abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:24:21 #1
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_34223856
Zo Dit moest er al een tijdje van komen.. Maar nu ik voor een half jaar naar Engeland vertrek, moet er toch nog maar even het 1 en ander de deur uit voor ik wegga! Dus, helpen jullie meer mijn verblijf daar een stukje aangenamer te maken?

Alle foto's zijn klikbaar, bieden mag, maar bied geen onzin!
Afhalen van het spul kan hier bij Arnhem/Nijmegen, of anders versturen kosten koper, mits dat mogelijk is.

Verder geldt: Snel verkocht = betere prijs! Ik moet het spul kwijt VOOR ik naar Engeland vertrek over 3 weken!

Goed, laten we gezellig beginnenmet deze prachtige set Head Ski's
Deze ski's verkeren in uitmuntende staat, en zijn slechts 2 winters gebruikt. Er zitten degelijke bindingen op, welke bij aanschaf ook flink wat hebben gekost.. Eventueel met bijpassende stokken, lengte 120cm.

Lengte 185cm
Model: Head MX5
Bindingen: Tyrolia Spirit 6

Vraagprijs: 80 euro

Foto (klik!):

Dan gaan we verder met de Skischoenen, mij helaas te klein geworden. Ook slechts 2 winters gebruikt deze schoenen, en ze zien er dan ook nog perfect uit.. Kunnen nog vele winters mee! Schoenen zijn verder op alle mogelijke manieren te verstellen, en hebben een snelkoppeling voor loop/ski stand, waarmee ze soepeler gaan staan voor het lopen.. Echt Ideale schoenen!

Maat: 41/42
Model: Nordica Trend 05

Vraagprijs: 75 euro

Foto (klik!):

Ook hebben nog in de aanbieding, jawel, een ISDN centrale!

What you see is what you get! Eigendom KPN?? Moeten ze het maar komen halen! Het ligt mij hier in de weg, eruit ermee dus!

Vraagprijs: 25 euro

Foto (klik!):

Op naar het volgende item..

Een Exclusieve (nooit te koop geweest!) telefoonstandaard van Sony Ericsson.. Ooit als relatiegeschenk gekregen, maar ik gebruik hem hier toch nooit.. Batterijtjes zijn leeg, maar die kun je gewoon vervangen (3xAAA). Als je gebeld of gesmst wordt komt de standaard omhoog, en blijft daar tot je hem reset met het knopje voorop.. Ideaal dus om te zien of je een gesprek gemist hebt!

Foto (klik!):

Dan heb ik hier nog een Bewakingsmonitor van Philips.. Werkt prima, ook al is het niet het nieuwste model meer Wou deze ooit gaan gebruiken voor een projectje, maar staat inmiddels alweer een tijdje stil op het schap.. Monitor heeft een CVBS in en een Audio in, en een ingebouwde speaker! Beeldscherm is gewoon in kleur en dus niet zwart/wit!

Afmetingen: 35x35x35cm (ongeveer)

Foto (klik!):

Dan nu verder met 2 stuks Laptop beelschermen! Ooit gekocht voor een car-pc projectje, maar inmiddels liggen ze nog steeds niets te doen.. 1 komt compleet met inverter en nog wat spul, de andere is kaal.. Moet zeker aan het werk te krijgen zijn wanneer je de aansturing uitvogelt!

Again, what you see is what you get!
Zie foto's voor merk en typenummer

Verkocht!

We gaan verder met deze fantastische Personal Computer! Het is wel een 500mhz Celeron, en komt samen met een 14" monitor! Leuk te gebruiken als servertje oid dus, maar heel veel meer moet je er niet van verlangen

Specs:
- Asus Moederbord
- 500mhz Celeron Processor
- 128mb Geheugen
- 10GB Harddisk Maxtor
- 48x Cdrom drive
- 12x/10x/32x CD-RW Drive
- Netwerkkaart
- Modem
- 14" Monitor

Eventueel met Toetsenbord en Muis tegen kleine meerprijs.
En zo'n afdekkapje voor het lege 3,5 slot heb ik ook nog wel

Vraagprijs: 75 euro

Foto (klik!):

Wat hebben we hier? Een prachtige Velg-Klok! Ooit eens gekregen van iemand, maar ik weet dat ik hem toch niet op ga hangen.. Dus dan maar iemand anders blij hiermee maken

Nog nooit gebruikt, zit zelfs nog in de originele verpakking..

Vraagprijs: 10 euro

Hier heb ik nog in de aanbieding, een heuse Razer Diamondback Plasma muis! Beperkte oplage, maar dat viel achteraf nog wel mee geloof ik.. Is nog over als reserve van mijn Inkoopactie op IA.net
Niet gebruikt en dus echt nog nieuw.. Ik gebruik er zelf ook 1, het gamed werelds!

Verkocht!

Ook heb ik nog een set Profoon telefoons (basis + 1 uitbreiding), PDX1520.
Prima telefoons, werken nog goed, maar we zijn overgestapt naar een set met 4 handsets...

Vraagprijs: 30 euro

Foto (klik!):

Als klap op de vuurpijl heb ik nog een Digitale Camera te koop.. Werkt op zich prima op de adapter, maar de oplaadbare batterijen zijn niet veel soeps meer die erbij zaten.. Werkt gewoon met elk type oplaadbare AA batterij.. Lader bijgeleverd, evenals tasje, 16Mb geheugenkaartje, snoertjes etc... Bon zit er ook bij, en er zit zelfs nog bijna 2 jaar garantie op dit toestel als ik het goed heb
Weg vanwege aankoop nieuwe camera

Specs:
Nytech ND-4020
4 Megapixels
3x Optische Zoom
SD geheugen slot
Ingebouwde Flits

Vraagprijs: 100 euro

Foto (klik!):

Foto gemaakt met deze camera, in venetie:

------------------------------------------------------

Zo....

Verder heb ik nog een setje winterbanden liggen (Nissan), 2 stuks tapestreamers (1GB en 100MB) met een zooi tapes, en nog wat ander spul.. Hiervan volgen later nog foto's enzo

[ Bericht 1% gewijzigd door ElisaB op 22-01-2006 23:52:49 ]
pi_34224479
Mooie OP

Je zou een goede markt koopman zijn
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:41:41 #3
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_34224619
Tnx Ging ook een beetje sarcastisch voor de marktkoopman praat

OP zit ook wel beetje tijd in zo.. Imageshack wou weer niet zoals altijd op fok.. dus foto's maken.. resizen.. thumbnail resizen.. uploaden.. tekst maken.. preview... zucht Maargoed het staat erop..

Dus allemaal snel kopen, dan kan ik straks lekker een paar biertjes extra pakken in Engeland
pi_34224630
Die telefoonstandaard is geschikt voor elke SE telefoon?
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:43:59 #5
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_34224697
Zelfs voor elke telefoon J_CDA Het reageert simpelweg op de straling die je ook hoort als je telefoon bij je radio af gaat...
pi_34224712
you've got mail (over die muis)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_34224735
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:43 schreef tummeke het volgende:
Zelfs voor elke telefoon J_CDA Het reageert simpelweg op de straling die je ook hoort als je telefoon bij je radio af gaat...
Jamaar, elke telefoon heeft toch weer andere afmetingen
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:46:14 #8
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_34224780
*mail check*

J_CDA: Daar heb je gelijk in.. Ik heb zelf een 6230, die past.. Mn oude t68i paste ook.. Welke telefoon wil je gebruiken ermee? Als je even opmeet eventueel, of opzoekt op internet, meet ik het bakje even voor je na.. Hij is vrij ruim hoor, dus zolang het geen koelkast is moet t wel passen denk ik...
pi_34224801
Het gaat om een T630.
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:50:05 #10
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_34224928
specificaties van de Sony Ericsson T630:
formaat
hoogte 102 mm
breedte 43 mm
diepte 17 mm

Bakje nagemeten, gaat zeker passen

bas-beest: Ik heb je mail nog niet ontvangen.. Waarmee stuur je?

[ Bericht 2% gewijzigd door tummeke op 19-01-2006 00:14:53 (email weg) ]
pi_34225034
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef tummeke het volgende:
Tnx Ging ook een beetje sarcastisch voor de marktkoopman praat

OP zit ook wel beetje tijd in zo.. Imageshack wou weer niet zoals altijd op fok.. dus foto's maken.. resizen.. thumbnail resizen.. uploaden.. tekst maken.. preview... zucht Maargoed het staat erop..

Dus allemaal snel kopen, dan kan ik straks lekker een paar biertjes extra pakken in Engeland
misschien een handige tip... Ik gebruik zelf voor plaatjes op Fok! bijna altijd http://www.filehost.to
Als je daar iets uploadt, dan krijg je automatisch ook een link naar een geresized plaatje (scheelt weer werk enz.)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_34225109
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef tummeke het volgende:
specificaties van de Sony Ericsson T630:
formaat
hoogte 102 mm
breedte 43 mm
diepte 17 mm

Bakje nagemeten, gaat zeker passen

bas-beest: Ik heb je mail nog niet ontvangen.. Waarmee stuur je?
Probeer anders tummeke (at) hetnet (punt) nl
Ok dan bied ik 12.5 incl.
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:57:40 #13
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_34225238
bas-beest: tnx, die gaat bij de bookmarks.. werkt dat wel gewoon met fok? imageshack blokt fok namelijk op 1 of andere manier.. Enne, heb nog steeds geen mail

J_CDA: Bod genoteerd, maar vind het wel wat laag.. 12,50 incl laat 7 euro over voor mij.. Da's wel erg veel onder mn vraagprijs
pi_34225250
setje winterbanden, is dat inclusief velgen? Is dat voor elke nissan (primera, of anders wat voor steek?)
pi_34225300
Ok, ik wacht af.
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:59:48 #16
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_34225340
Winterbanden inclusief stalen velgen idd.. Het was van een Almera uit 2000 ofzo meen ik..
Ik denk steek 114,3 ofzo?

Als je interesse hebt ga ik het morgen even opzoeken in de garage voor je, en een fotootje schieten

J_CDA: Afwachten mag, als alternatief mag je em nu meteen hebben voor 20 inclusief..
pi_34225750
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef tummeke het volgende:
bas-beest: tnx, die gaat bij de bookmarks.. werkt dat wel gewoon met fok? imageshack blokt fok namelijk op 1 of andere manier.. Enne, heb nog steeds geen mail
ik heb zojuist naar je hetnet-adres gestuurd (vanaf mijn eigen hetnet-adres dus die moet allang binnen zijn )

Die image-hoster doet het (totnutoe iig.) prima op Fok!, ik vind 'm ook behoorlijk snel enz.
  donderdag 19 januari 2006 @ 00:14:24 #18
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_34225967
Hmm ok.. Ik had hem nu wel.. Je hebt reply terug.

Ik edit mn email weer even weg
pi_34226324
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef tummeke het volgende:
Hmm ok.. Ik had hem nu wel.. Je hebt reply terug.
jij ook
  donderdag 19 januari 2006 @ 00:28:59 #20
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_34226488
En jij ook weer

Muis is verkocht!
pi_34228623
[off-topic]Suc6 in 't buitenland[/off-topic]
pi_34228639
Heb je geen Beamer te koop?
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:01:02 #23
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_34232130
Tnx Schuum
Beamers heb ik allemaal al een tijdje terug de deur uit gedaan.. Toen de nieuwe beamers echt goedkoper begonnen te worden, en ik de investering kwijt dreigde te raken..
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:39:27 #24
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_34234795
Laptop schermen verkocht!

De actie is tot nu toe al een succes! Er is al... 60 euro ingezameld voor het goede doel!

Keep it coming!
pi_34237943
PC 25 euro geboden voor alleen de kast met inhoud
Bloed, zweet en tranen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')