475 staat. Op te halen in Ede. Evt langsbrengen tegen brandstofkosten mogelijk.quote:
Natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:34 schreef Burbo het volgende:
Werkend te zien?
Deal.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:08 schreef LaZZ het volgende:
500!
Jij hebt een bod gedaan en de verkoper heeft dat geaccepteerd. In de grote-mensen-wereld heb je dan een deal. En een deal is een deal. Punt. Period.quote:Op zondag 18 december 2005 16:41 schreef LaZZ het volgende:
Haha, lul jij onzin. Dat is iets heel anders. Er is niks overeengekomen. Er is alleen een bod gedaan. Simpel.
Ik kan de PC moeilijk door zijn strot gaan duwen dus weinig aan te doen verder.quote:Op zondag 18 december 2005 18:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij hebt een bod gedaan en de verkoper heeft dat geaccepteerd. In de grote-mensen-wereld heb je dan een deal. En een deal is een deal. Punt. Period.
V&A heeft geen regels mbt bieden, accepteren en weer terugtrekken van een bod. Dat zou voor ons niet te controleren zijn en bovendien is dat onze rol niet. Maar sneu en vervelend blijft het wel. Toch gaan we in V&A niet verder dan bieders te verzoeken na te denken voor ze bieden en zich aan hun afspraken te houden als er een deal is gesloten.
TS had net al gepost dat ie zich er bij neerlegt, dus hiermee is de kous af.
Lijkt me heel duidelijk dat jij de voorgeschiedenis niet kent. Ik was niet degene die begon met het hanteren van een scheldwoord.quote:Op zondag 18 december 2005 20:20 schreef TheEagle het volgende:
Lazz, schelden kan je ook ergens anders doen toch?
Het was gewoon een vergissing van hemquote:Op maandag 19 december 2005 22:29 schreef KonnieKipke het volgende:
Volgens mij bied jij Lazz wel vaker op zaken en trek je je bod weer in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto!quote:Op maandag 19 december 2005 23:08 schreef shaun81 het volgende:
heb nog een leuk heineken koelkastje te ruil![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |