zo gaat.
ik ga geen enkele conclusie meer trekken van wat voor uitspraken dan ook. Ik ga gewoon de live uitzending afwachten, en ik zie het wel. Is de teleurstelling minder groot.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:22 schreef frizti het volgende:
Na aanleiding van de cliffhanger door de voice-over van de reguliere uitzending, denk ik dat Dido eruit vliegt.
Slijmjurrik! Mijn naam is kei stom, maar ja, je moet iets verzinnen he!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
Welnee joh, ik heb lang zo'n leuke naam niet als jij![]()
Wil jij Bergie hier even te woord staan? Vragen/opmerkingen over de Streamverslagenquote:
Wat zei deze dan? Ze scheelde ook maar 1 procent van Menno toen. Het zou mogelijk zijn. Nathalie heeft natuurlijk een tv station achter zich staan hequote:Op donderdag 24 november 2005 20:22 schreef frizti het volgende:
Na aanleiding van de cliffhanger door de voice-over van de reguliere uitzending, denk ik dat Dido eruit vliegt.
Ja dat gevoel kreeg ik er ook bij, nou van mij mag hetquote:Op donderdag 24 november 2005 20:22 schreef frizti het volgende:
Done.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wil jij Bergie hier even te woord staan? Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
M-en-A is er niet.
Je bent een schat.quote:
Was dit de laatste nacht van Roel en Dido? Kijk naar de dramatische exit vanavond.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:27 schreef melke het volgende:
[..]
Wat zei deze dan? Ze scheelde ook maar 1 procent van Menno toen. Het zou mogelijk zijn. Nathalie heeft natuurlijk een tv station achter zich staan he
neutrale titel is beter ...je weet het nooit he!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:27 schreef F4iTH het volgende:
De volgende topic verdient een goeie TT mensen. Dus degene die hem start: wees creatief!
Zoiets als "Doei Chantal...Kwijn weg in Amsterdam" of iets dergelijks .![]()
![]()
Lief momentje.quote:
Wat mij betreft welquote:Op donderdag 24 november 2005 20:32 schreef frizti het volgende:
[..]
Was dit de laatste nacht van Roel en Dido? Kijk naar de dramatische exit vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |