Ze zijn voor alle ipods geschikt, tenminste, dat staat op het doosje. Ik dacht echter wel dat ik ergens had gelezen (maar sla me er niet om) dat hij niet geschikt was voor de Shuffle. Dit waarschijnlijk omdat hij de shuffle wel beschermd, maar hij blijft er uiteraard niet klem omheen zitten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:11 schreef Tique3 het volgende:
Welke kleuren heb je en voor welke ipods zijn die sokken geschikt?
Staat genoteerd!quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:22 schreef majestik1 het volgende:
Ik wil wel een grijze! voor 5 euro
Staat eveneens genoteerdquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:45 schreef JohanV. het volgende:
6 euro inclusief geboden voor de grijze.
Ben jij betoeterd!quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:52 schreef Snarf het volgende:
5 euro incl. voor de lichtblauwe.
Kun je 'em vanavond nog op de post gooien? Dan zou ik 'em vrijdag of zaterdag horen te krijgen...
Mail me je bankrekeningnummer, 7 euro incl., dan staat het geld over 10 minuten op je rekening.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:55 schreef Furia het volgende:
[..]
Ben jij betoeterd!
Ik ga er geen geld op toeleggen, vandaar dat de prijs VANAF 5 euro is en verzendkosten daar nog overheen komen. Daarnaast wil ik graag eerst betaald krijgen, daarna gaat de sok op de bus.
Maar bedankt voor je bod, staat genoteerd![]()
Dat klinkt al beter. Mailtje komt eraan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:56 schreef Snarf het volgende:
[..]
Mail me je bankrekeningnummer, 7 euro incl., dan staat het geld over 10 minuten op je rekening.
snarf at fok . nl
Lijkt me wel handig ja. Stuur ik mee, evenals een screenshot van het overgemaakte bedrag.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:00 schreef Furia het volgende:
O ja, mail dan ook ff je adres, das ook wel handig
Nu wel. Mail komt eraan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:08 schreef Snarf het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig ja. Stuur ik mee, evenals een screenshot van het overgemaakte bedrag.
Heb nog geen mailtje gekregen, trouwens.
Dan ben je net te laat helaas! Maar de andere kleuren zijn eveneens prachtigquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:09 schreef Furious het volgende:
Ik wil een blauwe!
Muahaha.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:09 schreef Furious het volgende:
Ik wil een blauwe!
De donkerblauwe heb ik het over he?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:12 schreef Furia het volgende:
[..]
Dan ben je net te laat helaas! Maar de andere kleuren zijn eveneens prachtig![]()
O, die is paars dacht ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:14 schreef Furious het volgende:
[..]
De donkerblauwe heb ik het over he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |