Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is prima! Mail maar op mikejuh [at] hotmail.com om het af te handelen.
Ik heb nog steeds interesse ja, stuur me even een mailtje met de betalingsgegevens als je akkoord gaat met m'n bod, dan zorg ik dat het geld vandaag nog wordt overgemaakt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
HoH subs = Hard of Hearing ondertiteling. Dan krijg je dus af en toe van die mededelingen erbij voor doven of slechthorenden. Stel je dat voor als: [sombre music playing], [door opens], dat soort dingen. Niet storend wat mij betreft. Bovendien, als je gewoon de Engelse tekst kan verstaan heb je die ondertiteling niet eens nodig. Voor de duidelijkheid: er zit dus geen Nederlandse ondertiteling op.
Heb je nog steeds interesse in allebei de dvd's dan?
Daaaaamn! Laat BWP maar zitten. Nouja volgende keer beter danquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fucking Amal is helaas weg. Heb je nog wel interesse in The Blair Witch?
Het geld is net overgemaakt en de mail is onderweg.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die is samen met Fucking Amal als 't goed is verkocht aan desliz. Ik heb nog geen mail terug van de betreffende user, maar die zal binnenkort wel komen.Helaas dus. Zit er niks anders moois voor je bij?
Heb je nog meer dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zit er niet nog iets anders interessants bij? Wie weet kan ik een mooie prijs voor je maken
Hoeveel wil je hebben dan voor American Beauty?quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen American Beauty, ik heb zojuist besloten dat die ook weg magMaar verder op dit moment niks, helaas
6 euro is prima.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
K-Pax is nog te koop
Wat wil je er voor geven?
Sorry hoor, maar die prijzen zijn nogal belachelijk goedkoop voor Import DVD's. Haal ze maar bij de Boudisque in Amsterdam en dan ben je 3x zoveel kwijtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Om moe van te worden hè?
Ik wil evt ook wel de prijzen verlagen, maar dan zit er wat minder rekbaarheid in de zaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |