joden dragen ook een kapje op hun kruin. zelfde soort idee als je er aan doek over heen bind. of opvullen met wc papier netzoals jonge meisjes hun bh opvullen hahah.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:48 schreef Mirage het volgende:
Ik ben er trouwens uit !!
Als je in Rotterdam rondloopt zie je dat er tig verschillende manieren zijn waarop hoofddoekjes bevestigd kunnen worden. Er is een methode dat je hoofddoekje niet plat zakt op je voorhoofd, maar juist in een mooie boog iets naar voren steekt. ( soort kapjes idee )
Vaak zie je daaronder niet de haargrens maar een "onderdoekje" met een mooi kantrandje (bv).
Ik kon mij maar niet bedenken hoe ze dat boven doekje zo opstaand hielden...
nu weet ik het !
(ze heeft het mij laten zien)
Er zit een doorzichtig plastic dingetje onder !!!!!!
* Mirage mompelt iets over valsspelers
hehehe de techniek staat voor nietsquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:48 schreef Mirage het volgende:
Ik ben er trouwens uit !!
Als je in Rotterdam rondloopt zie je dat er tig verschillende manieren zijn waarop hoofddoekjes bevestigd kunnen worden. Er is een methode dat je hoofddoekje niet plat zakt op je voorhoofd, maar juist in een mooie boog iets naar voren steekt. ( soort kapjes idee )
Vaak zie je daaronder niet de haargrens maar een "onderdoekje" met een mooi kantrandje (bv).
Ik kon mij maar niet bedenken hoe ze dat boven doekje zo opstaand hielden...
nu weet ik het !
(ze heeft het mij laten zien)
Er zit een doorzichtig plastic dingetje onder !!!!!!
* Mirage mompelt iets over valsspelers
Ik geloof dus heilig in yingang. De balans tussen zaken. Balans tussen geluk en ongeluk ook. Dat je niet gelukkig kunt zijn altijd, dat er enig ongeluk moet zijn om gelukkig te kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:51 schreef Enyalius het volgende:
dus zoals ze in "what the bleep do we know" - Positive thoughts is just a cover up of a big pile of negativity. in jouw geval in ieder geval, niet de mijne.
Wat kijk je dan, dat zo'n gemoedsaandoening teweegbrengt. ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:23 schreef Metro2005 het volgende:
pff, ben videoclips aan het kijken en kan gewoon weer helemaal emotioneel worden als ik mensen zie knuffelen of zoenen ofzo![]()
Ik ben weer eens in zo'n jank en verwerkbui geloof ik
Clips met vrouwen erin die op mijn exvriendin lijkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:30 schreef Quarks het volgende:
[..]
Wat kijk je dan, dat zo'n gemoedsaandoening teweegbrengt. ?
Ai, dat is minder.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Clips met vrouwen erin die op mijn exvriendin lijken![]()
Soms helpt het als je niet alleen denkt aan je ex maar ook aan de reden waaron het een ex is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Clips met vrouwen erin die op mijn exvriendin lijken![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:21 schreef Enyalius het volgende:
pak iets dat je aan haar doet herinneren, verbrand het. klaar
of nok's methode...pak iets dat aan haar doet herinneren en schijt erover heen
Een paar ouwehoertopics geleden vertelde ik dat ik dat ooit gedaan heb met een foto van een ex.quote:
Ik doelde op die laatste zinquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:30 schreef Enyalius het volgende:
nee...dat was letterlijk
hoezo?
zo heb ik niet lang geleden een kaart verbrand dat ik had gekregen. voel me er een stuk beter over sindsdien.
Alles gaat voorbijquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:33 schreef Metro2005 het volgende:
Ik kan toch moeilijk mijn gedachten gaan verbranden
Maargoed het is alweer voorbij dat gevoel gelukkig.
de methodes die nok en ik hanteren zijn meer een manier op dingen los te laten/verwerken en dus dat die gedachten niet meer komenquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:33 schreef Metro2005 het volgende:
Ik kan toch moeilijk mijn gedachten gaan verbranden
Maargoed het is alweer voorbij dat gevoel gelukkig.
Ja, het was toen symbolisch. Heb het "slachtoffer" er later ook van verteld, trouwens. Kon er later, toen er eenmaal geen relatie meer was eigenlijk prima mee door een deur. Het moest alleen gewoon niet mijn vent zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:39 schreef Enyalius het volgende:
[..]
de methodes die nok en ik hanteren zijn meer een manier op dingen los te laten/verwerken en dus dat die gedachten niet meer komen
Goed hoor, ga zo weg. Kijken voor een huisquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:27 schreef RSH11 het volgende:
goedemiddag Metro! Hoe is het?
Good luck!quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Goed hoor, ga zo weg. Kijken voor een huis![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |