abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33443885
In SHO roepen de topics over 'broodmagere celebs' en 'mollige celebs' de nodige off topic reacties uit als het gaat om de beoordeling van de foto's. Sommigen vinden bijvoorbeeld Kate Moss 'normaal', anderen vinden haar graatmager.

Dat maakt mij benieuwd naar wat FOK!kers zien als dik, mollig, slank of mager. Daarom deze vraag: wanneer is iemand dik of dun, slank of mollig? Kun je er een bekende persoon bij noemen zodat we er een beeld van krijgen?
En wat vind je zelf mooi?

Zoals altijd, begint de TS:

Dik: als er duidelijk meerdere vetlagen aanwezig zijn, Karin Bloemen bijvoorbeeld vind ik niet meer mollig maar dik. En Bassie (van Adriaan).

Mollig: met een vetrolletje hier en daar, net iets meer dan bij iemand die slank is. Een goed voorbeeld hiervan vind ik Jack Osbourne zoals hij nu is (hij is nl. flink afgevallen) of Patty Brard.

Slank: wat wordt gezien als een 'normaal' postuur met een 'normaal' vetpercentage. Hiervan zijn veel voorbeelden: Leontien Ruiters, Estelle Gullit, Brad Pitt, Bridget Maasland, Drew Barrymore, David Schwimmer, die vrouw die Lorelai speelt in Gilmore Girls.

Mager: als je onder het gebruikelijke vetpercentage zit en er duidelijk botten zichtbaar zijn. Hier zijn nog meer voorbeelden van: Jennifer Anniston, Courtney Cox, Demi Moore, Angelina Jolie, Sarah Jessica Parker, eigenlijk bijna heel vrouwelijk Hollywood. Mannen vind ik lastig, misschien Jim?

En dan heb je nog de categorie broodmager, met vrouwen als Kate Moss, Nicole Richie, Paris Hilton, Allegra Versace en die Olson zusjes. Ik kan zo snel geen mannen verzinnen in deze categorie?

Wat ik mooi vind, ligt meestal tussen mager en slank in (voor vrouwen). Voor mannen houd ik van slank.

Ben benieuwd wat jij vindt!
pi_33443940
Gaan we hier verder???
pi_33444050
Het hangt er vanaf of je het over jezelf hebt of over een ander. Mensen vinden zichzelf alleen slank en mollig, nooit "moddervet" of "broodmager".
Tevens vind je mensen eerder te dik als je zelf slank bent, en mensen eerder te mager als je zelf wat dikker bent, vermoed ik.
pi_33444084
Heheh Ik ben wat dat betreft wel erg; ik vind iemand heel snel 'dik'.
Maar okee:
Dik: Aretha Franklin (maar die is eigenlijk gewoon moddervet, en niet dik)
Mollig: Beyonce ( ja, sorry..)
Slank: iemand als Paris Hilton vind ik gewoon slank. Kate moss ook. Richie ook wel eigenlijk.
Mager: Olsen zusjes. Maar dat komt volgens mij omdat ze van die vage wijde kleren dragen, waardoor hun tengere lijfjes nóg breekbaarder lijken.
Héél mager: dat nichtje van Versace. Maar zij heeft dan ook anorexia.
Что было, то прошло..
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 27 december 2005 @ 17:06:48 #5
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_33444105
Yvonne is bijv mollig
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_33444115
Heel mager: 20 tot 30 kilo
Mager: 30 tot 40
Mollig 40 tot 50
Dik 50 tot 60
pi_33444157
Oh, btw, ik vind mannen die wat 'mollig' zijn mooier om te zien dan slanke mannen. Terwijl een vrouw wat mij betreft gewoon goed slank moet zijn, maar 'wél met wat vrouwelijke vormen. Perfect voorbeeld vind ik Kate Moss. En Paris ook wel
Что было, то прошло..
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:08:34 #8
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_33444163
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:07 schreef tonks het volgende:
Mollig 40 tot 50
Dik 60 tot 65
Dik 60 tot 65 kilo?? Dan heb jij het denk ik over een leeftijdscategorie van 12 jaar...
pi_33444165
quote:
Mollig 40 tot 50
Dik 60 tot 65
bij een lengte van 1.35 misschien

tevens tvp
pi_33444174
quote:
Mollig 40 tot 50
Dik 60 tot 65
En als je 55kg weegt?
pi_33444180
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:08 schreef Starlie het volgende:

[..]

Dik 60 tot 65 kilo?? Dan heb jij het denk ik over een leeftijdscategorie van 12 jaar...
Ouder mot ik ze nie
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:09:39 #12
125420 Starlie
pi_33444209
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:08 schreef veldmuis het volgende:

[..]

En als je 55kg weegt?
Dan ben je volgens tonks Mollig tot dik
pi_33444216
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:08 schreef tonks het volgende:

[..]

Ouder mot ik ze nie
Что было, то прошло..
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:11:00 #14
125420 Starlie
pi_33444249
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:09 schreef Starlie het volgende:

[..]

Dan ben je volgens tonks Mollig tot Dik...
pi_33444255
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:00 schreef weathergirl het volgende:

Dik: als er duidelijk meerdere vetlagen aanwezig zijn, Karin Bloemen bijvoorbeeld vind ik niet meer mollig maar dik. En Bassie (van Adriaan).

Mollig: met een vetrolletje hier en daar, net iets meer dan bij iemand die slank is. Een goed voorbeeld hiervan vind ik Jack Osbourne zoals hij nu is (hij is nl. flink afgevallen) of Patty Brard.

Slank: wat wordt gezien als een 'normaal' postuur met een 'normaal' vetpercentage. Hiervan zijn veel voorbeelden: Leontien Ruiters, Estelle Gullit, Brad Pitt, Bridget Maasland, Drew Barrymore, David Schwimmer, die vrouw die Lorelai speelt in Gilmore Girls.

Mager: als je onder het gebruikelijke vetpercentage zit en er duidelijk botten zichtbaar zijn. Hier zijn nog meer voorbeelden van: Jennifer Anniston, Courtney Cox, Demi Moore, Angelina Jolie, Sarah Jessica Parker, eigenlijk bijna heel vrouwelijk Hollywood. Mannen vind ik lastig, misschien Jim?

En dan heb je nog de categorie broodmager, met vrouwen als Kate Moss, Nicole Richie, Paris Hilton, Allegra Versace en die Olson zusjes. Ik kan zo snel geen mannen verzinnen in deze categorie?

Wat ik mooi vind, ligt meestal tussen mager en slank in (voor vrouwen). Voor mannen houd ik van slank.

Ben het eigenlijk precies met je eens, alleen vind ik Paris Hilton niet broodmager. Die past meer bij de mager, misschien de slank-sectie, vind ik.
pi_33444263
Vrouwen zie ik het liefst slank..En wat is dan slank?..Nou voor mij is slank een vrouw a la Estelle Gullit idd. Enne Slanke vrouwen met mooie volle ronde billen zijn helemaal fantastisco!

Formaat Kate Moss vind ik zelf catagorie pratende skeletten
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_33444272
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:11 schreef Starlie het volgende:

[..]
Qouten en edditen is lastig he
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:12:04 #18
125420 Starlie
pi_33444288
Typisch een mannentopic...
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:12:33 #19
125420 Starlie
pi_33444300
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:11 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Qouten en edditen is lastig he
Het is al laat... en ik was er vroeg uit! Sorry!
pi_33444325
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:12 schreef Starlie het volgende:

* weathergirl kijkt naar beneden en kan toch duidelijk heuveltjes onderscheiden... wát zeg je... borsten?
pi_33444345
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:12 schreef Starlie het volgende:
Kom hier binnenkort nog eens kijken
pi_33444356
quote:
Mollig 40 tot 50
Dik 50 tot 60
Hij heeft gelijk denk ik.
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:14:08 #23
125420 Starlie
pi_33444365
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:13 schreef weathergirl het volgende:

[..]

* weathergirl kijkt naar beneden en kan toch duidelijk heuveltjes onderscheiden... wát zeg je... borsten?
Ik doel niet op jou maar meer op de flauwe mannelijke reacties!
pi_33444373
quote:

[..]

Hehehe... my thoughts exactly
Что было, то прошло..
pi_33444449
Nou ik vind bijvoorbeeld Paris Hilton ook heel mager.
.
.
.
pi_33444536
Mollig: Beyoncé,Jlo
Slank: Paris Hilton,Kate Moss
Broodmager: Lara Flynn Boyle,Allegra Versace
pi_33444693
quote:

[..]

Laat mij ook eens kijken !
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:25:30 #28
136830 Nenootje
severely detached
pi_33444716
Dik: ongezond dik, last van problemen met gezondheid, al moe zijn na een paar meter rennen
Mollig: wat ik het mooiste vind', een mooie vrouw met rondingen. Niet ongezond dik, maar wel met een paar kilo's meer, een maatje meer.
Slank: platte buik, de meisjes die gebruikt worden in mode-reportages in de Flair en zo
Mager: uitstekende botten, dunne beentjes en armen

Nou ja, dit is allemaal heel vaag natuurlijk. Ik ben niet dik of mollig, maar heb geen platte buik (wie wel ). Ik zit er net tussenin. Ik merk wel dat wat ik mollig en slank vind, afwijkt van wat andere mensen mollig en dik vinden... Maar goed, ik heb het dan over echte mensen, niet over celebrities waarvan er weinigen echt mollig zijn. Ze hebben dan misschien een stevige(re) kont dan andere celebrities, maar vergelijk je ze met gewone mensen dan zijn ze gewoon hartstikke slank.

[ Bericht 22% gewijzigd door Nenootje op 27-12-2005 17:32:52 ]
Hoera, wat is het leuk dat ik besta.
pi_33445197
Ik vind tussen slank en mollig het moois.

En als ik het over mijzelf heb.. ik voel mijzelf ook het prettigst als ik daartussen zit.
Ik ben heel slank geweest, ikzelf vond mijzelf echt mager...indertijd voelde ik mij alles behalve happy met mijn uiterlijk.

Echt gezond en prettig voelde ik mij pas na de zwangerschap van mijn 1ste kindje.
(ik was toen stabiel een kilootje of 10 zwaarder dan voor de zwangerschap)

Ik vind een normaal slanke tot wat steviger vrouw er vriendelijker, gezonder...vrouwelijker..gewoon mooier uitzien.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:46:25 #30
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_33445335
Mager bestaat niet,
tussen slank en mollig kate moss,
En de rest valt onder dik.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_33445546
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:25 schreef Nenootje het volgende:
Dik: ongezond dik, last van problemen met gezondheid, al moe zijn na een paar meter rennen
Mollig: wat ik het mooiste vind', een mooie vrouw met rondingen. Niet ongezond dik, maar wel met een paar kilo's meer, een maatje meer.
Slank: platte buik, de meisjes die gebruikt worden in mode-reportages in de Flair en zo
WZZ
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
pi_33446267
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:46 schreef boekenworm het volgende:
Mager bestaat niet,
Dus de enige slanke persoon is Kate Moss, en de rest v/d wereld is dik .
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:20:29 #33
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_33446362
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:17 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Dus de enige slanke persoon is Kate Moss, en de rest v/d wereld is dik .

Zij is voor mij een voorbeeld, ik ken niet zoveel namen van beroemde mensen. Maar slanker vind ik mooier.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_33446734
Zomers ben ik mager, in de winter ben ik mollig.. Nu nog het midden vinden.
pi_33446761
quote:
Nou ja, dit is allemaal heel vaag natuurlijk. Ik ben niet dik of mollig, maar heb geen platte buik (wie wel ). Ik zit er net tussenin.
Ik heb een platte buik and proud of it

En OT:

Dik: categorie Kirstey Alley, Karin Bloemen, Ron Brandsteder
Mollig: Oprah Winfrey, de oude Nicole Ritchie, Chantal Janzen, Beyoncé (alhoewel ik haar benen onder de categorie dik schaar), Britney Spears tegenwoordig
Slank: Paris Hilton, Lindsay Lohan, Hilary Duff, Christina Aguilera
Mager: Nicole Ritchie (zit nu weer tussen mager en slank in), Jennifer Aniston
Broodmager: Allegra Versace (nou ja, anorexic eerder), dat wijf uit Desperate Housewives, Victoria Beckham

Mijn favoriete categorie: Slank (en dan de onderkant van deze categorie, dus niet tegen mollig aan)

En verder lijkt het me een erg onrealistich beeld van een eerdere poster dat een zeer slanke dame wel een volle ronde kont heeft, dat is vaak gefotoshopt denk ik. Het is nou eenmaal vet! Net als hele slanke dames met grote borsten (Victoria Beckham )... dat is nu eenmaal het gevolg (ja, ook bij mij ): dun zijn = geen grote cupmaat! Dus dun + zeer vrouwelijke rondingen (lees: dikke tieten en dikke beyonce kont) gaat bijna nooit samen volgens mij!
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_33447662
quote:
Mager bestaat niet,
Kom je weer aandacht te kort moppie?
Hier, kus .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:27:15 #37
8853 CrazyWitch
ik ben lekker gek!
pi_33448485
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:25 schreef Nenootje het volgende:

Nou ja, dit is allemaal heel vaag natuurlijk. Ik ben niet dik of mollig, maar heb geen platte buik (wie wel ). Ik zit er net tussenin. Ik merk wel dat wat ik mollig en slank vind, afwijkt van wat andere mensen mollig en dik vinden... Maar goed, ik heb het dan over echte mensen, niet over celebrities waarvan er weinigen echt mollig zijn. Ze hebben dan misschien een stevige(re) kont dan andere celebrities, maar vergelijk je ze met gewone mensen dan zijn ze gewoon hartstikke slank.
en wat vind jij dan een maatje meer ?
pi_33448587
Echt grappig hoe al die 'vrouwen' hier meteen beginnen te janken als iemand iets zegt . "Omg ik ben niet dik omg omg"
pi_33448624
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:29 schreef tonks het volgende:
Echt grappig hoe al die 'vrouwen' hier meteen beginnen te janken als iemand iets zegt . "Omg ik ben niet dik omg omg"
Maar ik ben dan ook niet zwanger!
pi_33448690
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:30 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar ik ben dan ook niet zwanger!
Kunnen we wel wat aan doen
pi_33448701
dik: benen die meer wegen dan mn broertje
mollig: bolle harses, macdonaldsreet
slank: cocacolafles-figuur
mager: bamboestok .
pi_33448809
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:32 schreef tonks het volgende:

[..]

Kunnen we wel wat aan doen
Dan heb ik wel een excuus voor mijn wintervet.
pi_33449902
(te) mager is niet mijn ding, slank kan nog, mollig is helemaal niks mis mee en heeft mijn voorkeur en dik, tja dat hangt ervan af, maar hoeft ook geen probleem te zijn
en voor de voorbeelden...zie boven
pi_33450000
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:34 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Ik heb een platte buik and proud of it

En OT:

Dik: categorie Kirstey Alley, Karin Bloemen, Ron Brandsteder
Mollig: Oprah Winfrey, de oude Nicole Ritchie, Chantal Janzen, Beyoncé (alhoewel ik haar benen onder de categorie dik schaar), Britney Spears tegenwoordig
Slank: Paris Hilton, Lindsay Lohan, Hilary Duff, Christina Aguilera
Mager: Nicole Ritchie (zit nu weer tussen mager en slank in), Jennifer Aniston
Broodmager: Allegra Versace (nou ja, anorexic eerder), dat wijf uit Desperate Housewives, Victoria Beckham

Mijn favoriete categorie: Slank (en dan de onderkant van deze categorie, dus niet tegen mollig aan)

En verder lijkt het me een erg onrealistich beeld van een eerdere poster dat een zeer slanke dame wel een volle ronde kont heeft, dat is vaak gefotoshopt denk ik. Het is nou eenmaal vet! Net als hele slanke dames met grote borsten (Victoria Beckham )... dat is nu eenmaal het gevolg (ja, ook bij mij ): dun zijn = geen grote cupmaat! Dus dun + zeer vrouwelijke rondingen (lees: dikke tieten en dikke beyonce kont) gaat bijna nooit samen volgens mij!
Dit vind ik nu een voorbeeld van de invloed van de media. Chantal Janzen en Britney Spears zijn mollig, volgens jou? Schei toch uit! Die zijn slank.
pi_33450132
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 20:05 schreef kriele het volgende:

[..]

Dit vind ik nu een voorbeeld van de invloed van de media. Chantal Janzen en Britney Spears zijn mollig, volgens jou? Schei toch uit! Die zijn slank.
Britney Spears is niet echt bepaald slank.....
pi_33450196
quote:
Mager bestaat niet,
Je weet wel dat je anorexia hebt?
nuff said.
pi_33450330
quote:

[..]

Ja, ik ben ontzettend beinvloedbaar, wat ken je me toch goed. Chantal Janzens dijen duwen tegen mekaar aan als ze staat, dus ja, ze is mollig. Heb je Britney Spears lately nog gezien? Vergeleken met JOU zijn ze misschien slank ja.
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_33450470
quote:
In SHO roepen de topics over 'broodmagere celebs' en 'mollige celebs' de nodige off topic reacties uit als het gaat om de beoordeling van de foto's. Sommigen vinden bijvoorbeeld Kate Moss 'normaal', anderen vinden haar graatmager.

Dat maakt mij benieuwd naar wat FOK!kers zien als dik, mollig, slank of mager. Daarom deze vraag: wanneer is iemand dik of dun, slank of mollig? Kun je er een bekende persoon bij noemen zodat we er een beeld van krijgen?
En wat vind je zelf mooi?

Zoals altijd, begint de TS:

Olsen zusjes broodmager?
Niet meer hoor

There's something about Mary-Kate...
pi_33450544
Ik vind Ashley echt heel erg knap, MK iets minder..maar zij heeft wel weer wat "vet" in haar gezicht, vergeleken met dr anorexiaperiode!
pi_33451632
Chantal Janzen vind ik slank. Britney vind ik wat aan de mollige kant, maar ja ze heeft net een kind gehad.

pi_33451964
Tara Reid is mooi slank
pi_33452106
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:01 schreef Aequalitas het volgende:
Tara Reid is mooi slank
Ja, vooral na dr mislukte tummytuc
pi_33452375
Voor mij persoonlijk dus:

Dik

Kirsty Alley (als je dat zo schrijft)

Mollig

Kelly Osbourne zit wel op de bovengrens van mollig, maar kon geen andere bekende mensen vinden die in de categorie mollig vallen voor mij.

Volslank (zit tussen mollig en slank voor mij, wel slank maar met veel kont en borst zeg maar )

Jennifer Lopez hier, en ook bijvoorbeeld Beyonce en Katja Schuurman

Slank

Angelina Jolie

Superslank

Paris Hilton

Mager

Lara Flynn Boyle

Verder heb je eigenlijk ook nog mensen met een "normaal" (als in meest voorkomende) figuur. Maar die vind je onder de bekende mensen niet echt veel. Mensen die niet volslank, slank of mollig zijn, maar ergens tussenin vallen weer.
pi_33452524
Ik ken te weinig celebs om voorbeelden te geven van wat ik vind . Roseanne valt voor mij iig inde categorie "moddervet", dus niet "dik", nee, "moddervet". Dat ondescheid wou ik toch nog even maken...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33452655
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ken te weinig celebs om voorbeelden te geven van wat ik vind . Roseanne valt voor mij iig inde categorie "moddervet", dus niet "dik", nee, "moddervet". Dat ondescheid wou ik toch nog even maken...
Is Kirstey niet afgevallen? Dacht dat ik dat bij Oprah had gezien. Dus nog wel dik maar niet meer moddervet. Aretha Franklin daarentegen
Wie heeft die foto??
pi_33452768
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:22 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Is Kirstey niet afgevallen? Dacht dat ik dat bij Oprah had gezien. Dus nog wel dik maar niet meer moddervet. Aretha Franklin daarentegen
Wie heeft die foto??
pi_33452801
haha!
pi_33452804
Nee idd, dat is niet dik meer, maar moddervet.
pi_33452836
Daar kun je als man zijnde best wel lekker in verdwalen denk ik! Verstoppertje spelen in Aretha..
pi_33452927
quote:
Mollig 40 tot 50
Dik 50 tot 60
als je 50 kilo mollig vind zou ik mollig wezen...

ben je helemaal gek geworden...
Salsa Española
pi_33452969
Tussen slank en mollig is het mooist. Lichamelijke perfectie wie heb dat nou? Niemand.
Dunne biafra meiden / het gemiddeld model vind ik stervens lelijk. Skeletten op pootjes. Neiging naar iets dikker is mooier als neiging naar iets dunner.

Qua gewichten doe ik niet aan. Volslank is mooi, mollig kan mooi zijn, dik is niet mooi. Dun is ZEKER niet mooi.
JOHNNY HEITINGA
pi_33452979
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:05 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Ja, vooral na dr mislukte tummytuc
Had ze eigenlijk helemaal niet nodig.Nou heeft ze allemaal littekens op d'r buik...
pi_33453020
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:32 schreef Camplo het volgende:
Tussen slank en mollig is het mooist. Lichamelijke perfectie wie heb dat nou? Niemand.
Dunne biafra meiden / het gemiddeld model vind ik stervens lelijk. Skeletten op pootjes. Neiging naar iets dikker is mooier als neiging naar iets dunner.

Qua gewichten doe ik niet aan. Volslank is mooi, mollig kan mooi zijn, dik is niet mooi. Dun is ZEKER niet mooi.
kuch !!!!
zal maar niet vragen wat je van mij vind...
Salsa Española
pi_33453030
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:32 schreef Camplo het volgende:
Dun is ZEKER niet mooi.
pi_33453049
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:33 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

kuch !!!!
zal maar niet vragen wat je van mij vind...
Slank dus prachtig. Maar goed mag geen uitspraak doen want dan lopen er dalik 20 minderwaardigheidscomplexjes rond :p
JOHNNY HEITINGA
pi_33453068
Ik vind als ik naar mijn eigen persoonlijke indeling kijk volslank, slank en superslank mooi. De rest niet echt echt, maar dan ligt het nog aan de persoon.
pi_33453075
...
dank u...
Salsa Española
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:40:58 #68
136830 Nenootje
severely detached
pi_33453240
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:27 schreef CrazyWitch het volgende:

[..]

en wat vind jij dan een maatje meer ?
Tussen slank en dik Dus niet ongezond dik, maar ook niet slank. En ja, daar zijn heel veel gradaties van, daarom dat ik het zo vaag uitleg waarschijnlijk.
Hoera, wat is het leuk dat ik besta.
pi_33453747
Ben benieuwd wie van al die gasten die zeggen:"bah,die is te dun...." ook in werkelijkheid zo'n persoon zouden afwijzen.Heb af en toe 't gevoel dat ze in werkelijkheid geen slank persoon kunnen mee krijgen...
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_33454810
quote:

[..]

Rijtje van KinkyGiraf.
Op Chantal Janzen na (die is dus echt niet mollig hoe kom je daar nou weer bij.........) ben ik het met dit rijtje eens.

Verder ligt het er voor mij ook aan of iemand strak is of met rolletjes.. Bijv. Heidi van de sugababes is redelijk rond maar wel heel strak, zelfde geldt (volgens mij ) voor charlotte church. Ik zou zelf hun figuur liever niet willen hebben maar vind het ze wel erg mooi staan!
En verder vind ik Nicole Ritchie inderdaad vrij mager, maar ik vind het wel weer heel mooi bij haar staan.. Dus ligt er aan

[ Bericht 11% gewijzigd door linda22222 op 27-12-2005 22:34:21 ]
pi_33455829
Dik: Veel vet, bij het winkelen afhankelijk van de grote maten-winkels, cellulitis beperkt zich niet enkel tot de dijen. Aretha Franklin, Anna Nicole Smith van een paar jaar geleden.

Mollig: Je hebt best wat vet maar past nog wel (misschien nèt) in de reguliere kledingmaten. Beyonce, Sugababe Heidi, Jennifer Lopez. Om eerlijk te zijn vind ik de tweede een hele mooie meid. Ik zie er niets verkeerds aan. Eigenlijk vind ik de meeste mensen die men als 'mollig' beschouwt eerder 'normaal'. Dan heb ik het vooral over de ondergrens, dus naar slank neigend. Dat vind ik zelf de mooiste vorm. Aan de bovengrens, dus neigend naar dik, ga ik het juist weer minder vinden.

Slank: Vrij dun maar met voldoende vetreserves. Zoals Chantal Janzen en daarnaast de meeste modellen op deze site. Het valt me op dat de meesten bij dat modellenbureau redelijk dun zijn, maar niet freaky. Ik bedoel, je ziet op de catwalk vaak genoeg van die wazig kijkende doodskoppen rondlopen.

Mager: Breekbaar figuurtje, sleutelbeenderen duidelijk zichtbaar. Mensen waarbij ik het gevoel krijgt dat er niets van over blijft als ze ziek worden, omdat ze nauwelijks reserves hebben. Keira Knightley vind ik een goed voorbeeld. Hierbij wil ik trouwens zeggen dat ik de categorie 'mager' wil verdelen in van nature mager (zoals Keira Knightley) en anorectisch (Mary-Kate Olsen van een tijdje geleden, veel catwalk-modellen).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2005 23:04:58 ]
pi_33455914
Mollig
Unspoken words were understood
pi_33456683
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:59 schreef GF het volgende:
Mollig
Hilary Duff ( Of nou ja...vroeger dan )
There's something about Mary-Kate...
pi_33456766
quote:
Mollig 40 tot 50
Dik 50 tot 60
Lengte speelt ook een rol
pi_33459550
OK, de Olson zusjes vallen nu dan in de categorie 'slank' voor mij (gebaseerd op die foto op de vorige pagina).
Wat betreft JLo en Beyoncé, altijd als ik een interview lees of zie waarbij mensen hen 'in het echt' ontmoeten, hebben ze het erover dat ze opvalt hoe slank ze feitelijk zijn. Ik denk dat zij misschien maat 36/38 hebben of zoiets, maar dan steek je naast al die maatjes 32 van Pamela Anderson en Jennifer Anniston natuurlijk 'dik' af? Denk ik dan maar?
pi_33459778
quote:
Op woensdag 28 december 2005 01:12 schreef weathergirl het volgende:
OK, de Olson zusjes vallen nu dan in de categorie 'slank' voor mij (gebaseerd op die foto op de vorige pagina).
Wat betreft JLo en Beyoncé, altijd als ik een interview lees of zie waarbij mensen hen 'in het echt' ontmoeten, hebben ze het erover dat ze opvalt hoe slank ze feitelijk zijn. Ik denk dat zij misschien maat 36/38 hebben of zoiets, maar dan steek je naast al die maatjes 32 van Pamela Anderson en Jennifer Anniston natuurlijk 'dik' af? Denk ik dan maar?
Ik heb zo'n vermoeden dat vooral JLO echt niet slank is hoor....
pi_33459988
Slank is alles wat goed geproportioneerd is en niet onder de putten en de deuken zit. Beetje strak, dus. En dan is een paar kilo meer alleen maar een aanbeveling .

Dik is dus alles wat hangt, blubbert, uitpuilt, drilt. Zo'n drilrand boven een heupbroek , dat zie je tegenwoordig toch verdomde vaak. Zal de invloed van JLo wel zijn, of zo. Maar dan zie ik toch liever een wat langer Tshirt.
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_33460357
quote:

Ik snap niet wat er mager is aan Angelina Jolie, Demi Moore en Jennifer Aniston, die zijn gewoon slank imo.

Courtney Cox is eerder mager, die heeft veel dunnere armen, benen, buik, dan bv Angelina Jolie.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_33462555
quote:
Op woensdag 28 december 2005 01:12 schreef weathergirl het volgende:
Wat betreft JLo en Beyoncé, altijd als ik een interview lees of zie waarbij mensen hen 'in het echt' ontmoeten, hebben ze het erover dat ze opvalt hoe slank ze feitelijk zijn.
Ongeacht wat voor figuur die lui nou precies hebben, ik kan me niet voorstellen dat dat in interviews steeds ter sprake komt. Als het al een of twee keer terloops door iemand is opgemerkt, heb jij daar wel iets erg groots van gemaakt.

In de gewichtstopics in SHO "mag" ik niet tegen deze en gene zeggen dat ze m.i. teveel met gewichtskwesties bezig zijn, maar nu zitten we in R&P, dus bij deze nu dan toch. Doe ermee wat je wilt.
pi_33462788
Dik > 90kg
mollig > 75kg
slank 50-65kg
mager < 50kg

zoiets
voorkeur voor slank / normaal dus zo rond de 60-70kg
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33462800
quote:
Op woensdag 28 december 2005 09:51 schreef Metro2005 het volgende:
Dik > 90kg
mollig > 75kg
slank 50-65kg
mager < 50kg

zoiets
voorkeur voor slank / normaal dus zo rond de 60-70kg
Die gewichten zeggen weinig zonder de lengte.
pi_33462860
quote:
Op woensdag 28 december 2005 09:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik ga uit van een gemiddelde lente van ongeveer 1,70
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33462872
quote:
Op woensdag 28 december 2005 09:56 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik ga uit van een gemiddelde lente van ongeveer 1,70
Okee, dan weet ik in welk perspectief ik het moet zien.
pi_33463103
quote:
Op woensdag 28 december 2005 09:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ha, ha idd. Iemand van 1.30 die 55 kg weegt is nog moddervet.

Moet zeggen dat ik meestal op een normaal postuur val bij mannen, niet te mager met smalle schoudertjes maar ook geen dikke bierbuik.
Maar moet zeggen dat een bepaald postuur vaak ook past bij mensen, sommige mensen zijn van zichzelf al steviger gebouwd en dan vind ik echt niet lelijk. Zolang het maar een beetje bij het gezonde blijft zeg maar.
pi_33463225
De verhouding lengte-gewicht is niet erg nauwkeurig. Daar kun je in grote lijnen iets mee zeggen, maar het heeft ook voornamelijk met iemands bouw te maken. Ik vind iemand te dun wanneer er botten gaan uitsteken op plekken waar dat niet hoort. Van die heupbotten bijvoorbeeld, waar Victoria Beckham altijd zo mee loopt te pronken. Ook ingevallen wangen (en uitstekende jukbeenderen) vind ik een teken van te-magerheid.

Ik ben zelf redelijk grof gebouwd, ik heb grote botten, brede polsen en zo. Als ik het minimum gezonde gewicht heb, zie ik er veel te mager uit. Dan kun je al ribben tellen en zo.

Iemand is te dik als je rondingen ziet op plaatsen waar ze niet horen. Als iemand geen taille meer heeft bijvoorbeeld.
pi_33463447
quote:
Op woensdag 28 december 2005 10:12 schreef nummer_zoveel het volgende:

Zolang het maar een beetje bij het gezonde blijft zeg maar.
In veel gevallen kan een gezond gewicht toch esthetisch minder aantrekkelijk zijn. Althans, het wordt door een meerderheid minder aantrekkelijk bevonden.
pi_33463481
quote:
Op woensdag 28 december 2005 10:20 schreef Toeps het volgende:

Ik ben zelf redelijk grof gebouwd, ik heb grote botten, brede polsen en zo. Als ik het minimum gezonde gewicht heb, zie ik er veel te mager uit. Dan kun je al ribben tellen en zo.
Ik weet niet precies hoe ik gebouwd ben. In de zomer is het wel zo dat ik vaak mijn botten kan tellen, terwijl ik toch aan de hoge kant van een gezond gewicht zit.. Ik zou niet eens willen weten hoe ik er uit zie met het minimum gezonde gewicht..
pi_33463526
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:08 schreef Andoire het volgende:
Oh, btw, ik vind mannen die wat 'mollig' zijn mooier om te zien dan slanke mannen. Terwijl een vrouw wat mij betreft gewoon goed slank moet zijn, maar 'wél met wat vrouwelijke vormen. Perfect voorbeeld vind ik Kate Moss. En Paris ook wel
Vanuit mijn optiek zijn Kate Moss en Paris Hilton gewoon hartstikke mager. Als jij dat wat vrouwelijke vormen noemt dan zijn we het daar duidelijk niet over eens.

Ik hou van mollig, maar dan niet zo uitgezakt. Ik heb het meerdere keren geprobeerd met echt slanke meiden maar dat is het toch niet voor mij. Alleen wanneer de vrouwelijke vormen er echt heel goed en duidelijk inzitten. Maar dat zie je vrij weinig.

Mijn ideaal

Tenminste iets om vast te pakken en oh zo vreselijk lekker om tegen aan te kruipen. Dat is het helemaal voor mij. Iets minder mag ook wel hoor, maar vind dit toch wel erg lekker. Er is m.i. niets afstotelijkers dan een vrouw met een magere kont en ribben die zich makkelijk laten tellen. Nadeel van een voorkeur voor dames met een dergelijke lichaamsbouw is dat er een hoop tussen zitten met flinke cellulitis hetgeen ik niet bepaald aantrekkelijk vind. Maar zeker niet alle stevigere vrouwen hebben dat (gelukkig).

Dit noem ik persoonlijk mollig. Bij dik denk ik echt aan DIK.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_33463571
Bovenstaand meisje mollig? Dat is toch een normaal figuur (nou ja, vind ik dan).

Heb je die van Partyflock?
pi_33463752
jup daar komt ie vandaan ja

Zij is wel mollig hoor, maar door de manier waarop ze zichzelf over dat hek heeft gedrapeerd valt het misschien wat minder op.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 28 december 2005 @ 10:49:21 #92
130299 Nerwen
contradictio in terminis
pi_33463810
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
En verder lijkt het me een erg onrealistich beeld van een eerdere poster dat een zeer slanke dame wel een volle ronde kont heeft, dat is vaak gefotoshopt denk ik. Het is nou eenmaal vet!
Niet mee eens! Ooit gehoord van het fenomeen spieren? Ik ben klein, vrij tenger gebouwd, maar inmiddels door het sporten waist down aardig gespierd. Als je m'n benen zo ziet met broek aan dan lijken ze aardig aan de maat, maar het is puur spieren. En ik heb dus wel een slank bovenlijf met een volle ronde kont, ook dat zijn gewoon spieren. Vergelijkbaar met figuurtje Ireen Wüst bijvoorbeeld. Die kun je op het eerste gezicht ook gerust minstens mollig noemen, maar in ieder geval niet van het vet!

Geen randje vet bij mij meer hoor, zit zelfs op een vetpercentage van 10% en daar ben ik helemaal niet blij mee (veel gevoeliger voor vanallesennogwat).
for once you have tasted flight, you will walk the earth with your eyes turned skyward - for there you have been and there you long to return (in memoriam richard mulder)
er gaat meer boven je pet dan eronder (toon hermans)
pi_33464512
quote:
Op woensdag 28 december 2005 10:20 schreef Toeps het volgende:
De verhouding lengte-gewicht is niet erg nauwkeurig. Daar kun je in grote lijnen iets mee zeggen, maar het heeft ook voornamelijk met iemands bouw te maken. Ik vind iemand te dun wanneer er botten gaan uitsteken op plekken waar dat niet hoort. Van die heupbotten bijvoorbeeld, waar Victoria Beckham altijd zo mee loopt te pronken.
Ook daar ben ik het niet helemaal mee eens. Wanneer iemand slank is, zie je die botten nou eenmaal.. Ik weeg 58 kilo bij 1m72 en ben dus niet mager maar slank en bij mij zie je ze ook. Wanneer je een platte buik hebt, komen die botten nu eenmaal verder dan je buik.. Victoria heeft het wel in een wat zichtbaardere mate, maar het wil dus niet zeggen dat je ondergewicht hebt als je je heupen ziet uitsteken...
pi_33464660
quote:
Op woensdag 28 december 2005 10:49 schreef Nerwen het volgende:

[..]

Geen randje vet bij mij meer hoor, zit zelfs op een vetpercentage van 10% en daar ben ik helemaal niet blij mee (veel gevoeliger voor vanallesennogwat).
Ben jij man of vrouw? Als jij een vrouw bent: 10% is echt WAY te weinig....... go see de dietist
pi_33464716
Plaatjes ik vind het zo moeilijk uitleggen

Moddervet

Dik

Volslank (ik heb zo'n hekel aan het woord 'mollig'

Slank
&

Dun

Mager

Ik wist het niet zo goed te omschrijven daarom maar plaatjes

En zelf vind ik slank/volslank het mooiste. Alleen het hangt ook gewoon van de persoon af, het moet wel in verhouding zijn. Ik val zelf onder 'volslank'.. en nee, 'chubby' en 'mollig' zijn geen leuke woorden

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2005 11:41:16 ]
pi_33465253
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Plaatjes ik vind het zo moeilijk uitleggen

Moddervet
[afbeelding]

Dik
[afbeelding]

Volslank (ik heb zo'n hekel aan het woord 'mollig'
[afbeelding] [afbeelding]

Slank
[afbeelding] & [afbeelding]

Dun

Mager
[afbeelding]

Ik wist het niet zo goed te omschrijven daarom maar plaatjes

En zelf vind ik slank/volslank het mooiste. Alleen het hangt ook gewoon van de persoon af, het moet wel in verhouding zijn. Ik val zelf onder 'volslank'.. en nee, 'chubby' en 'mollig' zijn geen leuke woorden
Dat is toch niet dun en mager???Ik vind dit gewoon slank.....
pi_33465371
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:43 schreef Aequalitas het volgende:

[..]

Dat is toch niet dun en mager???Ik vind dit gewoon slank.....
Kijk, en daarom heet het topic "Wat is voor jou dik/mollig/slank/mager"
  woensdag 28 december 2005 @ 11:48:40 #98
130299 Nerwen
contradictio in terminis
pi_33465405
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:23 schreef linda22222 het volgende:

[..]

Ben jij man of vrouw? Als jij een vrouw bent: 10% is echt WAY te weinig....... go see de dietist
Vrouw, momenteel superafgetraind. Wel eerdere ervaringen hiermee, dus het gaat inmiddels weer de goede kant op . Sporten werkt nou eenmaal niet zonder reserves.
for once you have tasted flight, you will walk the earth with your eyes turned skyward - for there you have been and there you long to return (in memoriam richard mulder)
er gaat meer boven je pet dan eronder (toon hermans)
pi_33466144
quote:
Op woensdag 28 december 2005 10:36 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Mijn ideaal [afbeelding]
dat vind ik er mooi en gezond uitzien.

Met 5 kilo minder nog lang niet broodmager en 5 kilo meer nog steeds niet dik.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33466456
Nog even over die heupbotten. Bij mij zie je die heupbotten ook, maar ik ben gewon erg tenger gebouwd. Ben nog nooit in mijn leven zwaarder geweest dan dit. (1.72 m en 53-54 kg). Het past best bij mij. Maar die heupbotten die een beetje uitsteken tonen niet aan dat ik te mager ben hoor. Ik ken iemand met maat 44 die uitstekende heupbotten heeft. Zij is ietsje kleiner dan ik. Je hebt gewoon vrij bede, uitstekende heupbotten of niet en bij iets slankere dames zie je ze wat sneller ja, maar dat betekent niet meteen dat ze te dun zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')