Ik verkoop hem niet los aangezien hij bij de telefoon hoort maar zoiets kost maximaal 15 euro bij een gsmturk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:15 schreef Jett het volgende:
ik zou graag die headset willen hebben als dat kan, ik heb hem zelf ook, alleen mijn headset is kapot
Over een paar euro's doe ik niet moeilijk, zolang het realistisch ga ik ermee akkoord.quote:Op maandag 28 november 2005 22:27 schreef Krayzie-Jay het volgende:
Je wilt er nog steeds 300 euro voor?
Inderdaad een goede telefoon maar het is toch iets te veel voor mij. Ik gebruik nu zelf een W800i en dat is perfect voor mij.quote:Op maandag 28 november 2005 22:51 schreef G-Mart het volgende:
Waarom doe je hem weg? Ik heb zelf ook een 7710, ben er wel tevreden mee maar begin toch al weer wat uit te kijken naar een nieuwe. Dus welk bod hier uiteindelijk komt te staan hou ik dan meteen even in m'n achterhoofd
.
Mijn top ligt bij de 150, dus dat gaat over denk ikquote:Op maandag 28 november 2005 22:47 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Over een paar euro's doe ik niet moeilijk, zolang het realistisch ga ik ermee akkoord.
Dankje jij ookquote:Op maandag 28 november 2005 23:09 schreef Krayzie-Jay het volgende:
[..]
Mijn top ligt bij de 150, dus dat gaat over denk ikveel succes met het verkopen nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |