quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:53 schreef Troel het volgende:
Ghost_Rider is een zeer goede "koper"
Uitstekend overleg gehad en snelle afhaal.
Succes met de meubels!
Dus deze kan op slot?quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:50 schreef Het_Biertje het volgende:
Convertor kabeltje van voeding nageleverd gekregen
top!![]()
Heb het geld vandaag netjes ontvangen, negatieve feedback bij deze ingetrokken.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:33 schreef Mr.G het volgende:
Kaartjes voor de gameplay gekocht van Scoutmaster : [TK] PU Gameplay kaartjes
Geld overgemaakt, vervolgens liet hij weten de kaartjes aan kennissen te geven dus ik zou mijn geld terug krijgen. 10 dagen later, nog steeds niets ontvangen.
![]()
Owquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:50 schreef Dubbeldrank het volgende:
Gaat niet goed hier [TK] Adaptec SATA pci raidcontroller 1210
RD4 is prima zaken mee te doen. Goede Communicatie en komt zijn afspraken na.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:19 schreef RD4 het volgende:
Top deal met Shagya, bedankt voor het ritje van en naar het station
PC staat nu thuis tevreden te snorren
Hoop dat je er nog veel plezier van hebt. De deal verliep primaquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heb TFT-scherm van Elgrandoneuso overgenomen: prima prijs, prima scherm.
Het was donker hequote:Valt trouwens best wel mee met die neus!![]()
geen dank. succes ermeequote:Op dinsdag 6 december 2005 09:13 schreef Brutus2k het volgende:
[Gez] 4x4 Fan
estranged heeft het gratis en voor niks naar me opgestuurd. Super Dank je
Discussie verwijderd; het is weer een vaag verhaal.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:53 schreef fokuserdetiende het volgende:
poepschaap is een dom schaap:
[TK]ca 400-500mhz amd pc
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:39 schreef SolidasRock het volgende:
over domme schapen gesproken... hoorde die post niet in V&A Feedback?
Netjesquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:21 schreef Foo_niks het volgende:
Pakketje bevattende geluidskaart incl. originele drivers (cd) van I_will_be_heard in goede gezondheid ontvangen inclusief bier.
[GEZ] PCI Soundblaster geluidskaartje
Top deal met een goede afdronk![]()
En hier goede ervaring met Mar_Cel_Lo!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:38 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Goeie ervaring met EdvandeBerg. Ik heb de XP2400+ mobile van hem overgenomen. Eerst goeie tijd en prijsafspraak gemaakt en bij het ophalen kon ik hem werkend zien. Top dus![]()
Dan kan er op het topic denk ik een slotjequote:Op zaterdag 10 december 2005 10:27 schreef moryana het volgende:
Goede ervaring met Supadupagama [TK] Donkey Kong Country 1, 2, 3 & DK64 guides voor de games
woensdag heb ik betaald en vrijdag lagen ze in de bus. Super!!!Bedankt!
Ik heb je topic opgeschoond, maar was per ongeluk te snel met het deleten van ook jouw laatste reactie (waarin je volgens mij 475 als prijs noemde). Wil je die reactie nog een keer opnieuw postenquote:Op zondag 18 december 2005 18:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Slechte ervaring met LaZZ in [TK] AMD64 3000+ PC
Hij doet een bod waarmee ik accoord ga en vervolgens ziet hij het hier als vrijblijvend bieden.![]()
Het hoogste bod is als LaZZ afhaakt 475 euro dat is wel duidelijk als de rest weg is.quote:Op zondag 18 december 2005 18:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb je topic opgeschoond, maar was per ongeluk te snel met het deleten van ook jouw laatste reactie (waarin je volgens mij 475 als prijs noemde). Wil je die reactie nog een keer opnieuw posten
Aha, owkee. Ik heb het nog ff aan mijn berichtje toegevoegd.quote:Op zondag 18 december 2005 18:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het hoogste bod is als LaZZ afhaakt 475 euro dat is wel duidelijk als de rest weg is.![]()
Ik zou wel willen, maar mn wachtwoord doet het niet meerquote:
En de passmailer kan ik ook niet vindenquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:40 schreef Xalopalyps het volgende:
http://forum.fok.nl/user/passmailer
Tadaaaa
Ik heb het nooit gewetenquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:18 schreef Xalopalyps het volgende:
Omdat dat alleen op de inloggenpagina kan naast het wachtwoordveld als je uitgelogt bent [punt] *ademhaalt*
Toch nog bedankt.quote:Op zondag 25 december 2005 02:10 schreef ElisaB het volgende:
Wat een fijn schoon topic weer; nix gebeurd
donequote:Op woensdag 28 december 2005 17:16 schreef edwin16v het volgende:
Deze kan dicht: [TK] Waterkoelingsset
Alles goed geregeld met de koper![]()
Geslotenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:18 schreef DrDurden het volgende:
[TK] Sony CDP CX571 51 cd wisselaar
Deze mag op slot, alles is perfect gegaan met de koper.
Misschien moet je een e-mail adres in je profiel zetten als je wil dat hij je mailt.quote:Op donderdag 29 december 2005 05:59 schreef perezoso het volgende:
[TK] Club3d Ti4200 64MB AGP 8x met Zalman HP-80 hoor niks meer van die knaap terwijl hij rustig verder post op fok, beetje vreemd.
Kijk dan hier even [TK] NVIDIA GeForce 4 Ti4200 AGP8X (128MB) gelijk 128 MB geheugenquote:Op donderdag 29 december 2005 05:59 schreef perezoso het volgende:
[TK] Club3d Ti4200 64MB AGP 8x met Zalman HP-80 hoor niks meer van die knaap terwijl hij rustig verder post op fok, beetje vreemd.
De verzender moet met verzendbewijs een klacht indienen bij de TPG dat het pakket niet aangekomen is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:57 schreef perezoso het volgende:
Klote tpg heeft mijn pakket aan een wildvreemde gegeven die zei dat hij in dezelfde flat woonde, het adres wat ie opgegeven heeft word al maanden niet meer bewoond, aargh! weg 90 euro denk ik.
Tip schrijf "alleen huisadres" op het pakket.
gaat om deze spullen [TK] Moederbord MSI 845PE MAX2 S478 niet dat de verzender er iets mee te maken heeft maar dit is een waarschuwing, zelf ook wat geleerd, die tip vond ik pas achteraf natuurlijk.![]()
Zal contact opnemen met tpg, als iemand tips heeft hoor ik het graag.
Verkoper gemailed.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De verzender moet met verzendbewijs een klacht indienen bij de TPG dat het pakket niet aangekomen is.![]()
Of je met dat briefje iets kan, weet ik niet.Je kunt ermee naar het postkantoor waar ze je dan vertellen dat je een telefoonnummer moet bellen wat uiteraard 0,50 ct /min kost.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:38 schreef perezoso het volgende:
[..]
Verkoper gemailed.
Die "ontvang" bewijsjes dat je niet thuis was en dat het aan de "buurman" is gegeven kan ik daar niks mee dan ?
Hmm lekker danquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Of je met dat briefje iets kan, weet ik niet.Je kunt ermee naar het postkantoor waar ze je dan vertellen dat je een telefoonnummer moet bellen wat uiteraard 0,50 ct /min kost.![]()
Met het verzendbewijs kun je een formulier invullen en dan start TPG een onderzoek, het resultaat daarvan wacht ik ook al 3 maanden op.![]()
quote:Mijn te ontvangen pakket is afgeleverd op # 18 (woont al maanden niemand, ivm met een opname in het ziekenhuis) terwijl ik op # 48 woon, is dus aan een zogenaamde buurman gegeven die niks met # 18 te maken heeft, gewoon een dief dus.
Ik vind het sowieso vreemd dat het op # 18 is afgegeven aangezien dat geen buurman is en dus een fout van tpg, tevens heeft de bezorger helemaal niet gechecked of die persoon daar woonde maar gewoon het pakket heeft overhandigd aan een persoon die uit of in de flat ging en zei dat die op dat adres woonde.
De spullen ter waarde van 90 euro zou ik graag vergoed zien en een bloemetje is ook wel op z'n plaats.
Bij mij ging het om 35 euro. De TPG had 43B gemaakt van 438. Dat nr bestaat niet en is 't waarschijnlijk op 43 of 45 afgegeven.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:01 schreef perezoso het volgende:
[..]
Hmm lekker dan![]()
Igg bedankt voor je medeleven, hoeveel euro's ben jij kwijt ?
Dit naar tpg gemailed:
[..]
![]()
hierook, snel binnen, goed verpakt en geweldige film! THANKS!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[TK] DVD's (film, muziek, games)
DVD vandaag binnengekregen, prima verpakt in noppenfolie, ziet er top uit.@ Konijn.
Na betaling ook zeer snel en goed verpakt ontvangen. Bedankt ElGrandoNeusoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:11 schreef ElGrandoNeuso het volgende:
[TK] 256MB DDR-333MHz Dell laptop geheugenbank
Prima gegaan. Supersnel betaald. Bedankt MPG en Fok!
Thx nog voor de snelle afhandeling van de betaling.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:08 schreef CecilBDemented het volgende:
asus p4p800 delux
ik heb goede ervaringen met Captain_Le_Chuck
moederbord was goed verpakt en de extras die ik erbij kreeg
zijn ook in goede aarde gevallen
al met al dus een goede deal gesloten![]()
(Wat erg vreemd is omdat deze user in die week wel genoeg tijd had op op fok! te posten, gezien zijn post gesiedenis).quote:ey gast !
Sorry dat ik zo weinig van me liet horen, heb echt een asociaal
drukke week achter de rug ! Ben je Atlas compleet vergeten,
rekeningnummer is van een vriend van me, dat kwam ff wat beter uit,
anyway, ik rush NU naar het postkantoor je atlas op de post doen !
Ik mail je strax het Track & Trace nummer !!! Sorry gast, ik was het
glad vergeten ! Zie net mn mail !
Heeft sinds de kerst niet meer gepost.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:17 schreef Blik het volgende:
[..]
zou je toch niet verwachten van een user met meer dan 12000 posts
Ik zou het iig melden bij de v&a mods.quote:
Zouden ze dit topic niet lezen?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou het iig melden bij de v&a mods.
Nee, gebannedquote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heeft sinds de kerst niet meer gepost.Zou ie opgegeten zijn?
![]()
*btw die post daarvoor hoort in dat andere topic http://forum.fok.nl/topic/802239
Dat zou je inderdaad niet zo snel verwachten.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:26 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Nee, gebanned
Overigens geen nette actie, idd zeker niet van een user met zijn "dienstjaren" en postcount.
Ach posten onder een kloon kan ie ook, dus lezen waarschijnlijk ookquote:Op maandag 9 januari 2006 23:37 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad niet zo snel verwachten.Hopenlijk leest ie nog mee en regelt het alsnog.
![]()
Veel posts op een forum zeggen niet veel helaas.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dit niet de eerste keer is dat deze user zich kut gedraagt in een transactie. Ik kan me nog een afspraak van inmiddels anderhalf jaar terug herinneren... Salvad0r wilde mijn MiniDisc-speler overnemen. Hij had de vraagprijs geboden dus we kwamen tot een deal, alles was rond, alleen de overdracht moest nog plaatsvinden. Via mail afgesproken dat hij 'm op een bepaalde datum op zou komen halen op m'n werk. Ik dat ding netjes ingepakt en meegenomen; meneer komt vervolgens de hele dag niet langs. 's Avonds gebeld, gemaild, geen antwoord. Ook de volgende dag geen sjoege. Weer gemaild, geen antwoord. Een week later komt één of ander lullig mailtje met de strekking: ik had er geen zin meer in.
Ten eerste is dat geen manier van handelen, de deal was al gemaakt. Ten tweede kun je dan in elk geval wel iets laten weten. Ik vind 't in elk geval een asociale hufter. En dit verhaal bevestigd dat nog maar eens.
Dat blijkt maar weer. Ookal vertrouw je iemand met 10000+ posts eerder dan een newbie met 500 posts.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:03 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Veel posts op een forum zeggen niet veel helaas.![]()
wacht even heb vanmorgne hem een mail gestuurd, als ik over een aantal dagen nog geen reactie heb kun je ermee naar de politie gaan..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:15 schreef Razzerr het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer. Ookal vertrouw je iemand met 10000+ posts eerder dan een newbie met 500 posts.
Zou ik hier verder nog iets mee kunnen doen? aangifte doen ofzo?
Kun je daarvoor aangifte doen dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:07 schreef TheEagle het volgende:
[..]
wacht even heb vanmorgne hem een mail gestuurd, als ik over een aantal dagen nog geen reactie heb kun je ermee naar de politie gaan..
Voor 1 op zichzelf staand geval is 't een civiele zaak, zijn er meer gedupeerden wordt 't een strafzaak.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:16 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
Kun je daarvoor aangifte doen dan?
Tuurlijk, oplichting is oplichtingquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:16 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
Kun je daarvoor aangifte doen dan?
Dank je! Veel plezierquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:04 schreef Gajescheren het volgende:
[TK] Te veel DVD's...
DVD's prima ontvangen van Dizer! Top.
Dank jequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:50 schreef XL het volgende:
[TK] Te veel DVD's...
Dizer
Goede deal. Goede DVD, ziet er goed uit.
Dank je! Veel plezier ermee! Rat Race was trouwens mijn aller eerste gekochte dvd! Das dus een mooie wat je daar hebtquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:14 schreef Rolfxx het volgende:
[TK] Te veel DVD's...
Dizer
Goede deal. Goede DVD, zag er (behalve wat vingerafdrukken) verder goed uit.
Wederom toppie!
En ik ben ook blij en tevreden natuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:31 schreef Jackal_Omega het volgende:
[TK] Swatch World Inc.
Geld ontzettend snel verstuurd en goed contact gehad via de mail.
Kreeg net mailtje dat het horloge goed is ontvangen.
Mel723, 10 punten meid.
is in behandeling ...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef -Dries- het volgende:
Gaat niet echt goed hier...
[GEZ] DVD Blade Runner
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:34 schreef Nonneke het volgende:
[TK] Te veel DVD's...
2e keer dat ik DVD's van Dizer koop, en ben weer super tevreden, snelle afhandeling, snel opgestuurd![]()
Dizer
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:59 schreef BlueEyed het volgende:
Aangenaam zaken gedaan met haagse_elfje
[TK] The Shield seizoen 1
Ja, veel plezier er nog mee!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:36 schreef Gajescheren het volgende:
Goede deal met Diemietuhriej in [TK] Half-defecte PS2
Lekker vlot geregeld en goed ontvangen.
Okee danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:24 schreef SolidasRock het volgende:
Dit is "V&A Ervaringen", om ervaringen uit te wisselen over users van wie je oa iets hebt gekocht, voor slotjesroepen moet je in "V&A feedback" zijn, voor slap geouwehoer moet je in "V&A slowchatonzin" zijn...
![]()
dank u welquote:
Geldt ook voor Man_Made_God, nette koper die meteen betaald en screenshot meestuurd van de overdracht om de verzending te bespoedigen. Binnen twee dagen helemaal afgehandeld.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:17 schreef Man_Made_God het volgende:
Prima ervaring met devv05 in dit topic:
[TK] Palm Zire Z22 nieuw in verpakking
In nieuwstaat zoals vermeld, snel verzonden en prima verpakt. Niks op aan te merken!
heb hem ontvangen!. pakketje zag er goed verzorgt uit: alles goed in bubblefolie verpakt !quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:53 schreef ElisaB het volgende:
[TK] Logitech MX900 optical mouse (Bluetooth) nieuw
Ik ben al gelemaal tevreden; het geld stond in no time op mijn rekening. donald_dick zal de muis vandaag ontvangen als TPG meewerkt
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:44 schreef donald_dick het volgende:
heel erg tevrede mee!
Wrijf het er maar inquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
In dit topic wat heen en weer geboden, maar uiteindelijk de hoogste bieder.
Mailtje gestuurd, mailtje terug, geld over gemaakt en daarna had ik erg snel het boek binnen. Dus ook een goede afhandeling met 51cent
Ik ook supergoed contact met Johan V. alias de.......quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:35 schreef JohanV. het volgende:
Ook een uitstekende ervaring met Jackal_Omega in [TK] Action Figures van McFarlane
Prima mailcontact en snelle afhandeling!![]()
Same for me... vandaag binnen, goed verpakt en prima ontvangen... soepele deal dusquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:08 schreef MPG het volgende:
Goede zaken gedaan met Sosa in [TK] PC hardware Videokaart vandaag zeer goed verpakt en in goede staat ontvangen. Goed afgehandeld.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:25 schreef amokjeeh het volgende:
Ik wacht nu al een half jaar op de beloofde bandjes uit de inkoopactie van Tonks naar aanleiding van Live8.
[CENTRAAL] Bestel een ONE.org-bandje
Tonks blijft smoesjes verzinnen en ik heb het laten rusten omdat ik hem vooral erg zielig vind. Het gaat tenslotte maar om een paar euro. Maar nu ga ik het aankaarten, omdat hij het lef niet heeft om normaal terug te mailen of die paar euro's terug te storten.
Zo ga je niet met mensen om en dit lijkt me ook niet de juiste manier van handelen op Fok!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Sorry daar weet ik niks meer vanaf, ik schrijf niet alles wat ik zeg tegen een of andere kutnewbie op.
Ga dr even mee aan het werk.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:25 schreef amokjeeh het volgende:
Ik wacht nu al een half jaar op de beloofde bandjes uit de inkoopactie van Tonks naar aanleiding van Live8.
[CENTRAAL] Bestel een ONE.org-bandje
Tonks blijft smoesjes verzinnen en ik heb het laten rusten omdat ik hem vooral erg zielig vind. Het gaat tenslotte maar om een paar euro. Maar nu ga ik het aankaarten, omdat hij het lef niet heeft om normaal terug te mailen of die paar euro's terug te storten.
Zo ga je niet met mensen om en dit lijkt me ook niet de juiste manier van handelen op Fok!
Waar dit berichtje al niet goed voor is, hier nog één trouwens: Raad hier Tonks zijn kloon! [met prijsplaat]quote:Op maandag 30 januari 2006 10:02 schreef Adelante het volgende:
eej, da's waar, ik krijg ook nog twee van die dingen van Tonks
ban!!!!!
Het gaat niet om het geld, het gaat om het principe. Op V&A horen mensen netjes met elkaar om te gaan en een deal is deal. Kom je hem niet na excuseer je je en stort je het bedrag terug. Hoe klein het ook is.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:13 schreef Adelante het volgende:
ach, het was iets van ¤ 2,39 ofzo... niet iets om moeilijk over te doen, maar als ie er zo veertig heeft opgelicht heeft ie toch 100 euro verdient
ja maandag ontvangen ja, zal hem morgen er eens invrottenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef Beach het volgende:
Sc0rpi0n heb je het al binnen?
Ik heb 3 maanden gezeurd en het uiteindelijk gekregenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:13 schreef Adelante het volgende:
ach, het was iets van ¤ 2,39 ofzo... niet iets om moeilijk over te doen, maar als ie er zo veertig heeft opgelicht heeft ie toch 100 euro verdient
Voordeel van een meisje zijn zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden gezeurd en het uiteindelijk gekregen.
Als je OV hebt wil ik er wel naar kijken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:12 schreef LaZZ het volgende:
Ik heb laatst een PC gekocht van Hare , bij aankomst blijkt echter dat deze niet werkt. Alles wat binnen mijn 'beperkte' ervaring ligt qua pc's heb ik geprobeerd maar ik krijg geen beeld.
Is dus vrij jammer allemaal, 450 euro kwijt zijn lijkt me niet de bedoeling.
Gaat om deze pc:
[TK] High-end PC, 2,8 Ghz, 1024 Mb, 240 Gb e.d.
Ik heb hem gister ook een mail gestuurd maar daar reageerde ie op met: 'ik weet ook niet waar het aan ligt'.
Verder niks meer van vernomen.
Tevens heb ik in dit topic ook het 1 en ander gepost over hoe en wat: PC gekocht maar geen beeld?
Heb OV ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Als je OV hebt wil ik er wel naar kijken.![]()
Heb genoeg spullen om de onderdelen te testen.
P4 s478 was 't toch?
Wat er mis is dat is op afstand lastig inschatten, andere videokaart al geprobeerd? Zelfs met simpele PCI 2mb boot windows al als de rest goed is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:25 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Heb OV ja.
Bedankt voor je aanbod, maar dat ding kan ik echt niet in de trein slepen. Weegt me flink wat kilo's.![]()
P4 s478 ja.
Mail me even je emailadresquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:42 schreef LaZZ het volgende:
Niet geprobeerd nee, heb hier alleen een AGP-kaartje liggen. Maar die krijg ik er niet in, is te lang oid. Of ik zou 'm er andersom in moeten stoppen.
Heb er ook gelijk maar m'n telnr. etc. bijgezet.quote:
Dat roep ik natuurlijk ook niet, maar feit is wel dat het niet werkt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Overigens kan ik me niet voorstellen dat Hare rotzooi verkoopt. Ik weet niet, maar 't is een student (hoewel dat wellicht in z'n nadeel spreekt) die wel beter weet dan troep te verkopen. Bovendien verhandelt ie wel vaker spullen. Ligt 't niet ergens aan een kabeltje dat losgeschoten is... of een los contactje ofzo?
Coool, kunnen we sms-senquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:50 schreef LaZZ het volgende:
Heb er ook gelijk maar m'n telnr. etc. bijgezet.
iets van 10 euro ofzo dacht ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:06 schreef SolidasRock het volgende:
@Scorpion, ik ben heel erg nieuwsgierig wat zo een monitor verzenden kost? Dat moet toch onbetaalbaar zijn?
Ik weet hoe TPG met paketten omgaat, dus ik zou het maar heeeeeeeeeeel erg goed inpakkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:22 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
iets van 10 euro ofzo dacht ik.
Volgens mij heb jij een ander mailtje gelezen dan ik heb gestuurdquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:53 schreef Hare het volgende:
Dat ik nu door ElisaB een mail krijg toegestuurd met dat ik niet sjiek bezig ben en geen serieuze poging onderneem zaken op te lossen vind ik echt totaal niet gepast. Je oordeelt voordat je alle feiten op een rijtje hebt. Excuses lijken me dan ook wel op z'n plek.
Nuance, maar ik zeg toch net iets anders dan jij hier doet voorkomen.quote:Beste Hare,
Graag even je aandacht voor het volgende:
[V&A] ERVARINGEN
Da's toch niet helemaal sjiek
Zou je zo vriendelijk willen zijn in elk geval een serieuze poging te
doen eea netjes op te lossen? Graag ontvang ik even een reactie van
je.
Vriendelijke groet,
ElisaB
Oooh, wat een supergroffe email stuur jij zeg.... Hij heeft gelijk, dat wordt minstens een A4 kantje met excuses....quote:
Het zal zo'n vaart wel niet lopen. Mijn mail was niet onvriendelijk bedoeld (LaZZ kan dat overigens beamen, want ik heb niets dan goeds over Hare gezegd en LaZZ beaamde mijn indruk), maar als Hare er zo van op zn achterste benen gaat, dan is de bedoeling blijkbaar niet helemaal overgekomenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:21 schreef SolidasRock het volgende:
Oooh, wat een supergroffe email stuur jij zeg.... Hij heeft gelijk, dat wordt minstens een A4 kantje met excuses....![]()
![]()
Denk niet dat het zo bedoeld was.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oooh, wat een supergroffe email stuur jij zeg.... Hij heeft gelijk, dat wordt minstens een A4 kantje met excuses....![]()
![]()
Ik vond je mail prima geschreven, naar mijn mening kan het niet netter. Ik zie geen beschuldigingen/beledigingen en dat je vraagt of hij alsnog aktie wilt ondernemen is alleen maar omdat er zoveel tijd overheen is gegaan zonder dat de verkoper wat heeft laten horen of gedaan heeft toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:27 schreef ElisaB het volgende:
Het zal zo'n vaart wel niet lopen. Mijn mail was niet onvriendelijk bedoeld (LaZZ kan dat overigens beamen, want ik heb niets dan goeds over Hare gezegd en LaZZ beaamde mijn indruk), maar als Hare er zo van op zn achterste benen gaat, dan is de bedoeling blijkbaar niet helemaal overgekomen![]()
Tof dat je hier nog effe reageert. Have fun with it!quote:Op zondag 5 februari 2006 14:27 schreef Slicky het volgende:
super deal met gunner, laptoppie van m gekochy (waar ik nu mee werk) eerst alles laten zien in de mcdonalds (leek wel n drugsdeal
) maar alles ging super en nu is slicky een trotse eigenaar van n laptop
gunner, thx!
2 dagen terug is hij hier nog gesignaleerd. Meld het bij je bank, misschien kan je iets ondernemen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:36 schreef WalkingDisaster het volgende:
Mislukte deal met Devilish1980 --> [TK] PC-MOD stuff (lampjes ledjes, draadjes etc,...)
Geld overgemaakt geen reactie meer![]()
![]()
heb je niets aanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:28 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik heb het gezien, ik ga het ff bij m'n bank horen..
Nog sterker, alleen bij automatisch incasso, wereld van verschil.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je niets aan
alleen bij een automatische overboeking kun je een stornering (of hoe de fuck je dat schrijft) laten doen
Opgelost!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:36 schreef WalkingDisaster het volgende:
Mislukte deal met Devilish1980 --> [TK] PC-MOD stuff (lampjes ledjes, draadjes etc,...)
Geld overgemaakt geen reactie meer![]()
![]()
En dat kan hij zelf niet posten waarom?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:21 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Opgelost!
Devilish had probleme met zn mobo, spul is vandaag opgestuurd!
Hij mailde me.. Negatief commentaar ingetrokken until further notice..quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
En dat kan hij zelf niet posten waarom?![]()
Maar goed klinkt als toch nog goed geregeld.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:33 schreef outcast_within het volgende:
Ill-skilz is de man.
Alles goed!
[GEZ] SDR DRAM 133 reepje (128mb)
Je hebt toch zijn adresgegevens? Daar zal vast wel een telefoonnummer aan te koppelen zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:44 schreef larbor het volgende:
Na lang wikken en wegen toch maar hier neergezet, ik ben goed van vertrouwen maar iemand moet zich wel aan de afspraken houden en na aanhoudelijk mailen totaal geen reactie meer vernomen van de user TIMMERT
Het betreft de volgende topic
[TK] Nokia 6230 + carkit
Carkit overgenomen van hem, moest wachten totdat hij uitgebouwd was, vervolgens ontbrak er van alles, microfoon en speaker. Dit heeft ook enkele dagen geduurd
Na eindelijk contact gekregen, aangegeven dat ik de carkit niet meer wilde. Timmert ging hiermee accoord en zou de 50 euro terugstorten. Maar hij had geen geld dus eind januari begin februari zou hij het terugstoren.
Laatste contact dateerd van donderdag 2 februari, we zijn nu een week verder en nog steeds geen geld teruggekregen. Daarbij komt ook nog dat timmert totaal geen leven meer toont. Ik heb hem de afgelopen dagen steeds gemaild maar krijg geen reacties meer.
Kan iemand mij helpen aan een ander mailadres of een telefoonnumer of iets dergelijks.
Jammer dat het zo moet gaan, maar ik zie geen andere mogelijkheid. Het minste wat je kunt doent is toch even mailen of zie ik dat zo verkeerd?
Timmert als je dit leest, maak het in orde vriend want ik ben behoorlijk pissig. Ik heb je vertrouwen gegeven maar je maakt er heel erg misbruik van. Ik hoop dat je het snel en correct afhandelt.
`quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:19 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Je hebt toch zijn adresgegevens? Daar zal vast wel een telefoonnummer aan te koppelen zijn.
Dat ben ik absoluut van plan. Ik heb hier al zát gekocht en verkocht, waarvan vrijwel alles met succes en naar tevredenheid. Helaas is geld en Timmert op dit moment geen goede combinatie, verre van. Ik zal uiteraard alles in het werk stellen om je het geld voor dinsdag terug te betalen. Ik vind het vrij vanzelfsprekend dat ik daar dan wat rente over betaal.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:44 schreef larbor het volgende:
[b]Timmert als je dit leest, maak het in orde vriend want ik ben behoorlijk pissig. Ik heb je vertrouwen gegeven maar je maakt er heel erg misbruik van. Ik hoop dat je het snel en correct afhandelt.
Timmert ik heb je net even gemaild, ik wacht even af, ik laat het meteen weten als het geld binnen isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:20 schreef Timmert het volgende:
[..]
Dat ben ik absoluut van plan. Ik heb hier al zát gekocht en verkocht, waarvan vrijwel alles met succes en naar tevredenheid. Helaas is geld en Timmert op dit moment geen goede combinatie, verre van. Ik zal uiteraard alles in het werk stellen om je het geld voor dinsdag terug te betalen. Ik vind het vrij vanzelfsprekend dat ik daar dan wat rente over betaal.
en ik met bas-beest!quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:30 schreef bas-beest het volgende:
goede zaak gedaan met de muis in [TK] tummeke's MEGA Buitenland-Verhuis-Opruiming!
jij ook bedankt voor hier reageren.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:31 schreef bas-beest het volgende:
thanks outcast_within
[TK] Hardcore Japan 5 movies in 1 box Nee viezerik geen sex
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:42 schreef outcast_within het volgende:
volgens mij is hugecool_ niet zo populair
[tk] 200 gig maxtor
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:18 schreef Het_Biertje het volgende:
wtf, ik heb net 55 euro overgemaakt!!!!
quote:
Mensen frauderen nog welquote:Op maandag 13 februari 2006 09:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Krijgt hugecool een ban? Of wordt de politie ingelicht ofzo want anders gaat hij dus op een ander forum of medium mensen frauderen.
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop in dat geval voor hugo dat er niet iemand erg vraakzuchtig is, anders kan het hem wel eens zijn voortanden gaan kosten.
Het slaat een beetje terug op mijn eigen angst. Bovenaan staat dat ik liever mezelf belazer dan een ander (oftewel: ik zal er altijd voor zorgen dat iemand met wie ik een deal heb, er absoluut nooit iets aan te kort zou komen). Dat zit gewoon in me.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:07 schreef TeleluvR het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Vandaar eigenlijk een tvp, maar ik vond die opmerking wel bijzonder gevat: Mocht ie de boel aan het flessen zijn, dan kan hij wel zoiets verwachten, ben ik bang...
Een sissend slangetje van een beademingsapparaat, jaquote:Op maandag 13 februari 2006 12:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het slaat een beetje terug op mijn eigen angst. Bovenaan staat dat ik liever mezelf belazer dan een ander (oftewel: ik zal er altijd voor zorgen dat iemand met wie ik een deal heb, er absoluut nooit iets aan te kort zou komen). Dat zit gewoon in me.
Maar bovendien zou ik peultjes poepen; als de dood dat iemand me zou vinden en mn gebit zou komen verbouwen. Drie mensen binnen een uur laten betalen voor één en dezelfde schijf zou wel héél gewaagd zijn
Disclaimer: maar laten we vooral even afwachten wat er gebeurt. Wie weet is er een goede verklaring voor en loopt het uiteindelijk met een sisser af!
Allemaal even lezen: [tk] 200 gig maxtorquote:Op maandag 13 februari 2006 09:42 schreef outcast_within het volgende:
volgens mij is hugecool_ niet zo populair
[tk] 200 gig maxtor
Geef 'm een bierdrinkban.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Allemaal even lezen: [tk] 200 gig maxtor
[TK] PC-MOD stuff (lampjes ledjes, draadjes etc,...)quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:50 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Hij mailde me.. Negatief commentaar ingetrokken until further notice..
Het is maar net wat je goed vindtquote:Op maandag 13 februari 2006 14:07 schreef WalkingDisaster het volgende:
haha heb net ff zitte leze.. wel grappig dat iedereen zo begint te reageren
Gelukkig is alles goed!
Charmant is het nietquote:Op maandag 13 februari 2006 17:38 schreef haakaap het volgende:
[rembo rembo stijl]
Als ik een bedrag bied, die wordt geaccepteerd en een ander die toevallig 2 a 3 uur eerder reageerd gaat er met mijn bedrag vandoor, mag dat?
Geweld.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:23 schreef haakaap het volgende:
Dit is trouwens het topic: [TK] Ipod Nano 2GB + Anapod Explorer
Echt een LAGE actie, jammer dat er niks aan gedaan kan worden
Ik ben het wel met je eens...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:23 schreef haakaap het volgende:
Dit is trouwens het topic: [TK] Ipod Nano 2GB + Anapod Explorer
Echt een LAGE actie, jammer dat er niks aan gedaan kan worden
oh..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is maar net wat je goed vindt
User blijkt een kloon van een gebande... Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
Uh, nope; he didn't (....sofar).quote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef WalkingDisaster het volgende:
oh..![]()
dat wist ik niet.. nouwjah.. hij heeft toch alles netjes afgehandeld?
oh..quote:
Biertje kreeg de HDD naar zijn zeggen van een totaal ander persoon dan de TS. Snappie? Herlees het topic anders ff...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:57 schreef WalkingDisaster het volgende:
oh..
ik dacht dat ik las dattie de schijf opgestuurd had en dat biertje zich gewoon vergist had?
Biermans was weer dronken en zat te kloten, maar de verkoper van de harde schijf heeft voor zover ik weet nog niet opgeleverd. Het is echter pas dinsdag, dus er kan nog van alles gebeuren. De verkoper van de harde schijf is echter wel geband, omdat het een kloon is van een gebande (en heleaas was die ban ook het gevolg van een niet netjes afgeronde deal in V&Aquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:57 schreef WalkingDisaster het volgende:
oh..
ik dacht dat ik las dattie de schijf opgestuurd had en dat biertje zich gewoon vergist had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |