Heb nog mooie herinneringen aan zo´n dingquote:Op donderdag 17 november 2005 21:47 schreef Enyalius het volgende:
[..]
niet echt mijn soort auto. zo'n hippie bus eewww
Ik heb niet eens een rijbewijs.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:34 schreef vamperotica het volgende:
Ach ja... auto's.... Dat ding van mij kan niet op slot, er kan maar 1 raam open en de rest alleen als het hendeltje niet kwijt is.Het raam aan de bestuurderskant kan wel open maar dan heel moeilijk weer dicht en dan nog niet helemaal! t is 1 grote deuk! Maar..... t rijdt!
het heeft idd 4 wielen ( geloof ik) een motor, een rem ( en die doet t toch best goed heb ik vand e week dus gemerkt) en een stuur.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een rijbewijs.
Als het 4 wielen, een motor, een rem en een stuur heeft....... dan is het een auto.
Handig.
Leek me gister ook handig toen ik op mijn ouwe fiets zat met een scheve pedaal met een joekel van een rugzak op, een enorme tas op de bagagedrager en nog zo een aan het stuur.
Had de neiging om heeeel hard " iiiiiaaaaa iiiiiaaaaa" te roepen.
Ik ook. Maar er is geen alternatief.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:04 schreef vamperotica het volgende:
En ik ben op mn fiets nogal gevaarlijk
20 min thuisquote:Op donderdag 17 november 2005 13:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Iedereen werken
Niets beters te doen met je vrije tijd
Jawel hoor. Maar wellicht niet zoals jij het bedoeld.quote:Op vrijdag 18 november 2005 06:34 schreef Enyalius het volgende:
vrouwen en auto's gaan niet samen zo blijkt maar weer
ik pak elk weekend de fiets..... i dont drink and drivequote:Op vrijdag 18 november 2005 07:25 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge.
De laatste keer dat ik een fiets aangeraakt heb is alweer even geleden. Even denken, ohja een maand of 4 geleden ofzo, toen ik mijn auto bij de garage moest ophalen![]()
Ik gebruik mijn auto eigenlijk elke dag en overal voor maarja, ik heb dan ook zo ongeveer niks in de buurt zitten waar ik dus evt heen zou kunnen fietsen. Werk ed zitten allemaal op een flinke afstand.
je hebt wat?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Imaar ik heb buiten liggen lopen zonder jas
Van naar buiten gaan zonder jas wordt je niet verkouden hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik word normaal gesproken altijd gespaard ervan, maar ik heb buiten liggen lopen zonder jasEn dan komt dat vanzelf wel die verkoudheid.
En dan kan ik het ook nog niet laten om te rokenIk rook gewoon door. Maar goed, dat is de verslaving eigen zal ik maar zeggen.
Zonder jas aan buiten als het hard waait.quote:
Ahzooo.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Van naar buiten gaan zonder jas wordt je niet verkouden hoor.
Je bent enkel vatbaarder voor de ziektes
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zonder jas aan buiten als het hard waait.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ahhh dacht al liggen en lopen ?
ik vraag het ook altijd eerst aan mamma of ik zonder jas mag buitenspelen
Didoquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Liggen lopenHahahah liggen als werkwoord erbij maar goed. Het gaat zonder jas lopen, de overgang van zomer naar herfst en nog steeds met het hoofd in de zomer leven.
Vannacht trouwens gedroomd over Dido...een zangeres. We waren met van alles bezig in die droom. Maar ik had een zwakke blaasHad een soort blaasontsteking en we waren bezig met zuipen ook. Ik moest om de have klap naar de wc
quote:
whehequote:Op vrijdag 18 november 2005 13:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben nu carnavalsmuziek aan het luisteren
Heb 8 cd's vol met feest-muziek
FF in een feeststemming komen dan gaat de verkoudheid misschien weg
Mama woar is mien pils, mien pilske bien ich kwietPapa woar is mien pils, mien pilske ben ich kwiet.
quote:
Och, mien god..... Limburg, hequote:Op vrijdag 18 november 2005 13:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben nu carnavalsmuziek aan het luisteren
Heb 8 cd's vol met feest-muziek
FF in een feeststemming komen dan gaat de verkoudheid misschien weg
Mama woar is mien pils, mien pilske bien ich kwietPapa woar is mien pils, mien pilske ben ich kwiet.
What´s new?quote:
quote:
Ik ben Limburger maar geen ras-echte Limburger. Was ik ras-echte Limburger dan zou ik dialect pratenquote:
Wat heb je nu dan uitgespookt?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey ben normaal altijd heel lief
beetje offtopic gegaan in een true topicje... nu is mir boos op barraquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:55 schreef Enyalius het volgende:
ach niet op letten. zijn die hormoonuitbarstingen. gaat vanzelf wel over....over een aantal maanden...jaren
Some guys have all the luckquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:44 schreef Enyalius het volgende:
zo vandaag gehoord gekregen dat ik de 4weekse opzeg termijn niet hoef vol te maken. mag eind volgende week weg. dus nog maar 3 dagen werken, 1 week vrij en dan bij de ander aan de slag
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
neuh ik was gewoon een beetje een boefjedenk dat het mijn hormonen waren
geluk bestaat niet. je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen leven en wat er zich in plaats vind. kort gezegd...je maakt geluk/dwingt het af. geloven in geluk en toeval is voor sukkels die geen enkele controle over hun eigen leven hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |