Ja maar anders moet ik 60 km gaan rijden en dat vind ik een beetje zonde. Johhh als je boodschappen gaat doen neem je direct ff een doosje mee. Ding erin, krantjes erbij beetje tape en gaan met die banaan! Dan ben je er vanafquote:Op maandag 9 januari 2006 16:22 schreef Matel het volgende:
Verzenden doe ik liever niet. Ben je toch weer druk mee (doos zoeken, tape kopen, pakje naar postkantoor brengen). Ik weet niet wat zo'n kant-en-klare pakketverpakking kost. Dan zou ik het nog kunnen overwegen. Maar niet voor 25 euro incl. verzendenIk wil minimaal 20 euro voor de printer zelf hebben.
Hmm okee ik denk er even over na. Post vanavond wel wat het wordt!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:45 schreef Matel het volgende:
Een doos is niet zo makkelijk te vinden in de supermarkten waar ik kom. Kan toeval zijn, maar bijna nooit liggen er geschikte dozen. Ook tape heb ik niet en zal ik moeten kopen. Verzenden kost iets van 8 euro als ik het goed heb. Hij gaat dus alleen weg voor 30 euro incl. verzenden of 20 bij ophalen.
oke mooiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:30 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ontvangen! Nog niet getest maar zal wel snor zitten!
slotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |