abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32397020
Nicole Richie eet

Maar toch is ze een sprietje :
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_32397061
Ook nog uit het vorige topic:

Just about every week, you'll find tabloid headlines pointing out the latest star wasting away to bones. Photos document the skeleton du jour's hasty descent from healthy and robust to frail and thin. The photos are shocking, not because the women are so thin....but because their heads are so HUGE compared to their stick-like bodies. Nicole Richie, Teri Hatcher, and Christina Ricci have collaberated to create a guilt-free snack that is causing a sensation in Hollywood. These NO calorie, NO fat Hollypops are the perfect meal for the gal who just can't seem to get thin enough. Three mouthwatering flavors, Lettuce, Water, and Espresso are sure to satisfy your appetite and sooth your hunger pangs.

And you know I might
pi_32397217
Haar voeten op die foto lijken wel van een skelet.. Of komt dat door die schoenen?
Whatever I want.
pi_32397329
'vroeger' zag ze er nog lekker uit, beetje stevig en zo. Maar nu? damn..
pi_32397713

LiLo en Nicole, botje tegen botje.
pi_32397738
op mtv nu over nicole richie
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:49:04 #7
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_32397893
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:41 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
lindsay lohan had eerst altijd zo'n lekker speklaagje
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_32398596
Ik dacht dat Lilo ondertussen alweer wat was aangekomen? Niet te zien zo...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_32399162
I like big buts and I cannot lie....
pi_32403637
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 14:59 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
I like big buts and I cannot lie....
And when a girl walks in with a ittybitty waist and that round thing in your face you get... feeeeelings!
pi_32403670
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:14 schreef rena het volgende:
Nicole Richie eet
[afbeelding]
Maar toch is ze een sprietje :
[afbeelding]
Nicole Richie eet, en kotst het daarna weer uit.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_32404087
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:41 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
De eerste foto's van haar met dat zwarte haar, zag ze er echt goed, normaal uit, maar hier is t echt weer helemaal niks...
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  maandag 21 november 2005 @ 10:45:49 #13
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_32447173
tvvvvvvp
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 21 november 2005 @ 13:13:18 #14
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_32450648
Ik vind Lilo wel meevallen kwa dun zijn, zeker als je haar vergelijkt met hoe ze er een tijdje geleden uitzag.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_32453176
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:13 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind Lilo wel meevallen kwa dun zijn, zeker als je haar vergelijkt met hoe ze er een tijdje geleden uitzag.
Je kunt het niet echt goed zien op die laatste foto, gezien ze een ding met schoudervullingen draagt.
pi_32454467

waar zijn dr borsten gebleven??
pi_32455131
Hotlinking is disabled.
pi_32478579

Het begint wat saai te worden idd...die Nicole. En eigenlijk als ze echt zo anorexic zou zijn moest ze toch al lang opgelost zijn in het niets ma toch... Skinny

[ Bericht 13% gewijzigd door Marie_jo op 22-11-2005 14:44:58 ]
If I wanted to hear an asshole I'd fart
pi_32480620

Dat armpje

Ik weet niet van wanneer ze precies zijn, maar ziet er niet echt goed uit
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_32482058
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:48 schreef Marie_jo het volgende:
[afbeelding]

Het begint wat saai te worden idd...die Nicole. En eigenlijk als ze echt zo anorexic zou zijn moest ze toch al lang opgelost zijn in het niets ma toch... Skinny
het is net of haar hoofd verkeerd op haar lichaam zit, alsof we nu naar haar rug kijken.
pi_32483320
haha idd, net die scene van death becomes her
If I wanted to hear an asshole I'd fart
pi_32493815
o got ja, die foto van die witte galajurk inderdaad. das net goldie in die film
Genomineerd voor de loden leeuw
pi_32501112
Kate Moss is en blijft de mooiste dunne

pi_32501160
't Is net een rood kruisje...
pi_32501276

Gatverdamme zeg.
underground forever baby
pi_32501363
Ongeacht welke foto, Kate Moss is prachtig. Nicole ziet er totaal niet uit, dat is een voorbeeld van iemand die van nature wat molliger is en dan past het gewoon niet....zelfs als ze niet dunner dan Kate is. Die kledingkeuze helpt overigens ook niet mee natuurlijk
pi_32501532
Haar hoofd lijkt echt gewoon veel te groot voor haar lijfje.
  woensdag 23 november 2005 @ 10:32:05 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32501749
quote:
Op woensdag 23 november 2005 10:06 schreef Toeps het volgende:
't Is net een rood kruisje...
Even op het kruisje klikken met je rechtermuis, eigenschappen kopiëren in de adresbalk, enteren en je ziet de foto .

Ja, dit is een behulpzame tvp .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32501797
quote:
Op woensdag 23 november 2005 10:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Even op het kruisje klikken met je rechtermuis, eigenschappen kopiëren in de adresbalk, enteren en je ziet de foto .
Ik ben lui.
  woensdag 23 november 2005 @ 11:27:38 #30
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_32502947
tvp
misschien dat er ooit nog wat vlees aan komt..
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_32504732
Ik vind het wel mooi hoor, van die catwalkvrouwen die mooi dun zijn
maar bij nicole richie-achtigen is het geen aanzicht
pi_32516255

Brandy, heeft ooit anorexia gehad..
pi_32516392
Ik dacht ff dat het Kelly van Destiny's Child was. Maar het is vrij dun, inderdaad. Al zijn er negermeisjes die heel erg smal gebouwd zijn. Die hebben ook vaak problemen met bevallen, omdat hun heupen gewoon te klein zijn.
pi_32517817
Hilary Duff word al weer wat normaler. Foto
And you know I might
pi_32518040
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:41 schreef Toeps het volgende:
Ik dacht ff dat het Kelly van Destiny's Child was. Maar het is vrij dun, inderdaad. Al zijn er negermeisjes die heel erg smal gebouwd zijn. Die hebben ook vaak problemen met bevallen, omdat hun heupen gewoon te klein zijn.
Negermeisjes ook he
pi_32535658
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:28 schreef rena het volgende:
Hilary Duff word al weer wat normaler. Foto
Zou eens tijd worden
  Moderator / Miss SHO donderdag 24 november 2005 @ 14:34:16 #37
22592 crew  Ole
pi_32536922
Wrom niet ff plaatsten die foto?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_32536978
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
omdat ze nog best eng is.
pi_32537158
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:36 schreef linda22222 het volgende:

[..]

Negermeisjes ook he
Oke, meisjes van Afro-originele afkomst dan...
pi_32537207
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]

Omdat sommige mensen de tekst niet lezen en dan denken dat ik haar nog broodmager vind
And you know I might
  donderdag 24 november 2005 @ 14:47:32 #41
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_32537308
Pooh die Brandy ziet er idd niet echt goed uit hier... Heeft ze nog steeds anorexia?
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_32538691

Kate Moss
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  † In Memoriam † donderdag 24 november 2005 @ 16:14:28 #43
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_32539882
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:36 schreef flowerbox het volgende:
[afbeelding]
Kate Moss
Een plank op benen!
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  donderdag 24 november 2005 @ 18:01:57 #44
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_32542869
Ik snap niet hoe die mensen er zo onzettend verschillend uit kunnen zien. Maar ja met geld kun je bijna alles he.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_32544211
Cocaine doet wonderen
pi_32554926
Ik blijf het geen gezicht vinden, die stokjes met hoofden erop. Alle proporties zijn zoek. Teri Hatcher ook in Desperate Housewives, per aflevering zijn haar benen dunner. Brrrr.
pi_32574728
dit zijn toch geen normale doorsnee dames? Vooral die Nicole vind ik eng.
pi_32581184
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:42 schreef Toeps het volgende:

[..]

Oke, meisjes van Afro-originele afkomst dan...
Nee dat bedoel ik niet, alsof dat alleen bij neger-meisjes is bedoelde ik... zo stel je het, staat een beetje lachwekkend
pi_32582149
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 22:22 schreef linda22222 het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet, alsof dat alleen bij neger-meisjes is bedoelde ik... zo stel je het, staat een beetje lachwekkend
Bij bepaalde groepen komt het vaker voor idd. Zo ook bij hindoestanen. Sommigen zijn zo smal gebouwd, dat ze bij het bevallen een probleem krijgen. Natuurlijk zijn er ook westerse mensen met dat probleem, maar volgens mij wel minder.
pi_32596971
Dat niemand die Nicole gewoon eens meeneemt naar een restaurant en zich vol laat proppen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_32598200
Die foto van Kate Moss is ook niet extreem vind ik. Ik zie er in bikini ook zo uit en ik hoor niet constant om me heen: Gadver! wat een plank op benen! enz. Dus je moet niet gaan overdrijven omdat je zelf een 2 x zo dikke kont hebt en tieten dubbel D met een tepel van een diameter van 5 centimeter...
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_32608565
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die foto van Kate Moss is ook niet extreem vind ik. Ik zie er in bikini ook zo uit en ik hoor niet constant om me heen: Gadver! wat een plank op benen! enz. Dus je moet niet gaan overdrijven omdat je zelf een 2 x zo dikke kont hebt en tieten dubbel D met een tepel van een diameter van 5 centimeter...
Ik denk ook niet dat veel mensen tegen Kate Moss zelf zeggen dat ze te dun is. Als jij er precies zo uitziet, reken dan maar dat er mensen zijn op het strand die het in elk geval dénken. Als mensen daar commentaar op hebben, betekent dat niet automatisch dat ze zelf dik zijn. Dat van die tepels volg ik trouwens niet.

PS nog een tip: Kate Moss heeft wat probleempjes, misschien kun je als haar stand-in aan de slag?
  † In Memoriam † zondag 27 november 2005 @ 07:25:18 #54
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_32612427
quote:
Als je mij daarmee bedoelt....,ik ben superslank.
Ik heb het lichaam als van een fotomodel.
( Maar Ik zou dus nooit op straat in mijn bikini lopen en zeker niet met hooggehakte schoenen.)
Alls ik Kate Moss een plank vind moet ik dat nog altijd zelf weten.
Zeikerd.
Misshien ben jíj wel een vet zwijn.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_32612800
Ik kan me zo voorstellen dat de Kate Moss foto niet in d'r vrije tijd is genomen ofzo.
Ze is een beetje raar, dat geloof ik graag, maar ze gaat vast niet in d'r bikini boodschappen doen.
  zondag 27 november 2005 @ 12:07:12 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32614302
Die foto is natuurlijk overduidelijk van een shoot.
Daarbij mogen persoonlijke aanvallen achterwege blijven...
pi_32614432
quote:
een 2x zo dikke kont als Kate en grotere borsten? Dat kan er alleen maar beter uitzien dan die magere graat van een Kate
  zondag 27 november 2005 @ 19:37:20 #58
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_32625727
quote:
Op zondag 27 november 2005 09:55 schreef Liejannuh het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat de Kate Moss foto niet in d'r vrije tijd is genomen ofzo.
Ze is een beetje raar, dat geloof ik graag, maar ze gaat vast niet in d'r bikini boodschappen doen.
Doe jij dat niet
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_32646338
Inderdaad Liejannuh, ik vroeg me al af wanneer iemand dat zich ging bedenken

Anyways, ik begrijp precies wat KinkyGiraf bedoeld, dikke mensen lijken steeds meer geaccepteerd te worden en ik vind dat heel jammer, want het is gewoon heel ongezond, superdun zijn kan ook ongezond zijn, maar als je bouw nou eenmaal zo is, of dat nou volslank is of dun of slank of whatever, dan kun je er niks aan doen.
Als je te dun bent omdat je zelf psychische problemen hebt zegmaar, of dat je dik bent omdat je gewoon teveel bier drinkt of whatever, dan vind ik het wel lelijk. niet dat je dat echt aan iemand af kan zien, waarom iemand zo is als ie is, maar Kate Moss is zo van zichzelf, en dat is gewoon prachtig.

IK hoop dat mijn verhaal sense maakt, anyways, ik vind Kate Moss een hele sexy vrouw om te zien.
pi_32646845
Bij Kate helpen de drugs ook wel een handje mee hoor.
pi_32647805
ach, persoonlijke aanvallen... ik stoor me persoonlijk aan het feit dat iemand als KinkyGiraf er maar vanuit gaat dat iedereen die Kate Moss niet mooi vindt, zelf (te) dik is. En dat van die tepels sloeg echt als een tang op een varken.
pi_32652936
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:39 schreef Toeps het volgende:
Bij Kate helpen de drugs ook wel een handje mee hoor.
Kate had al dit figuur toen ze voor het eerst in dat wereldje terechtkwam, uit die begintijd dateren ook de 'feed me'-teksten die op haar posters geschreven werden. Ik zou gokken dat ze nog niet hevig aan de coke was toen ze begon met het werk. Het is werkelijk mogelijk dat mensen van zichzelf dit figuur hebben, hoe ongelooflijk het voor sommigen ook mag lijken.

(Dat Kate inmiddels wel wat minder gezond bezig is staat buiten kijf maar dat heeft in haar geval niks met d'r figuur te maken.)
pi_32657200
Hoe oud was Kate, toen ze in 't wereldje terecht kwam? 14.

En ook jonge meisjes kunnen aan de drank en de drugs zijn. Drank is veel toegankelijker. Dat er iets niet helemaal goed zit bij Miss Kate is wel duidelijk.
pi_32663917
Ze heeft in haar slanke toestand ook een baby op de wereld kunnen zetten. Die niet verslaafd en met gezondheidsproblemen is geboren. Aan haar foto's, ook tijdens haar zwangerschap, is duidelijk te zien dat zij van nature slank en tenger is. Verder houdt niemand hier bij wat zij per dag eet, drink, snuift of slikt, dus we praten over iets waarvan we niets afweten en wat ons - uiteindelijk - ook geen donder aangaat.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_32664214
Dan kunnen we het forum wel sluiten, niet?

Verder ken ik iemand die, anorectisch als de pest, geen kilo is aangekomen tijdens de zwangerschap, en toch een gezond kind op de wereld heeft gezet. Het kind neemt alles wat het pakken kan.

Maar we zullen idd nooit weten hoveel drugs Kate gebruikt en sinds wanneer. Tenzij ze ooit een boek over haar leven schrijft. Lijkt me best interessant, eigenlijk.
pi_32664498
quote:
2 x zo dikke kont hebt en tieten dubbel D met een tepel van een diameter van 5 centimeter...
underground forever baby
pi_32678392
quote:
Op maandag 28 november 2005 16:13 schreef weathergirl het volgende:
ach, persoonlijke aanvallen... ik stoor me persoonlijk aan het feit dat iemand als KinkyGiraf er maar vanuit gaat dat iedereen die Kate Moss niet mooi vindt, zelf (te) dik is. En dat van die tepels sloeg echt als een tang op een varken.
Nou, ik heb het niet over "niet mooi" maar over "niet broodmager", ik vind haar (op basis van de geposte foto's) niet in dit topic thuishoren. Vandaar.

verder interesseert het me geen stuiterbal of jullie/iemand dik of dun is, ik wilde alleen maar even aangeven dat mensen hier altijd met een - smiley reageren op slanke mensen (die dus niet anorexia-dun zijn ook) terwijl ik uit ervaring weet dat mensen dit vaak wél mooi vinden. Sommige mensen posten een reactie alsof het om te kotsen is als iemand gewoon 55 kilo weegt.
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_32679540
Ben het met je eens giraffe over de bikinifoto van kate

maar over deze foto van haar zal iedereen het eens zijn:

pi_32686127
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:19 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Nou, ik heb het niet over "niet mooi" maar over "niet broodmager", ik vind haar (op basis van de geposte foto's) niet in dit topic thuishoren. Vandaar.

verder interesseert het me geen stuiterbal of jullie/iemand dik of dun is, ik wilde alleen maar even aangeven dat mensen hier altijd met een - smiley reageren op slanke mensen (die dus niet anorexia-dun zijn ook) terwijl ik uit ervaring weet dat mensen dit vaak wél mooi vinden. Sommige mensen posten een reactie alsof het om te kotsen is als iemand gewoon 55 kilo weegt.
Dat had je dan ook gewoon kunnen zeggen, in plaats van die opmerking over die dikke konten en D-tieten en tepels. Jij maakt er een gevecht van tussen dik/dun en dat is het gewoon niet.
pi_32686335
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 08:46 schreef RaisinGirl het volgende:
Ze heeft in haar slanke toestand ook een baby op de wereld kunnen zetten. Die niet verslaafd en met gezondheidsproblemen is geboren. Aan haar foto's, ook tijdens haar zwangerschap, is duidelijk te zien dat zij van nature slank en tenger is. Verder houdt niemand hier bij wat zij per dag eet, drink, snuift of slikt, dus we praten over iets waarvan we niets afweten en wat ons - uiteindelijk - ook geen donder aangaat.
Ik ben ook altijd tenger geweest tot vorig jaar .
Ook jarenlang moeten horen dat ik "wel anorexia" zou moeten hebben, en dat eigenlijk voornamelijk van dames/meiden, heren hadden weinig negatief commentaar, goh, zou het wijvennijd zijn van dames die zelf worstelen met hun gewicht/lijn

Kate is van nature tenger.
Als iemand die van nature tenger is, door omstandigheden een kilootje of 3 verliest, dan zie je dat meteen.
En het is meestal ook zo dat tengere mensen moeite moeten doen om aan te komen, als dat ueberhaupt al lukt, en geen moeite moeten doen om af te vallen (stress, verdriet etc).
Zelf ben ik pas sinds mijn 41e boven de 55 kilo uit gekomen, en weeg nu 58/59 kilo.
En ja ik eet, ik vreet, ik schrans, zoals ik dat mijn hele leven al doe

Zo.
Geen foto, want de broodmagere celebs zijn op
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2005 @ 01:12:30 #71
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_32687460
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:21 schreef milagro het volgende:
Zelf ben ik pas sinds mijn 41e boven de 55 kilo uit gekomen, en weeg nu 58/59 kilo.
Dan heb ik nog hoop!
Jullie willen niet weten wat ik ervoor moet doen om niet af te vallen. Dat is echt niet leuk meer.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_32689018
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:12 schreef weathergirl het volgende:

[..]

Dat had je dan ook gewoon kunnen zeggen, in plaats van die opmerking over die dikke konten en D-tieten en tepels. Jij maakt er een gevecht van tussen dik/dun en dat is het gewoon niet.
Er worden hier toch ook beledigende opmerkingen over slanke mensen geplaatst? Die kotssmiley waar ik het over had? Nou dan geef ik die even terug aan mensen die blijkbaar niet zo'n figuur hebben. Til niet zo zwaar aan mijn opmerkingen ajb... is maar mijn statement.
  woensdag 30 november 2005 @ 12:00:29 #73
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_32692857
Kijk, als je van nature als dun bent, dan valt 3 kilo afvallen idd sneller op...

Sorry hoor, maar lekker belangrijk allemaal

"Broodmager" is voor de ene iets anders dan voor de andere, dus ik vind niet dat je hier moet gaan zeuren over foto's die er wel of niet inhoren (tenzij ze foto's plaatsen van de new and improved Janet Jackson)
Neemt niet weg dat ik het niet met je eens ben over het feit dat op sommige foto's overdreven wordt gereageerd, maar wat doe je eraan. Dat is gewoon een kwestie van hoe je ertegenaan kijkt.

EN NU WEER PLAATJESSSSSS

Maria kon ff geen betere vinden
Alexa en Seth zijn lief
pi_32702282
Skinny Victoria Beckham (ook daar zal geen discussie over zijn )

pi_32702322
bleeegh. En die lelijke nepnagels ook
underground forever baby
pi_32702726
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 20:24 schreef linda22222 het volgende:
Ben het met je eens giraffe over de bikinifoto van kate

maar over deze foto van haar zal iedereen het eens zijn:
mooie vrouw toch
pi_32703283
Die tepels van Victoria die zijn zeker ook nep, of ze heeft een nipplesqueezer net als JLo
pi_32704716
Nou, ik vind die nagels niet mooi nee, omdat ik daar niet van hou, maar verder vind ik haar, de foto en de kleding werkelijk geweldig
ze is zooo elegant *sigh...*
pi_32705940
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:14 schreef Nastybtch het volgende:
Nou, ik vind die nagels niet mooi nee, omdat ik daar niet van hou, maar verder vind ik haar, de foto en de kleding werkelijk geweldig
ze is zooo elegant *sigh...*
Elegant?
Als ze haar mond opentrekt komt er een Engels equivalent van plat Utrechts uit...

Echt hoor, ik begin steeds minder te begrijpen van sommige mensen in dit topic. Zo zie je maar, al die veel te magere celebs maken mooi deel uit van de hersenspoeling van (jonge) vrouwen. Alsof een plank met neptieten doodnormaal is.
pi_32706091
Veel sterkte ermee weathergirl. Ik hoop dat je er snel bovenop komt!
  woensdag 30 november 2005 @ 20:57:54 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_32708229
Hou toch eens op om op elkaar te katten. Hier worden opmerkingen gemaakt over te dunnen celebs. Als je daar moeite mee hebt begin je toch een topic over te dikke celebs? Kan je daar fijn zeuren over hoe walgelijk vet is enzo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_32718649
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:51 schreef weathergirl het volgende:

[..]

Elegant?
Als ze haar mond opentrekt komt er een Engels equivalent van plat Utrechts uit...

Echt hoor, ik begin steeds minder te begrijpen van sommige mensen in dit topic. Zo zie je maar, al die veel te magere celebs maken mooi deel uit van de hersenspoeling van (jonge) vrouwen. Alsof een plank met neptieten doodnormaal is.
Het gaat hier om uiterlijk, missy.

Anyways,

dit is wel heel erg, gelukkig moest het voor de film, want ik vond hem in american psycho toch veel mooier qua postuur
pi_32718788
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:51 schreef weathergirl het volgende:

[..]

Alsof een plank met neptieten doodnormaal is.
Schiijnbaar, maar ik vind het maar vies om aan te zien.
pi_32718837
tis vies!
pi_32720483
Giorgia (bekende Italiaanse zangeres)

Voor:

Nu:

Forza Juve!
pi_32721117
Hm, zij was al vrij dun aangelegd hoor, ik zie ook niet veel verschil met toen en nu eigenlijk...
pi_32722255
Als je naar die uitstekende schoudertjes kijkt zie ik wel degelijk verschil. ook in haar gezicht is ze veel dunner nu.
Ik zie haar regelmatig voorbijkomen hier op tv en ik schrik er elke keer van hoe fragiel ze er uit ziet. Ze was altijd al vrij tenger ja, maar ze ziet er nu echt breekbaar uit.
Forza Juve!
pi_32722317
Oh ja, ja, nu zie ik het wel een beetje.. maar t kan ook zijn dat het alleen die ene schouder is, ik heb namelijk mijn arm een paar maanden geleden gebroken en nu ziet mijn schouder er ook heel raar uit omdat dat bot niet helemaal goed zit
hahha maar ja, hoe groot is die kans nou
anyways, Laura Pausini was ook magerder geworden dacht ik, kan alleen ff geen plaatje vinden
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2005 @ 13:38:41 #90
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_32724938
Ik ken deze vrouw helemaal niet maar ik zie toch duidelijk het verschil op de foto's.
Het zachte is er af.
Zonde want ze is erg mooi op de bovenste afbeeldingen ,echt supervrouwelijk.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_32725113
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ken deze vrouw helemaal niet maar ik zie toch duidelijk het verschil op de foto's.
Het zachte is er af.
Zonde want ze is erg mooi op de bovenste afbeeldingen ,echt supervrouwelijk.
Het kan ook gewoon liggen aan de foto's, de belichting etcetera. De eerste foto's zijn in een studio gemaakt met zacht licht, dan lijkt iemand al snel zachter.
  donderdag 1 december 2005 @ 16:26:23 #92
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_32729102
HEY PLAATJES POSTEN

Mrs. Beckham

Lara Flynn Boyle

Good old Calista, maar dat zal wel de belichting zijn
Alexa en Seth zijn lief
pi_32794718

Ik vraag me echt serieus af hoe lang ze nog te leven heeft, zo eng word ze Dat er ook niemand in dr omgeving even zegt hoe dom ze bezig is of haar laat opnemen in een kliniek, want het is echt in en intriest hoe ze er uit ziet.
And you know I might
pi_32795935
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:36 schreef flowerbox het volgende:
[afbeelding]
Kate Moss
Waarom zou je er zo bijlopen? .

tvp
pi_32796680
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:26 schreef Takkembah het volgende:
HEY PLAATJES POSTEN

Mrs. Beckham
[afbeelding]
Lara Flynn Boyle
[afbeelding]
Good old Calista, maar dat zal wel de belichting zijn
[afbeelding]
Die ziet er tegenwoordig gelukkig weer veel beter uit
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_32800758
quote:
Op zondag 4 december 2005 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Waarom zou je er zo bijlopen? .

tvp
Fotoshoot, want wat moet zij nou met een wagen vol eten
And you know I might
pi_32815738

Hier vind ik Nicole wel echt heel dun, maar ik weet niet van wanneer deze foto is... volgens mij is ze een paar posts terug (die foto in die zwarte jurk) weer normaal qua postuur?
  maandag 5 december 2005 @ 02:29:57 #98
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32826328
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 23:21 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ik vraag me echt serieus af hoe lang ze nog te leven heeft, zo eng word ze Dat er ook niemand in dr omgeving even zegt hoe dom ze bezig is of haar laat opnemen in een kliniek, want het is echt in en intriest hoe ze er uit ziet.
Lionel Ritchie was toch vorige week in Boulevard en had het nog over haar "dunne" figuur.
En zei dat er niks aan de hand was...

If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_32826462
schanelijk dat dit alweer het 7e deel is van dit onderwerp
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:20:10 #100
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_32862188
Ook Paris Hilton kan té mager worden...

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_32864769
Dat is Paris Hilton toch niet?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_32865425
Jawel, dat is Paris Hilton, niet broodmager overigens...
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:56:08 #103
92279 N.icka
Windforce 11
pi_32866044
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nee hoor
pi_32867896
quote:
Jouw beeld van wat 'broodmager' is verschilt echt extreem van het mijne... niet normaal.
pi_32870114
Dat kan. Ik vind iemand broodmager als er botten uitsteken, Paris is gewoon heel slank (mooi)..

is mijn mening dus.
pi_32874130
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Dat kan. Ik vind iemand broodmager als er botten uitsteken, Paris is gewoon heel slank (mooi)..

is mijn mening dus.
je vergeet denk ik nog eventjes dat je op de foto nog altijd 5 kilo zwaarder lijkt... my god! dit is niet gezond slank hoor
(:
pi_32876814
Paris heeft/had al een mooi figuur alleen op die foto ziet het er niet uit
pi_32879892
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:53 schreef nein het volgende:

[..]

je vergeet denk ik nog eventjes dat je op de foto nog altijd 5 kilo zwaarder lijkt... my god! dit is niet gezond slank hoor
Op de foto lijk je echt niet 5 kilo zwaarder hoor.. dat zeggen ze over tv wel, maar niet over foto's.

Ik vind Paris ook helemaal niet broodmager, maar idd mooi slank en strak
pi_32883383
Paris wordt nu gelinkt aan boulimia...
pi_32883569
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ook Paris Hilton kan té mager worden...

[afbeelding]
Nondeju, die kaken vallen nu wel erg veel op
pi_32890712
ieuw als die echt en recent is verdenk ik haar ook...........
pi_32894162
GADVERDAMME!! Dit topic vertoont de meest smerige foto's! Ik kijk nog liever naar iemand id eis platgereden door een vrachtwagen. Als je bijv naar die P Hilton kijkt (je moet overigens wel erg goed kijken anders zie je r niet eens) dan wordt ik dus serieus misselijk. Ik vind overigens al dat geforceerde afslankgedoe nu wel erg doordraaien.
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_32917780

Scarlett Pomers uit de serie Reba.

Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat ze hulp heeft gezocht.

(Sorry als deze al langs is geweest. )
  donderdag 8 december 2005 @ 14:09:45 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32917845
Ik ken heel die serie niet, laat staan dat die Scarlett me bekend voorkomt, maar het is inderdaad te hopen dat ze hulp heeft gezocht. Aan de tweede foto te zien kan ze die heel goed gebruiken!
pi_32917924
Ieuw ja, zij is wel echt ranzig om te zien...
pi_32917988
quote:
niet broodmager? Kijk voor de grap eens naar die borstkas. en naar dat nekje. En die kaaklijn. Als ik op straat zo iemand tegenkwam, zou ik die spontaan mijn lunchpakketje aanbieden.
pi_32918405
quote:
op die foto (als ze dat idd is) wel, hoor, daar is ze gewoon eng dun
pi_32930673
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:07 schreef moryana het volgende:
[afbeelding]

Scarlett Pomers uit de serie Reba.

Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat ze hulp heeft gezocht.

(Sorry als deze al langs is geweest. )
Is van dit artikel uit People: http://img354.imageshack.(...)ttpeoplemag057oo.jpg
pi_32937753
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:34 schreef Syytön het volgende:

[..]

Is van dit artikel uit People: http://img354.imageshack.(...)ttpeoplemag057oo.jpg
idd, die had ik gelezen. Ik hoop dat alles goed met haar gaat...
pi_32937982
Pfff, wat een latjes in deze rubriek. Gewoon eng? Te dun is niet mooi, Hollywood. Wanneer begrijpen we dat nou met zijn allen???
pi_32938636

Lindsey Lohan is gelukkig weer wat aan de beterende hand. (qua gewicht)
Tussen de deze 2 foto's zit 3 maanden
pi_32938803
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 10:07 schreef flowerbox het volgende:
[afbeelding]
Dit is wel een oude foto, enne die foto van "dunne" Lohan is later genomen als die andere foto.
pi_32938860

Deze foto is recent genomen bij de show van Karl Lagerfeld.
Door haar haren weer geverfd te hebben vind ik haar nog enger
pi_32938930
Oh okay, op de site stond dat de linker foto 3 maand eerder dan de rechter was genomen....
pi_32938978
Lohan je was zo mooi, je bent nu zo lelijk...waarom!
pi_32940324
Hoe vaak verft zij haar haar he? dat ze nog haar heeft :|
pi_32945826
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 10:25 schreef Scorpie het volgende:
Lohan je was zo mooi, je bent nu zo lelijk...waarom!
Precies, haar tieten zijn ook verdwenen nu
pi_33005805
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 10:07 schreef flowerbox het volgende:
[afbeelding]
Elke keer moet ik weer lachen
Haar navel zit veel te hoog
pi_33006579

hmmm, uitgemergelde ruggetjes.
pi_33007789
quote:
Op maandag 12 december 2005 07:44 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]
hmmm, uitgemergelde ruggetjes.
Hmm Gokje, Duff?
pi_33012425
10 punten! En je prijs is een dagje zonder voedsel
pi_33013624
Valt me trouwens op dat tussen die twee Lindsay foto's het enige verschik 3 cupmaten is... verder nagenoeg dezelfde platte buik en dezelfde benen... en dan roept iedereen dat ze er weer gezond uitziet
pi_33013711
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Valt me trouwens op dat tussen die twee Lindsay foto's het enige verschik 3 cupmaten is... verder nagenoeg dezelfde platte buik en dezelfde benen... en dan roept iedereen dat ze er weer gezond uitziet
ben jij blind?
pi_33013726
nee, jij?
pi_33013782
je ziet toch wel dat niet alleen haar tieten dunner zijn? anders heb je echt poep in je ogen
pi_33013822
Ten eerste zei ik "nagenoeg",
Haar buik is daar óók plat, ik zie slechts heel weinig verschil. Ook haar benen verschillen nauwelijks van elkaar. Het grootste verschil zijn haar tieten door overduidelijk een boobjob.
  maandag 12 december 2005 @ 14:07:50 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33013854
De rechterfoto is van een oudere datum. En ik denk niet dat LL een reverse boobjob heeft laten uitvoeren .
pi_33013997
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ten eerste zei ik "nagenoeg",
Haar buik is daar óók plat, ik zie slechts heel weinig verschil. Ook haar benen verschillen nauwelijks van elkaar. Het grootste verschil zijn haar tieten door overduidelijk een boobjob.
haar figuur is hetzelfde gebleven qua 'lijn' (taille heup verhouding) maar het scheelt toch wel een kilootje of 5 denk ik zo, hoor.
de dijen zijn aanzienlijk dunner en de heupen smaller.
dat de buik dikker is, hoeft niet te betekenen dat hij dan opeens een ronde potbelly is natuurlijk.
gewoon een kwestie van goed verdeeld vet
pi_33014295
Allegra Versace, ben benieuwd of ze door haar moeder gepushed is/wordt

pi_33014427
met het trappenlopen houden ze haar toch maar vast, voor de zekerheid

mijn God, dat ze ueberhaupt nog kan lopen, zeg
  † In Memoriam † maandag 12 december 2005 @ 17:13:35 #141
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_33018911
Wat dun! Heeft ze kanker ofzo?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_33019755
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat dun! Heeft ze kanker ofzo?
Anorexia Nervosa, al een jaar of... 3? Ze is (of was) wel in behandeling iig, in New York.
  maandag 12 december 2005 @ 21:29:40 #143
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33027209

Hier ziet ze er eng mager uit. ff heel knullig uit de krant gescheurd vanmorgen, had haast .

Maar op andere foto's lijkt het weer mee te vallen..

Whatever I want.
  maandag 12 december 2005 @ 21:53:10 #144
57434 Marloes
Digital Love
pi_33028118
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Allegra Versace, ben benieuwd of ze door haar moeder gepushed is/wordt
[afbeelding]
[afbeelding]
Die handen
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_33029009
Michelle Williams heeft dan weer gewoon een heeeel mooi figuur vind ik...
  maandag 12 december 2005 @ 23:06:14 #146
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_33030623
't Klinkt vast ziek he, maar die Allegra lijkt toch weer n heel klein beetje aangesterkt hoor. Ze is nog steeds 'n geraamte, maar er zit al iets meer volume in haar gezicht en verdomd, ze lacht ook nog. Het is niet meer die totale zombie van n half jaar geleden. Dus misschien herstelt ze langzaam..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 12 december 2005 @ 23:51:52 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33031967
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:06 schreef SEMTEX het volgende:
't Klinkt vast ziek he, maar die Allegra lijkt toch weer n heel klein beetje aangesterkt hoor. Ze is nog steeds 'n geraamte, maar er zit al iets meer volume in haar gezicht en verdomd, ze lacht ook nog. Het is niet meer die totale zombie van n half jaar geleden. Dus misschien herstelt ze langzaam..
Nee, ik snap wel wat je bedoelt. Ik hoop dat ze daadwerkelijk aan de beterende hand is.

Peri, die eerste foto lijkt mij in vergelijking met die eronder wel geshopt. Bij haar schouders is het verschil wel erg groot, lijkt mij.
pi_33033220
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, ik snap wel wat je bedoelt. Ik hoop dat ze daadwerkelijk aan de beterende hand is.
Zeg dat maar niet; die foto's van dat gala zijn van 24 mei 2005, en deze foto van 13 juni 2005.
pi_33035470
ben benieuwd of zij er bovenop komt...
  dinsdag 13 december 2005 @ 08:50:23 #150
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33035965
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Copycat het volgende:
Peri, die eerste foto lijkt mij in vergelijking met die eronder wel geshopt. Bij haar schouders is het verschil wel erg groot, lijkt mij.
Ja ik begon al te twijfelen toen ik de andere foto's vond. Zou best kunnen, beetje jammer dat ze dat doen in de krant .
Whatever I want.
  dinsdag 13 december 2005 @ 08:53:57 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33036008
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:39 schreef Syytön het volgende:

Zeg dat maar niet; die foto's van dat gala zijn van 24 mei 2005, en deze foto van 13 juni 2005.
[afbeelding]
Bummer.
pi_33110939
quote:
Ik ben ook altijd tenger geweest tot vorig jaar .
Ook jarenlang moeten horen dat ik "wel anorexia" zou moeten hebben, en dat eigenlijk voornamelijk van dames/meiden, heren hadden weinig negatief commentaar, goh, zou het wijvennijd zijn van dames die zelf worstelen met hun gewicht/lijn
Ik snap wat je bedoel.

Ik zelf ben ook vij mager. Ik ben 1.75 lang en weeg 50 kilo.
Ik krijg echt heel vaak te horen dat ik wel anorexia moet hebben. En je kunt ontkennen wat je wil, volgens hun moet je het gelijk hebben als je dun bent.

Dan zijn er nog van die mensen die zeggen "als je er zulke problemen mee heb, zorg dan dat je aankom", maar dat ik makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik ben in 3 jaar tijd 2 kilo aangekomen....Ik kom dus gewoon echt niet snel aan.
Maar ik heb er voor de rest niet echt problemen mee dat ik dun ben, alleen word je dat gezeik zo snel zat.

En wat betreft de dames in dit topic, dat is gewoon niet mooi meer. Echt niet.
Je hoef niet ziek te zijn om beter te worden !
pi_33154564
Ik snap die fotos van michelle williams niet.
Je ziet op die bovenste foto niet zo duidelijk, omdat het een foto van foto is, maar de fotos zijn, gezien de jurk en achtergrond gewoon op hetzelfde moment en dezelfde tijd genomen.
pi_33154876
Het lijkt net alsof op die bovenste foto de belichting anders is, minder warm. Misschien lijkt ze daarom dunner. Verder lijkt een arm altijd dun als je hem zo houdt. Als ie langs je lichaam hangt, lijkt ie altijd wat dikker.
pi_33162951
En daarbij lijkt ze op geen van die foto's extreem mager.
pi_33164932
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
En daarbij lijkt ze op geen van die foto's extreem mager.
Maar volgens mij beticht jij Ethiopiërs nog van een buikje.
pi_33165051
:p nee, maar die Michelle van Destiny's Child is écht niet broodmager hoor! Die is gewoon slank!
pi_33167032
Ik vind Michelle ook niet broodmager. Ze heeft een vrij vaak gezien fuguur en alles is nog in proporties, integnstelling tot de andere dames.
pi_33173911
Ze heeft nog gewoon tieten en een kont, dus anorexia zal ze niet hebben... vind dr figuur ook wel mooi
pi_33176132
Precies, ze heeft al haat vrouwelijke rondingen nog ja
  † In Memoriam † zondag 18 december 2005 @ 10:12:25 #161
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33184170
weet je wat zo stom is?
mijn zusje heeft een aantal keer anorexia gehad en ik vond 'r eigenlijk helemaal niet zo mager.
maar bij opname woog ze iets van 35 kilo
maar als ik deze foto's zo zie denk ik: ja, zo zag ze er inderdaad uit (vooral die allegra-foto's)
pi_33186234
ze zag er uit als op de allegrafoto's en je vond haar niet zo mager............
Dus..
pi_33186516
quote:
Op zondag 18 december 2005 10:12 schreef lady-wrb het volgende:
weet je wat zo stom is?
mijn zusje heeft een aantal keer anorexia gehad en ik vond 'r eigenlijk helemaal niet zo mager.
maar bij opname woog ze iets van 35 kilo
maar als ik deze foto's zo zie denk ik: ja, zo zag ze er inderdaad uit (vooral die allegra-foto's)
Misschien omdat je het altijd zo gewend was?
  zondag 18 december 2005 @ 12:32:43 #164
62809 Poison
Ongezouten
pi_33186726
Mensen die anorexia hebben, vinden zichzelf ook nooit te mager, en de mensen er om heen zijn het ook gewend van ze...en meestal dragen ze wijderen kleding om het te verbergen, dus lijken ze minder mager dan dat ze in werkelijkheid zijn. Ik heb het van dichtbij meegemaakt, enin het begin valt het allemaal niet zo op, totdat je eens goed naar die gene gaat kijken en er over gaat nadenken.
  zondag 18 december 2005 @ 12:42:32 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33186972
Zullen we het nu maar weer over broodmagere celebs gaan hebben?
In R&P loopt een discussie over eetstoornissen.
  maandag 19 december 2005 @ 15:15:38 #166
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_33217716
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:32 schreef Poison het volgende:
Mensen die anorexia hebben, vinden zichzelf ook nooit te mager, en de mensen er om heen zijn het ook gewend van ze...en meestal dragen ze wijderen kleding om het te verbergen, dus lijken ze minder mager dan dat ze in werkelijkheid zijn. Ik heb het van dichtbij meegemaakt, enin het begin valt het allemaal niet zo op, totdat je eens goed naar die gene gaat kijken en er over gaat nadenken.
Nog even dit, eigen ervaring:
Toen ik 17 was en tot mijn 18e heb ik anorexia gehad. Ik woog toen zelfs 35kg (165cm). Ik werd van 1 min staan al moe en moest dus of in mijn bed liggen of ergens zitten maar niet staan! Ik had toen nergens zin in: geen zin in jongens, eten, uitgaan enz. Ik rook toen te veel en ik at alleen vroeg `s ochtends een stukje pizza. Ik vond mijzelf toen nog niet te "mager"...Ik moest veel kleding dragen omdat ik het altijd koud had! Ik was 1 jaar niet ongesteld en mijn haar begon na 1 jaar een beetje uit te vallen. Mijn wond kon na 3 maanden nog niet genezen..
Ik begon haartjes boven mijn lippen te krijgen en ik ging nooit meer poepen..
Precies op mijn 18 verjaardag drong tot me door dat ik niet gezond ben en dat ik te mager ben. Nu ben ik 25 en ik heb een ideale gewicht!

[ Bericht 4% gewijzigd door Ivatje op 19-12-2005 15:21:01 ]
ha ha ha ha ha
  maandag 19 december 2005 @ 15:20:48 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33217794
Laatste waarschuwing:
Berichten hierna die niet over broodmagere celebs gaan, maar over eigen ervaringen horen hier niet thuis!
Volgende van dit soort post worden dan ook zonder omhaal verwijderd.

Dat soort discussies kun je in deze reeks voeren: Eetstoornissen: Anorexia, Boulimia, BED etc. (Deel 3)
pi_33221018
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:20 schreef Copycat het volgende:
Laatste waarschuwing:
Berichten hierna die niet over broodmagere celebs gaan, maar over eigen ervaringen horen hier niet thuis!

Dat soort discussies kun je in deze reeks voeren: Eetstoornissen: Anorexia, Boulimia, BED etc. (Deel 3)
Om een lang verhaal kort te maken: Kraak hier de magere celebs af. Vind je ze helemaal niet te dun, ben je hier op tegen of heb je gewoon zelf anorexia en probeer je het hier goed te keuren? Ga dan naar dat eetstoornissen topic om je frustraties te uitten.
pi_33231695
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:49 schreef Nuna het volgende:

[..]

Om een lang verhaal kort te maken: Kraak hier de magere celebs af.
Dit topic is niet perse om af te kraken. Vind je dat nodig dan mag dat, zoniet ook ok. Dit is nou het idee achter een forum, men kan hier posten wat ze willen als het binnen de policy blijft.
quote:
Vind je ze helemaal niet te dun, ben je hier op tegen of heb je gewoon zelf anorexia en probeer je het hier goed te keuren? Ga dan naar dat eetstoornissen topic om je frustraties te uitten.
Yep.

Verdere vragen opmerkingen etc etc: SHO Feedback: Zeur hier tegen Duiveltja & Cc
pi_33311868

Lindsey en Nicole
pi_33311882
Of was die al eens gepost??
pi_33311926

Een enge collage....
pi_33312373
brrr
pi_33320016
Renee Zellweger is eng.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 22 december 2005 @ 21:35:08 #175
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_33322594
.
pi_33396885
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Marloes het volgende:

[..]

Die handen
Ja, en die benen niet zeker
  zondag 25 december 2005 @ 17:14:55 #177
57434 Marloes
Digital Love
pi_33397347
Georgina Verbaan zag er in de Beau Monde van deze maand ook eng dun uit!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_33398894
quote:
Op zondag 25 december 2005 17:14 schreef Marloes het volgende:
Plaatje??
pi_33399080
quote:
Op zondag 25 december 2005 17:14 schreef Marloes het volgende:
Zoiets als hieronder. Grote kop, bijna geen lijf en de blik van een alien. Ja, ook ik heb de betreffende Beau Monde in huis.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2005 19:41:13 ]
pi_33399186
Toevoeging: Ik heb de bewuste foto even ingescand.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2005 07:03:37 ]
pi_33399284
Die foto kan ook zo naar Celebs onflatteus op de kiek
  zondag 25 december 2005 @ 20:02:11 #182
92279 N.icka
Windforce 11
pi_33399382
jemig die wordt erg mager , dan vond ik haar gevulder veel leuker.

Ik vind ook dat Katja veel sexapeal kwijt geraakt is sinds ze zo dun is geworden
pi_33399399
Katja? Dun geworden? Ik zag haar daarstraks met een splinternieuwe single bij Top of the pops. Ze zag eruit zoals altijd: vrouwelijk.
pi_33399551
quote:
Op zondag 25 december 2005 20:03 schreef apestaartje het volgende:
Katja? Dun geworden? Ik zag haar daarstraks met een splinternieuwe single bij Top of the pops. Ze zag eruit zoals altijd: vrouwelijk.
erg vrouwelijk idd!! vraag me nog altijd af of haar rondingen puur natuur zijn, ze zegt van wel.
ze ziet er mooi uit in die clip!!
pi_33399622
Nee, haar borsten zijn nep. Dat is algemeen bekend. Toen ze net in Gtst zat was ze bovendien zo plat als een dubbeltje. Even later kwam een 'spontane' groeispurt.
  zondag 25 december 2005 @ 20:19:28 #186
92279 N.icka
Windforce 11
pi_33399635
Kijk maar eens naar haar gezicht , dat is nu puntig aan het worden , ze was altijd zo mooi rond
pi_33399655
Hier staan tig recente foto's van haar. Dan kan iedereen zijn/haar mening vormen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2005 20:21:01 ]
  zondag 25 december 2005 @ 20:23:06 #188
92279 N.icka
Windforce 11
pi_33399692
Iewwwwwwwwwwwww wat een enge huid op die fotos
pi_33399704
quote:
Op zondag 25 december 2005 20:18 schreef apestaartje het volgende:
Nee, haar borsten zijn nep. Dat is algemeen bekend. Toen ze net in Gtst zat was ze bovendien zo plat als een dubbeltje. Even later kwam een 'spontane' groeispurt.
kan me haar niet meer zo goed herinneren in GTST, plat dan...
Maar bij georgina was het wel een natuurlijke groeispurt, dat kan dus wel..
heeft Katja zelf wel eens toegegeven dat ze nep zijn??
pi_33399800
quote:
Op zondag 25 december 2005 20:23 schreef N.icka het volgende:
Iewwwwwwwwwwwww wat een enge huid op die fotos
Inmiddels gemeld in Celebs onflatteus op de kiek # 14

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2005 20:29:48 ]
pi_33399847
ja gezien, idd mager en geen mooie huid mits het plaatje echt is..
maar katja blijft wel mooi vind ik
pi_33400642
Ik vind Georgina wel mee vallen. Alhoewel ze wel een beetje de Nicole Richie goocheltruc doet.

--

Altijd handig, heupbeenderen. Je zou er decoratief iets aan kunnen hangen. Victoria beckham gebruikt ze meestal om haar rok aan te haken, dit keer week zij echter van haar standaard en gebruikt haar heupbeenderen zelf als eyecatcher. De kleur rood is op zich al een eyecatcher, dus dit is natuurlijk over the top

Zo'n botterig sternum is ook hip op het moment. Reeds gespot bij sterren Hollywoodinwoners als Nicole Richie.

[ Bericht 78% gewijzigd door Syytön op 26-12-2005 00:29:58 ]
pi_33411272
die benen van victoria vind ik brrrrr
pi_33412525
alles aan victoria vind ik brrrrrrrrr
underground forever baby
pi_33415621
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:04 schreef flowerbox het volgende:
[afbeelding]
Een enge collage....
Ik vind 't allemaal echt wel meevallen.Ben benieuwd hoeveel jongens deze meiden zouden afwijzen....
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2005 @ 02:41:09 #196
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_33430304
Ze is nét iets te mager voor die jurk. Mooie jurk trouwens.
Als haar heupen wat breder waren had het heel mooi gestaan.
Deze jurk staat niet bij stevige dames,tenzij ze een slanke taille hebben.
Ik zie niks raars aan haar benen. Zijn die niet gewoon gespierd?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_33434528
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 02:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ze is nét iets te mager voor die jurk. Mooie jurk trouwens.
Als haar heupen wat breder waren had het heel mooi gestaan.
Deze jurk staat niet bij stevige dames,tenzij ze een slanke taille hebben.
Ik zie niks raars aan haar benen. Zijn die niet gewoon gespierd?
Die jurk staat gewoon niet. En al helemaal niet als je haar heupbotten zo kan zien zitten
pi_33435124
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:30 schreef Nuna het volgende:

[..]

Die jurk staat gewoon niet. En al helemaal niet als je haar heupbotten zo kan zien zitten
Wat is er mis met heupbotten? Bij iedereen die een beetje slank is kan je die botten zien hoor.. ik vind het wel mooi iig beter dan dat er allemaal vet overheen zit
En ja die jurk... die jurk is gewoon lelijk (qua kleur), maar met Victoria is op die fotos helemaal niets mis
Что было, то прошло..
pi_33436601
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:54 schreef Andoire het volgende:

[..]

Wat is er mis met heupbotten? Bij iedereen die een beetje slank is kan je die botten zien hoor.. ik vind het wel mooi iig beter dan dat er allemaal vet overheen zit
En ja die jurk... die jurk is gewoon lelijk (qua kleur), maar met Victoria is op die fotos helemaal niets mis
Tuurlijk, dat kun je bij mij ook wel zien. Alleen in zo'n jurk staat het gewoon niet. Al helemaal niet omdat ze zo mager is. Dan wordt het gewoon lelijk.
pi_33442332
Kweenie hoor, maar zo'n jurk zou inderdaad mooier staan bij iemand die niet rechtdoor loopt maar die wat meer curves heeft... ben benieuwd hoe bijvoorbeeld JLo eruit zou zien in deze jurk. Spectaculair, denk ik.
En bij gebrek aan vetlaag kiest 'La Beckham' dan ook nog eens voor BONT!
pi_33442581
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:14 schreef weathergirl het volgende:
Kweenie hoor, maar zo'n jurk zou inderdaad mooier staan bij iemand die niet rechtdoor loopt maar die wat meer curves heeft... ben benieuwd hoe bijvoorbeeld JLo eruit zou zien in deze jurk. Spectaculair, denk ik.
En bij gebrek aan vetlaag kiest 'La Beckham' dan ook nog eens voor BONT!
JLo heeft naar mijn gevoel 'n beetje té veel curves....
pi_33442634
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:21 schreef Aequalitas het volgende:

[..]

JLo heeft naar mijn gevoel 'n beetje té veel curves....
en toch vind ik JLo 100x mooier dan posh nu...
pi_33442746
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:23 schreef Magoo het volgende:

[..]

en toch vind ik JLo 100x mooier dan posh nu...
Posh is sowieso lelijk....
pi_33442971
Kate Moss

pi_33443120
Kate is toch niet broodmager..? Wel geweest maar nu niet meer. Op die fotos is ze gewoon goed
Что было, то прошло..
pi_33443129
no tits, no ass
pi_33443250
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:37 schreef weathergirl het volgende:
no tits, no ass
Valt mee toch...
Vergeleken met Richie is Kate gewoon super mooi

Что было, то прошло..
pi_33443273
waarom doet mn Nicole richie plaatje het niet?
Что было, то прошло..
pi_33443292
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:37 schreef Andoire het volgende:
Kate is toch niet broodmager..? Wel geweest maar nu niet meer. Op die fotos is ze gewoon goed
Zo zag ze er eerst uit:

pi_33443338
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:42 schreef Aequalitas het volgende:

[..]

Zo zag ze er eerst uit:

[afbeelding]
Ik vind dit nog steeds niet broodmager hoor... maar goed, kan aan mij liggen
Что было, то прошло..
pi_33443787
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:49 schreef Jane het volgende:
Gáán we weer....
Nee, we gaan niet weer...

Kijk, Richie is misschien iets te mager (vergeleken met hoe ze vroeger was, maar toen was ze gewoon DIK), maar Kate toch écht niet.

Zo iemand als dit

is naar mijn idee wél mager. Maar dat komt voornamelijk omdat ze er zo 'droog' uitziet. Zij hóórt iets voller te zijn (niet veel voller, maar wel ietsjes).

en nu maar hopen dat mn plaatje t doet
Что было, то прошло..
pi_33443949
quote:
Cool
Что было, то прошло..
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:50:22 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33445446
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:20 schreef Copycat het volgende:
Laatste waarschuwing:

Hier overheen gelezen wellicht?

De bezem gaat er dan ook doorheen.
Even een schoonmaakslotje, dus.

En weer open.
Met het topic van weathergirl als een perfecte alternatieve plaats voor de off topic discussie.

[ Bericht 8% gewijzigd door Copycat op 27-12-2005 18:21:35 ]
pi_33447379
Ik vind Kate Moss een prachtige mooie vrouw!! zij heeft echt een heel mooi gezicht. en dat figuur dat heeft zij nou eenmaal, dat past bij haar. vind ik dan..
pi_33448230
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:53 schreef Magoo het volgende:
Ik vind Kate Moss een prachtige mooie vrouw!! zij heeft echt een heel mooi gezicht. en dat figuur dat heeft zij nou eenmaal, dat past bij haar. vind ik dan..
Couldn 't have said it better....
pi_33449082
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:37 schreef weathergirl het volgende:
no tits, no ass
Alsof je alleen mooi bent met ass en tits, het ligt gewoon aan je bouw en wat bij iemand past!!
en ik vind het altijd erg lullig klinken, dat zijn nu eenmaal dingen waar je niets aan kunt doen( plastisch chirurgie niet meegerekend)
Kate heeft misschien weinig tits en ass, maar ik denk dat veel vrouwen wel wat van haar uitstraling zouden willen hebben.
pi_33449941
Lara Flynn Boyle.Dat vond ik vroeger in Twin Peaks echt 'n mooie meid.Zelfs voor mij is ze té dun(links),al ziet ze er nu weer wat beter uit(rechts).....

[ Bericht 2% gewijzigd door Aequalitas op 28-12-2005 17:04:42 ]
pi_33453402
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:42 schreef Aequalitas het volgende:

[..]

Zo zag ze er eerst uit:

[afbeelding]
die foto's die je van Kate Moss plaatst zijn allemaal ong uit de zelfde tijd. Bovendien heb je dit al snel als je je rug hol maakt en je buik inhoudt. Ik denk niet dat ze nu ook maar 5 kilo zwaarder is dan deze foto.
  woensdag 28 december 2005 @ 15:56:17 #220
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_33472823
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 20:04 schreef Aequalitas het volgende:
Lara Flynn Boyle.Dat vond ik vroeger in Twin Paeks echt 'n mooie meid.Zelfs voor mij is ze té dun(links),al ziet ze er nu weer wat beter uit(rechts).....

[afbeelding]
Die was alleen maar koffie als maaltijd ook beu, natuurlijk .
pi_33481848
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 20:04 schreef Aequalitas het volgende:
Lara Flynn Boyle.Dat vond ik vroeger in Twin Peaks echt 'n mooie meid.Zelfs voor mij is ze té dun(links),al ziet ze er nu weer wat beter uit(rechts).....
Te dun?? Een wandelend lijk!!!
tvp
pi_33568062
Kan iemand even wat voedselpakketten droppen bij Vlada Roslyakova? Dit scharminkel schijnt model te zijn. .

pi_33568296
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 01:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kan iemand even wat voedselpakketten droppen bij Vlada Roslyakova? Dit scharminkel schijnt model te zijn. .

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze draagt zeker lichtgewicht kleding..anders breekt ze volgens mij doormidden.
underground forever baby
pi_33568954
*pssssst

Niet zo hard praten, straks waait ze nog weg
pi_33572862
Omg, die armpjes ook
pi_33573662

Wat zou Tyra hier van vinden??
pi_33574788
Hier hebben we in Nederland ook een (wereldberoemde) variant op: Rianne ten Haken. Minder extreem dan het meisje hierboven, maar ook dit vind ik nog steeds niet mooi.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2005 12:18:01 ]
pi_33575682
Die Vlada is indd ontzettend dun
Что было, то прошло..
pi_33576844
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:14 schreef apestaartje het volgende:
Hier hebben we in Nederland ook een (wereldberoemde) variant op: Rianne ten Haken. Minder extreem dan het meisje hierboven, maar ook dit vind ik nog steeds niet mooi.

[afbeelding]
Nou sorry hoor maar op deze foto ziet ze er heel gezond uit, maar je ziet niks anders dan haar (niet ingevallen) hoofd en een deel van haar armen?
pi_33578156
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind d'r wel mooi. . Wel té dun.
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
pi_33578223
Wat is er moopi aan dat alienhoofd? .
pi_33578317
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ze kan niet eens de handen in de zij doen, dat doet ws gewoon zeer
pi_33578518
quote:
Op zondag 25 december 2005 20:20 schreef apestaartje het volgende:
Hier staan tig recente foto's van haar. Dan kan iedereen zijn/haar mening vormen.
Gewoon lekker slank, precies goed.

Blijft een lekker ding, klaar
  zaterdag 31 december 2005 @ 14:31:47 #234
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_33579820
quote:

[afbeelding]
Hmmm die heeft eerder een tekort aan slaap dan aan eten
pi_33581288
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat is er moopi aan dat alienhoofd? .
Misschien is het wel een fetish
pi_33582086
quote:

[afbeelding]
wat een grafkop zeg
underground forever baby
pi_33584819
Oh die Rianne Ten Haken. Die heeft dat soort zelfde armpjes. Ze stond vorig jaar in de Avantgarde, die heb ik toen gescand:

Leuk detail is dat ze haard armen zelfs tegen haar lichaam heeft gedrukt. Bij een normaal mens verdubbelt je bovenarm dan qua breedte
pi_33585283
Dit is Rianne niet, hoor. Dit is een ander, vrij succesvol Nederlands model. Annemarie van Dijk, heet ze. Daar heb ik ook al regelmatig wat over gelezen. Zo gaat dat als je dure glossy's verslind. (Deze heeft ook bruine ogen en Rianne blauwe, om maar even een verschil aan te geven.)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2005 17:11:19 ]
pi_33586381
Oja, oeps, helemaal gelijk. Nouja, zij is iig ook graatmager.
  zaterdag 31 december 2005 @ 17:52:47 #240
78918 SeLang
Black swans matter
pi_33586571
Meisjes zonder babyvet
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_33588971
die ribben op de rug...
  zaterdag 31 december 2005 @ 20:01:45 #242
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33590016
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:52 schreef SeLang het volgende:
Meisjes zonder babyvet
Meisjes met te veel babyvet
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
  zaterdag 31 december 2005 @ 20:03:23 #243
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33590053
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:33 schreef Aequalitas het volgende:
Kate Moss

[afbeelding]
[afbeelding]
Kate Moss
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
pi_33592390

Hilary Duff
  † In Memoriam † zaterdag 31 december 2005 @ 23:20:48 #245
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_33593423
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 22:07 schreef Hypnose het volgende:
[afbeelding]
Hilary Duff
Ziet er niet dun uit. Maar haar gezicht blijft hetzelfde.
Beenderig en beetje ingevallen.
Maar dat kan toch ook komen doordat ze ouder wordt?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_33593583
quote:
By the way, sup OhNoTheyDidnt!
pi_33597544
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 23:20 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Ziet er niet dun uit. Maar haar gezicht blijft hetzelfde.
Beenderig en beetje ingevallen.
Maar dat kan toch ook komen doordat ze ouder wordt?
Kijk die benen dan
  zondag 1 januari 2006 @ 11:45:55 #248
78918 SeLang
Black swans matter
pi_33598287
quote:
Op zondag 1 januari 2006 09:01 schreef Hypnose het volgende:

[..]

Kijk die benen dan
Wortelbroek
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_33598311
Ze doen me denken aan de mensen in de duitse concentratiekampen van de vorige eeuw.
pi_33598364
quote:
Op zondag 1 januari 2006 11:49 schreef Dementor het volgende:
Ze doen me denken aan de mensen in de duitse concentratiekampen van de vorige eeuw.
wel erg overdreven hoor, ik wil wel een plaatje googelen van zo iemand.
die zien er echt niet zo uit als hillary duff
pi_33598427
Dit komt aardig in de buurt hoor.
En nee je hoeft niet te googlen.

pi_33598574
quote:
Op zondag 1 januari 2006 11:59 schreef Dementor het volgende:

[afbeelding]
dit is niet hillary duff, of had je het daar niet over?? dat dacht ik namelijk. deze is idd erg dun, ik snap dat ook niet, behoorlijk eng en daarnaast zijn er mensen die echt honger hebben en er ook zo uitzien. dat vind ik wel erg! hoe kan zoiets nou in de mode zijn??
  † In Memoriam † zondag 1 januari 2006 @ 12:15:02 #253
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_33598610
quote:
Op zondag 1 januari 2006 11:59 schreef Dementor het volgende:

[afbeelding]
Googlen hoeft inderdad niet want zij staat al in dit topic. (1 pagina terug)
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_33598697
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:15 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Googlen hoeft inderdad niet want zij staat al in dit topic. (1 pagina terug)
ik bedoelde om te googelen naar een plaatje van iemand uit een concentratiekamp omdat die vergelijking werd gemaakt en ik die met hillary duff niet echt passend vond.
die mensen waren om een heel andere reden dun en hillary duff is gewoon een aanstellerige bonestaak!!
pi_33598706
oeps sorry, klinkt wel erg bot. niet zo bedoeld
pi_33609155
ok, ik dacht dat Nicole Ritchie aan de betere hand was, maar volgens mij is ze weer magerder..

, haar broekje zit echt té los en haar ribben zijn té makkelijk te tellen!
pi_33610276
Nou, KinkyGiraf, als zelfs jíj haar mager vindt...

(Letterman zit naast mij en zegt: "Daar stop je je lul toch niet in!")
  zondag 1 januari 2006 @ 21:25:03 #258
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33610310
quote:
Op zondag 1 januari 2006 20:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
ok, ik dacht dat Nicole Ritchie aan de betere hand was, maar volgens mij is ze weer magerder..
[afbeelding]
Ik hou van slanke meiden,maar dit is mij toch 'n beetje té.....
Mijn DVD's | RetroJunk
pi_33611867
quote:
Op zondag 1 januari 2006 20:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Kijk maar naar die ribben tussen haar 'borsten'

pi_33611937
^^ sternum, heet dat.
Er is gewoon geen excuus voor Nicole, ze moet gewoon die salades de deur uitgooien en normale maaltijden eten. Wat ziet zij er afgetakeld uit.
pi_33614295
Salades? Je bedoelt dat flesje water?
pi_33634929
aahh wat erg, nicole!!
pi_33636328
Veel vrouwen durven geen bikini aan te trekken omdat ze wat aan de dikke kant zijn. Zou Nicole hetzelfde hebben, maar dan andersom? Dat het broekje nog niet is afgezakt is me ook een raadsel.
pi_33640312
Arme Nicole, ze ziet er echt uitgemergeld uit, dat kan toch niet de bedoeling zijn.
pi_33641511
Die bril maakt het allemaal nog iets erger .
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_33644536
En nog een van Botje
pi_33645035
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:55 schreef linda22222 het volgende:
En nog een van Botje
[afbeelding]
Even niet direct-linken graag
pi_33645084
ja als jij een betere manier hebt zeg het maar. ik heb geen eigen site waar ik plaatjes op kan zetten.
pi_33651314
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:55 schreef linda22222 het volgende:
En nog een van Botje
[afbeelding]
Ik vind het echt zo zielig .. ze moet echt hulp krijgen
pi_33653420
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:11 schreef linda22222 het volgende:
ja als jij een betere manier hebt zeg het maar. ik heb geen eigen site waar ik plaatjes op kan zetten.

Dus supload.com, imageshack.us, tinypic.com, photobucket.com, putfile.com... dat zegt je nog steeds niets?
pi_33654614
hou je bek sukkel
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:13:23 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33654645
Doen we een beetje aardiger tegen elkaar in het nieuwe jaar?

Love & Peace enzo .
pi_33664039
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:13 schreef Copycat het volgende:
Doen we een beetje aardiger tegen elkaar in het nieuwe jaar?

Love & Peace enzo .
Ik wilde iets in dezelfde trant posten ja.
underground forever baby
pi_33664413
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:12 schreef linda22222 het volgende:
hou je bek sukkel
pi_33666365
Linda als je dat plaatje op www.tinypic.com zet dan kun je hem vanuit daar hier zetten. Wijst zich vanzelf. En nee het is niet dom dat je dat niet weet, dat Syytön plaatjes-uploadsites spaart zegt meer over zijn interessante leven. En verder ben ik aardig hoor Copycat!
pi_33722398
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
Linda als je dat plaatje op www.tinypic.com zet dan kun je hem vanuit daar hier zetten. Wijst zich vanzelf. En nee het is niet dom dat je dat niet weet, dat Syytön plaatjes-uploadsites spaart zegt meer over zijn interessante leven. En verder ben ik aardig hoor Copycat!
Maar als je al geregistreerd bent op zondag 15 februari 2004, dan lijkt me dat 1 site je toch wel bekend is? Maar goed
pi_33722846
Lindsey Lohan heeft nu toegegeven dat ze boulimia heeft.....

Werd wel tijd
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:29:03 #278
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_33722981
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:22 schreef teigan het volgende:
Lindsey Lohan heeft nu toegegeven dat ze boulimia heeft.....

Werd wel tijd
waar dan?
pi_33723104
Lindsay Lohan geeft boulimia toe

Hier staat het wel, het is in een interview met het een of andere blad
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_33723370
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:33 schreef teigan het volgende:
Lindsay Lohan geeft boulimia toe

Hier staat het wel, het is in een interview met het een of andere blad
Gut. Verrassend. Waar zijn al die mensen die beweerden dat Lindsay "gewoon" slank was, en "babyvetjes" verloor?
pi_33723651
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:43 schreef Toeps het volgende:

[..]

Gut. Verrassend. Waar zijn al die mensen die beweerden dat Lindsay "gewoon" slank was, en "babyvetjes" verloor?
Die zijn naar dat andere topic, want hier mocht je er niet over zeuren
pi_33723661
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:05 schreef Nuna het volgende:

[..]

Maar als je al geregistreerd bent op zondag 15 februari 2004, dan lijkt me dat 1 site je toch wel bekend is? Maar goed
Ik post net 2 maanden ofzo...........................
pi_33724297
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:43 schreef Toeps het volgende:
Gaan we weer
pi_33732039
Ja maarja, als Copycat de mensen in het andere topic de mond snoert omdat zij vindt dat ze in cirkeltjes redeneren... dan krijg je hier natuurlijk weer dezelfde discussie.
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:05:11 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33732175
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:02 schreef weathergirl het volgende:
Ja maarja, als Copycat de mensen in het andere topic de mond snoert omdat zij vindt dat ze in cirkeltjes redeneren... dan krijg je hier natuurlijk weer dezelfde discussie.
Nee hoor, want dan snoer ik ze hier ook weer gewoon de mond .

Heb al tig keer de -zeer logische- beweegredenen uitgelegd, dat moge op een gegeven moment wel duidelijk zijn...
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:07:24 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33732271
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:02 schreef weathergirl het volgende:
Jij hebt het nu over het topic in R&P, begrijp ik?
Twee delen 'Ik vind dit dik en ik dat mager' was inderdaad meer dan genoeg van hetzelfde.

Maar dat is meer iets voor R&P Feedback .
pi_33732320
Dit is een SHOCKING topic...!!
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:01:38 #288
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_33734566
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:08 schreef Zo-is-dat het volgende:
Dit is een SHOCKING topic...!!
zeer zeker!
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_33735542

Zo triest
And you know I might
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:59:34 #290
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33738457
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:26 schreef rena het volgende:
[afbeelding]

Zo triest
Vind dit nog wel mee vallen....
Mijn DVD's | RetroJunk
pi_33738964
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef Dannie_Dorka het volgende:

[..]

† In Memoriam † donderdag 5 januari 2006 @ 20:46:13 #292
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_33742468
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef Dannie_Dorka het volgende:

[..]

Vind ik ook. Ik heb ergere foto's gezien. Ze is weer een beetje aangekomen?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_33745463
Nou.. aangekomen? Bekijk de foto's in de gele bikini nog maar eens mèt lenzen in. Die zijn een paar dagen geleden van haar gemaakt.

dit is overigens die foto van haar die niemand kon zien, nu via tinypic:

donderdag 5 januari 2006 @ 22:00:09 #294
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33745478
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:26 schreef rena het volgende:
[afbeelding]

Zo triest
En dan die giant bril weer
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  † In Memoriam † donderdag 5 januari 2006 @ 22:06:36 #295
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_33745740
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:59 schreef linda22222 het volgende:
Nou.. aangekomen? Bekijk de foto's in de gele bikini nog maar eens mèt lenzen in. Die zijn een paar dagen geleden van haar gemaakt.

dit is overigens die foto van haar die niemand kon zien, nu via tinypic:

[afbeelding]
Ik neem mijn woorden terug.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_33745801
Maar ik blijf erbij dat ik Nicole met 5 kilootjes erbij véééél mooier vind dan die chubby versie! Ze is van zichzelf echt mooi vind ik. Zo vind ik het gewoon heel zielig, misschien het resultaat van de enorme media-aandacht na the simple life, van de ultraslanke Paris en de chubby Nicole.. lijkt me ook niet leuk om als The Chubby One bekend te staan.. is maar een theorie, kan ook drugs zijn ofzo.
pi_33748036
Daar ben ik het mee eens, vond haar heel slank ook veel mooier dan chubby.. Maar nu gaat het wel ècht te ver en ziet ze er ineens heel zielig uit...
pi_33748711
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:00 schreef -Delta- het volgende:

[..]

En dan die giant bril weer
Krimpt ze nou of groeit die bril?
underground forever baby
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:57:58 #299
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33750480
Er moeten gewoon 'n paar kilootjes bij,dan ziet ze er weer mooi uit.Die "chubby versie" vond ik helemaal niet mooi,dan vind ik dit zelfs beter.....
Mijn DVD's | RetroJunk
pi_33764758
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef Laton het volgende:

[..]

Krimpt ze nou of groeit die bril?
Ik denk dat de bril groeit Ze moet wel oppassen dat haar hoofd er niet afvalt door het gewicht van haar bril
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')