Nee hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Jawel, dat is Paris Hilton, niet broodmager overigens...
Jouw beeld van wat 'broodmager' is verschilt echt extreem van het mijne... niet normaal.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Dat kan. Ik vind iemand broodmager als er botten uitsteken, Paris is gewoon heel slank (mooi)..
is mijn mening dus.
Op de foto lijk je echt niet 5 kilo zwaarder hoor.. dat zeggen ze over tv wel, maar niet over foto's.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:53 schreef nein het volgende:
[..]
je vergeet denk ik nog eventjes dat je op de foto nog altijd 5 kilo zwaarder lijkt... my god! dit is niet gezond slank hoor
Nondeju, die kaken vallen nu wel erg veel opquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ook Paris Hilton kan té mager worden...
[afbeelding]
niet broodmager? Kijk voor de grap eens naar die borstkas. en naar dat nekje. En die kaaklijn. Als ik op straat zo iemand tegenkwam, zou ik die spontaan mijn lunchpakketje aanbieden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
op die foto (als ze dat idd is) wel, hoor, daar is ze gewoon eng dunquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Is van dit artikel uit People: http://img354.imageshack.(...)ttpeoplemag057oo.jpgquote:Op donderdag 8 december 2005 14:07 schreef moryana het volgende:
[afbeelding]
Scarlett Pomers uit de serie Reba.
Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat ze hulp heeft gezocht.
(Sorry als deze al langs is geweest. )
idd, die had ik gelezen. Ik hoop dat alles goed met haar gaat...quote:Op donderdag 8 december 2005 22:34 schreef Syytön het volgende:
[..]
Is van dit artikel uit People: http://img354.imageshack.(...)ttpeoplemag057oo.jpg
Dit is wel een oude foto, enne die foto van "dunne" Lohan is later genomen als die andere foto.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:07 schreef flowerbox het volgende:
[afbeelding]
Lindsey Lohan is gelukkig weer wat aan de beterende hand.(qua gewicht)
Tussen de deze 2 foto's zit 3 maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |