Omdat Tonks nu weg is....quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:23 schreef Lucille het volgende:
tonks mag een maand nadenken waarom wij zijn posts erg vervelend en ongewenst vinden.
Verklaar!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:23 schreef Lucille het volgende:
tonks mag een maand nadenken waarom wij zijn posts erg vervelend en ongewenst vinden.
waarom? just check Banmeld topic deel 675quote:
Of jij bent de kloon natuurlijk...quote:
*post geschiedenis tonks checktquote:Op zondag 29 januari 2006 02:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Geen verklaring voor nodig lijkt me.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:30 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Of jij bent de kloon natuurlijk...
* zet speurneus op
* doet meequote:Op zondag 29 januari 2006 02:30 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
*post geschiedenis tonks checkt
ik vermoed donnanonnaquote:Op zondag 29 januari 2006 02:16 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Omdat Tonks nu weg is....
Wat is zijn kloon???
Degene die de juiste kloon raad wint de jp van deze plaat!![]()
[afbeelding]
w00t!?!?!??!quote:Op zondag 29 januari 2006 02:31 schreef Nashje het volgende:
Tonks is een neger.
Een soort w00t ja.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:35 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
w00t!?!?!??!
geen topic waard
hoe langer tonks weg hoe beterquote:
té opvallend, ikwilookwatzeggen = tonks!quote:
Wat zie ik daar staan in je sig?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:51 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
té opvallend, ikwilookwatzeggen = tonks!
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:51 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
té opvallend, ikwilookwatzeggen = tonks!
ik zal je niet verraden hoorquote:
hij is met die pruik op undercover, dus ssssssssstquote:
Niet meer.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef Molluck het volgende:
tonks is liev!
Jij bent het.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:16 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Omdat Tonks nu weg is....
Wat is zijn kloon???
Degene die de juiste kloon raad wint de jp van deze plaat!![]()
[afbeelding]
Blijkbaar niet, gaat wel niet om een heel groot bedrag, maar dat maakt het alleen maar zieliger.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:12 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die hij belazerd heeft in V&A?
Neu, bij mij om twee keer iets van 15 euro ofzo...quote:Op maandag 30 januari 2006 02:18 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, gaat wel niet om een heel groot bedrag, maar dat maakt het alleen maar zieliger.
Klinkt bekend, nu reageert hij helemaal niet meer. Binnenkort toch is aankaarten bij forum@fok.nlquote:Op maandag 30 januari 2006 02:21 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Neu, bij mij om twee keer iets van 15 euro ofzo...
telkens dingen die hij opgestuurd of overgemaakt had en nooit aankwamen, en dan later terugkrabbelen en zeggen dat hij het 'onmiddelijk' alsnog zou doen...
Ik ben twee keer (ja ik gunde hem nog een kans) meerdere maanden bezig geweest mijn geld weer terug te krijgen omdat ik gewoon nooit wat ontving
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:22 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Klinkt bekend, nu reageert hij helemaal niet meer. Binnenkort toch is aankaarten bij forum@fok.nl
Geeft niet, elke keer dat hij zoiets doet is teveel.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:27 schreef amokjeeh het volgende:
Doe ik. Heb het net ook even in het ervaringen topic gezet van V&A. Het gaat echt maar om een paar euro.
Gaat ook niet om het geld, maar afspraak is afspraak hequote:Op maandag 30 januari 2006 02:28 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Geeft niet, elke keer dat hij zoiets doet is teveel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |