Er kan heus wel wat van de prijs af hoor. Doe een leuk bod!quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:46 schreef TeleluvR het volgende:
Oeh, Shawshank Redemption!
Jammer dat ie nieuw net zo duur is...
Daar ga ik helaas niet in mee...quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:12 schreef Avalanche.. het volgende:
4,5 incl. voor Shawshank Redemption
Is goed. Mail me even op ebay[at]miesjel.com!quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:12 schreef Avalanche.. het volgende:
4,5 incl. voor Shawshank Redemption
Ik heb 'm nog steeds niet binnen....quote:Op woensdag 21 december 2005 12:45 schreef Butra het volgende:
Hij is toch echt zaterdag op de post gedaan hoor. Het zal waarschijnlijk met de kerstdrukte te maken hebben bij de TPG.
Zo groot is die envelop niet hoor. Precies op maat geknipt voor een DVD keepcase.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:59 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb nog steeds niks binnen.![]()
En van iemand anders had ik ook wat binnen moeten krijgen, is ook niet gebeurd....
Grote enveloppen zijn dus waarschijnlijk een probleem bij de post...![]()
Want gewone kerstkaarten komen wel aan...
Snap er geen reet van.
Geen nieuws dus hier...![]()
Jij dus ook al?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:27 schreef Butra het volgende:
[..]
Zo groot is die envelop niet hoor. Precies op maat geknipt voor een DVD keepcase.
Wel lullig om te horen trouwens, maar het zal echt aan de tijd van het jaar liggen. Ik wacht zelf ook al een week op 2 poststukken.![]()
Nope, en ik vrees het ergste....quote:Op zondag 25 december 2005 16:03 schreef Butra het volgende:
En? Is-ie nog voor kerst aangekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |