Geen NL subs inderdaad, maar engelse subs moet toch geen probleem zijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:13 schreef NeoPhythe het volgende:
battle royale wil ik zo graag , maar geen NL subs
Lek in prima staat ontvangenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef Soap het volgende:
*Lek verkocht, The Ring toegevoegd*
Nogmaals, veel plezier ermeequote:
Yup zijn prima films ik ben m'n collectie aan het uitdunnen vandaar dat ze eruit moetenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:02 schreef MrManiak het volgende:
Heerlijke films, echte aanraders mensen! KOOP HIER(Ik heb ze alle4 al op DVD...)
Voor ¤6,56 incl. mag je hem hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:44 schreef NeoPhythe het volgende:
ja ok maar om nou 8 euro (incl) voor een dvd te betalen die het mss nieteens doet in mn dvd speler en dan ook geen NL subs :/ ... mss als ie goedkoper was zou ik dr nog over denken
Deal!, mail me even voor de afhandeling.quote:
Zit helaas niks voor me bij.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:31 schreef NutKees het volgende:
The Ring ruilen voor een van deze: [TK] Diverse Dvd's ?
Ook een deal, mail jij me ook even?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:56 schreef Twisted_Logic het volgende:
6 euro incl voor Training Day!
hmmmz als je berijd ben daar 5¤ inc van te maken dan neem ik um meequote:Op woensdag 25 januari 2006 11:50 schreef Soap het volgende:
[..]
Voor ¤6,56 incl. mag je hem hebben.
[..]
Deal!, mail me even voor de afhandeling.
[..]
Zit helaas niks voor me bij.![]()
Neej das echt te weinig, jammerrrrdebammerrrrrquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:07 schreef NeoPhythe het volgende:
hmmmz als je berijd ben daar 5¤ inc van te maken dan neem ik um meeanders niet , solly
Is goed, mail me even voor de afhandelingquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:49 schreef linebear het volgende:
Ik wil Battle Royale wel voor 7 euro incl.
Hoe doe ik dat? Ik kan hem nu niet meer editten namelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:20 schreef MrManiak het volgende:
(Hint: Je zou de plaatjes bovenin dan even kunnen verwijderen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |