Ahzooo.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Van naar buiten gaan zonder jas wordt je niet verkouden hoor.
Je bent enkel vatbaarder voor de ziektes
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zonder jas aan buiten als het hard waait.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ahhh dacht al liggen en lopen ?
ik vraag het ook altijd eerst aan mamma of ik zonder jas mag buitenspelen
Didoquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Liggen lopenHahahah liggen als werkwoord erbij maar goed. Het gaat zonder jas lopen, de overgang van zomer naar herfst en nog steeds met het hoofd in de zomer leven.
Vannacht trouwens gedroomd over Dido...een zangeres. We waren met van alles bezig in die droom. Maar ik had een zwakke blaasHad een soort blaasontsteking en we waren bezig met zuipen ook. Ik moest om de have klap naar de wc
quote:
whehequote:Op vrijdag 18 november 2005 13:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben nu carnavalsmuziek aan het luisteren
Heb 8 cd's vol met feest-muziek
FF in een feeststemming komen dan gaat de verkoudheid misschien weg
Mama woar is mien pils, mien pilske bien ich kwietPapa woar is mien pils, mien pilske ben ich kwiet.
quote:
Och, mien god..... Limburg, hequote:Op vrijdag 18 november 2005 13:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben nu carnavalsmuziek aan het luisteren
Heb 8 cd's vol met feest-muziek
FF in een feeststemming komen dan gaat de verkoudheid misschien weg
Mama woar is mien pils, mien pilske bien ich kwietPapa woar is mien pils, mien pilske ben ich kwiet.
What´s new?quote:
quote:
Ik ben Limburger maar geen ras-echte Limburger. Was ik ras-echte Limburger dan zou ik dialect pratenquote:
Wat heb je nu dan uitgespookt?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey ben normaal altijd heel lief
beetje offtopic gegaan in een true topicje... nu is mir boos op barraquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:55 schreef Enyalius het volgende:
ach niet op letten. zijn die hormoonuitbarstingen. gaat vanzelf wel over....over een aantal maanden...jaren
Some guys have all the luckquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:44 schreef Enyalius het volgende:
zo vandaag gehoord gekregen dat ik de 4weekse opzeg termijn niet hoef vol te maken. mag eind volgende week weg. dus nog maar 3 dagen werken, 1 week vrij en dan bij de ander aan de slag
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
neuh ik was gewoon een beetje een boefjedenk dat het mijn hormonen waren
geluk bestaat niet. je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen leven en wat er zich in plaats vind. kort gezegd...je maakt geluk/dwingt het af. geloven in geluk en toeval is voor sukkels die geen enkele controle over hun eigen leven hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |