abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:37:17 #151
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32376487
Barra is weer blij

oewiiii al bijna weekend!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:40:42 #152
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32376594
Ik denk dat geluk een richting is en geen punt. Maar dan kijk ik naar mijn eigen leven en in mijn leven is gelukkig zijn misschien iets heel anders ook. In mijn leven is alleen al het levensmotto dat ik nastreef de mate waarin ik gelukkig kan zijn. Heb ik het juiste levensmotto dan voel ik me gelukkig. Een leuke baan is meegenomen maar dat is niet van toepassing vanwege de wao nu, maar dat gaat zeker in de toekomst nog meewerken. ( het liefst win ik de lotto en werk ik helemaal voor mezelf met eigen bedrijf dus, ik hou niet zo van een baas boven me, ik kan niet tegen een autoriteit die me zegt wat ik moet doen, dan ga ik me gruwelijk ergeren)

Hoewel ik niet de gelukkige ben waar alles zomaar op het pad verschijnt, misschien wil ik dat niet eens. Ik ben een beetje verslaafd geraakt aan het moeten vechten voor geluk. Als geluk in mijn geval vanzelfsprekend is, dan is het persoonlijk gezien niet zoveel geluk meer.

Ik kan pas genieten van geluk als ik ervoor heb moeten vechten volgens mij. Maar dat komt omdat ik de afgelopen 5 jaar heb moeten vechten ook. Alleen al moeten vechten om een positief gevoel te hebben over mezelf en het leven.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:45:14 #153
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32376727
je bent zelf verantwoordelijk voor zowel de positieve als negatieve dingen die zich in je leven manifesteren. dus al het "slechte" wat zich in je leven plaatsvindt/heef gevonden, is je eigen schuld dikke bult.

om de 1 of andere reden vinden mensen het leuk om pijn te lijden. kan mij het schelen. ze weten het toch altijd beter dan mogen ze ook op hun eigen blaren zitten. ik geniet wel van mijn bijna perfecte leven. ja ik heb immers ook nog steeds, af en toe, negatieve gedachten.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:45:51 #154
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32376752
Hier is het dus anders, ik heb stress nodig een beetje soms. Ik heb impulsen nodig af en toe. Ik weet ook niet hoe het is als alles vanzelf gaat Misschien dat ik daarom deze invalshoek heb bij gelukkig zijn. Ik heb de laatste jaren meegekregen dat ik iedere dag geluk moet nastreven en dat geluk geen punt is maar een richting dus. En laat ik mijn hoofd ook maar 1 moment zakken, dan verlies ik al snel het positieve dat ik heb opgebouwd.

Dan ben ik meer een strijder wat dat betreft. Omdat het zo moet zijn.

Is niet bedoeld om zielig te doen Het geeft zoals ik zei een beetje een kick ook. De dag beginnen is hier al een soort van opgave om het goede gevoel te krijgen dat ik gisteren had. Niets is vanzelfsprekend te noemen ook.
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:47:43 #155
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32376802
Jou vader had je toch die baan bezorgt of niet soms? Ik heb geen vader die me een baan kan bezorgen op dit moment. Dus wat dat betreft ben ik het niet zelf schuld. Ik ben niet zo gelukkig te noemen in het leven Nog sterker, ik mag niet eens werken al zou ik willen.

En wat betreft die periode dat het slecht ging had ik ook weinig tot geen invloed erop. Hoewel ik nu wel boven mezelf sta en verder wil richting geluk. Maar geluk is denk ik niet zo vanzelfsprekend als het lijkt, je moet geluk hebben en soms is geluk afdwingen makkelijker dan het lijkt.

Die slechte periode is bij mij komen aanwaaien alsof het niets was. Een tornado was het. Ik stond met een bek vol tanden en kon niets aanvangen tegen die slechte krachten die me overheersten. Kun je zien als zwaktebod of als gewoon een periode in het leven waarop zaken slecht verlopen.

Maar nogmaals, ik leer er mee leven. Het leven is een gevecht Een jungle als het ware. En dat maakt het leven een charme soms. Het vechten voor geluk dus.
pi_32376837
Ik ben er trouwens uit !!

Als je in Rotterdam rondloopt zie je dat er tig verschillende manieren zijn waarop hoofddoekjes bevestigd kunnen worden. Er is een methode dat je hoofddoekje niet plat zakt op je voorhoofd, maar juist in een mooie boog iets naar voren steekt. ( soort kapjes idee )
Vaak zie je daaronder niet de haargrens maar een "onderdoekje" met een mooi kantrandje (bv).
Ik kon mij maar niet bedenken hoe ze dat boven doekje zo opstaand hielden...

nu weet ik het !
(ze heeft het mij laten zien )

Er zit een doorzichtig plastic dingetje onder !!!!!!
* Mirage mompelt iets over valsspelers
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:51:08 #157
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32376911
dus zoals ze in "what the bleep do we know" - Positive thoughts is just a cover up of a big pile of negativity. in jouw geval in ieder geval, niet de mijne.

en me vader die me het werk bezorgde...tja...de manier waarop een "wens" zich manifesteerd verschilt per keer en per persoon. daarnaast heb ik nog vele andere dingen "gekregen" die ik wilde.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:52:52 #158
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32376966
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:48 schreef Mirage het volgende:

Als je in Rotterdam rondloopt zie je dat er tig verschillende manieren zijn waarop hoofddoekjes bevestigd kunnen worden. Er is een methode dat je hoofddoekje niet plat zakt op je voorhoofd, maar juist in een mooie boog iets naar voren steekt. ( soort kapjes idee )
Vaak zie je daaronder niet de haargrens maar een "onderdoekje" met een mooi kantrandje (bv).

nu weet ik het !

joden dragen ook een kapje op hun kruin. zelfde soort idee als je er aan doek over heen bind. of opvullen met wc papier netzoals jonge meisjes hun bh opvullen hahah.
kan ook gewoon zo'n badmuts op je kop doen en de straat op gaan. scheelt en zeker met de regenbuien die we nog gaan krijgen
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:54:09 #159
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32377006
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:48 schreef Mirage het volgende:

nu weet ik het !

hehehe de techniek staat voor niets

* BarraCupraCuda mompelt iets over van kant houden maar niet met hoofddoekjes
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 18 november 2005 @ 17:00:38 #160
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32377205
Als je maar gelukkig bent. Trouwens als ik iemand kon die me kon lootsen binnen het bedrijf waar ik op de plek zou zijn, dan zou ik het dus niet afslaan. Dat wilde ik dus niet zeggen ermee. Je moet net ff geluk hebben dat de omstandigheden meewerken in je leven. En dat heeft misschien ook met afdwingen te maken. Maar dat heeft ook te maken met je levensloop en nog meer. Op een gegeven moment valt alles op de plek.

In mijn geval ben ik uitgevallen een paar jaar door persoonlijke zeik dus loop ik nog wat achter, over 2 jaar zit ik misschien wel op de juiste plek binnen een bedrijf. Maar dat heeft dan tijd nodig.

Je levensinstelling heeft zeker invloed erop. Sowieso als je negatief in het leven staat zul je niet positief kunnen leven. Dan roep je de ellende vanzelf op je af als het ware.

Ik ben dus niet negatief, ik moet alleen vaak mezelf oppeppen om niet in het negatieve te vallen.

En het leven gaat altijd door. What er ook gebeurt. Vooral doorgaan

Het leven als arena een beetje, je wordt van hop naar haar gesleurt en moet met beide benen op de grond blijven staan om te overleven. Heb je niet genoeg "eelt op je ziel" dan belandt je al snel in wat dan ook wat niet echt goed is voor je.

Alleen de sterken overleven ook denk ik. Niet zozeer qua inkomen maar eerder qua draagkracht. Een sterk gelukkig gevoel is een kwestie van, sarcasme, humor en draagkracht.

Geluk heeft denk ik niet alleen te maken met je inkomen maar ook hoe sterk je in je vel zit. Inkomen om mee uit te komen is voor mij ook voldoende, hoewel ik gisteren schreef over een groot huis met alles erop en eraan. Ik wil eerst mijn hoofd op orde krijgen. En wat dat betekent weet ik zelf niet eens.

In ieder geval opstaan met een goed gevoel, de dag doorkomen met een goed gevoel, naar bed gaan met een goed gevoel en stabiliteit in het hele gebeuren. Stabiliteit hecht ik hier veel waarde aan dus. Ben ik niet stabiel dan voel ik me en ben ik labiel. En bij labiliteit is het zo dat je zo door je benen zakt.
  vrijdag 18 november 2005 @ 17:06:49 #161
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32377398
Zing, lach, huil, dans en bewonder. Het leven is een mengelmoes vaak. Goede tijden en slechte tijden hier en daar. Ik streef dan wel altijd een constant stabiel gelukkig gevoel na. Maar ik vraag me af of het wel nodig is om 100 procent van de tijd zo te zijn. Of het dan niet al snel grijs gaat worden in het hoofd als je altijd gelukkig bent ook. Dat het contrast tussen zwart en wit dan verdwijnt ook. Dat je geen contrasten meer kunt onderscheiden. Dat het te vanzelfsprekend gaat worden dat je een leven hebt.

Misschien is het helemaal zo erg niet om af en toe eens gigantisch in de put te zitten. Misschien is de wel goed om daarna weer met volle teugen te kunnen genieten en nog meer kleuren van de regenboog te kunnen zien
  vrijdag 18 november 2005 @ 17:11:31 #162
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32377546
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:51 schreef Enyalius het volgende:
dus zoals ze in "what the bleep do we know" - Positive thoughts is just a cover up of a big pile of negativity. in jouw geval in ieder geval, niet de mijne.
Ik geloof dus heilig in yingang. De balans tussen zaken. Balans tussen geluk en ongeluk ook. Dat je niet gelukkig kunt zijn altijd, dat er enig ongeluk moet zijn om gelukkig te kunnen zijn.

Daarbij denk ik dus op dit moment, dat er altijd enige ongeluk aanwezig zal zijn hier. Maar dat maakt mijn leven misschien aantrekkelijk en afwisselend. Ook de contrast tussen leven en dood. Er is altijd het een nodig anders bestaat het andere niet.

Ze zeggen toch wel eens, 7 vette en 7 magere jaren.

Maar goed, ik schreef ook vanmiddag over 2012 en verlossing van het kwade Maar verlossing van het kwade betekent vanzelf verlossing van het goede. Dus dan blijft er niets meer over als je het mij vraagt, dan wordt de wereld een groot grijs gebied. In ieder geval kun je niet meer goed vergelijken met wat goed en slecht is.

Of je moet herinneringen van jaren geleden naar boven gaan halen. Maar 30 jaar gelukkig zijn, zonder een enkel moment van ongeluk. How the hell would that feel?
  vrijdag 18 november 2005 @ 17:29:46 #163
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32378054
Klote zeg, na 3 keer editten heb ik geen rechten meer om het bericht te editten

Maar over yingang, ik wil daar meer over weten. De balans tussen goed en kwaad ook.

Kwam op deze site uit...

http://www.kimbervie.nl/divers/yingyang.htm
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:40:02 #164
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32381551
De Yingyang is het symbool van balans, niet perse van goed en kwaad.
Het symboliseert evenwicht en balans, dat kan van alles zijn

* Metro2005 luistert momenteel naar Rammstein - Klavier

De yingyang symbooltjes staan ook op mijn wierrook doosje

plaatje:

Hier trouwens ook nog wat info voor je dromenvanger:

http://fly.cc.fer.hr/~shlede/ying/yang.html
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:43:29 #165
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32381654
Ik had die site doorgelezen en het heeft ook met trillingen te maken?

Maar het is dus wel iets. Precies in balans zijn. Maakt niet uit hoe die balans naar voren komt, als het maar balans is. Balans tussen van alles. Balans tussen man en vrouw en nog meer, balans kom je overal tegen denk ik.

balans....balans....de balans.

Lichamelijk balans. Balans balans balans. Wat is er mooier als balans?

Ik ga ook muziek luisteren denk ik

Verkoudheid is een beetje weg weer.
  vrijdag 18 november 2005 @ 20:23:11 #166
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32382812
pff, ben videoclips aan het kijken en kan gewoon weer helemaal emotioneel worden als ik mensen zie knuffelen of zoenen ofzo

Ik ben weer eens in zo'n jank en verwerkbui geloof ik
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 18 november 2005 @ 20:30:38 #167
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_32383019
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:23 schreef Metro2005 het volgende:
pff, ben videoclips aan het kijken en kan gewoon weer helemaal emotioneel worden als ik mensen zie knuffelen of zoenen ofzo

Ik ben weer eens in zo'n jank en verwerkbui geloof ik
Wat kijk je dan, dat zo'n gemoedsaandoening teweegbrengt. ?
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  vrijdag 18 november 2005 @ 20:47:59 #168
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32383499
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:30 schreef Quarks het volgende:

[..]

Wat kijk je dan, dat zo'n gemoedsaandoening teweegbrengt. ?
Clips met vrouwen erin die op mijn exvriendin lijken
  vrijdag 18 november 2005 @ 20:50:06 #169
100054 Quarks
pi_32383551
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:47 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ai, dat is minder.
Wat voor clips zijn het?
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_32383670
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:47 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Soms helpt het als je niet alleen denkt aan je ex maar ook aan de reden waaron het een ex is.
Hoeft niet natuurlijk...... maar soms helpt het.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 18 november 2005 @ 21:17:47 #171
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32384298
Kate Ryan met desenchantee niet eens een bijzondere clip ofzo maar dat meisje lijkt er zo enorm op dr.
En nokwanda, ja daar denk ik inderdaad ook wel aan en dan vind ik het ook weer minder erg dat het uit is
  vrijdag 18 november 2005 @ 21:21:26 #172
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32384380
pak iets dat je aan haar doet herinneren, verbrand het. klaar
of nok's methode...pak iets dat aan haar doet herinneren en schijt erover heen
  vrijdag 18 november 2005 @ 21:26:50 #173
100054 Quarks
pi_32384534
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 21:21 schreef Enyalius het volgende:
pak iets dat je aan haar doet herinneren, verbrand het. klaar
of nok's methode...pak iets dat aan haar doet herinneren en schijt erover heen

Ik hoop dat je figuurlijk sprak.
  vrijdag 18 november 2005 @ 21:30:02 #174
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32384636
nee...dat was letterlijk
hoezo?

zo heb ik niet lang geleden een kaart verbrand dat ik had gekregen. voel me er een stuk beter over sindsdien.
pi_32384683
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 21:26 schreef Quarks het volgende:

[..]

Ik hoop dat je figuurlijk sprak.
Een paar ouwehoertopics geleden vertelde ik dat ik dat ooit gedaan heb met een foto van een ex.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')