We You are the Championquote:Op donderdag 24 november 2005 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kleintje is mijn Princes of the Universe en samen zorgen we voor een Scandal. En iedereen heeft toch Somebody to Love nodig? Ik hoop maar dat ze niet The Great Pretender blijkt te zijn want You take my Breath away. Samen maken we er A winter's Tale van, misschien met een bezoekje aan Barcelona waar ik een Big Spender blijk te zijn. It's a beautiful day want I was borne to love you. Misschien dat ik pas later See what a fool I've been, maar eerst maar Ride the Wild Wind van de liefde. Let's Party!
Oh, hoe gaat het in het BBhuis?
Mooi gesproken... ik ben er helemaal ontroerd vanquote:Op donderdag 24 november 2005 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kleintje is mijn Princes of the Universe en samen zorgen we voor een Scandal. En iedereen heeft toch Somebody to Love nodig? Ik hoop maar dat ze niet The Great Pretender blijkt te zijn want You take my Breath away. Samen maken we er A winter's Tale van, misschien met een bezoekje aan Barcelona waar ik een Big Spender blijk te zijn. It's a beautiful day want I was borne to love you. Misschien dat ik pas later See what a fool I've been, maar eerst maar Ride the Wild Wind van de liefde. Let's Party!
Oh, hoe gaat het in het BBhuis?
Plaatsen maar danquote:Op donderdag 24 november 2005 19:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet helemaal heb toch nog wat leuke shots kunnen maken onder het eten
Liarquote:Op donderdag 24 november 2005 19:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet helemaal heb toch nog wat leuke shots kunnen maken onder het eten
Inderdaad, want dit zijn niet de beelden waar ik de komende weken de streams voor aanzet.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Alsjeblieft Jesus! Eén van het stel Dido - Roel er alsjeblieft uit!! Too much love will kill me.
Dido.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Alsjeblieft Jesus! Eén van het stel Dido - Roel er alsjeblieft uit!! Too much love will kill me.
tis ff de vraag wat er dan gebeurt .....quote:Op donderdag 24 november 2005 19:18 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis ff de vraag wat er dan gebeurt .....
Roel eruit...dan komt Rob alleen te staan....en krijgt misschien wel een vreselijke tijd in het huis. Aan dido en naad heeft hij niets en grootmacht Gnagna weet heus Naad ook wel in haar schip te krijgen.
Of roel gaat eruit en de hele boel kakt in...
Dido eruit= Rob meer steun want roel zijn volledige aandacht.
Ik weet niet wat slechter is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |