abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 november 2005 @ 20:11:27 #276
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_32433990
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Je zou bijna denken ze zijn ergens mee bezig, misschien neutralisatie van de wolken.

Ik heb van Nasa posters gekregen en daar hadden ze het over de negatieve straling die wolken kunnen uitstralen. Kern-energie zat in die wolken dus. Misschien proberen ze op die manier de wolken zuiver te maken? Posters zijn verkrijgbaar op een site waar je van alles gratis krijgt, Nasa heeft een earth observation system lopen, en daarmee houden ze alles in de gaten dat zich afspeelt hier.

Ben nu koffie aan het zetten. Zometeen lekker bakkie koffie drinken
O god, niet weer.
"Chemtrails gone wild"

Bedoel je deze?
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  zondag 20 november 2005 @ 20:26:52 #277
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32434438
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:11 schreef Quarks het volgende:

[..]

O god, niet weer.
"Chemtrails gone wild"

Bedoel je deze?
Nope

Ik had een serie van 12 posters of iets dergelijks. Ging ook over de impact van vulkaanuitbarstingen en nog meer. En over bosbranden en nog wat meer.

Maar ik heb het niet over chemtrails zoveel. Ik wil slapen Ik wil me niet bezig houden met conspiracy zaken, is me teveel moeite.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32434519
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:32 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Beter eigen leed dan andermans leed vaak inderdaad. Toekijken hoe anderen leiden is ook niet mijn hobby. Dan neem ik nog liever die pijn over. Dat doet minder pijn als het ware. De machteloosheid is gewoon klote.
Geloof maar dat pijn overnemen ook geen pretje is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 20 november 2005 @ 21:05:53 #279
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32435619
Zo, even in bad geweest en mijn mp3 speler volgeknald met nightwish, therion, rammstein en wat ga-snel-astraal mp3's

En nu lekker mijn bedje in
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 20 november 2005 @ 21:08:37 #280
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32435708
Slaap ze

Ik heb de hele mp3 speler vol metallica, moet morgen weer variatie aanbrengen. Ik blijf ook niet lang wakker, ik ga ook keihard muziek luisteren en kijken waar ik beland straks. Misschien aan de andere kant Misschien aan deze kant. In ieder geval wil ik reizen in de duisternis. Gebied verkennen dat niet verkend is geworden.

En hopelijk dat ik geen dromen krijg van slechte aard. Ik wil puur en alleen in de duisternis zijn in mijn eentje en scenario's tegen komen die ik wil tegen komen.

Dus weg met dat tuig dat me 's nachts lastig valt

Ik zou bijna zeggen ik ben een kind van de duivel nu ik zo bezig ben met de duisternis. Maar het voelt goed.

Ik tikte net "Darkness" in google in en kwam op deze user-icoon die ik nu heb. Ik heb wat met duisternis dus. En jammer genoeg gaat de icoon over satan maar of dat nu zo slecht is Ik wil gewoon rust, daar heeft die icoon niets mee te maken maar die icoon moet uitbeelden waar ik voor sta.

Ik wil staan voor complete rust. En dus wil ik ook duisternis nu. Omdat het staat voor de dood een beetje Ik ben geen gothic maar ik wil ff rust dus, zoals ik al zei. En als het donkere staat voor rust, dan ga ik straks lekker slapen.

Zonder make-up te dragen Ik kan zelfs witte kleren aan nu. Dan nog is het donker.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32435757
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:05 schreef Metro2005 het volgende: en wat ga-snel-astraal mp3's
En? Succes?
Trusten!
  zondag 20 november 2005 @ 21:10:23 #282
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32435769
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Slaap ze

Ik heb de hele mp3 speler vol metallica, moet morgen weer variatie aanbrengen. Ik blijf ook niet lang wakker, ik ga ook keihard muziek luisteren en kijken waar ik beland straks. Misschien aan de andere kant Misschien aan deze kant. In ieder geval wil ik reizen in de duisternis. Gebied verkennen dat niet verkend is geworden.

En hopelijk dat ik geen dromen krijg van slechte aard. Ik wil puur en alleen in de duisternis zijn in mijn eentje en scenario's tegen komen die ik wil tegen komen.

Dus weg met dat tuig dat me 's nachts lastig valt
Dat is in elk geval 1 voordeel van dromen en astraal projecteren. De wereld waar je terecht komt is een stuk beter en positiever dan waar we nu zijn
Vooral bij dromen kan ik heerlijk dromen over eindeloze wouden, fantasyrijke omgevingen waar de mens nog niet de overhand heeft en in harmonie samenleeft met de natuur zucht
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 20 november 2005 @ 21:11:07 #283
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32435792
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:10 schreef RSH11 het volgende:

[..]

En? Succes?
Trusten!
Ze werken wel goed ja
(zijn ook te downloaden vanuit het topic astral projecteren uit de openingpost)
  zondag 20 november 2005 @ 21:11:12 #284
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32435797
quote:
Op zondag 20 november 2005 18:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Net gezien. Net een jong poesje
Ik zou bijna weer last van hormoontjes krijgen. (bijna...bijna)
Ze is snoezig he
Die geluidjes ook
The truth was in here.
pi_32436382
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ze is snoezig he
Die geluidjes ook
Nu je haar eenmaal echt kunt zien......... Herken je haar?
Ik bedoel....... je kunt je een voorstelling maken van hoe je kind is. Van wie ze zal zijn. Soms kun je verrast zijn omdat het zo anders is. Maar vaak is het ook een kwestie van herkenning. Hoewel het toch ook helemaal nieuw is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 20 november 2005 @ 21:59:43 #286
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32437348
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:29 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nu je haar eenmaal echt kunt zien......... Herken je haar?
Ik bedoel....... je kunt je een voorstelling maken van hoe je kind is. Van wie ze zal zijn. Soms kun je verrast zijn omdat het zo anders is. Maar vaak is het ook een kwestie van herkenning. Hoewel het toch ook helemaal nieuw is.
Godver, dat is precies wat ik tegen iedereen zeg!!
Op het moment dat ze geboren werd, en het word op de buik gelegd, keek ik haar aan. En PLING, alsof ik naar mezelf stond te kijken.. en ik dacht "hee, die ken ik!"
Daarna was het "heb je al gezien wat het is?" en lieten ze me zien dat het een meisje was.. wist ik ook al
The truth was in here.
pi_32437435
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Godver, dat is precies wat ik tegen iedereen zeg!!
Op het moment dat ze geboren werd, en het word op de buik gelegd, keek ik haar aan. En PLING, alsof ik naar mezelf stond te kijken.. en ik dacht "hee, die ken ik!"
Daarna was het "heb je al gezien wat het is?" en lieten ze me zien dat het een meisje was.. wist ik ook al
Dat is deel van het wonder. Nog afgezien van het hele gebeuren en het kleine mens zelf.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 20 november 2005 @ 22:13:58 #288
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32437804
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat is deel van het wonder. Nog afgezien van het hele gebeuren en het kleine mens zelf.
Ja, gek genoeg voelt het meteen eigen he.. andere baby's doen me niet zo veel. Ja zien er schattig uit als ze stil zijn, maar je eigen.. man man. Meteen verliefd he!

Maar goed, we gaan haar zo eens verzorgen en in haar eigen bedje leggen
The truth was in here.
pi_32437967
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:13 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja, gek genoeg voelt het meteen eigen he.. andere baby's doen me niet zo veel. Ja zien er schattig uit als ze stil zijn, maar je eigen.. man man. Meteen verliefd he!

Ik had dat idd ook altijd. Totdat mijn beste vriendin een kindje kreeg, eerder dit jaar. Bij haar had ik die herkenning ook. Man....... daar moesten ze echt de loodgieter bij halen. Het bleeeeeeef stromen.

In het bedje leggen. Ook zoiets leuks. Een kind van een ander kan huilen enmisschien wil je het dan verzorgen. Maar als je eigen baby huilt......... Dan gaat dat tot in je merg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 21 november 2005 @ 07:21:45 #290
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32444973
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:13 schreef Bastard het volgende:

[..]

Is alles goed gegaan tijdens de bevalling? Maakt je vrouw het ook goed?
gefeliciteerd alsnog (beetje laat geloof ik )
pi_32445860
Goeiemorgen allemaal op deze wat sombere maandagochtend.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32446158
Maandagen zijn altijd somber
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32446309
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:48 schreef UncleScorp het volgende:
Maandagen zijn altijd somber
Klopt. Maar als het dan een mooie heldere dag is start het iets makkelijker. Vandaag is het weer ook somber.

Ik ben zelf helemaal niet somber, trouwens.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32446347
Kvoel me maar half vandaag

Gistermorgen weer es gaan "schieten" in de bossen en het is een beetje in mijn rug geschoten.

Kmoet dringend es gaan beseffen dat ik 40 geworden ben
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 21 november 2005 @ 10:10:52 #295
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_32446500
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ze is snoezig he
Die geluidjes ook
Gefeliciteerd
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  maandag 21 november 2005 @ 10:14:56 #296
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32446566
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:00 schreef UncleScorp het volgende:

Gistermorgen weer es gaan "schieten" in de bossen en het is een beetje in mijn rug geschoten.

your getting old!

mogge mensjes

poepoe ik heb veel geslapen van het weekend.. 1ste weekend in 7 maanden dat ik niet ben wezen stappen maar was ook wel een keertje lekker. zondag me ex tegen gekomen in utrecht.. even gezellig nog wat mee gedronken.

en nu is het weer maandag
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_32446858
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:00 schreef UncleScorp het volgende:

Wat is er in je rug geschoten? Het?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 21 november 2005 @ 10:33:09 #298
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32446921
denk dat het gebeurde toen hij uit een boom viel ofzo
stay frosty
pi_32446926
Ja gewoon ... pijn
  maandag 21 november 2005 @ 10:38:25 #300
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32447031
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:33 schreef UncleScorp het volgende:
Ja gewoon ... pijn
kom op mietje.. toen ik in vietnam 2 benen kwijt was..dat deed pas pijn
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')