lindsay lohan had eerst altijd zo'n lekker speklaagjequote:Op zaterdag 19 november 2005 13:41 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
LiLo en Nicole, botje tegen botje.
And when a girl walks in with a ittybitty waist and that round thing in your face you get... feeeeelings!quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:59 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
I like big buts and I cannot lie....![]()
Nicole Richie eet, en kotst het daarna weer uit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:14 schreef rena het volgende:
Nicole Richie eet
[afbeelding]
Maar toch is ze een sprietje:
[afbeelding]
De eerste foto's van haar met dat zwarte haar, zag ze er echt goed, normaal uit, maar hier is t echt weer helemaal niks...quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:41 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
LiLo en Nicole, botje tegen botje.
Je kunt het niet echt goed zien op die laatste foto, gezien ze een ding met schoudervullingen draagt.quote:Op maandag 21 november 2005 13:13 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind Lilo wel meevallen kwa dun zijn, zeker als je haar vergelijkt met hoe ze er een tijdje geleden uitzag.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:48 schreef Marie_jo het volgende:
[afbeelding]
Het begint wat saai te worden idd...die Nicole. En eigenlijk als ze echt zo anorexic zou zijn moest ze toch al lang opgelost zijn in het niets ma toch... Skinny![]()
Even op het kruisje klikken met je rechtermuis, eigenschappen kopiëren in de adresbalk, enteren en je ziet de fotoquote:Op woensdag 23 november 2005 10:06 schreef Toeps het volgende:
't Is net een rood kruisje...
Ik ben lui.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even op het kruisje klikken met je rechtermuis, eigenschappen kopiëren in de adresbalk, enteren en je ziet de foto.
Negermeisjes ook hequote:Op woensdag 23 november 2005 19:41 schreef Toeps het volgende:
Ik dacht ff dat het Kelly van Destiny's Child was. Maar het is vrij dun, inderdaad. Al zijn er negermeisjes die heel erg smal gebouwd zijn. Die hebben ook vaak problemen met bevallen, omdat hun heupen gewoon te klein zijn.
Zou eens tijd wordenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:28 schreef rena het volgende:
Hilary Duff word al weer wat normaler. Foto![]()
omdat ze nog best eng is.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef Ole het volgende:
Wrom niet ff plaatsten die foto?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef Ole het volgende:
Wrom niet ff plaatsten die foto?
[afbeelding]
Nee dat bedoel ik niet, alsof dat alleen bij neger-meisjes is bedoelde ik... zo stel je het, staat een beetje lachwekkendquote:Op donderdag 24 november 2005 14:42 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oke, meisjes van Afro-originele afkomst dan...
Bij bepaalde groepen komt het vaker voor idd. Zo ook bij hindoestanen. Sommigen zijn zo smal gebouwd, dat ze bij het bevallen een probleem krijgen. Natuurlijk zijn er ook westerse mensen met dat probleem, maar volgens mij wel minder.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:22 schreef linda22222 het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet, alsof dat alleen bij neger-meisjes is bedoelde ik... zo stel je het, staat een beetje lachwekkend![]()
Ik denk ook niet dat veel mensen tegen Kate Moss zelf zeggen dat ze te dun is. Als jij er precies zo uitziet, reken dan maar dat er mensen zijn op het strand die het in elk geval dénken. Als mensen daar commentaar op hebben, betekent dat niet automatisch dat ze zelf dik zijn. Dat van die tepels volg ik trouwens niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die foto van Kate Moss is ook niet extreem vind ik. Ik zie er in bikini ook zo uit en ik hoor niet constant om me heen: Gadver! wat een plank op benen! enz. Dus je moet niet gaan overdrijven omdat je zelf een 2 x zo dikke kont hebt en tieten dubbel D met een tepel van een diameter van 5 centimeter...
Als je mij daarmee bedoelt....,ik ben superslank.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die foto van Kate Moss is ook niet extreem vind ik. Ik zie er in bikini ook zo uit en ik hoor niet constant om me heen: Gadver! wat een plank op benen! enz. Dus je moet niet gaan overdrijven omdat je zelf een 2 x zo dikke kont hebt en tieten dubbel D met een tepel van een diameter van 5 centimeter...
een 2x zo dikke kont als Kate en grotere borsten? Dat kan er alleen maar beter uitzien dan die magere graat van een Katequote:Op zaterdag 26 november 2005 17:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
Doe jij dat nietquote:Op zondag 27 november 2005 09:55 schreef Liejannuh het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat de Kate Moss foto niet in d'r vrije tijd is genomen ofzo.
Ze is een beetje raar, dat geloof ik graag, maar ze gaat vast niet in d'r bikini boodschappen doen.
Kate had al dit figuur toen ze voor het eerst in dat wereldje terechtkwam, uit die begintijd dateren ook de 'feed me'-teksten die op haar posters geschreven werden. Ik zou gokken dat ze nog niet hevig aan de coke was toen ze begon met het werk. Het is werkelijk mogelijk dat mensen van zichzelf dit figuur hebben, hoe ongelooflijk het voor sommigen ook mag lijken.quote:Op maandag 28 november 2005 15:39 schreef Toeps het volgende:
Bij Kate helpen de drugs ook wel een handje mee hoor.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
2 x zo dikke kont hebt en tieten dubbel D met een tepel van een diameter van 5 centimeter...
Nou, ik heb het niet over "niet mooi" maar over "niet broodmager", ik vind haar (op basis van de geposte foto's) niet in dit topic thuishoren. Vandaar.quote:Op maandag 28 november 2005 16:13 schreef weathergirl het volgende:
ach, persoonlijke aanvallen... ik stoor me persoonlijk aan het feit dat iemand als KinkyGiraf er maar vanuit gaat dat iedereen die Kate Moss niet mooi vindt, zelf (te) dik is. En dat van die tepels sloeg echt als een tang op een varken.
Dat had je dan ook gewoon kunnen zeggen, in plaats van die opmerking over die dikke konten en D-tieten en tepels. Jij maakt er een gevecht van tussen dik/dun en dat is het gewoon niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou, ik heb het niet over "niet mooi" maar over "niet broodmager", ik vind haar (op basis van de geposte foto's) niet in dit topic thuishoren. Vandaar.
verder interesseert het me geen stuiterbal of jullie/iemand dik of dun is, ik wilde alleen maar even aangeven dat mensen hier altijd met een- smiley reageren op slanke mensen (die dus niet anorexia-dun zijn ook) terwijl ik uit ervaring weet dat mensen dit vaak wél mooi vinden. Sommige mensen posten een reactie alsof het om te kotsen is als iemand gewoon 55 kilo weegt.
Ik ben ook altijd tenger geweest tot vorig jaar .quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:46 schreef RaisinGirl het volgende:
Ze heeft in haar slanke toestand ook een baby op de wereld kunnen zetten. Die niet verslaafd en met gezondheidsproblemen is geboren. Aan haar foto's, ook tijdens haar zwangerschap, is duidelijk te zien dat zij van nature slank en tenger is. Verder houdt niemand hier bij wat zij per dag eet, drink, snuift of slikt, dus we praten over iets waarvan we niets afweten en wat ons - uiteindelijk - ook geen donder aangaat.
Dan heb ik nog hoop!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:21 schreef milagro het volgende:
Zelf ben ik pas sinds mijn 41e boven de 55 kilo uit gekomen, en weeg nu 58/59 kilo.
Er worden hier toch ook beledigende opmerkingen over slanke mensen geplaatst? Die kotssmiley waar ik het over had? Nou dan geef ik die even terug aan mensen die blijkbaar niet zo'n figuur hebben. Til niet zo zwaar aan mijn opmerkingen ajb... is maar mijn statement.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:12 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Dat had je dan ook gewoon kunnen zeggen, in plaats van die opmerking over die dikke konten en D-tieten en tepels. Jij maakt er een gevecht van tussen dik/dun en dat is het gewoon niet.
mooie vrouw tochquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:24 schreef linda22222 het volgende:
Ben het met je eens giraffe over de bikinifoto van kate
maar over deze foto van haar zal iedereen het eens zijn:
Elegant?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:14 schreef Nastybtch het volgende:
Nou, ik vind die nagels niet mooi nee, omdat ik daar niet van hou, maar verder vind ik haar, de foto en de kleding werkelijk geweldig
ze is zooo elegant *sigh...*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |