JLo heeft naar mijn gevoel 'n beetje té veel curves....quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:14 schreef weathergirl het volgende:
Kweenie hoor, maar zo'n jurk zou inderdaad mooier staan bij iemand die niet rechtdoor loopt maar die wat meer curves heeft... ben benieuwd hoe bijvoorbeeld JLo eruit zou zien in deze jurk. Spectaculair, denk ik.
En bij gebrek aan vetlaag kiest 'La Beckham' dan ook nog eens voor BONT!![]()
![]()
en toch vind ik JLo 100x mooier dan posh nu...quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:21 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
JLo heeft naar mijn gevoel 'n beetje té veel curves....
Posh is sowieso lelijk....quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:23 schreef Magoo het volgende:
[..]
en toch vind ik JLo 100x mooier dan posh nu...
Valt mee toch...quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:37 schreef weathergirl het volgende:
no tits, no ass
Zo zag ze er eerst uit:quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:37 schreef Andoire het volgende:
Kate is toch niet broodmager..? Wel geweestmaar nu niet meer. Op die fotos is ze gewoon goed
Ik vind dit nog steeds niet broodmager hoor... maar goed, kan aan mij liggenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:42 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Zo zag ze er eerst uit:
[afbeelding]
Nee, we gaan niet weer...quote:
Coolquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:01 schreef weathergirl het volgende:
Wat is voor jou dik/mollig/slank/mager?
Hier overheen gelezen wellicht?quote:Op maandag 19 december 2005 15:20 schreef Copycat het volgende:
Laatste waarschuwing:
Berichten hierna die niet over broodmagere celebs gaan, maar over eigen ervaringen horen hier niet thuis!
Volgende van dit soort post worden dan ook zonder omhaal verwijderd.
Dat soort discussies kun je in deze reeks voeren: Eetstoornissen: Anorexia, Boulimia, BED etc. (Deel 3)
Couldn 't have said it better....quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:53 schreef Magoo het volgende:
Ik vind Kate Moss een prachtige mooie vrouw!! zij heeft echt een heel mooi gezicht. en dat figuur dat heeft zij nou eenmaal, dat past bij haar. vind ik dan..
Alsof je alleen mooi bent met ass en tits, het ligt gewoon aan je bouw en wat bij iemand past!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:37 schreef weathergirl het volgende:
no tits, no ass
die foto's die je van Kate Moss plaatst zijn allemaal ong uit de zelfde tijd. Bovendien heb je dit al snel als je je rug hol maakt en je buik inhoudt. Ik denk niet dat ze nu ook maar 5 kilo zwaarder is dan deze foto.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:42 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Zo zag ze er eerst uit:
[afbeelding]
Die was alleen maar koffie als maaltijd ook beu, natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:04 schreef Aequalitas het volgende:
Lara Flynn Boyle.Dat vond ik vroeger in Twin Paeks echt 'n mooie meid.Zelfs voor mij is ze té dun(links),al ziet ze er nu weer wat beter uit(rechts).....
[afbeelding]
Te dun?? Een wandelend lijk!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:04 schreef Aequalitas het volgende:
Lara Flynn Boyle.Dat vond ik vroeger in Twin Peaks echt 'n mooie meid.Zelfs voor mij is ze té dun(links),al ziet ze er nu weer wat beter uit(rechts).....
Ze draagt zeker lichtgewicht kleding..anders breekt ze volgens mij doormidden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kan iemand even wat voedselpakketten droppen bij Vlada Roslyakova? Dit scharminkel schijnt model te zijn..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou sorry hoor maar op deze foto ziet ze er heel gezond uit, maar je ziet niks anders dan haar (niet ingevallen) hoofd en een deel van haar armen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:14 schreef apestaartje het volgende:
Hier hebben we in Nederland ook een (wereldberoemde) variant op: Rianne ten Haken. Minder extreem dan het meisje hierboven, maar ook dit vind ik nog steeds niet mooi.
[afbeelding]
Ik vind d'r wel mooi.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kan iemand even wat voedselpakketten droppen bij Vlada Roslyakova? Dit scharminkel schijnt model te zijn..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ze kan niet eens de handen in de zij doen, dat doet ws gewoon zeerquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon lekker slank, precies goed.quote:Op zondag 25 december 2005 20:20 schreef apestaartje het volgende:
Hier staan tig recente foto's van haar. Dan kan iedereen zijn/haar mening vormen.
Hmmm die heeft eerder een tekort aan slaap dan aan etenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:14 schreef apestaartje het volgende:
Hier hebben we in Nederland ook een (wereldberoemde) variant op: Rianne ten Haken. Minder extreem dan het meisje hierboven, maar ook dit vind ik nog steeds niet mooi.
[afbeelding]
Misschien is het wel een fetishquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat is er moopi aan dat alienhoofd?.
wat een grafkop zegquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:14 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Meisjes met te veel babyvetquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:33 schreef Aequalitas het volgende:
Kate Moss
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er niet dun uit.quote:
By the way, sup OhNoTheyDidnt!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kijk die benen danquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ziet er niet dun uit.Maar haar gezicht blijft hetzelfde.
Beenderig en beetje ingevallen.
Maar dat kan toch ook komen doordat ze ouder wordt?
wel erg overdreven hoor, ik wil wel een plaatje googelen van zo iemand.quote:Op zondag 1 januari 2006 11:49 schreef Dementor het volgende:
Ze doen me denken aan de mensen in de duitse concentratiekampen van de vorige eeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |