Nee hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Jawel, dat is Paris Hilton, niet broodmager overigens...
Jouw beeld van wat 'broodmager' is verschilt echt extreem van het mijne... niet normaal.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Dat kan. Ik vind iemand broodmager als er botten uitsteken, Paris is gewoon heel slank (mooi)..
is mijn mening dus.
Op de foto lijk je echt niet 5 kilo zwaarder hoor.. dat zeggen ze over tv wel, maar niet over foto's.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:53 schreef nein het volgende:
[..]
je vergeet denk ik nog eventjes dat je op de foto nog altijd 5 kilo zwaarder lijkt... my god! dit is niet gezond slank hoor
Nondeju, die kaken vallen nu wel erg veel opquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ook Paris Hilton kan té mager worden...
[afbeelding]
niet broodmager? Kijk voor de grap eens naar die borstkas. en naar dat nekje. En die kaaklijn. Als ik op straat zo iemand tegenkwam, zou ik die spontaan mijn lunchpakketje aanbieden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
op die foto (als ze dat idd is) wel, hoor, daar is ze gewoon eng dunquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Is van dit artikel uit People: http://img354.imageshack.(...)ttpeoplemag057oo.jpgquote:Op donderdag 8 december 2005 14:07 schreef moryana het volgende:
[afbeelding]
Scarlett Pomers uit de serie Reba.
Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat ze hulp heeft gezocht.
(Sorry als deze al langs is geweest. )
idd, die had ik gelezen. Ik hoop dat alles goed met haar gaat...quote:Op donderdag 8 december 2005 22:34 schreef Syytön het volgende:
[..]
Is van dit artikel uit People: http://img354.imageshack.(...)ttpeoplemag057oo.jpg
Dit is wel een oude foto, enne die foto van "dunne" Lohan is later genomen als die andere foto.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:07 schreef flowerbox het volgende:
[afbeelding]
Lindsey Lohan is gelukkig weer wat aan de beterende hand.(qua gewicht)
Tussen de deze 2 foto's zit 3 maanden
Precies, haar tieten zijn ook verdwenen nuquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:25 schreef Scorpie het volgende:
Lohanje was zo mooi, je bent nu zo lelijk...waarom!
Elke keer moet ik weer lachenquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:07 schreef flowerbox het volgende:
[afbeelding]
Lindsey Lohan is gelukkig weer wat aan de beterende hand.(qua gewicht)
Tussen de deze 2 foto's zit 3 maanden
Hmm Gokje, Duff?quote:Op maandag 12 december 2005 07:44 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]
hmmm, uitgemergelde ruggetjes.
ben jij blind?quote:Op maandag 12 december 2005 13:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Valt me trouwens op dat tussen die twee Lindsay foto's het enige verschik 3 cupmaten is... verder nagenoeg dezelfde platte buik en dezelfde benen... en dan roept iedereen dat ze er weer gezond uitziet![]()
haar figuur is hetzelfde gebleven qua 'lijn' (taille heup verhouding) maar het scheelt toch wel een kilootje of 5 denk ik zo, hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 14:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ten eerste zei ik "nagenoeg",
Haar buik is daar óók plat, ik zie slechts heel weinig verschil. Ook haar benen verschillen nauwelijks van elkaar. Het grootste verschil zijn haar tieten door overduidelijk een boobjob.
Anorexia Nervosa, al een jaar of... 3? Ze is (of was) wel in behandeling iig, in New York.quote:Op maandag 12 december 2005 17:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat dun! Heeft ze kanker ofzo?![]()
Die handenquote:Op maandag 12 december 2005 14:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Allegra Versace, ben benieuwd of ze door haar moeder gepushed is/wordt
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, ik snap wel wat je bedoelt. Ik hoop dat ze daadwerkelijk aan de beterende hand is.quote:Op maandag 12 december 2005 23:06 schreef SEMTEX het volgende:
't Klinkt vast ziek he, maar die Allegra lijkt toch weer n heel klein beetje aangesterkt hoor. Ze is nog steeds 'n geraamte, maar er zit al iets meer volume in haar gezicht en verdomd, ze lacht ook nog. Het is niet meer die totale zombie van n half jaar geleden. Dus misschien herstelt ze langzaam..
Zeg dat maar niet; die foto's van dat gala zijn van 24 mei 2005, en deze foto van 13 juni 2005.quote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik snap wel wat je bedoelt. Ik hoop dat ze daadwerkelijk aan de beterende hand is.
Ja ik begon al te twijfelen toen ik de andere foto's vond. Zou best kunnen, beetje jammer dat ze dat doen in de krantquote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Copycat het volgende:
Peri, die eerste foto lijkt mij in vergelijking met die eronder wel geshopt. Bij haar schouders is het verschil wel erg groot, lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |