Als je maar gelukkig bent. Trouwens als ik iemand kon die me kon lootsen binnen het bedrijf waar ik op de plek zou zijn, dan zou ik het dus niet afslaan. Dat wilde ik dus niet zeggen ermee. Je moet net ff geluk hebben dat de omstandigheden meewerken in je leven. En dat heeft misschien ook met afdwingen te maken. Maar dat heeft ook te maken met je levensloop en nog meer. Op een gegeven moment valt alles op de plek.
In mijn geval ben ik uitgevallen een paar jaar door persoonlijke zeik dus loop ik nog wat achter, over 2 jaar zit ik misschien wel op de juiste plek binnen een bedrijf. Maar dat heeft dan tijd nodig.
Je levensinstelling heeft zeker invloed erop. Sowieso als je negatief in het leven staat zul je niet positief kunnen leven. Dan roep je de ellende vanzelf op je af als het ware.
Ik ben dus niet negatief, ik moet alleen vaak mezelf oppeppen om niet in het negatieve te vallen.
En het leven gaat altijd door. What er ook gebeurt. Vooral doorgaan
Het leven als arena een beetje, je wordt van hop naar haar gesleurt en moet met beide benen op de grond blijven staan om te overleven. Heb je niet genoeg "eelt op je ziel" dan belandt je al snel in wat dan ook wat niet echt goed is voor je.
Alleen de sterken overleven ook denk ik. Niet zozeer qua inkomen maar eerder qua draagkracht. Een sterk gelukkig gevoel is een kwestie van, sarcasme, humor en draagkracht.
Geluk heeft denk ik niet alleen te maken met je inkomen maar ook hoe sterk je in je vel zit. Inkomen om mee uit te komen is voor mij ook voldoende, hoewel ik gisteren schreef over een groot huis met alles erop en eraan. Ik wil eerst mijn hoofd op orde krijgen. En wat dat betekent weet ik zelf niet eens.
In ieder geval opstaan met een goed gevoel, de dag doorkomen met een goed gevoel, naar bed gaan met een goed gevoel en stabiliteit in het hele gebeuren. Stabiliteit hecht ik hier veel waarde aan dus. Ben ik niet stabiel dan voel ik me en ben ik labiel. En bij labiliteit is het zo dat je zo door je benen zakt.