Heb je de monitor aangezet?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef LaZZ het volgende:
Ok, ik heb even hulp nodig.
Ik heb een PC gekocht hier op FOK, maar nu sluit ik 'm aan en heb ik geen beeld op het scherm.
Waar kan dit aan liggen?
Heb ook al een XP-installatie met een bootable disk geprobeerd maar dit werkt ook niet?
Hij krijgt gewoon signaal.
Beeldscherm zegt no signal. Maar hij is wel degelijk goed aangesloten.
Ide kabel al los getrokken en na gekeken ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef LaZZ het volgende:
Mja, alle fans draaien. Videokaart ook al goed aangedrukt.
Heb een andere videokaart in bereik. Een Voodoo-3.
Maar betwijfel of die daar nog op werkt.
Dan moet ie wel op 't zelfde voltage werken als de huidige videokaart!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:35 schreef Louterman het volgende:
gewoon even die voodoo-3 proberen.
of gewoon nog lekker ouderwets: PCIquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Dan moet ie wel op 't zelfde voltage werken als de huidige videokaart!!
Dat hij goed is aangesloten betekent niet dat hij ook signaal krijgt, de monitor geeft aan dat er geen signaal is, dus kan je er van uit gaan dat er inderdaad geen signaal is. Maar als je hem net gekocht heb zou ik even bellen naar de verkoper. Heb je hem werkend gezien toen je hem ophaalde?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef LaZZ het volgende:
Ok, ik heb even hulp nodig.
Ik heb een PC gekocht hier op FOK, maar nu sluit ik 'm aan en heb ik geen beeld op het scherm.
Waar kan dit aan liggen?
Heb ook al een XP-installatie met een bootable disk geprobeerd maar dit werkt ook niet?
Hij krijgt gewoon signaal.
Beeldscherm zegt no signal. Maar hij is wel degelijk goed aangesloten.
Mja dat is dus een risico, je moet er maar van uit gaan dat de verkoper de waarheid spreekt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:26 schreef LaZZ het volgende:
Precies, dat dacht ik dus ook al.
En volgens de verkoper werkte hij perfect dus heb ik 'm op laten sturen.
Voldeed namelijk aan mijn eisen.
Dat laatste zegt helaas genoeg denk ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:58 schreef LaZZ het volgende:
Mja, is een risico, maar als iemand aangeeft dat iets werkt geloof ik dat.
Heb de verkoper idd al gevraagd. Zei alleen dat ie niet wist waar het aan zou kunnen liggen.
Vervolgens geen reply meer gehad.
Ik zal de FOK!-knokploeg even wakker makenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:55 schreef LaZZ het volgende:
Achja, is bekende fokker. Heb al z'n adres+bankgegevens en weet dus waar ie rondloopt.
Dit doet me denken aan een reclame van vroeger, van IBM meen ik. "Of je steekt de stekker in het stopcontact!".quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kabel aan de achterkant van de monitor aandrukken wil soms ook weleens helpen.
Een werkende PC via de TPG is vragen om problemen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:26 schreef LaZZ het volgende:
Precies, dat dacht ik dus ook al.
En volgens de verkoper werkte hij perfect dus heb ik 'm op laten sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |