In SHO roepen de topics over 'broodmagere celebs' en 'mollige celebs' de nodige off topic reacties uit als het gaat om de beoordeling van de foto's. Sommigen vinden bijvoorbeeld Kate Moss 'normaal', anderen vinden haar graatmager.
Dat maakt mij benieuwd naar wat FOK!kers zien als dik, mollig, slank of mager. Daarom deze vraag: wanneer is iemand dik of dun, slank of mollig? Kun je er een bekende persoon bij noemen zodat we er een beeld van krijgen?
En wat vind je zelf mooi?
Zoals altijd, begint de TS:
Dik: als er duidelijk meerdere vetlagen aanwezig zijn, Karin Bloemen bijvoorbeeld vind ik niet meer mollig maar dik. En Bassie (van Adriaan).
Mollig: met een vetrolletje hier en daar, net iets meer dan bij iemand die slank is. Een goed voorbeeld hiervan vind ik Jack Osbourne zoals hij nu is (hij is nl. flink afgevallen) of Patty Brard.
Slank: wat wordt gezien als een 'normaal' postuur met een 'normaal' vetpercentage. Hiervan zijn veel voorbeelden: Leontien Ruiters, Estelle Gullit, Brad Pitt, Bridget Maasland, Drew Barrymore, David Schwimmer, die vrouw die Lorelai speelt in Gilmore Girls.
Mager: als je onder het gebruikelijke vetpercentage zit en er duidelijk botten zichtbaar zijn. Hier zijn nog meer voorbeelden van: Jennifer Anniston, Courtney Cox, Demi Moore, Angelina Jolie, Sarah Jessica Parker, eigenlijk bijna heel vrouwelijk Hollywood. Mannen vind ik lastig, misschien Jim?
En dan heb je nog de categorie broodmager, met vrouwen als Kate Moss, Nicole Richie, Paris Hilton, Allegra Versace en die Olson zusjes. Ik kan zo snel geen mannen verzinnen in deze categorie?
Wat ik mooi vind, ligt meestal tussen mager en slank in (voor vrouwen). Voor mannen houd ik van slank.
Ben benieuwd wat jij vindt!