dit is niet hillary duff, of had je het daar niet over?? dat dacht ik namelijk. deze is idd erg dun, ik snap dat ook niet, behoorlijk eng en daarnaast zijn er mensen die echt honger hebben en er ook zo uitzien. dat vind ik wel erg! hoe kan zoiets nou in de mode zijn??quote:Op zondag 1 januari 2006 11:59 schreef Dementor het volgende:
Dit komt aardig in de buurt hoor.
En nee je hoeft niet te googlen.
[afbeelding]
Googlen hoeft inderdad niet want zij staat al in dit topic.quote:Op zondag 1 januari 2006 11:59 schreef Dementor het volgende:
Dit komt aardig in de buurt hoor.
En nee je hoeft niet te googlen.
[afbeelding]
ik bedoelde om te googelen naar een plaatje van iemand uit een concentratiekamp omdat die vergelijking werd gemaakt en ik die met hillary duff niet echt passend vond.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Googlen hoeft inderdad niet want zij staat al in dit topic.(1 pagina terug)
Ik hou van slanke meiden,maar dit is mij toch 'n beetje té.....quote:Op zondag 1 januari 2006 20:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
ok, ik dacht dat Nicole Ritchie aan de betere hand was, maar volgens mij is ze weer magerder..
[afbeelding]
, haar broekje zit echt té los en haar ribben zijn té makkelijk te tellen!
Kijk maar naar die ribben tussen haar 'borsten'quote:Op zondag 1 januari 2006 20:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
ok, ik dacht dat Nicole Ritchie aan de betere hand was, maar volgens mij is ze weer magerder..
[afbeelding]
, haar broekje zit echt té los en haar ribben zijn té makkelijk te tellen!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:11 schreef linda22222 het volgende:
ja als jij een betere manier hebt zeg het maar. ik heb geen eigen site waar ik plaatjes op kan zetten.
Ik wilde iets in dezelfde trant posten ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:13 schreef Copycat het volgende:
Doen we een beetje aardiger tegen elkaar in het nieuwe jaar?
Love & Peace enzo.
Maar als je al geregistreerd bent op zondag 15 februari 2004, dan lijkt me dat 1 site je toch wel bekend is? Maar goedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
Linda als je dat plaatje op www.tinypic.com zet dan kun je hem vanuit daar hier zetten. Wijst zich vanzelf. En nee het is niet dom dat je dat niet weet, dat Syytön plaatjes-uploadsites spaart zegt meer over zijn interessante leven. En verder ben ik aardig hoor Copycat!
waar dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:22 schreef teigan het volgende:
Lindsey Lohan heeft nu toegegeven dat ze boulimia heeft.....
Werd wel tijd
Gut. Verrassend. Waar zijn al die mensen die beweerden dat Lindsay "gewoon" slank was, en "babyvetjes" verloor?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:33 schreef teigan het volgende:
Lindsay Lohan geeft boulimia toe
Hier staat het wel, het is in een interview met het een of andere blad
Die zijn naar dat andere topic, want hier mocht je er niet over zeurenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Gut. Verrassend. Waar zijn al die mensen die beweerden dat Lindsay "gewoon" slank was, en "babyvetjes" verloor?
Ik post net 2 maanden ofzo...........................quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:05 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar als je al geregistreerd bent op zondag 15 februari 2004, dan lijkt me dat 1 site je toch wel bekend is? Maar goed![]()
Gaan we weerquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:43 schreef Toeps het volgende:
Gut. Verrassend. Waar zijn al die mensen die beweerden dat Lindsay "gewoon" slank was, en "babyvetjes" verloor?
Nee hoor, want dan snoer ik ze hier ook weer gewoon de mondquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:02 schreef weathergirl het volgende:
Ja maarja, als Copycat de mensen in het andere topic de mond snoert omdat zij vindt dat ze in cirkeltjes redeneren... dan krijg je hier natuurlijk weer dezelfde discussie.
Jij hebt het nu over het topic in R&P, begrijp ik?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:02 schreef weathergirl het volgende:
Ja maarja, als Copycat de mensen in het andere topic de mond snoert omdat zij vindt dat ze in cirkeltjes redeneren... dan krijg je hier natuurlijk weer dezelfde discussie.
Vind dit nog wel mee vallen....quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Vind dit nog wel mee vallen....
Vind ik ook.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Vind dit nog wel mee vallen....
En dan die giant bril weerquote:
Ik neem mijn woorden terug.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:59 schreef linda22222 het volgende:
Nou.. aangekomen? Bekijk de foto's in de gele bikini nog maar eens mèt lenzen in. Die zijn een paar dagen geleden van haar gemaakt.
dit is overigens die foto van haar die niemand kon zien, nu via tinypic:
[afbeelding]
Ik denk dat de bril groeitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |