quote:Op maandag 6 februari 2006 12:42 schreef TrustNo het volgende:
minimale bod = 175 Euro
Ik zou voor die 125 euro voor een bril gaan.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:45 schreef boyv het volgende:
Ik open wel met ¤125
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:49 schreef TrustNo het volgende:
[..]
[..]
Ik zou voor die 125 euro voor een bril gaan.
Dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 6 februari 2006 13:01 schreef ChrisBoer het volgende:
Van welke vrachtwagen is ie gevallen (hoe kom je eraan)?
En waarom doe je hem weg?
Ik heb hem als kado gekregen, en ik heb er geen zak aan.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:01 schreef ChrisBoer het volgende:
Van welke vrachtwagen is ie gevallen (hoe kom je eraan)?
En waarom doe je hem weg?
Er is een plugin voor Winamp hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 20:46 schreef TrustNo het volgende:
Blijkbaar moet je hier alles uitleggen.
In een opwelling leek het allemaal erg leuk zo'n Ipod voor in de auto ,maar bleek niet niet te passen in mijn auto ( moet ik het type ook opnoemen voor je ? ).
En van Itunes wist ik dat het irritant werkt, in een opwelling de software gekocht online.
Nog meer irrelevante vragen ?
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:48 schreef TrustNo het volgende:
Ik heb hem als kado gekregen, en ik heb er geen zak aan.
Begrijp ik goed dat je in een opwelling een ipod cadeau hebt gekregen?!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:46 schreef TrustNo het volgende:
In een opwelling leek het allemaal erg leuk zo'n Ipod voor in de auto
Lees wat je wilt lezen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:56 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
[..]
Begrijp ik goed dat je in een opwelling een ipod cadeau hebt gekregen?!
Of ruik ik hier tegenstrijdige verkoopverhalen?![]()
Dus geen garantiebewijs aanwezig? Heb je dan misschien een serienummer of iets dergelijks waarmee de 'legaliteit' te controleren is?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:25 schreef TrustNo het volgende:
[..]
Lees wat je wilt lezen.
Ik kreeg hem , leek leuk , kocht software ervoor , paste niet in de auto.
Heb er niks aan dus verkoop hem.
Heb je echt interesse in dat ding ? , dan kan je me mailen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:37 schreef boyv het volgende:
[..]
Dus geen garantiebewijs aanwezig? Heb je dan misschien een serienummer of iets dergelijks waarmee de 'legaliteit' te controleren is?
140 euro excl verzenden dan is hij voor jouquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:48 schreef haakaap het volgende:
Nee echt ik ga niet hoger als 140, maar dan hebben wij wel een deal
Fijne avond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |