quote:Op donderdag 17 november 2005 11:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat doe jij als beroep?? : "Ik vul de lotto in"
You're welcomequote:Op donderdag 17 november 2005 11:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej dank je dreamy
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:52 schreef Bastard het volgende:
[..]droog
Daar hebben ze niet van terug denk ik
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Dromenvangertje waar is GERRIT/GARY ?
quote:
vrije wat ?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Iedereen werken
Niets beters te doen met je vrije tijd
Waarvan ben je iets aan het uitbreiden?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vrije wat ?barra is bezig met bepaalde uitbreidings projectjes
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarvan ben je iets aan het uitbreiden?
Das altijd goed. Dat is ook het motto, get rich or die tryingquote:Op donderdag 17 november 2005 13:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn get-rich-or-die-trying plan
ik wil binnen zijn voor mijn 25ste... dus heb nog een lange weg te gaanquote:Op donderdag 17 november 2005 13:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Succes met rijk worden trouwens
Dat je nog vele euro's op je rekening mag krijgen. Nog duizenden euro's, honderdduizenden euro's. Miljoenen euro's. Miljarden euro's.
In mijn geval moet ik zorgen dat ik niet in slaap val, zoals gisteren en eergisteren het geval was. Dan wordt de wereld grijs. Nu ik meer wakker ben zie ik meteen meer kleuren![]()
Eigenlijk wil ik alle onzin in mijn hoofd opschrijven in word. Gewoon alle idiote dingen die naar boven komen opschrijven zonder te denken als water laten stromen als het ware en kijken wat er allemaal uitkomt
Ik ben al 28 dus ik haal dat niet meerquote:Op donderdag 17 november 2005 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wil binnen zijn voor mijn 25ste... dus heb nog een lange weg te gaan
Ik bén binnen en kzit hier nog te werken gvdquote:Op donderdag 17 november 2005 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil binnen zijn voor mijn 25ste... dus heb nog een lange weg te gaan
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik bén binnen en kzit hier nog te werken gvd![]()
Fokkend geld verdienenquote:Op donderdag 17 november 2005 14:38 schreef Metro2005 het volgende:
Eej weer een nieuw deel.
Ik heb eindelijk een headsetje gevonden die goed werkt zodat ik niet meer de hele tijd op mijn werk met de telefoon tussen mijn nek en hoofd geklemd zit.veel relaxter (kan ik tenminste doorfokken terwijl ik aan het werk ben
)
Had gisteravond echt enorme nekpijn ervan.
Life begins at 40quote:
lol moest m ff 2 x lezen voor ik hem begreepquote:
i want it allquote:Op donderdag 17 november 2005 15:30 schreef UncleScorp het volgende:
Mja, "ik ben binnen" op een manier dat ik me niet echt zorgen hoef te maken, maar spijtig genoeg niet dat ik kan stoppen met werken en een kast van een villa kan zetten.
Die villa hoeft niet echt , da werk daarentegen ...![]()
Dat is ook een probleemquote:Op donderdag 17 november 2005 15:37 schreef UncleScorp het volgende:
Een leuke job kan ook vervelen na 15 jaar hoor ...
Je moet gewoon ff met je vingers knippen.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
i want it all
villa
zwembad
3 autos
leuke vrouw
lange vakanties
toch maar aan devragen
Mja ik "ben" de sint tegenwoordigquote:Op donderdag 17 november 2005 15:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
i want it all
villa
zwembad
3 autos
leuke vrouw
lange vakanties
toch maar aan devragen
Hallo Sinterklaasquote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mja ik "ben" de sint tegenwoordig![]()
Hallo DromenVangerquote:
quote:
Ik doe het niet om te patsen, ik doe het puur om het leven makkelijker te maken. Patsen is iets dat ik niet graag doe. Ik wil gewoon een huis waar ik alle kanten in op kan. En te groot is dan ook niet functioneel. Het moet net groot genoeg zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:52 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn ideale woonsituatie:
benedenwoning
niet te ver van mijn werk
betaalbare woning, wat geld overhouden elke maand (genoeg om een keer per maand ofzo eens uit te gaan)
autootje
Belangrijkste is niet dat het een patshuis is met een zwembad en weet i kveel wat.
Als het maar een plek is waar ik me goed thuis kan voelen.
Kwaliteit is duur omdat er teveel goedkope brol op de markt is ...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Jammer dat kwaliteit vaak duur is. Maar dat is ook logisch. Kwaliteit kost meer tijd.
Eerst moet ik mijn eigen leven op orde hebben en een vrouwtje vinden om kinderen mee te verwekken. Belangrijkste is op dit moment dat ik de zaakjes op orde krijg en daar heb ik genoeg mee te doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:56 schreef UncleScorp het volgende:
En niemand die "kindjes" vernoemt ???
Yep. Maar hoe krijg je kwaliteit dan goedkoper? Ik vraag me dat dus af. Ligt het eraan hoe bedrijven produceren of wat dan ook? Zijn ze niet efficiënt genoeg? Foute grondstoffen en hulpstoffen? Of is het schaarste van productiegoederen? Zoals olie ook schaars wordt. Biedt de wereld niet genoeg hulpmiddelen ook. Denk het wel. Maar waarom maken mensen dan niet zelf grondstoffen of komen ze met alternatieven aanzetten. Chemische stoffen of wat dan ook. Dat kan niet in 2005. Dat is iets voor 2999.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Kwaliteit is duur omdat er teveel goedkope brol op de markt is ...
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:56 schreef UncleScorp het volgende:
En niemand die "kindjes" vernoemt ???
Het is gewoon duurder omdat we kunnen vergelijken met onrealistisch goedkopere produkten.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar hoe krijg je kwaliteit dan goedkoper?
NEE !quote:Op donderdag 17 november 2005 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mmmm ja kijk die vernoem ik niet omdat dat niet moeilijk is om te krijgen
if you know what i mean...
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:08 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het is gewoon duurder omdat we kunnen vergelijken met onrealistisch goedkopere produkten.
De prijs van kwaliteit is dus normaal, het lijkt alleen duur door die andere goedkope shit.
Financieel onafhankelijk zijn dusquote:Op donderdag 17 november 2005 16:16 schreef nokwanda het volgende:
Kreeg gister een compliment van mijn kind. Ik vroeg of hij zelf vond dat ie verwend was. Ik bedoelde in materiele zin eigenlijk. Zat na te denken over het verschil tussen hem en de hockeyspelers op school bijvoorbeeld.
Zijn antwoord was zo stellig dat ie er achteraf bijna verlegen van werd: phuuuh, ja behoorlijk ja.... nou ja.... niet met speelgoed en zo. Maar wie kan nou zeggen dat ze een moeder zoals jij hebben, dan ben je verwend ja.
Ik begon er gewoon van te blozen.
Daarnaast heb ik een paar echte vriendinnen en vrienden die ECHT van me houden en dat laten blijken door er voor me te zijn als ik ze nodig heb (en mij er laten zijn als ze mij nodig hebben)
Ik realiseer me dat ik in dat opzicht schathemeltje rijk ben.
Maar het lijkt me best fijn als andere zaken ook meewerkten. Waaronder de financieen.
Ik hoef geen groot huis en veel spullen. Gewoon genoeg om de rekeningen te kunnen betalen, te kunnen eten waar ik zin in heb, af en toe wat poen voor schoolgeld te kunnen sturen naar familie in Afrika. Niet bijzonder veel dus.
Eigenlijk wat de meesten van jullie , denk ik, als modaal beschouwen. Lijkt me hemels.
Overdaad aan reclame, te makkelijk leningen kunnen krijgen en te hoge vaste lasten.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Financieel onafhankelijk zijn dusGenoeg geld om te doen wat je nodig hebt. Geen zorgen. Dat scheelt weer een hoop kopzorgen.
Geld is niet belangrijk zeggen ze, maar toch wel een beetje. Al is het maar om je eerste levensbehoeftes in luxe te kunnen vervullen.
Zalm belooft goede tijden, nou, laten we maar duimen erop. Wat zalm belooft geloof ik eerlijk gezegd niet zo. Die zegt ook dat het bestaan niet duurder is geworden. Denk dat ze de manier van politiek voeren moeten veranderen.
Eergisteren stond in het nieuws dat mensen in Nederland gemiddeld 2400 euro in het rood staan. Meer dan 7 miljard euro over heel Nederland genomen. Rara hoe kan dat.
Niet eens luxe. Dat vraag ik niet eens.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Financieel onafhankelijk zijn dusGenoeg geld om te doen wat je nodig hebt. Geen zorgen. Dat scheelt weer een hoop kopzorgen.
Geld is niet belangrijk zeggen ze, maar toch wel een beetje. Al is het maar om je eerste levensbehoeftes in luxe te kunnen vervullen.
Dacht dat jij een vriendin hadquote:Op donderdag 17 november 2005 16:35 schreef Metro2005 het volgende:
spreek net weer een meid op msn die ik al een tijdje niet meer gesproken hebaltijd leuk, beetje bijkletsen.
(en ze is single![]()
![]()
)
ssssst maak hem nou niet wakker en laat hem ff lekker dromenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dacht dat jij een vriendin had
Nee, maar je zou het wel willen of nietquote:Op donderdag 17 november 2005 16:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet eens luxe. Dat vraag ik niet eens.
Het hoeft voor mij niet zo decadent. Ik vind dat niet eens prettig.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, maar je zou het wel willen of niet
Een beetje luxe hier en daar. Kan nooit kwaad.
Ik vergelijk het weer met die stoel. Je hebt stoelen die zitten lekker en je hebt stoelen die zitten niet lekker.
Waarom geen luxe voor iedereen?
Okeyquote:Op donderdag 17 november 2005 16:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het hoeft voor mij niet zo decadent. Ik vind dat niet eens prettig.
Mijn meubels zijn allemaal tweedehands. Ik heb er vaak zelf iets moois van gemaakt en ze echt van mij gemaakt. Gaf me veeeeeeel meer voldoening dan de keer dat ik een nieuw bankstel kocht, jaren geleden, waar ik uiteindelijk niks aan kon veranderen.
De enige luxe waar ik poen aan zou besteden zou vakantie zijn. En mijn muziekverzameling. Zou misschien een of twee cd´s per maand kopen. Of boeken. Dat vind ik luxe.
hehe bedankt. en ja het was zoooo'n verassing. moet me pa wel op een chinees eten trakteren zei die. doen we dan maar. vandaag met big smile naar de manager gegaan zo van...heb je zo ff 15 minuten voor me. dus ik er heen en zo van "ik wil graag me ontslag indienen". meteen gesproken over opzeg termijn omdat dat normaal 4 weken is. maar hij zei dat dat niet zo lang zal zijn, krijg morgen te horen hoe lang het dan wel is. dan ff 1 weekje onbetaald thuis, vakantie, en dan aan de slagquote:Op donderdag 17 november 2005 07:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ooo, wat een verrassing.
Maar gefeliciteerd. En nu gauw kijken wanneer je de huidige troep op kunt zeggen.
ja maar dat had andere redenen. liep de rest van de dag als een zombie rond op me werk.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
Hebben meer mensen zo slecht geslapen vanacht?
mmm daar heb ik ook een tijdje van zitten dromen ... maar als ge alles op een rijtje zet ... dure wagen, klein (ook al is het als 2e wagen), hoog verbruik (benzineprijzen al es gevolgd ?), rijdt te snel (met mn ouwe Audi80 heb ik recent net paar boetes gehad voor maar 3km teveel ...), sportkar dus xtra oppassen voor diefstal enzo ...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind luxe om gewoon een audi TT voor me deur te hebben staan.
zogezegd goede 2ehands kosten ook veel geld ... plus het risico dat het geen goeie blijkt te zijn ... dubbele kost ... dan liever ne nieuwe ...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:55 schreef Dromenvanger het volgende:
En over auto's, je hebt ook vette 2e hands auto's. Maar dan is het van belang wie de vorige rijder was, die mag hem niet hebben kapot gereden binnen een paar km.
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:35 schreef UncleScorp het volgende:
En nu naar binnen tot de kids onder de dons liggen
Nouja,quote:Op donderdag 17 november 2005 16:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dacht dat jij een vriendin had
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:18 schreef Enyalius het volgende:
audi...kijk nu praten we. ik wil later als ik groot ben ook een audi. op moment lijkt me zo'n coupé of sedan 4-deurs model wel wat. geen sport model per sé aangezien ze allemaal hard kunnen en een geweldige ligging hebben in de bochten, zelfs met hoge snelheid. dus ga meer omdat ik het een enorm mooie wagen vindt en ook snel gaat. geweldige combinatie. zit je wel aan de 50-60 duizend euri's te denken om het te kopen, dus er zit daardoor nog meteen een status aan ook.
alleen nu nog een geweldige geluidsinstalatie
En ze komt zeker niet op Fok!, of wel?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nouja,
vriendin...
Ik deel er de lakens mee![]()
Geen idee of ze op fok komt, hoezo?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ze komt zeker niet op Fok!, of wel?
Of juist wel en krijg je straks weer lekkere spenkies![]()
![]()
Als jij zo doorgaat met die slapeloze maar liefdevolle nachten kun je uiteindelijk beter zoiets aanschaffen vanwegeje talrijke nageslacht:quote:Op donderdag 17 november 2005 19:18 schreef Enyalius het volgende:
audi...kijk nu praten we. ik wil later als ik groot ben ook een audi. op moment lijkt me zo'n coupé of sedan 4-deurs model wel wat. geen sport model per sé aangezien ze allemaal hard kunnen en een geweldige ligging hebben in de bochten, zelfs met hoge snelheid. dus ga meer omdat ik het een enorm mooie wagen vindt en ook snel gaat. geweldige combinatie. zit je wel aan de 50-60 duizend euri's te denken om het te kopen, dus er zit daardoor nog meteen een status aan ook.
alleen nu nog een geweldige geluidsinstalatie
Als ik degene was waarmee je de lakens zou delen dan zou je wat beleven na zo´n opmerking.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Geen idee of ze op fok komt, hoezo?
Ach, een bed-vriendin. Misschien heeft die bed-vriendin dezelfde motivatie om het bed te delenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik degene was waarmee je de lakens zou delen dan zou je wat beleven na zo´n opmerking.
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik degene was waarmee je de lakens zou delen dan zou je wat beleven na zo´n opmerking.
Ach ja.... als je het daar allebei mee eens bent is het een optie.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
We weten het van elkaar dus zie het probleem niet zo
Misschien had ik het wat minder bot kunnen neerzetten![]()
quote:
niet echt mijn soort auto. zo'n hippie bus eewwwquote:Op donderdag 17 november 2005 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat met die slapeloze maar liefdevolle nachten kun je uiteindelijk beter zoiets aanschaffen vanwegeje talrijke nageslacht:
[afbeelding]
en hier zit ik...een koude regenachtige avond in WoW wachtend op een guild mate waar ik door de Deadmines heen ga banjeren alvorens ik ga genieten van een welverdiende nachtrust om morgen weer een lange werkdag tegemoet te kunnen zien.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:35 schreef UncleScorp het volgende:
Ik ga ook bij 't vrouwtje zitten
Heb nog mooie herinneringen aan zo´n dingquote:Op donderdag 17 november 2005 21:47 schreef Enyalius het volgende:
[..]
niet echt mijn soort auto. zo'n hippie bus eewww
Ik heb niet eens een rijbewijs.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:34 schreef vamperotica het volgende:
Ach ja... auto's.... Dat ding van mij kan niet op slot, er kan maar 1 raam open en de rest alleen als het hendeltje niet kwijt is.Het raam aan de bestuurderskant kan wel open maar dan heel moeilijk weer dicht en dan nog niet helemaal! t is 1 grote deuk! Maar..... t rijdt!
het heeft idd 4 wielen ( geloof ik) een motor, een rem ( en die doet t toch best goed heb ik vand e week dus gemerkt) en een stuur.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een rijbewijs.
Als het 4 wielen, een motor, een rem en een stuur heeft....... dan is het een auto.
Handig.
Leek me gister ook handig toen ik op mijn ouwe fiets zat met een scheve pedaal met een joekel van een rugzak op, een enorme tas op de bagagedrager en nog zo een aan het stuur.
Had de neiging om heeeel hard " iiiiiaaaaa iiiiiaaaaa" te roepen.
Ik ook. Maar er is geen alternatief.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:04 schreef vamperotica het volgende:
En ik ben op mn fiets nogal gevaarlijk
20 min thuisquote:Op donderdag 17 november 2005 13:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Iedereen werken
Niets beters te doen met je vrije tijd
Jawel hoor. Maar wellicht niet zoals jij het bedoeld.quote:Op vrijdag 18 november 2005 06:34 schreef Enyalius het volgende:
vrouwen en auto's gaan niet samen zo blijkt maar weer
ik pak elk weekend de fiets..... i dont drink and drivequote:Op vrijdag 18 november 2005 07:25 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge.
De laatste keer dat ik een fiets aangeraakt heb is alweer even geleden. Even denken, ohja een maand of 4 geleden ofzo, toen ik mijn auto bij de garage moest ophalen![]()
Ik gebruik mijn auto eigenlijk elke dag en overal voor maarja, ik heb dan ook zo ongeveer niks in de buurt zitten waar ik dus evt heen zou kunnen fietsen. Werk ed zitten allemaal op een flinke afstand.
je hebt wat?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Imaar ik heb buiten liggen lopen zonder jas
Van naar buiten gaan zonder jas wordt je niet verkouden hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik word normaal gesproken altijd gespaard ervan, maar ik heb buiten liggen lopen zonder jasEn dan komt dat vanzelf wel die verkoudheid.
En dan kan ik het ook nog niet laten om te rokenIk rook gewoon door. Maar goed, dat is de verslaving eigen zal ik maar zeggen.
Zonder jas aan buiten als het hard waait.quote:
Ahzooo.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Van naar buiten gaan zonder jas wordt je niet verkouden hoor.
Je bent enkel vatbaarder voor de ziektes
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zonder jas aan buiten als het hard waait.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ahhh dacht al liggen en lopen ?
ik vraag het ook altijd eerst aan mamma of ik zonder jas mag buitenspelen
Didoquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Liggen lopenHahahah liggen als werkwoord erbij maar goed. Het gaat zonder jas lopen, de overgang van zomer naar herfst en nog steeds met het hoofd in de zomer leven.
Vannacht trouwens gedroomd over Dido...een zangeres. We waren met van alles bezig in die droom. Maar ik had een zwakke blaasHad een soort blaasontsteking en we waren bezig met zuipen ook. Ik moest om de have klap naar de wc
quote:
whehequote:Op vrijdag 18 november 2005 13:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben nu carnavalsmuziek aan het luisteren
Heb 8 cd's vol met feest-muziek
FF in een feeststemming komen dan gaat de verkoudheid misschien weg
Mama woar is mien pils, mien pilske bien ich kwietPapa woar is mien pils, mien pilske ben ich kwiet.
quote:
Och, mien god..... Limburg, hequote:Op vrijdag 18 november 2005 13:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben nu carnavalsmuziek aan het luisteren
Heb 8 cd's vol met feest-muziek
FF in een feeststemming komen dan gaat de verkoudheid misschien weg
Mama woar is mien pils, mien pilske bien ich kwietPapa woar is mien pils, mien pilske ben ich kwiet.
What´s new?quote:
quote:
Ik ben Limburger maar geen ras-echte Limburger. Was ik ras-echte Limburger dan zou ik dialect pratenquote:
Wat heb je nu dan uitgespookt?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey ben normaal altijd heel lief
beetje offtopic gegaan in een true topicje... nu is mir boos op barraquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:55 schreef Enyalius het volgende:
ach niet op letten. zijn die hormoonuitbarstingen. gaat vanzelf wel over....over een aantal maanden...jaren
Some guys have all the luckquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:44 schreef Enyalius het volgende:
zo vandaag gehoord gekregen dat ik de 4weekse opzeg termijn niet hoef vol te maken. mag eind volgende week weg. dus nog maar 3 dagen werken, 1 week vrij en dan bij de ander aan de slag
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
neuh ik was gewoon een beetje een boefjedenk dat het mijn hormonen waren
geluk bestaat niet. je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen leven en wat er zich in plaats vind. kort gezegd...je maakt geluk/dwingt het af. geloven in geluk en toeval is voor sukkels die geen enkele controle over hun eigen leven hebbenquote:
joden dragen ook een kapje op hun kruin. zelfde soort idee als je er aan doek over heen bind. of opvullen met wc papier netzoals jonge meisjes hun bh opvullen hahah.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:48 schreef Mirage het volgende:
Ik ben er trouwens uit !!
Als je in Rotterdam rondloopt zie je dat er tig verschillende manieren zijn waarop hoofddoekjes bevestigd kunnen worden. Er is een methode dat je hoofddoekje niet plat zakt op je voorhoofd, maar juist in een mooie boog iets naar voren steekt. ( soort kapjes idee )
Vaak zie je daaronder niet de haargrens maar een "onderdoekje" met een mooi kantrandje (bv).
Ik kon mij maar niet bedenken hoe ze dat boven doekje zo opstaand hielden...
nu weet ik het !
(ze heeft het mij laten zien)
Er zit een doorzichtig plastic dingetje onder !!!!!!
* Mirage mompelt iets over valsspelers
hehehe de techniek staat voor nietsquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:48 schreef Mirage het volgende:
Ik ben er trouwens uit !!
Als je in Rotterdam rondloopt zie je dat er tig verschillende manieren zijn waarop hoofddoekjes bevestigd kunnen worden. Er is een methode dat je hoofddoekje niet plat zakt op je voorhoofd, maar juist in een mooie boog iets naar voren steekt. ( soort kapjes idee )
Vaak zie je daaronder niet de haargrens maar een "onderdoekje" met een mooi kantrandje (bv).
Ik kon mij maar niet bedenken hoe ze dat boven doekje zo opstaand hielden...
nu weet ik het !
(ze heeft het mij laten zien)
Er zit een doorzichtig plastic dingetje onder !!!!!!
* Mirage mompelt iets over valsspelers
Ik geloof dus heilig in yingang. De balans tussen zaken. Balans tussen geluk en ongeluk ook. Dat je niet gelukkig kunt zijn altijd, dat er enig ongeluk moet zijn om gelukkig te kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:51 schreef Enyalius het volgende:
dus zoals ze in "what the bleep do we know" - Positive thoughts is just a cover up of a big pile of negativity. in jouw geval in ieder geval, niet de mijne.
Wat kijk je dan, dat zo'n gemoedsaandoening teweegbrengt. ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:23 schreef Metro2005 het volgende:
pff, ben videoclips aan het kijken en kan gewoon weer helemaal emotioneel worden als ik mensen zie knuffelen of zoenen ofzo![]()
Ik ben weer eens in zo'n jank en verwerkbui geloof ik
Clips met vrouwen erin die op mijn exvriendin lijkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:30 schreef Quarks het volgende:
[..]
Wat kijk je dan, dat zo'n gemoedsaandoening teweegbrengt. ?
Ai, dat is minder.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Clips met vrouwen erin die op mijn exvriendin lijken![]()
Soms helpt het als je niet alleen denkt aan je ex maar ook aan de reden waaron het een ex is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Clips met vrouwen erin die op mijn exvriendin lijken![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:21 schreef Enyalius het volgende:
pak iets dat je aan haar doet herinneren, verbrand het. klaar
of nok's methode...pak iets dat aan haar doet herinneren en schijt erover heen
Een paar ouwehoertopics geleden vertelde ik dat ik dat ooit gedaan heb met een foto van een ex.quote:
Ik doelde op die laatste zinquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:30 schreef Enyalius het volgende:
nee...dat was letterlijk
hoezo?
zo heb ik niet lang geleden een kaart verbrand dat ik had gekregen. voel me er een stuk beter over sindsdien.
Alles gaat voorbijquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:33 schreef Metro2005 het volgende:
Ik kan toch moeilijk mijn gedachten gaan verbranden
Maargoed het is alweer voorbij dat gevoel gelukkig.
de methodes die nok en ik hanteren zijn meer een manier op dingen los te laten/verwerken en dus dat die gedachten niet meer komenquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:33 schreef Metro2005 het volgende:
Ik kan toch moeilijk mijn gedachten gaan verbranden
Maargoed het is alweer voorbij dat gevoel gelukkig.
Ja, het was toen symbolisch. Heb het "slachtoffer" er later ook van verteld, trouwens. Kon er later, toen er eenmaal geen relatie meer was eigenlijk prima mee door een deur. Het moest alleen gewoon niet mijn vent zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:39 schreef Enyalius het volgende:
[..]
de methodes die nok en ik hanteren zijn meer een manier op dingen los te laten/verwerken en dus dat die gedachten niet meer komen
Goed hoor, ga zo weg. Kijken voor een huisquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:27 schreef RSH11 het volgende:
goedemiddag Metro! Hoe is het?
Good luck!quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Goed hoor, ga zo weg. Kijken voor een huis![]()
![]()
![]()
quote:Voor Carrie is de pubertijd niet gemakkelijk want haar lichaam en gedachten veranderen. Op school wordt ze gepest en thuis wordt ze getiranniseerd door haar moeder. Daarnaast heeft ze telekinetische gaven ontwikkeld die levensgevaarlijk zijn als Carrie boos is.
Ja, daarom plaatste ik ook al een linkje naar dat ONZ topic.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Die blauwe is mooi Enyalius!!! Die bovenste blauwe dus![]()
Blauw heeft sowieso wat aparts
Ik ga zo ff kijken hoe het gaat me Bastard en zijn vrouw en kind. Is het kind al gekomen op aarde?
Special effects zijn niet belangrijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Die film heb ik al gezienIs gebaseerd op een verhaal van Stephen King. Film is best goed maar iets ouder dus de special effects zijn niet super. Toch een goede film best wel!!! Het kijken zeker waard
Sowieso is het merendeel van Stephen King het kijkenw aard.
Wie verzint er nou zoietsquote:The concept for Rubber Johnny came from Cunningham imagining a raver morphing as he danced. The idea evolved to the present film, in which Johnny (played by Cunningham) is an isolated mutant child with a huge overgrown cranium, strapped into a wheelchair and locked in a basement. Capable of morphing his body, he spends his life trying to amuse himself and his dog, a terrified chihuahua.
Jasmijn is geborenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, daarom plaatste ik ook al een linkje naar dat ONZ topic.
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:28 schreef Quarks het volgende:
[..]
Special effects zijn niet belangrijk
Jaaaaa, en ik hoop voor Bastard dat ze haar luiers er ook naar zullen ruikenquote:
Is best mogelijk. Mijn poep ( of stront) ruikt soms ook naar bloemen. Niet dat ik altijd erg aan het ruiken ben als ik gescheten heb, maar soms ruik ik een sterke bloemenlucht. In ieder geval hoef ik dan niet te sprayen met de wc-sprayquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaaa, en ik hoop voor Bastard dat ze haar luiers er ook naar zullen ruiken![]()
Lijkt mij niet echt veilig hoor (ook al geloof ik niet in wat je zegt).quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Water zuiver maken met instraling
Ik probeer ook wel eens in te stralen maar ik doe het niet zoveel eigenlijk. Ik ben een amateur
Reiki is toch straling toepassen?
Wel pagina staat dat bericht, dan kan ik online ff kijken
Straling van iets moet gebeuren bij een zuivere bron misschien ook. Dat is hetquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:00 schreef Quarks het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt veilig hoor (ook al geloof ik niet in wat je zegt).
Zonder het water te koken kun je maag- en darmklachten krijgen.
Enyalius, welke leverancier heb je? hydron?
Allemaal leuk en aardig, maar ik bedoelde dat het een slecht idee was om het vervuilde water in Zwijndrecht te zuiveren door instraling.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Straling van iets moet gebeuren bij een zuivere bron misschien ook. Dat is het
Je kunt van modder geen helder water maken denk ik. Of je heet Yomanda tot de macht 1000.00029.
Nee, ik straal dus niet in, doe ik niet zo vaak. Ik laat alleen de straling tot me komen van de energie die de kosmos uitstraalt. Ik laat de energie liever tot mij komen. Ga ik zelf proberen om energie weg te stralen dan word ik moe.
Hoewel ik dat tijden geprobeerd heb als experiment.
Ik bedoel dus, ik laat de energie liever tot me komen. De energie die om me heen heerst.
Lukt ook niet 1,2,3.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:21 schreef Quarks het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar ik bedoelde dat het een slecht idee was om het vervuilde water in Zwijndrecht te zuiveren door instraling.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is best mogelijk. Mijn poep ( of stront) ruikt soms ook naar bloemen. Niet dat ik altijd erg aan het ruiken ben als ik gescheten heb, maar soms ruik ik een sterke bloemenlucht. In ieder geval hoef ik dan niet te sprayen met de wc-spray
Zolang ze alleen borst/flesvoeding krijgen niet. Maar zodra ze mee gaan eten stinken ze als een grote kerel.quote:Maar baby-luiers. Stinken die zo erger dan mensen stront?
Ik ben in mijn leven zelden in contact gekomen met baby-luiers dus
Als ze pasgeboren zijn vind ik het echt niet erg stinken. Alleen is het dan vaak zo dun dat het regelmatig de luier uitloopt en ze tot aan hun nekjes vol zitten met die brij.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:41 schreef Enyalius het volgende:
dacht het niet. babies ruiken 10x zo erg als een grote kerel. het zijn poepfabrieken. je zou es in de buurt van een luier moeten prberen te komen. neem maar een wasknijper mee en lading luchtverfrissers :S
ben je een vrouw ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is best mogelijk. Mijn poep ( of stront) ruikt soms ook naar bloemen.
jup , ennu .. das geen probleem hoor .. gewoon ff je postadres intypenquote:Maar baby-luiers. Stinken die zo erger dan mensen stront?
Wat??? als het een vrouw is stuur je er een van jezelf op???quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef coz het volgende:
[..]
ben je een vrouw ?![]()
[..]
jup , ennu .. das geen probleem hoor .. gewoon ff je postadres intypen![]()
zijn baby's geen mensen dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is best mogelijk. Mijn poep ( of stront) ruikt soms ook naar bloemen. Niet dat ik altijd erg aan het ruiken ben als ik gescheten heb, maar soms ruik ik een sterke bloemenlucht. In ieder geval hoef ik dan niet te sprayen met de wc-spray
Maar baby-luiers. Stinken die zo erger dan mensen stront?
Gister overdag ook. Tis me opgevallen dat het in Truth in weekends meestal rustig is.quote:
Dat had ik idd ook al bedachtquote:Op zondag 20 november 2005 07:40 schreef UncleScorp het volgende:
Hehe de meeste zijn actiever online als ze op hun werk zitten
Kee dan.... hoef jou dus niet te vragen of je een leuke avond hebt gehadquote:Op zondag 20 november 2005 09:09 schreef Enyalius het volgende:
maar fokken moet ook gebeuren. zowel op forum als elders...
Nou, ik had er eerst 2 die al 5 jaar draaiden, die gingen een maand na elkaar allebei dood (in de zomer, waarschijnlijk door de hitte)quote:Op zondag 20 november 2005 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
6de,,,,,, ik zou maar eens naar een nieuw moederbord kijke if i where you
Leuk als je pa zich voor dezelfde dingen interesseert.quote:Op zondag 20 november 2005 13:31 schreef Enyalius het volgende:
stront aan de knikker
zo me pa is aardig bezig geweest met verzamelen van digitale boekwerken over alles en nog wat. meteen gevraagd als ie het allemaal op dvd brand na het uitzoeken meteen 1 voor mij te branden. enorm veel over boedhisme, wicca, druides, vampiere, yoga, remote viewing, mediteren, astraal reizen en veeeeeel meer. en ik dacht dat ik er serieus mee bezig was.
geen wonder dat die gozer me voorbij gegaan is qua potentieel, jammer dat ie alleen nog niet weet hoe het te gebruiken.
hij doet nu ook mee aan zo'n cursus. moesten ze een berg oplopen met zijn allen dus me pa van...tja dacht het niet en teleporteerde zichzelf meteen boven op de berg en zat daar een half uur te wachten op de rest
daarna moesten ze naar een zielendimensie ofzo. maar om daar te komen moest je eerst al je persoonlijke trekjes onder ogen komen en er rust mee vinden. dus iedereen druk bezig, maar me pa had geen innerlijke conflicten dus die zat al de hele les in die dimensie te spelen. komt de rest en mochten ze 5 minuten daar rondkijken me pa van...ik wil niet kijken ik wil doorgaan.
lachen. zit te denken om astraal es een keer langs te wippen in die dimensies van hun en me pa gezelschap houden terwijl ie bezig is met die oefeningen.
wel apart. ik ben meer praktijk en werk nu pas aan de theoretische kennis. hij enorm veel theoretische kennis en begint nu pas aan de praktijk. maar we komen allebei op hetzelfde punt uit. ooit.
Net als zn paquote:Op zondag 20 november 2005 13:18 schreef Enyalius het volgende:
aan die ogen te zien...aziaat in vorig leven?
inderdaad. krijgt zo een relaxte sfeer ook.quote:Op zondag 20 november 2005 13:34 schreef Quarks het volgende:
[..]
Leuk als je pa zich voor dezelfde dingen interesseert.
Dat heb ik hier thuis ook.
nou heb ik het persoonlijk sowieso niet zo op de geestelijke hulpverlening. Of beter gezegd, op de hulpverleners die ik heb meegemaakt.quote:Op zondag 20 november 2005 16:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Hokjes denken zal nooit verdwijnen. En ook al plaatsen ze je in een hokje, wat boeit dat? Je hoeft toch niet in het hokje te gaan leven omdat anderen je erin plaatsen? Een hokje is toch maar een denkbeeldig iets. Als je je leven gaat inrichten naar dat hokje dan is het erger gesteld.
Ik heb dus zoals ik vaker gezegd heb een mds-stoornis. Zelfs de hulpverlening probeert me te plaatsen in dat hokje. Zoals in de psychiatrie vaker voorkomt. Maar ik weiger te leven binnen een hokje en dat is ook niet mogelijk. Ik doe toch wat mijn hart me zegt en wat op mijn pad komt en gebruik daarbij mijn eigen harsens als het ware. Zelf weet ik verdome goed wat goed is en wat niet goed is, is het niet goed hoe ik leef dan voel ik dat vanzelf wel aan op een gegeven moment, dan loopt het pad dood als het ware. Dan kan ik geen kant meer op ook en moet ik op zoek naar een andere afslag.
Ik heb niemand nodig die me verteld hoe ik leven moet. Anderen stellen het ook niet op prijs wanneer hen verteld wordt hoe je leven moet.
Ik merk amper iets van die stoornis en leef gewoon hoe ik moet leven en shit happens vanzelf als het moet happenen. Daar kun je toch niets tegen doen. Als ellende op het pad komt dan is er toch geen houden aan als het ware. Je kunt het tegengaan door sterker te worden dat wel, maar sommige zaken gebeuren wel. Ook al blijf je zeker in een hokje vertoeven en blijf je in het grijze gebied.
Een echt uitdagend leven zou zijn om alle grenzen te verkennen, maar dan noemen ze je al snel gek in de kop. Denk dat je pas echt levenservaring kunt opdoen als je alle grenzen gehad hebt, zowel het zwarte als het witte dus. Dat je overal geweest bent waar je maar kunt zijn. Dus die hevige depressies van mij die zijn eigenlijk in principe mooi meegenomen, hoewel ik ze liever niet meer heb.
sloeg terug op van die vrouwen illusies .. ze laten geen scheten , boeren nooit en hun schijt ruikt als bloemenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat??? als het een vrouw is stuur je er een van jezelf op???
uhm ...quote:Ach.... ieder zijn fetish![]()
mijn zussen hebben allebei zo'n poepfabriekje rondkruipen/lopen....quote:Maar DV is een man. Stuur je de luier nu ook nog op?![]()
Dat zijn Dames.... geen vrouwenquote:Op zondag 20 november 2005 17:39 schreef coz het volgende:
[..]
sloeg terug op van die vrouwen illusies .. ze laten geen scheten , boeren nooit en hun schijt ruikt als bloemen
quote:uhm ...
Net gezien. Net een jong poesjequote:Op zondag 20 november 2005 12:48 schreef Bastard het volgende:
Alstublieft, een kijkje naar onze dochter
1094 Gijsjes en lurkend FOK! heten Jasmijn welkom!
Het feit dat ik de duisternis zo kan waarderen nuquote:Op zondag 20 november 2005 16:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nou heb ik het persoonlijk sowieso niet zo op de geestelijke hulpverlening. Of beter gezegd, op de hulpverleners die ik heb meegemaakt.
Sommige mensen stoppen zichzelf trouwens ook maar al te graag in een hokje...
ben trouwens denk ik nog waziger als normaal, als ik uit mn woorden probeer te komen....
ben super verkouden en t lijkt wel of mn hoofd op ontploffen staat!
ik heb t gevoel, let op .. ik ken je alleen maar hier van FOK... Dat jou stukje puzzel echt op zn plekkie aan het vallen is... een soort thuiskomen in jezelf ( of zoiets...)
grenzen verkenne... Idd... zowel de witte als de zwarte!
Behalve dat hij af en toe pijn in zijn liezen heeft voel ik vooral enorm machteloos als hij 's ochtends de longen uit zijn lijf loopt te hoestenquote:Op zondag 20 november 2005 19:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe gaat het met je pa nu dan? Situatie slechter geworden?
Slechte dagen heb je altijd ertussen zitten, met een beetje pech worden het er meer en meer, ermee leren omgaan is dan belangrijk. Als je leert omgaan met een zwaar fucked up klote situatie dan is het niet zo dat je verdrinkt erin.
Leren omgaan met zware zwarte tijden dus, niet omdat ik de wijze wil zijn nu. Maar ik heb het moeten leren in zware depressieve tijden toendertijd, maar dat was puur innerlijk zonder extern gedoe. Toch leer je op een gegeven moment van die zware tijden.
Ieder nadeel heeft een voordeel. Dus niet wat Cruyf zegt dat ieder voordeel een nadeel heeft. Zelfs van zware tijden kun je beter uit de soep komen als het ware.
My God, what klink ik betweterig. Ik wil alleen ff zeggen dat slechte tijden straks ook kunnen leiden tot een sterker bestaan.
Ik heb nu Evanenscence opstaan. Best goede muziek. Voel me echt op non-actief nu. Geen denken aanwezig.
En dan wederom het zwarte en het witte gebied verkennen. Die 2 zijn aan elkaar verbonden als het ware. Leer je leven in het slechte dan leer je nog beter vertoeven in het witte. Hoewel duisternis niet zwart hoeft te zijn denk ik. Duisternis is rust wat mij betreft. Tot jezelf komen.
Genoeg betweterig gedaan. Als ik mezelf zo nalees dan kan het overkomen dat ik hier met een ego-trip bezig ben af en toe. Maar ik wil gewoon zeggen van......'Laat je niet gek maken' ook.
Beter eigen leed dan andermans leed vaak inderdaad. Toekijken hoe anderen leiden is ook niet mijn hobby. Dan neem ik nog liever die pijn over. Dat doet minder pijn als het ware. De machteloosheid is gewoon klote.quote:Op zondag 20 november 2005 19:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Behalve dat hij af en toe pijn in zijn liezen heeft voel ik vooral enorm machteloos als hij 's ochtends de longen uit zijn lijf loopt te hoesten![]()
maarja, moet er maar mee leren omgaan.
wel een mooie fotoquote:Op zondag 20 november 2005 19:33 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
Ook nog een gifgasaanval vanmorgen boven mijn huis, denk zal er maar even een foto van maken
O god, niet weer.quote:Op zondag 20 november 2005 19:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Je zou bijna denken ze zijn ergens mee bezig, misschien neutralisatie van de wolken.
Ik heb van Nasa posters gekregen en daar hadden ze het over de negatieve straling die wolken kunnen uitstralen. Kern-energie zat in die wolken dus. Misschien proberen ze op die manier de wolken zuiver te maken? Posters zijn verkrijgbaar op een site waar je van alles gratis krijgt, Nasa heeft een earth observation system lopen, en daarmee houden ze alles in de gaten dat zich afspeelt hier.
Ben nu koffie aan het zetten. Zometeen lekker bakkie koffie drinken
Nopequote:Op zondag 20 november 2005 20:11 schreef Quarks het volgende:
[..]
O god, niet weer.
"Chemtrails gone wild"
Bedoel je deze?
Geloof maar dat pijn overnemen ook geen pretje is.quote:Op zondag 20 november 2005 19:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Beter eigen leed dan andermans leed vaak inderdaad. Toekijken hoe anderen leiden is ook niet mijn hobby. Dan neem ik nog liever die pijn over. Dat doet minder pijn als het ware. De machteloosheid is gewoon klote.
En? Succes?quote:Op zondag 20 november 2005 21:05 schreef Metro2005 het volgende: en wat ga-snel-astraal mp3's![]()
Dat is in elk geval 1 voordeel van dromen en astraal projecteren. De wereld waar je terecht komt is een stuk beter en positiever dan waar we nu zijnquote:Op zondag 20 november 2005 21:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Slaap ze
Ik heb de hele mp3 speler vol metallica, moet morgen weer variatie aanbrengen. Ik blijf ook niet lang wakker, ik ga ook keihard muziek luisteren en kijken waar ik beland straks. Misschien aan de andere kantMisschien aan deze kant. In ieder geval wil ik reizen in de duisternis. Gebied verkennen dat niet verkend is geworden.
En hopelijk dat ik geen dromen krijg van slechte aard. Ik wil puur en alleen in de duisternis zijn in mijn eentje en scenario's tegen komen die ik wil tegen komen.
Dus weg met dat tuig dat me 's nachts lastig valt
Ze werken wel goed jaquote:
Ze is snoezig hequote:Op zondag 20 november 2005 18:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Net gezien. Net een jong poesje![]()
Ik zou bijna weer last van hormoontjes krijgen. (bijna...bijna)
Nu je haar eenmaal echt kunt zien......... Herken je haar?quote:Op zondag 20 november 2005 21:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze is snoezig he
Die geluidjes ook
Godver, dat is precies wat ik tegen iedereen zeg!!quote:Op zondag 20 november 2005 21:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu je haar eenmaal echt kunt zien......... Herken je haar?
Ik bedoel....... je kunt je een voorstelling maken van hoe je kind is. Van wie ze zal zijn. Soms kun je verrast zijn omdat het zo anders is. Maar vaak is het ook een kwestie van herkenning. Hoewel het toch ook helemaal nieuw is.
Dat is deel van het wonder. Nog afgezien van het hele gebeuren en het kleine mens zelf.quote:Op zondag 20 november 2005 21:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Godver, dat is precies wat ik tegen iedereen zeg!!
Op het moment dat ze geboren werd, en het word op de buik gelegd, keek ik haar aan. En PLING, alsof ik naar mezelf stond te kijken.. en ik dacht "hee, die ken ik!"![]()
Daarna was het "heb je al gezien wat het is?" en lieten ze me zien dat het een meisje was.. wist ik ook al
Ja, gek genoeg voelt het meteen eigen he.. andere baby's doen me niet zo veel. Ja zien er schattig uit als ze stil zijn, maar je eigen.. man man. Meteen verliefd he!quote:Op zondag 20 november 2005 22:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is deel van het wonder. Nog afgezien van het hele gebeuren en het kleine mens zelf.
Ik had dat idd ook altijd. Totdat mijn beste vriendin een kindje kreeg, eerder dit jaar. Bij haar had ik die herkenning ook. Man....... daar moesten ze echt de loodgieter bij halen. Het bleeeeeeef stromen.quote:Op zondag 20 november 2005 22:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, gek genoeg voelt het meteen eigen he.. andere baby's doen me niet zo veel. Ja zien er schattig uit als ze stil zijn, maar je eigen.. man man. Meteen verliefd he!
Maar goed, we gaan haar zo eens verzorgen en in haar eigen bedje leggen![]()
Is alles goed gegaan tijdens de bevalling? Maakt je vrouw het ook goed?quote:Op zondag 20 november 2005 22:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, gek genoeg voelt het meteen eigen he.. andere baby's doen me niet zo veel. Ja zien er schattig uit als ze stil zijn, maar je eigen.. man man. Meteen verliefd he!
Maar goed, we gaan haar zo eens verzorgen en in haar eigen bedje leggen![]()
Klopt. Maar als het dan een mooie heldere dag is start het iets makkelijker. Vandaag is het weer ook somber.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 20 november 2005 21:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze is snoezig he
Die geluidjes ook
quote:Op maandag 21 november 2005 10:00 schreef UncleScorp het volgende:
Kvoel me maar half vandaag
Gistermorgen weer es gaan "schieten" in de bossen en het is een beetje in mijn rug geschoten.
Kmoet dringend es gaan beseffen dat ik 40 geworden ben![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 10:00 schreef UncleScorp het volgende:
Kvoel me maar half vandaag
Gistermorgen weer es gaan "schieten" in de bossen en het is een beetje in mijn rug geschoten.
Kmoet dringend es gaan beseffen dat ik 40 geworden ben![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |