lindsay lohan had eerst altijd zo'n lekker speklaagjequote:Op zaterdag 19 november 2005 13:41 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
LiLo en Nicole, botje tegen botje.
And when a girl walks in with a ittybitty waist and that round thing in your face you get... feeeeelings!quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:59 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
I like big buts and I cannot lie....![]()
Nicole Richie eet, en kotst het daarna weer uit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:14 schreef rena het volgende:
Nicole Richie eet
[afbeelding]
Maar toch is ze een sprietje:
[afbeelding]
De eerste foto's van haar met dat zwarte haar, zag ze er echt goed, normaal uit, maar hier is t echt weer helemaal niks...quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:41 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
LiLo en Nicole, botje tegen botje.
Je kunt het niet echt goed zien op die laatste foto, gezien ze een ding met schoudervullingen draagt.quote:Op maandag 21 november 2005 13:13 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind Lilo wel meevallen kwa dun zijn, zeker als je haar vergelijkt met hoe ze er een tijdje geleden uitzag.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:48 schreef Marie_jo het volgende:
[afbeelding]
Het begint wat saai te worden idd...die Nicole. En eigenlijk als ze echt zo anorexic zou zijn moest ze toch al lang opgelost zijn in het niets ma toch... Skinny![]()
Even op het kruisje klikken met je rechtermuis, eigenschappen kopiëren in de adresbalk, enteren en je ziet de fotoquote:Op woensdag 23 november 2005 10:06 schreef Toeps het volgende:
't Is net een rood kruisje...
Ik ben lui.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even op het kruisje klikken met je rechtermuis, eigenschappen kopiëren in de adresbalk, enteren en je ziet de foto.
Negermeisjes ook hequote:Op woensdag 23 november 2005 19:41 schreef Toeps het volgende:
Ik dacht ff dat het Kelly van Destiny's Child was. Maar het is vrij dun, inderdaad. Al zijn er negermeisjes die heel erg smal gebouwd zijn. Die hebben ook vaak problemen met bevallen, omdat hun heupen gewoon te klein zijn.
Zou eens tijd wordenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:28 schreef rena het volgende:
Hilary Duff word al weer wat normaler. Foto![]()
omdat ze nog best eng is.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef Ole het volgende:
Wrom niet ff plaatsten die foto?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef Ole het volgende:
Wrom niet ff plaatsten die foto?
[afbeelding]
Nee dat bedoel ik niet, alsof dat alleen bij neger-meisjes is bedoelde ik... zo stel je het, staat een beetje lachwekkendquote:Op donderdag 24 november 2005 14:42 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oke, meisjes van Afro-originele afkomst dan...
Bij bepaalde groepen komt het vaker voor idd. Zo ook bij hindoestanen. Sommigen zijn zo smal gebouwd, dat ze bij het bevallen een probleem krijgen. Natuurlijk zijn er ook westerse mensen met dat probleem, maar volgens mij wel minder.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:22 schreef linda22222 het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet, alsof dat alleen bij neger-meisjes is bedoelde ik... zo stel je het, staat een beetje lachwekkend![]()
Ik denk ook niet dat veel mensen tegen Kate Moss zelf zeggen dat ze te dun is. Als jij er precies zo uitziet, reken dan maar dat er mensen zijn op het strand die het in elk geval dénken. Als mensen daar commentaar op hebben, betekent dat niet automatisch dat ze zelf dik zijn. Dat van die tepels volg ik trouwens niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die foto van Kate Moss is ook niet extreem vind ik. Ik zie er in bikini ook zo uit en ik hoor niet constant om me heen: Gadver! wat een plank op benen! enz. Dus je moet niet gaan overdrijven omdat je zelf een 2 x zo dikke kont hebt en tieten dubbel D met een tepel van een diameter van 5 centimeter...
Als je mij daarmee bedoelt....,ik ben superslank.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die foto van Kate Moss is ook niet extreem vind ik. Ik zie er in bikini ook zo uit en ik hoor niet constant om me heen: Gadver! wat een plank op benen! enz. Dus je moet niet gaan overdrijven omdat je zelf een 2 x zo dikke kont hebt en tieten dubbel D met een tepel van een diameter van 5 centimeter...
een 2x zo dikke kont als Kate en grotere borsten? Dat kan er alleen maar beter uitzien dan die magere graat van een Katequote:Op zaterdag 26 november 2005 17:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
Doe jij dat nietquote:Op zondag 27 november 2005 09:55 schreef Liejannuh het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat de Kate Moss foto niet in d'r vrije tijd is genomen ofzo.
Ze is een beetje raar, dat geloof ik graag, maar ze gaat vast niet in d'r bikini boodschappen doen.
Kate had al dit figuur toen ze voor het eerst in dat wereldje terechtkwam, uit die begintijd dateren ook de 'feed me'-teksten die op haar posters geschreven werden. Ik zou gokken dat ze nog niet hevig aan de coke was toen ze begon met het werk. Het is werkelijk mogelijk dat mensen van zichzelf dit figuur hebben, hoe ongelooflijk het voor sommigen ook mag lijken.quote:Op maandag 28 november 2005 15:39 schreef Toeps het volgende:
Bij Kate helpen de drugs ook wel een handje mee hoor.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
2 x zo dikke kont hebt en tieten dubbel D met een tepel van een diameter van 5 centimeter...
Nou, ik heb het niet over "niet mooi" maar over "niet broodmager", ik vind haar (op basis van de geposte foto's) niet in dit topic thuishoren. Vandaar.quote:Op maandag 28 november 2005 16:13 schreef weathergirl het volgende:
ach, persoonlijke aanvallen... ik stoor me persoonlijk aan het feit dat iemand als KinkyGiraf er maar vanuit gaat dat iedereen die Kate Moss niet mooi vindt, zelf (te) dik is. En dat van die tepels sloeg echt als een tang op een varken.
Dat had je dan ook gewoon kunnen zeggen, in plaats van die opmerking over die dikke konten en D-tieten en tepels. Jij maakt er een gevecht van tussen dik/dun en dat is het gewoon niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou, ik heb het niet over "niet mooi" maar over "niet broodmager", ik vind haar (op basis van de geposte foto's) niet in dit topic thuishoren. Vandaar.
verder interesseert het me geen stuiterbal of jullie/iemand dik of dun is, ik wilde alleen maar even aangeven dat mensen hier altijd met een- smiley reageren op slanke mensen (die dus niet anorexia-dun zijn ook) terwijl ik uit ervaring weet dat mensen dit vaak wél mooi vinden. Sommige mensen posten een reactie alsof het om te kotsen is als iemand gewoon 55 kilo weegt.
Ik ben ook altijd tenger geweest tot vorig jaar .quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:46 schreef RaisinGirl het volgende:
Ze heeft in haar slanke toestand ook een baby op de wereld kunnen zetten. Die niet verslaafd en met gezondheidsproblemen is geboren. Aan haar foto's, ook tijdens haar zwangerschap, is duidelijk te zien dat zij van nature slank en tenger is. Verder houdt niemand hier bij wat zij per dag eet, drink, snuift of slikt, dus we praten over iets waarvan we niets afweten en wat ons - uiteindelijk - ook geen donder aangaat.
Dan heb ik nog hoop!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:21 schreef milagro het volgende:
Zelf ben ik pas sinds mijn 41e boven de 55 kilo uit gekomen, en weeg nu 58/59 kilo.
Er worden hier toch ook beledigende opmerkingen over slanke mensen geplaatst? Die kotssmiley waar ik het over had? Nou dan geef ik die even terug aan mensen die blijkbaar niet zo'n figuur hebben. Til niet zo zwaar aan mijn opmerkingen ajb... is maar mijn statement.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:12 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Dat had je dan ook gewoon kunnen zeggen, in plaats van die opmerking over die dikke konten en D-tieten en tepels. Jij maakt er een gevecht van tussen dik/dun en dat is het gewoon niet.
mooie vrouw tochquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:24 schreef linda22222 het volgende:
Ben het met je eens giraffe over de bikinifoto van kate
maar over deze foto van haar zal iedereen het eens zijn:
Elegant?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:14 schreef Nastybtch het volgende:
Nou, ik vind die nagels niet mooi nee, omdat ik daar niet van hou, maar verder vind ik haar, de foto en de kleding werkelijk geweldig
ze is zooo elegant *sigh...*
Het gaat hier om uiterlijk, missy.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:51 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Elegant?![]()
Als ze haar mond opentrekt komt er een Engels equivalent van plat Utrechts uit...
Echt hoor, ik begin steeds minder te begrijpen van sommige mensen in dit topic. Zo zie je maar, al die veel te magere celebs maken mooi deel uit van de hersenspoeling van (jonge) vrouwen. Alsof een plank met neptieten doodnormaal is.![]()
Schiijnbaar, maar ik vind het maar vies om aan te zien.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:51 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Alsof een plank met neptieten doodnormaal is.![]()
Het kan ook gewoon liggen aan de foto's, de belichting etcetera. De eerste foto's zijn in een studio gemaakt met zacht licht, dan lijkt iemand al snel zachter.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ken deze vrouw helemaal niet maar ik zie toch duidelijk het verschil op de foto's.
Het zachte is er af.
Zonde want ze is erg mooi op de bovenste afbeeldingen ,echt supervrouwelijk.![]()
Die ziet er tegenwoordig gelukkig weer veel beter uitquote:Op donderdag 1 december 2005 16:26 schreef Takkembah het volgende:
HEY PLAATJES POSTEN![]()
Mrs. Beckham
[afbeelding]
Lara Flynn Boyle
[afbeelding]
Good old Calista, maar dat zal wel de belichting zijn
[afbeelding]
Fotoshoot, want wat moet zij nou met een wagen vol etenquote:Op zondag 4 december 2005 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom zou je er zo bijlopen?.
tvp
Lionel Ritchie was toch vorige week in Boulevard en had het nog over haar "dunne" figuur.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:21 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ik vraag me echt serieus af hoe lang ze nog te leven heeft, zo eng word zeDat er ook niemand in dr omgeving even zegt hoe dom ze bezig is of haar laat opnemen in een kliniek, want het is echt in en intriest hoe ze er uit ziet.
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Jawel, dat is Paris Hilton, niet broodmager overigens...
Jouw beeld van wat 'broodmager' is verschilt echt extreem van het mijne... niet normaal.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Dat kan. Ik vind iemand broodmager als er botten uitsteken, Paris is gewoon heel slank (mooi)..
is mijn mening dus.
Op de foto lijk je echt niet 5 kilo zwaarder hoor.. dat zeggen ze over tv wel, maar niet over foto's.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:53 schreef nein het volgende:
[..]
je vergeet denk ik nog eventjes dat je op de foto nog altijd 5 kilo zwaarder lijkt... my god! dit is niet gezond slank hoor
Nondeju, die kaken vallen nu wel erg veel opquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ook Paris Hilton kan té mager worden...
[afbeelding]
niet broodmager? Kijk voor de grap eens naar die borstkas. en naar dat nekje. En die kaaklijn. Als ik op straat zo iemand tegenkwam, zou ik die spontaan mijn lunchpakketje aanbieden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
op die foto (als ze dat idd is) wel, hoor, daar is ze gewoon eng dunquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Is van dit artikel uit People: http://img354.imageshack.(...)ttpeoplemag057oo.jpgquote:Op donderdag 8 december 2005 14:07 schreef moryana het volgende:
[afbeelding]
Scarlett Pomers uit de serie Reba.
Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat ze hulp heeft gezocht.
(Sorry als deze al langs is geweest. )
idd, die had ik gelezen. Ik hoop dat alles goed met haar gaat...quote:Op donderdag 8 december 2005 22:34 schreef Syytön het volgende:
[..]
Is van dit artikel uit People: http://img354.imageshack.(...)ttpeoplemag057oo.jpg
Dit is wel een oude foto, enne die foto van "dunne" Lohan is later genomen als die andere foto.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:07 schreef flowerbox het volgende:
[afbeelding]
Lindsey Lohan is gelukkig weer wat aan de beterende hand.(qua gewicht)
Tussen de deze 2 foto's zit 3 maanden
Precies, haar tieten zijn ook verdwenen nuquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:25 schreef Scorpie het volgende:
Lohanje was zo mooi, je bent nu zo lelijk...waarom!
Elke keer moet ik weer lachenquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:07 schreef flowerbox het volgende:
[afbeelding]
Lindsey Lohan is gelukkig weer wat aan de beterende hand.(qua gewicht)
Tussen de deze 2 foto's zit 3 maanden
Hmm Gokje, Duff?quote:Op maandag 12 december 2005 07:44 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]
hmmm, uitgemergelde ruggetjes.
ben jij blind?quote:Op maandag 12 december 2005 13:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Valt me trouwens op dat tussen die twee Lindsay foto's het enige verschik 3 cupmaten is... verder nagenoeg dezelfde platte buik en dezelfde benen... en dan roept iedereen dat ze er weer gezond uitziet![]()
haar figuur is hetzelfde gebleven qua 'lijn' (taille heup verhouding) maar het scheelt toch wel een kilootje of 5 denk ik zo, hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 14:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ten eerste zei ik "nagenoeg",
Haar buik is daar óók plat, ik zie slechts heel weinig verschil. Ook haar benen verschillen nauwelijks van elkaar. Het grootste verschil zijn haar tieten door overduidelijk een boobjob.
Anorexia Nervosa, al een jaar of... 3? Ze is (of was) wel in behandeling iig, in New York.quote:Op maandag 12 december 2005 17:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat dun! Heeft ze kanker ofzo?![]()
Die handenquote:Op maandag 12 december 2005 14:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Allegra Versace, ben benieuwd of ze door haar moeder gepushed is/wordt
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, ik snap wel wat je bedoelt. Ik hoop dat ze daadwerkelijk aan de beterende hand is.quote:Op maandag 12 december 2005 23:06 schreef SEMTEX het volgende:
't Klinkt vast ziek he, maar die Allegra lijkt toch weer n heel klein beetje aangesterkt hoor. Ze is nog steeds 'n geraamte, maar er zit al iets meer volume in haar gezicht en verdomd, ze lacht ook nog. Het is niet meer die totale zombie van n half jaar geleden. Dus misschien herstelt ze langzaam..
Zeg dat maar niet; die foto's van dat gala zijn van 24 mei 2005, en deze foto van 13 juni 2005.quote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik snap wel wat je bedoelt. Ik hoop dat ze daadwerkelijk aan de beterende hand is.
Ja ik begon al te twijfelen toen ik de andere foto's vond. Zou best kunnen, beetje jammer dat ze dat doen in de krantquote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Copycat het volgende:
Peri, die eerste foto lijkt mij in vergelijking met die eronder wel geshopt. Bij haar schouders is het verschil wel erg groot, lijkt mij.
Bummer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:39 schreef Syytön het volgende:
Zeg dat maar niet; die foto's van dat gala zijn van 24 mei 2005, en deze foto van 13 juni 2005.
[afbeelding]
Ik snap wat je bedoel.quote:Ik ben ook altijd tenger geweest tot vorig jaar .
Ook jarenlang moeten horen dat ik "wel anorexia" zou moeten hebben, en dat eigenlijk voornamelijk van dames/meiden, heren hadden weinig negatief commentaar, goh, zou het wijvennijd zijn van dames die zelf worstelen met hun gewicht/lijn
Maar volgens mij beticht jij Ethiopiërs nog van een buikje.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
En daarbij lijkt ze op geen van die foto's extreem mager.
Misschien omdat je het altijd zo gewend was?quote:Op zondag 18 december 2005 10:12 schreef lady-wrb het volgende:
weet je wat zo stom is?
mijn zusje heeft een aantal keer anorexia gehad en ik vond 'r eigenlijk helemaal niet zo mager.
maar bij opname woog ze iets van 35 kilo
maar als ik deze foto's zo zie denk ik: ja, zo zag ze er inderdaad uit (vooral die allegra-foto's)
Nog even dit, eigen ervaring:quote:Op zondag 18 december 2005 12:32 schreef Poison het volgende:
Mensen die anorexia hebben, vinden zichzelf ook nooit te mager, en de mensen er om heen zijn het ook gewend van ze...en meestal dragen ze wijderen kleding om het te verbergen, dus lijken ze minder mager dan dat ze in werkelijkheid zijn. Ik heb het van dichtbij meegemaakt, enin het begin valt het allemaal niet zo op, totdat je eens goed naar die gene gaat kijken en er over gaat nadenken.
Om een lang verhaal kort te maken: Kraak hier de magere celebs af. Vind je ze helemaal niet te dun, ben je hier op tegen of heb je gewoon zelf anorexia en probeer je het hier goed te keuren? Ga dan naar dat eetstoornissen topic om je frustraties te uitten.quote:Op maandag 19 december 2005 15:20 schreef Copycat het volgende:
Laatste waarschuwing:
Berichten hierna die niet over broodmagere celebs gaan, maar over eigen ervaringen horen hier niet thuis!
Volgende van dit soort post worden dan ook zonder omhaal verwijderd.
Dat soort discussies kun je in deze reeks voeren: Eetstoornissen: Anorexia, Boulimia, BED etc. (Deel 3)
Dit topic is niet perse om af te kraken. Vind je dat nodig dan mag dat, zoniet ook ok. Dit is nou het idee achter een forum, men kan hier posten wat ze willen als het binnen de policy blijft.quote:Op maandag 19 december 2005 17:49 schreef Nuna het volgende:
[..]
Om een lang verhaal kort te maken: Kraak hier de magere celebs af.
Yep.quote:Vind je ze helemaal niet te dun, ben je hier op tegen of heb je gewoon zelf anorexia en probeer je het hier goed te keuren? Ga dan naar dat eetstoornissen topic om je frustraties te uitten.
Plaatje??quote:Op zondag 25 december 2005 17:14 schreef Marloes het volgende:
Georgina Verbaan zag er in de Beau Monde van deze maand ook eng dun uit!
Zoiets als hieronder.quote:Op zondag 25 december 2005 17:14 schreef Marloes het volgende:
Georgina Verbaan zag er in de Beau Monde van deze maand ook eng dun uit!
erg vrouwelijk idd!! vraag me nog altijd af of haar rondingen puur natuur zijn, ze zegt van wel.quote:Op zondag 25 december 2005 20:03 schreef apestaartje het volgende:
Katja? Dun geworden? Ik zag haar daarstraks met een splinternieuwe single bij Top of the pops. Ze zag eruit zoals altijd: vrouwelijk.
kan me haar niet meer zo goed herinneren in GTST, plat dan...quote:Op zondag 25 december 2005 20:18 schreef apestaartje het volgende:
Nee, haar borsten zijn nep. Dat is algemeen bekend. Toen ze net in Gtst zat was ze bovendien zo plat als een dubbeltje. Even later kwam een 'spontane' groeispurt.
Inmiddels gemeld in Celebs onflatteus op de kiek # 14quote:Op zondag 25 december 2005 20:23 schreef N.icka het volgende:
Iewwwwwwwwwwwww wat een enge huid op die fotos
Ik vind 't allemaal echt wel meevallen.Ben benieuwd hoeveel jongens deze meiden zouden afwijzen....quote:
Die jurk staat gewoon niet. En al helemaal niet als je haar heupbotten zo kan zien zittenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ze is nét iets te mager voor die jurk. Mooie jurk trouwens.![]()
Als haar heupen wat breder waren had het heel mooi gestaan.
Deze jurk staat niet bij stevige dames,tenzij ze een slanke taille hebben.
Ik zie niks raars aan haar benen. Zijn die niet gewoon gespierd?![]()
Wat is er mis met heupbotten? Bij iedereen die een beetje slank is kan je die botten zien hoor.. ik vind het wel mooiquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:30 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die jurk staat gewoon niet. En al helemaal niet als je haar heupbotten zo kan zien zitten
Tuurlijk, dat kun je bij mij ook wel zien. Alleen in zo'n jurk staat het gewoon niet. Al helemaal niet omdat ze zo mager is. Dan wordt het gewoon lelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:54 schreef Andoire het volgende:
[..]
Wat is er mis met heupbotten? Bij iedereen die een beetje slank is kan je die botten zien hoor.. ik vind het wel mooiiig beter dan dat er allemaal vet overheen zit
En ja die jurk... die jurk is gewoon lelijk (qua kleur), maar met Victoria is op die fotos helemaal niets mis
JLo heeft naar mijn gevoel 'n beetje té veel curves....quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:14 schreef weathergirl het volgende:
Kweenie hoor, maar zo'n jurk zou inderdaad mooier staan bij iemand die niet rechtdoor loopt maar die wat meer curves heeft... ben benieuwd hoe bijvoorbeeld JLo eruit zou zien in deze jurk. Spectaculair, denk ik.
En bij gebrek aan vetlaag kiest 'La Beckham' dan ook nog eens voor BONT!![]()
![]()
en toch vind ik JLo 100x mooier dan posh nu...quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:21 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
JLo heeft naar mijn gevoel 'n beetje té veel curves....
Posh is sowieso lelijk....quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:23 schreef Magoo het volgende:
[..]
en toch vind ik JLo 100x mooier dan posh nu...
Valt mee toch...quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:37 schreef weathergirl het volgende:
no tits, no ass
Zo zag ze er eerst uit:quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:37 schreef Andoire het volgende:
Kate is toch niet broodmager..? Wel geweestmaar nu niet meer. Op die fotos is ze gewoon goed
Ik vind dit nog steeds niet broodmager hoor... maar goed, kan aan mij liggenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:42 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Zo zag ze er eerst uit:
[afbeelding]
Nee, we gaan niet weer...quote:
Coolquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:01 schreef weathergirl het volgende:
Wat is voor jou dik/mollig/slank/mager?
Hier overheen gelezen wellicht?quote:Op maandag 19 december 2005 15:20 schreef Copycat het volgende:
Laatste waarschuwing:
Berichten hierna die niet over broodmagere celebs gaan, maar over eigen ervaringen horen hier niet thuis!
Volgende van dit soort post worden dan ook zonder omhaal verwijderd.
Dat soort discussies kun je in deze reeks voeren: Eetstoornissen: Anorexia, Boulimia, BED etc. (Deel 3)
Couldn 't have said it better....quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:53 schreef Magoo het volgende:
Ik vind Kate Moss een prachtige mooie vrouw!! zij heeft echt een heel mooi gezicht. en dat figuur dat heeft zij nou eenmaal, dat past bij haar. vind ik dan..
Alsof je alleen mooi bent met ass en tits, het ligt gewoon aan je bouw en wat bij iemand past!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:37 schreef weathergirl het volgende:
no tits, no ass
die foto's die je van Kate Moss plaatst zijn allemaal ong uit de zelfde tijd. Bovendien heb je dit al snel als je je rug hol maakt en je buik inhoudt. Ik denk niet dat ze nu ook maar 5 kilo zwaarder is dan deze foto.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:42 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Zo zag ze er eerst uit:
[afbeelding]
Die was alleen maar koffie als maaltijd ook beu, natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:04 schreef Aequalitas het volgende:
Lara Flynn Boyle.Dat vond ik vroeger in Twin Paeks echt 'n mooie meid.Zelfs voor mij is ze té dun(links),al ziet ze er nu weer wat beter uit(rechts).....
[afbeelding]
Te dun?? Een wandelend lijk!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:04 schreef Aequalitas het volgende:
Lara Flynn Boyle.Dat vond ik vroeger in Twin Peaks echt 'n mooie meid.Zelfs voor mij is ze té dun(links),al ziet ze er nu weer wat beter uit(rechts).....
Ze draagt zeker lichtgewicht kleding..anders breekt ze volgens mij doormidden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kan iemand even wat voedselpakketten droppen bij Vlada Roslyakova? Dit scharminkel schijnt model te zijn..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou sorry hoor maar op deze foto ziet ze er heel gezond uit, maar je ziet niks anders dan haar (niet ingevallen) hoofd en een deel van haar armen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:14 schreef apestaartje het volgende:
Hier hebben we in Nederland ook een (wereldberoemde) variant op: Rianne ten Haken. Minder extreem dan het meisje hierboven, maar ook dit vind ik nog steeds niet mooi.
[afbeelding]
Ik vind d'r wel mooi.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kan iemand even wat voedselpakketten droppen bij Vlada Roslyakova? Dit scharminkel schijnt model te zijn..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ze kan niet eens de handen in de zij doen, dat doet ws gewoon zeerquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon lekker slank, precies goed.quote:Op zondag 25 december 2005 20:20 schreef apestaartje het volgende:
Hier staan tig recente foto's van haar. Dan kan iedereen zijn/haar mening vormen.
Hmmm die heeft eerder een tekort aan slaap dan aan etenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:14 schreef apestaartje het volgende:
Hier hebben we in Nederland ook een (wereldberoemde) variant op: Rianne ten Haken. Minder extreem dan het meisje hierboven, maar ook dit vind ik nog steeds niet mooi.
[afbeelding]
Misschien is het wel een fetishquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat is er moopi aan dat alienhoofd?.
wat een grafkop zegquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:14 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Meisjes met te veel babyvetquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:33 schreef Aequalitas het volgende:
Kate Moss
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er niet dun uit.quote:
By the way, sup OhNoTheyDidnt!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kijk die benen danquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ziet er niet dun uit.Maar haar gezicht blijft hetzelfde.
Beenderig en beetje ingevallen.
Maar dat kan toch ook komen doordat ze ouder wordt?
wel erg overdreven hoor, ik wil wel een plaatje googelen van zo iemand.quote:Op zondag 1 januari 2006 11:49 schreef Dementor het volgende:
Ze doen me denken aan de mensen in de duitse concentratiekampen van de vorige eeuw.
dit is niet hillary duff, of had je het daar niet over?? dat dacht ik namelijk. deze is idd erg dun, ik snap dat ook niet, behoorlijk eng en daarnaast zijn er mensen die echt honger hebben en er ook zo uitzien. dat vind ik wel erg! hoe kan zoiets nou in de mode zijn??quote:Op zondag 1 januari 2006 11:59 schreef Dementor het volgende:
Dit komt aardig in de buurt hoor.
En nee je hoeft niet te googlen.
[afbeelding]
Googlen hoeft inderdad niet want zij staat al in dit topic.quote:Op zondag 1 januari 2006 11:59 schreef Dementor het volgende:
Dit komt aardig in de buurt hoor.
En nee je hoeft niet te googlen.
[afbeelding]
ik bedoelde om te googelen naar een plaatje van iemand uit een concentratiekamp omdat die vergelijking werd gemaakt en ik die met hillary duff niet echt passend vond.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Googlen hoeft inderdad niet want zij staat al in dit topic.(1 pagina terug)
Ik hou van slanke meiden,maar dit is mij toch 'n beetje té.....quote:Op zondag 1 januari 2006 20:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
ok, ik dacht dat Nicole Ritchie aan de betere hand was, maar volgens mij is ze weer magerder..
[afbeelding]
, haar broekje zit echt té los en haar ribben zijn té makkelijk te tellen!
Kijk maar naar die ribben tussen haar 'borsten'quote:Op zondag 1 januari 2006 20:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
ok, ik dacht dat Nicole Ritchie aan de betere hand was, maar volgens mij is ze weer magerder..
[afbeelding]
, haar broekje zit echt té los en haar ribben zijn té makkelijk te tellen!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:11 schreef linda22222 het volgende:
ja als jij een betere manier hebt zeg het maar. ik heb geen eigen site waar ik plaatjes op kan zetten.
Ik wilde iets in dezelfde trant posten ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:13 schreef Copycat het volgende:
Doen we een beetje aardiger tegen elkaar in het nieuwe jaar?
Love & Peace enzo.
Maar als je al geregistreerd bent op zondag 15 februari 2004, dan lijkt me dat 1 site je toch wel bekend is? Maar goedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
Linda als je dat plaatje op www.tinypic.com zet dan kun je hem vanuit daar hier zetten. Wijst zich vanzelf. En nee het is niet dom dat je dat niet weet, dat Syytön plaatjes-uploadsites spaart zegt meer over zijn interessante leven. En verder ben ik aardig hoor Copycat!
waar dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:22 schreef teigan het volgende:
Lindsey Lohan heeft nu toegegeven dat ze boulimia heeft.....
Werd wel tijd
Gut. Verrassend. Waar zijn al die mensen die beweerden dat Lindsay "gewoon" slank was, en "babyvetjes" verloor?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:33 schreef teigan het volgende:
Lindsay Lohan geeft boulimia toe
Hier staat het wel, het is in een interview met het een of andere blad
Die zijn naar dat andere topic, want hier mocht je er niet over zeurenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Gut. Verrassend. Waar zijn al die mensen die beweerden dat Lindsay "gewoon" slank was, en "babyvetjes" verloor?
Ik post net 2 maanden ofzo...........................quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:05 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar als je al geregistreerd bent op zondag 15 februari 2004, dan lijkt me dat 1 site je toch wel bekend is? Maar goed![]()
Gaan we weerquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:43 schreef Toeps het volgende:
Gut. Verrassend. Waar zijn al die mensen die beweerden dat Lindsay "gewoon" slank was, en "babyvetjes" verloor?
Nee hoor, want dan snoer ik ze hier ook weer gewoon de mondquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:02 schreef weathergirl het volgende:
Ja maarja, als Copycat de mensen in het andere topic de mond snoert omdat zij vindt dat ze in cirkeltjes redeneren... dan krijg je hier natuurlijk weer dezelfde discussie.
Jij hebt het nu over het topic in R&P, begrijp ik?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:02 schreef weathergirl het volgende:
Ja maarja, als Copycat de mensen in het andere topic de mond snoert omdat zij vindt dat ze in cirkeltjes redeneren... dan krijg je hier natuurlijk weer dezelfde discussie.
Vind dit nog wel mee vallen....quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Vind dit nog wel mee vallen....
Vind ik ook.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Vind dit nog wel mee vallen....
En dan die giant bril weerquote:
Ik neem mijn woorden terug.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:59 schreef linda22222 het volgende:
Nou.. aangekomen? Bekijk de foto's in de gele bikini nog maar eens mèt lenzen in. Die zijn een paar dagen geleden van haar gemaakt.
dit is overigens die foto van haar die niemand kon zien, nu via tinypic:
[afbeelding]
Ik denk dat de bril groeitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |