quote:Op donderdag 17 november 2005 11:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat doe jij als beroep?? : "Ik vul de lotto in"
You're welcomequote:Op donderdag 17 november 2005 11:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej dank je dreamy
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:52 schreef Bastard het volgende:
[..]droog
Daar hebben ze niet van terug denk ik
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Dromenvangertje waar is GERRIT/GARY ?
quote:
vrije wat ?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Iedereen werken
Niets beters te doen met je vrije tijd
Waarvan ben je iets aan het uitbreiden?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vrije wat ?barra is bezig met bepaalde uitbreidings projectjes
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarvan ben je iets aan het uitbreiden?
Das altijd goed. Dat is ook het motto, get rich or die tryingquote:Op donderdag 17 november 2005 13:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn get-rich-or-die-trying plan
ik wil binnen zijn voor mijn 25ste... dus heb nog een lange weg te gaanquote:Op donderdag 17 november 2005 13:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Succes met rijk worden trouwens
Dat je nog vele euro's op je rekening mag krijgen. Nog duizenden euro's, honderdduizenden euro's. Miljoenen euro's. Miljarden euro's.
In mijn geval moet ik zorgen dat ik niet in slaap val, zoals gisteren en eergisteren het geval was. Dan wordt de wereld grijs. Nu ik meer wakker ben zie ik meteen meer kleuren![]()
Eigenlijk wil ik alle onzin in mijn hoofd opschrijven in word. Gewoon alle idiote dingen die naar boven komen opschrijven zonder te denken als water laten stromen als het ware en kijken wat er allemaal uitkomt
Ik ben al 28 dus ik haal dat niet meerquote:Op donderdag 17 november 2005 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wil binnen zijn voor mijn 25ste... dus heb nog een lange weg te gaan
Ik bén binnen en kzit hier nog te werken gvdquote:Op donderdag 17 november 2005 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil binnen zijn voor mijn 25ste... dus heb nog een lange weg te gaan
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik bén binnen en kzit hier nog te werken gvd![]()
Fokkend geld verdienenquote:Op donderdag 17 november 2005 14:38 schreef Metro2005 het volgende:
Eej weer een nieuw deel.
Ik heb eindelijk een headsetje gevonden die goed werkt zodat ik niet meer de hele tijd op mijn werk met de telefoon tussen mijn nek en hoofd geklemd zit.veel relaxter (kan ik tenminste doorfokken terwijl ik aan het werk ben
)
Had gisteravond echt enorme nekpijn ervan.
Life begins at 40quote:
lol moest m ff 2 x lezen voor ik hem begreepquote:
i want it allquote:Op donderdag 17 november 2005 15:30 schreef UncleScorp het volgende:
Mja, "ik ben binnen" op een manier dat ik me niet echt zorgen hoef te maken, maar spijtig genoeg niet dat ik kan stoppen met werken en een kast van een villa kan zetten.
Die villa hoeft niet echt , da werk daarentegen ...![]()
Dat is ook een probleemquote:Op donderdag 17 november 2005 15:37 schreef UncleScorp het volgende:
Een leuke job kan ook vervelen na 15 jaar hoor ...
Je moet gewoon ff met je vingers knippen.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
i want it all
villa
zwembad
3 autos
leuke vrouw
lange vakanties
toch maar aan devragen
Mja ik "ben" de sint tegenwoordigquote:Op donderdag 17 november 2005 15:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
i want it all
villa
zwembad
3 autos
leuke vrouw
lange vakanties
toch maar aan devragen
Hallo Sinterklaasquote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mja ik "ben" de sint tegenwoordig![]()
Hallo DromenVangerquote:
quote:
Ik doe het niet om te patsen, ik doe het puur om het leven makkelijker te maken. Patsen is iets dat ik niet graag doe. Ik wil gewoon een huis waar ik alle kanten in op kan. En te groot is dan ook niet functioneel. Het moet net groot genoeg zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:52 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn ideale woonsituatie:
benedenwoning
niet te ver van mijn werk
betaalbare woning, wat geld overhouden elke maand (genoeg om een keer per maand ofzo eens uit te gaan)
autootje
Belangrijkste is niet dat het een patshuis is met een zwembad en weet i kveel wat.
Als het maar een plek is waar ik me goed thuis kan voelen.
Kwaliteit is duur omdat er teveel goedkope brol op de markt is ...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Jammer dat kwaliteit vaak duur is. Maar dat is ook logisch. Kwaliteit kost meer tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |