Bummer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:39 schreef Syytön het volgende:
Zeg dat maar niet; die foto's van dat gala zijn van 24 mei 2005, en deze foto van 13 juni 2005.
[afbeelding]
Ik snap wat je bedoel.quote:Ik ben ook altijd tenger geweest tot vorig jaar .
Ook jarenlang moeten horen dat ik "wel anorexia" zou moeten hebben, en dat eigenlijk voornamelijk van dames/meiden, heren hadden weinig negatief commentaar, goh, zou het wijvennijd zijn van dames die zelf worstelen met hun gewicht/lijn
Maar volgens mij beticht jij Ethiopiërs nog van een buikje.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
En daarbij lijkt ze op geen van die foto's extreem mager.
Misschien omdat je het altijd zo gewend was?quote:Op zondag 18 december 2005 10:12 schreef lady-wrb het volgende:
weet je wat zo stom is?
mijn zusje heeft een aantal keer anorexia gehad en ik vond 'r eigenlijk helemaal niet zo mager.
maar bij opname woog ze iets van 35 kilo
maar als ik deze foto's zo zie denk ik: ja, zo zag ze er inderdaad uit (vooral die allegra-foto's)
Nog even dit, eigen ervaring:quote:Op zondag 18 december 2005 12:32 schreef Poison het volgende:
Mensen die anorexia hebben, vinden zichzelf ook nooit te mager, en de mensen er om heen zijn het ook gewend van ze...en meestal dragen ze wijderen kleding om het te verbergen, dus lijken ze minder mager dan dat ze in werkelijkheid zijn. Ik heb het van dichtbij meegemaakt, enin het begin valt het allemaal niet zo op, totdat je eens goed naar die gene gaat kijken en er over gaat nadenken.
Om een lang verhaal kort te maken: Kraak hier de magere celebs af. Vind je ze helemaal niet te dun, ben je hier op tegen of heb je gewoon zelf anorexia en probeer je het hier goed te keuren? Ga dan naar dat eetstoornissen topic om je frustraties te uitten.quote:Op maandag 19 december 2005 15:20 schreef Copycat het volgende:
Laatste waarschuwing:
Berichten hierna die niet over broodmagere celebs gaan, maar over eigen ervaringen horen hier niet thuis!
Volgende van dit soort post worden dan ook zonder omhaal verwijderd.
Dat soort discussies kun je in deze reeks voeren: Eetstoornissen: Anorexia, Boulimia, BED etc. (Deel 3)
Dit topic is niet perse om af te kraken. Vind je dat nodig dan mag dat, zoniet ook ok. Dit is nou het idee achter een forum, men kan hier posten wat ze willen als het binnen de policy blijft.quote:Op maandag 19 december 2005 17:49 schreef Nuna het volgende:
[..]
Om een lang verhaal kort te maken: Kraak hier de magere celebs af.
Yep.quote:Vind je ze helemaal niet te dun, ben je hier op tegen of heb je gewoon zelf anorexia en probeer je het hier goed te keuren? Ga dan naar dat eetstoornissen topic om je frustraties te uitten.
Plaatje??quote:Op zondag 25 december 2005 17:14 schreef Marloes het volgende:
Georgina Verbaan zag er in de Beau Monde van deze maand ook eng dun uit!
Zoiets als hieronder.quote:Op zondag 25 december 2005 17:14 schreef Marloes het volgende:
Georgina Verbaan zag er in de Beau Monde van deze maand ook eng dun uit!
erg vrouwelijk idd!! vraag me nog altijd af of haar rondingen puur natuur zijn, ze zegt van wel.quote:Op zondag 25 december 2005 20:03 schreef apestaartje het volgende:
Katja? Dun geworden? Ik zag haar daarstraks met een splinternieuwe single bij Top of the pops. Ze zag eruit zoals altijd: vrouwelijk.
kan me haar niet meer zo goed herinneren in GTST, plat dan...quote:Op zondag 25 december 2005 20:18 schreef apestaartje het volgende:
Nee, haar borsten zijn nep. Dat is algemeen bekend. Toen ze net in Gtst zat was ze bovendien zo plat als een dubbeltje. Even later kwam een 'spontane' groeispurt.
Inmiddels gemeld in Celebs onflatteus op de kiek # 14quote:Op zondag 25 december 2005 20:23 schreef N.icka het volgende:
Iewwwwwwwwwwwww wat een enge huid op die fotos
Ik vind 't allemaal echt wel meevallen.Ben benieuwd hoeveel jongens deze meiden zouden afwijzen....quote:
Die jurk staat gewoon niet. En al helemaal niet als je haar heupbotten zo kan zien zittenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ze is nét iets te mager voor die jurk. Mooie jurk trouwens.![]()
Als haar heupen wat breder waren had het heel mooi gestaan.
Deze jurk staat niet bij stevige dames,tenzij ze een slanke taille hebben.
Ik zie niks raars aan haar benen. Zijn die niet gewoon gespierd?![]()
Wat is er mis met heupbotten? Bij iedereen die een beetje slank is kan je die botten zien hoor.. ik vind het wel mooiquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:30 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die jurk staat gewoon niet. En al helemaal niet als je haar heupbotten zo kan zien zitten
Tuurlijk, dat kun je bij mij ook wel zien. Alleen in zo'n jurk staat het gewoon niet. Al helemaal niet omdat ze zo mager is. Dan wordt het gewoon lelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:54 schreef Andoire het volgende:
[..]
Wat is er mis met heupbotten? Bij iedereen die een beetje slank is kan je die botten zien hoor.. ik vind het wel mooiiig beter dan dat er allemaal vet overheen zit
En ja die jurk... die jurk is gewoon lelijk (qua kleur), maar met Victoria is op die fotos helemaal niets mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |