Nou sorry hoor maar op deze foto ziet ze er heel gezond uit, maar je ziet niks anders dan haar (niet ingevallen) hoofd en een deel van haar armen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:14 schreef apestaartje het volgende:
Hier hebben we in Nederland ook een (wereldberoemde) variant op: Rianne ten Haken. Minder extreem dan het meisje hierboven, maar ook dit vind ik nog steeds niet mooi.
[afbeelding]
Ik vind d'r wel mooi.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kan iemand even wat voedselpakketten droppen bij Vlada Roslyakova? Dit scharminkel schijnt model te zijn..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ze kan niet eens de handen in de zij doen, dat doet ws gewoon zeerquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kan iemand even wat voedselpakketten droppen bij Vlada Roslyakova? Dit scharminkel schijnt model te zijn..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon lekker slank, precies goed.quote:Op zondag 25 december 2005 20:20 schreef apestaartje het volgende:
Hier staan tig recente foto's van haar. Dan kan iedereen zijn/haar mening vormen.
Hmmm die heeft eerder een tekort aan slaap dan aan etenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:14 schreef apestaartje het volgende:
Hier hebben we in Nederland ook een (wereldberoemde) variant op: Rianne ten Haken. Minder extreem dan het meisje hierboven, maar ook dit vind ik nog steeds niet mooi.
[afbeelding]
Misschien is het wel een fetishquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat is er moopi aan dat alienhoofd?.
wat een grafkop zegquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:14 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Meisjes met te veel babyvetquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:33 schreef Aequalitas het volgende:
Kate Moss
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er niet dun uit.quote:
By the way, sup OhNoTheyDidnt!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kijk die benen danquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ziet er niet dun uit.Maar haar gezicht blijft hetzelfde.
Beenderig en beetje ingevallen.
Maar dat kan toch ook komen doordat ze ouder wordt?
wel erg overdreven hoor, ik wil wel een plaatje googelen van zo iemand.quote:Op zondag 1 januari 2006 11:49 schreef Dementor het volgende:
Ze doen me denken aan de mensen in de duitse concentratiekampen van de vorige eeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |