kansloos..quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:31 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Hey sharky.. wist je dat wij die zooi van je ook zelf kunnen downen als we willen.. ga ik echt niet 2 disc`s dvd`s bij jou halen terwijl ik ze zelf gewoon op 1tje ken branden..
Uit de V&A Faq: Geef altijd een richtprijs bij te verkopen artikelenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:40 schreef sharkysharky het volgende:
@JohnnyEnglish: Inderdaad een beetje hopeloos.....zou je verder mijn topic niet willen verzieken?
Zijn prijzen verplicht? Ik kan wel een indicatie geven, maar dan komen er na onderhandelingen toch andere bedragen uit, en als men er meerdere tegelijk wil ben ik bereid daarvoor korting te geven natuurlijk. Maar als je een of meerdere wilt hebben stuur dan gerust een mail met je bod erbij, dan komen we er wel uit.
Oww.. Sorry Sharky.. ik zal je gat in de markt niet meer verstorenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:40 schreef sharkysharky het volgende:
@JohnnyEnglish: Inderdaad een beetje hopeloos.....zou je verder mijn topic niet willen verzieken?
Zijn prijzen verplicht? Ik kan wel een indicatie geven, maar dan komen er na onderhandelingen toch andere bedragen uit, en als men er meerdere tegelijk wil ben ik bereid daarvoor korting te geven natuurlijk. Maar als je een of meerdere wilt hebben stuur dan gerust een mail met je bod erbij, dan komen we er wel uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |