Ik doelde op die laatste zinquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:30 schreef Enyalius het volgende:
nee...dat was letterlijk
hoezo?
zo heb ik niet lang geleden een kaart verbrand dat ik had gekregen. voel me er een stuk beter over sindsdien.
Alles gaat voorbijquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:33 schreef Metro2005 het volgende:
Ik kan toch moeilijk mijn gedachten gaan verbranden
Maargoed het is alweer voorbij dat gevoel gelukkig.
de methodes die nok en ik hanteren zijn meer een manier op dingen los te laten/verwerken en dus dat die gedachten niet meer komenquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:33 schreef Metro2005 het volgende:
Ik kan toch moeilijk mijn gedachten gaan verbranden
Maargoed het is alweer voorbij dat gevoel gelukkig.
Ja, het was toen symbolisch. Heb het "slachtoffer" er later ook van verteld, trouwens. Kon er later, toen er eenmaal geen relatie meer was eigenlijk prima mee door een deur. Het moest alleen gewoon niet mijn vent zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:39 schreef Enyalius het volgende:
[..]
de methodes die nok en ik hanteren zijn meer een manier op dingen los te laten/verwerken en dus dat die gedachten niet meer komen
Goed hoor, ga zo weg. Kijken voor een huisquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:27 schreef RSH11 het volgende:
goedemiddag Metro! Hoe is het?
Good luck!quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Goed hoor, ga zo weg. Kijken voor een huis![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |