Dik 60 tot 65 kilo?? Dan heb jij het denk ik over een leeftijdscategorie van 12 jaar...quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:07 schreef tonks het volgende:
Heel mager: 20 tot 30 kilo
Mager: 30 tot 40
Mollig 40 tot 50
Dik 60 tot 65
bij een lengte van 1.35 misschienquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:07 schreef tonks het volgende:
Mollig 40 tot 50
Dik 60 tot 65
En als je 55kg weegt?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:07 schreef tonks het volgende:
Mollig 40 tot 50
Dik 60 tot 65
Ouder mot ik ze niequote:Op dinsdag 27 december 2005 17:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dik 60 tot 65 kilo?? Dan heb jij het denk ik over een leeftijdscategorie van 12 jaar...
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dan ben je volgens tonks Mollig tot Dik...
Ben het eigenlijk precies met je eens, alleen vind ik Paris Hilton niet broodmager. Die past meer bij de mager, misschien de slank-sectie, vind ik.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:00 schreef weathergirl het volgende:
Dik: als er duidelijk meerdere vetlagen aanwezig zijn, Karin Bloemen bijvoorbeeld vind ik niet meer mollig maar dik. En Bassie (van Adriaan).
Mollig: met een vetrolletje hier en daar, net iets meer dan bij iemand die slank is. Een goed voorbeeld hiervan vind ik Jack Osbourne zoals hij nu is (hij is nl. flink afgevallen) of Patty Brard.
Slank: wat wordt gezien als een 'normaal' postuur met een 'normaal' vetpercentage. Hiervan zijn veel voorbeelden: Leontien Ruiters, Estelle Gullit, Brad Pitt, Bridget Maasland, Drew Barrymore, David Schwimmer, die vrouw die Lorelai speelt in Gilmore Girls.
Mager: als je onder het gebruikelijke vetpercentage zit en er duidelijk botten zichtbaar zijn. Hier zijn nog meer voorbeelden van: Jennifer Anniston, Courtney Cox, Demi Moore, Angelina Jolie, Sarah Jessica Parker, eigenlijk bijna heel vrouwelijk Hollywood. Mannen vind ik lastig, misschien Jim?
En dan heb je nog de categorie broodmager, met vrouwen als Kate Moss, Nicole Richie, Paris Hilton, Allegra Versace en die Olson zusjes. Ik kan zo snel geen mannen verzinnen in deze categorie?
Wat ik mooi vind, ligt meestal tussen mager en slank in (voor vrouwen). Voor mannen houd ik van slank.
Ben benieuwd wat jij vindt!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:12 schreef Starlie het volgende:
Typisch een mannentopic...
Kom hier binnenkort nog eens kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:12 schreef Starlie het volgende:
Typisch een mannentopic...
Hij heeft gelijk denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:07 schreef tonks het volgende:
Mollig 40 tot 50
Dik 50 tot 60
Ik doel niet op jou maar meer op de flauwe mannelijke reacties!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:13 schreef weathergirl het volgende:
[..]
* weathergirl kijkt naar beneden en kan toch duidelijk heuveltjes onderscheiden... wát zeg je... borsten?
Hehehe... my thoughts exactlyquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:13 schreef weathergirl het volgende:
[..]
* weathergirl kijkt naar beneden en kan toch duidelijk heuveltjes onderscheiden... wát zeg je... borsten?
Laat mij ook eens kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:13 schreef weathergirl het volgende:
[..]
WZZquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:25 schreef Nenootje het volgende:
Dik: ongezond dik, last van problemen met gezondheid, al moe zijn na een paar meter rennen
Mollig: wat ik het mooiste vind', een mooie vrouw met rondingen. Niet ongezond dik, maar wel met een paar kilo's meer, een maatje meer.
Slank: platte buik, de meisjes die gebruikt worden in mode-reportages in de Flair en zo
Mager: uitstekende botten, dunne beentjes en armen
Dus de enige slanke persoon is Kate Moss, en de rest v/d wereld is dikquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:46 schreef boekenworm het volgende:
Mager bestaat niet,
tussen slank en mollig kate moss,
En de rest valt onder dik.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dus de enige slanke persoon is Kate Moss, en de rest v/d wereld is dik.
Ik heb een platte buik and proud of itquote:Nou ja, dit is allemaal heel vaag natuurlijk. Ik ben niet dik of mollig, maar heb geen platte buik (wie wel). Ik zit er net tussenin.
Kom je weer aandacht te kort moppie?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:46 schreef boekenworm het volgende:
Mager bestaat niet,
en wat vind jij dan een maatje meer ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:25 schreef Nenootje het volgende:
Dik: ongezond dik, last van problemen met gezondheid, al moe zijn na een paar meter rennen
Mollig: wat ik het mooiste vind', een mooie vrouw met rondingen. Niet ongezond dik, maar wel met een paar kilo's meer, een maatje meer.
Slank: platte buik, de meisjes die gebruikt worden in mode-reportages in de Flair en zo
Mager: uitstekende botten, dunne beentjes en armen
Nou ja, dit is allemaal heel vaag natuurlijk. Ik ben niet dik of mollig, maar heb geen platte buik (wie wel). Ik zit er net tussenin. Ik merk wel dat wat ik mollig en slank vind, afwijkt van wat andere mensen mollig en dik vinden... Maar goed, ik heb het dan over echte mensen, niet over celebrities waarvan er weinigen echt mollig zijn. Ze hebben dan misschien een stevige(re) kont dan andere celebrities, maar vergelijk je ze met gewone mensen dan zijn ze gewoon hartstikke slank.
Maar ik ben dan ook niet zwanger!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:29 schreef tonks het volgende:
Echt grappig hoe al die 'vrouwen' hier meteen beginnen te janken als iemand iets zegt. "Omg ik ben niet dik omg omg"
Dit vind ik nu een voorbeeld van de invloed van de media. Chantal Janzen en Britney Spears zijn mollig, volgens jou?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik heb een platte buik and proud of it![]()
![]()
En OT:
Dik: categorie Kirstey Alley, Karin Bloemen, Ron Brandsteder
Mollig: Oprah Winfrey, de oude Nicole Ritchie, Chantal Janzen, Beyoncé (alhoewel ik haar benen onder de categorie dik schaar), Britney Spears tegenwoordig
Slank: Paris Hilton, Lindsay Lohan, Hilary Duff, Christina Aguilera
Mager: Nicole Ritchie (zit nu weer tussen mager en slank in), Jennifer Aniston
Broodmager: Allegra Versace (nou ja, anorexic eerder), dat wijf uit Desperate Housewives, Victoria Beckham
Mijn favoriete categorie: Slank (en dan de onderkant van deze categorie, dus niet tegen mollig aan)
En verder lijkt het me een erg onrealistich beeld van een eerdere poster dat een zeer slanke dame wel een volle ronde kont heeft, dat is vaak gefotoshopt denk ik. Het is nou eenmaal vet! Net als hele slanke dames met grote borsten (Victoria Beckham)... dat is nu eenmaal het gevolg (ja, ook bij mij
): dun zijn = geen grote cupmaat! Dus dun + zeer vrouwelijke rondingen (lees: dikke tieten en dikke beyonce kont) gaat bijna nooit samen volgens mij!
Britney Spears is niet echt bepaald slank.....quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:05 schreef kriele het volgende:
[..]
Dit vind ik nu een voorbeeld van de invloed van de media. Chantal Janzen en Britney Spears zijn mollig, volgens jou?Schei toch uit! Die zijn slank.
Je weet wel dat je anorexia hebt?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:46 schreef boekenworm het volgende:
Mager bestaat niet,
Ja, ik ben ontzettend beinvloedbaar, wat ken je me toch goed. Chantal Janzens dijen duwen tegen mekaar aan als ze staat, dus ja, ze is mollig. Heb je Britney Spears lately nog gezien? Vergeleken met JOU zijn ze misschien slank ja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:05 schreef kriele het volgende:
[..]
Dit vind ik nu een voorbeeld van de invloed van de media. Chantal Janzen en Britney Spears zijn mollig, volgens jou?Schei toch uit! Die zijn slank.
Olsen zusjes broodmager?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:00 schreef weathergirl het volgende:
In SHO roepen de topics over 'broodmagere celebs' en 'mollige celebs' de nodige off topic reacties uit als het gaat om de beoordeling van de foto's. Sommigen vinden bijvoorbeeld Kate Moss 'normaal', anderen vinden haar graatmager.
Dat maakt mij benieuwd naar wat FOK!kers zien als dik, mollig, slank of mager. Daarom deze vraag: wanneer is iemand dik of dun, slank of mollig? Kun je er een bekende persoon bij noemen zodat we er een beeld van krijgen?
En wat vind je zelf mooi?
Zoals altijd, begint de TS:
Dik: als er duidelijk meerdere vetlagen aanwezig zijn, Karin Bloemen bijvoorbeeld vind ik niet meer mollig maar dik. En Bassie (van Adriaan).
Mollig: met een vetrolletje hier en daar, net iets meer dan bij iemand die slank is. Een goed voorbeeld hiervan vind ik Jack Osbourne zoals hij nu is (hij is nl. flink afgevallen) of Patty Brard.
Slank: wat wordt gezien als een 'normaal' postuur met een 'normaal' vetpercentage. Hiervan zijn veel voorbeelden: Leontien Ruiters, Estelle Gullit, Brad Pitt, Bridget Maasland, Drew Barrymore, David Schwimmer, die vrouw die Lorelai speelt in Gilmore Girls.
Mager: als je onder het gebruikelijke vetpercentage zit en er duidelijk botten zichtbaar zijn. Hier zijn nog meer voorbeelden van: Jennifer Anniston, Courtney Cox, Demi Moore, Angelina Jolie, Sarah Jessica Parker, eigenlijk bijna heel vrouwelijk Hollywood. Mannen vind ik lastig, misschien Jim?
En dan heb je nog de categorie broodmager, met vrouwen als Kate Moss, Nicole Richie, Paris Hilton, Allegra Versace en die Olson zusjes. Ik kan zo snel geen mannen verzinnen in deze categorie?
Wat ik mooi vind, ligt meestal tussen mager en slank in (voor vrouwen). Voor mannen houd ik van slank.
Ben benieuwd wat jij vindt!
Ja, vooral na dr mislukte tummytucquote:
Is Kirstey niet afgevallen? Dacht dat ik dat bij Oprah had gezien. Dus nog wel dik maar niet meer moddervet. Aretha Franklin daarentegenquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ken te weinig celebs om voorbeelden te geven van wat ik vind. Roseanne valt voor mij iig inde categorie "moddervet", dus niet "dik", nee, "moddervet". Dat ondescheid wou ik toch nog even maken...
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Is Kirstey niet afgevallen? Dacht dat ik dat bij Oprah had gezien. Dus nog wel dik maar niet meer moddervet. Aretha Franklin daarentegen![]()
Wie heeft die foto??
als je 50 kilo mollig vindquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:07 schreef tonks het volgende:
Mollig 40 tot 50
Dik 50 tot 60
Had ze eigenlijk helemaal niet nodig.Nou heeft ze allemaal littekens op d'r buik...quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja, vooral na dr mislukte tummytuc
kuch !!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:32 schreef Camplo het volgende:
Tussen slank en mollig is het mooist. Lichamelijke perfectie wie heb dat nou? Niemand.
Dunne biafra meiden / het gemiddeld model vind ik stervens lelijk. Skeletten op pootjes. Neiging naar iets dikker is mooier als neiging naar iets dunner.
Qua gewichten doe ik niet aan. Volslank is mooi, mollig kan mooi zijn, dik is niet mooi. Dun is ZEKER niet mooi.
Slank dus prachtig. Maar goed mag geen uitspraak doen want dan lopen er dalik 20 minderwaardigheidscomplexjes rond :pquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:33 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
kuch !!!!
zal maar niet vragen wat je van mij vind...![]()
Tussen slank en dikquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:27 schreef CrazyWitch het volgende:
[..]
en wat vind jij dan een maatje meer ?
Op Chantal Janzen na (die is dus echt niet mollig hoe kom je daar nou weer bij.........) ben ik het met dit rijtje eens.quote:
Lengte speelt ook een rolquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:07 schreef tonks het volgende:
Mollig 40 tot 50
Dik 50 tot 60
Ik heb zo'n vermoeden dat vooral JLO echt niet slank is hoor....quote:Op woensdag 28 december 2005 01:12 schreef weathergirl het volgende:
OK, de Olson zusjes vallen nu dan in de categorie 'slank' voor mij (gebaseerd op die foto op de vorige pagina).
Wat betreft JLo en Beyoncé, altijd als ik een interview lees of zie waarbij mensen hen 'in het echt' ontmoeten, hebben ze het erover dat ze opvalt hoe slank ze feitelijk zijn. Ik denk dat zij misschien maat 36/38 hebben of zoiets, maar dan steek je naast al die maatjes 32 van Pamela Anderson en Jennifer Anniston natuurlijk 'dik' af? Denk ik dan maar?
Ik snap niet wat er mager is aan Angelina Jolie, Demi Moore en Jennifer Aniston, die zijn gewoon slank imo.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:00 schreef weathergirl het volgende:
Ongeacht wat voor figuur die lui nou precies hebben, ik kan me niet voorstellen dat dat in interviews steeds ter sprake komt. Als het al een of twee keer terloops door iemand is opgemerkt, heb jij daar wel iets erg groots van gemaakt.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:12 schreef weathergirl het volgende:
Wat betreft JLo en Beyoncé, altijd als ik een interview lees of zie waarbij mensen hen 'in het echt' ontmoeten, hebben ze het erover dat ze opvalt hoe slank ze feitelijk zijn.
Die gewichten zeggen weinig zonder de lengte.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:51 schreef Metro2005 het volgende:
Dik > 90kg
mollig > 75kg
slank 50-65kg
mager < 50kg
zoiets
voorkeur voor slank / normaal dus zo rond de 60-70kg
Ik ga uit van een gemiddelde lente van ongeveer 1,70quote:Op woensdag 28 december 2005 09:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die gewichten zeggen weinig zonder de lengte.
Okee, dan weet ik in welk perspectief ik het moet zien.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ga uit van een gemiddelde lente van ongeveer 1,70
Ha, ha idd. Iemand van 1.30 die 55 kg weegt is nog moddervet.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die gewichten zeggen weinig zonder de lengte.
In veel gevallen kan een gezond gewicht toch esthetisch minder aantrekkelijk zijn. Althans, het wordt door een meerderheid minder aantrekkelijk bevonden.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zolang het maar een beetje bij het gezonde blijft zeg maar.
Ik weet niet precies hoe ik gebouwd ben. In de zomer is het wel zo dat ik vaak mijn botten kan tellen, terwijl ik toch aan de hoge kant van een gezond gewicht zit.. Ik zou niet eens willen weten hoe ik er uit zie met het minimum gezonde gewicht..quote:Op woensdag 28 december 2005 10:20 schreef Toeps het volgende:
Ik ben zelf redelijk grof gebouwd, ik heb grote botten, brede polsen en zo. Als ik het minimum gezonde gewicht heb, zie ik er veel te mager uit. Dan kun je al ribben tellen en zo.
Vanuit mijn optiek zijn Kate Moss en Paris Hilton gewoon hartstikke mager. Als jij dat wat vrouwelijke vormen noemt dan zijn we het daar duidelijk niet over eens.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:08 schreef Andoire het volgende:
Oh, btw, ik vind mannen die wat 'mollig' zijn mooier om te zien dan slanke mannen. Terwijl een vrouw wat mij betreft gewoon goed slank moet zijn, maar 'wél met wat vrouwelijke vormen. Perfect voorbeeld vind ik Kate Moss. En Paris ook wel
Niet mee eens! Ooit gehoord van het fenomeen spieren? Ik ben klein, vrij tenger gebouwd, maar inmiddels door het sporten waist down aardig gespierd. Als je m'n benen zo ziet met broek aan dan lijken ze aardig aan de maat, maar het is puur spieren. En ik heb dus wel een slank bovenlijf met een volle ronde kont, ook dat zijn gewoon spieren. Vergelijkbaar met figuurtje Ireen Wüst bijvoorbeeld. Die kun je op het eerste gezicht ook gerust minstens mollig noemen, maar in ieder geval niet van het vet!quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
En verder lijkt het me een erg onrealistich beeld van een eerdere poster dat een zeer slanke dame wel een volle ronde kont heeft, dat is vaak gefotoshopt denk ik. Het is nou eenmaal vet!
Ook daar ben ik het niet helemaal mee eens. Wanneer iemand slank is, zie je die botten nou eenmaal.. Ik weeg 58 kilo bij 1m72 en ben dus niet mager maar slank en bij mij zie je ze ook. Wanneer je een platte buik hebt, komen die botten nu eenmaal verder dan je buik.. Victoria heeft het wel in een wat zichtbaardere mate, maar het wil dus niet zeggen dat je ondergewicht hebt als je je heupen ziet uitsteken...quote:Op woensdag 28 december 2005 10:20 schreef Toeps het volgende:
De verhouding lengte-gewicht is niet erg nauwkeurig. Daar kun je in grote lijnen iets mee zeggen, maar het heeft ook voornamelijk met iemands bouw te maken. Ik vind iemand te dun wanneer er botten gaan uitsteken op plekken waar dat niet hoort. Van die heupbotten bijvoorbeeld, waar Victoria Beckham altijd zo mee loopt te pronken.
Ben jij man of vrouw? Als jij een vrouw bent: 10% is echt WAY te weinig....... go see de dietistquote:Op woensdag 28 december 2005 10:49 schreef Nerwen het volgende:
[..]
Geen randje vet bij mij meer hoor, zit zelfs op een vetpercentage van 10%en daar ben ik helemaal niet blij mee (veel gevoeliger voor vanallesennogwat).
Dat is toch niet dun en mager???Ik vind dit gewoon slank.....quote:Op woensdag 28 december 2005 11:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Plaatjesik vind het zo moeilijk uitleggen
Moddervet
[afbeelding]
Dik
[afbeelding]
Volslank (ik heb zo'n hekel aan het woord 'mollig'
[afbeelding] [afbeelding]
Slank
[afbeelding] & [afbeelding]
Dun
Mager
[afbeelding]
Ik wist het niet zo goed te omschrijvendaarom maar plaatjes
En zelf vind ik slank/volslank het mooiste. Alleen het hangt ook gewoon van de persoon af, het moet wel in verhouding zijn. Ik val zelf onder 'volslank'.. en nee, 'chubby' en 'mollig' zijn geen leuke woorden
Kijk, en daarom heet het topic "Wat is voor jou dik/mollig/slank/mager"quote:Op woensdag 28 december 2005 11:43 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Dat is toch niet dun en mager???Ik vind dit gewoon slank.....![]()
Vrouw, momenteel superafgetraind. Wel eerdere ervaringen hiermee, dus het gaat inmiddels weer de goede kant opquote:Op woensdag 28 december 2005 11:23 schreef linda22222 het volgende:
[..]
Ben jij man of vrouw? Als jij een vrouw bent: 10% is echt WAY te weinig....... go see de dietist
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |