inderdaad. krijgt zo een relaxte sfeer ook.quote:Op zondag 20 november 2005 13:34 schreef Quarks het volgende:
[..]
Leuk als je pa zich voor dezelfde dingen interesseert.
Dat heb ik hier thuis ook.
nou heb ik het persoonlijk sowieso niet zo op de geestelijke hulpverlening. Of beter gezegd, op de hulpverleners die ik heb meegemaakt.quote:Op zondag 20 november 2005 16:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Hokjes denken zal nooit verdwijnen. En ook al plaatsen ze je in een hokje, wat boeit dat? Je hoeft toch niet in het hokje te gaan leven omdat anderen je erin plaatsen? Een hokje is toch maar een denkbeeldig iets. Als je je leven gaat inrichten naar dat hokje dan is het erger gesteld.
Ik heb dus zoals ik vaker gezegd heb een mds-stoornis. Zelfs de hulpverlening probeert me te plaatsen in dat hokje. Zoals in de psychiatrie vaker voorkomt. Maar ik weiger te leven binnen een hokje en dat is ook niet mogelijk. Ik doe toch wat mijn hart me zegt en wat op mijn pad komt en gebruik daarbij mijn eigen harsens als het ware. Zelf weet ik verdome goed wat goed is en wat niet goed is, is het niet goed hoe ik leef dan voel ik dat vanzelf wel aan op een gegeven moment, dan loopt het pad dood als het ware. Dan kan ik geen kant meer op ook en moet ik op zoek naar een andere afslag.
Ik heb niemand nodig die me verteld hoe ik leven moet. Anderen stellen het ook niet op prijs wanneer hen verteld wordt hoe je leven moet.
Ik merk amper iets van die stoornis en leef gewoon hoe ik moet leven en shit happens vanzelf als het moet happenen. Daar kun je toch niets tegen doen. Als ellende op het pad komt dan is er toch geen houden aan als het ware. Je kunt het tegengaan door sterker te worden dat wel, maar sommige zaken gebeuren wel. Ook al blijf je zeker in een hokje vertoeven en blijf je in het grijze gebied.
Een echt uitdagend leven zou zijn om alle grenzen te verkennen, maar dan noemen ze je al snel gek in de kop. Denk dat je pas echt levenservaring kunt opdoen als je alle grenzen gehad hebt, zowel het zwarte als het witte dus. Dat je overal geweest bent waar je maar kunt zijn. Dus die hevige depressies van mij die zijn eigenlijk in principe mooi meegenomen, hoewel ik ze liever niet meer heb.
sloeg terug op van die vrouwen illusies .. ze laten geen scheten , boeren nooit en hun schijt ruikt als bloemenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat??? als het een vrouw is stuur je er een van jezelf op???
uhm ...quote:Ach.... ieder zijn fetish![]()
mijn zussen hebben allebei zo'n poepfabriekje rondkruipen/lopen....quote:Maar DV is een man. Stuur je de luier nu ook nog op?![]()
Dat zijn Dames.... geen vrouwenquote:Op zondag 20 november 2005 17:39 schreef coz het volgende:
[..]
sloeg terug op van die vrouwen illusies .. ze laten geen scheten , boeren nooit en hun schijt ruikt als bloemen
quote:uhm ...
Net gezien. Net een jong poesjequote:Op zondag 20 november 2005 12:48 schreef Bastard het volgende:
Alstublieft, een kijkje naar onze dochter
1094 Gijsjes en lurkend FOK! heten Jasmijn welkom!
Het feit dat ik de duisternis zo kan waarderen nuquote:Op zondag 20 november 2005 16:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nou heb ik het persoonlijk sowieso niet zo op de geestelijke hulpverlening. Of beter gezegd, op de hulpverleners die ik heb meegemaakt.
Sommige mensen stoppen zichzelf trouwens ook maar al te graag in een hokje...
ben trouwens denk ik nog waziger als normaal, als ik uit mn woorden probeer te komen....
ben super verkouden en t lijkt wel of mn hoofd op ontploffen staat!
ik heb t gevoel, let op .. ik ken je alleen maar hier van FOK... Dat jou stukje puzzel echt op zn plekkie aan het vallen is... een soort thuiskomen in jezelf ( of zoiets...)
grenzen verkenne... Idd... zowel de witte als de zwarte!
Behalve dat hij af en toe pijn in zijn liezen heeft voel ik vooral enorm machteloos als hij 's ochtends de longen uit zijn lijf loopt te hoestenquote:Op zondag 20 november 2005 19:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe gaat het met je pa nu dan? Situatie slechter geworden?
Slechte dagen heb je altijd ertussen zitten, met een beetje pech worden het er meer en meer, ermee leren omgaan is dan belangrijk. Als je leert omgaan met een zwaar fucked up klote situatie dan is het niet zo dat je verdrinkt erin.
Leren omgaan met zware zwarte tijden dus, niet omdat ik de wijze wil zijn nu. Maar ik heb het moeten leren in zware depressieve tijden toendertijd, maar dat was puur innerlijk zonder extern gedoe. Toch leer je op een gegeven moment van die zware tijden.
Ieder nadeel heeft een voordeel. Dus niet wat Cruyf zegt dat ieder voordeel een nadeel heeft. Zelfs van zware tijden kun je beter uit de soep komen als het ware.
My God, what klink ik betweterig. Ik wil alleen ff zeggen dat slechte tijden straks ook kunnen leiden tot een sterker bestaan.
Ik heb nu Evanenscence opstaan. Best goede muziek. Voel me echt op non-actief nu. Geen denken aanwezig.
En dan wederom het zwarte en het witte gebied verkennen. Die 2 zijn aan elkaar verbonden als het ware. Leer je leven in het slechte dan leer je nog beter vertoeven in het witte. Hoewel duisternis niet zwart hoeft te zijn denk ik. Duisternis is rust wat mij betreft. Tot jezelf komen.
Genoeg betweterig gedaan. Als ik mezelf zo nalees dan kan het overkomen dat ik hier met een ego-trip bezig ben af en toe. Maar ik wil gewoon zeggen van......'Laat je niet gek maken' ook.
Beter eigen leed dan andermans leed vaak inderdaad. Toekijken hoe anderen leiden is ook niet mijn hobby. Dan neem ik nog liever die pijn over. Dat doet minder pijn als het ware. De machteloosheid is gewoon klote.quote:Op zondag 20 november 2005 19:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Behalve dat hij af en toe pijn in zijn liezen heeft voel ik vooral enorm machteloos als hij 's ochtends de longen uit zijn lijf loopt te hoesten![]()
maarja, moet er maar mee leren omgaan.
wel een mooie fotoquote:Op zondag 20 november 2005 19:33 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
Ook nog een gifgasaanval vanmorgen boven mijn huis, denk zal er maar even een foto van maken
O god, niet weer.quote:Op zondag 20 november 2005 19:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Je zou bijna denken ze zijn ergens mee bezig, misschien neutralisatie van de wolken.
Ik heb van Nasa posters gekregen en daar hadden ze het over de negatieve straling die wolken kunnen uitstralen. Kern-energie zat in die wolken dus. Misschien proberen ze op die manier de wolken zuiver te maken? Posters zijn verkrijgbaar op een site waar je van alles gratis krijgt, Nasa heeft een earth observation system lopen, en daarmee houden ze alles in de gaten dat zich afspeelt hier.
Ben nu koffie aan het zetten. Zometeen lekker bakkie koffie drinken
Nopequote:Op zondag 20 november 2005 20:11 schreef Quarks het volgende:
[..]
O god, niet weer.
"Chemtrails gone wild"
Bedoel je deze?
Geloof maar dat pijn overnemen ook geen pretje is.quote:Op zondag 20 november 2005 19:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Beter eigen leed dan andermans leed vaak inderdaad. Toekijken hoe anderen leiden is ook niet mijn hobby. Dan neem ik nog liever die pijn over. Dat doet minder pijn als het ware. De machteloosheid is gewoon klote.
En? Succes?quote:Op zondag 20 november 2005 21:05 schreef Metro2005 het volgende: en wat ga-snel-astraal mp3's![]()
Dat is in elk geval 1 voordeel van dromen en astraal projecteren. De wereld waar je terecht komt is een stuk beter en positiever dan waar we nu zijnquote:Op zondag 20 november 2005 21:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Slaap ze
Ik heb de hele mp3 speler vol metallica, moet morgen weer variatie aanbrengen. Ik blijf ook niet lang wakker, ik ga ook keihard muziek luisteren en kijken waar ik beland straks. Misschien aan de andere kantMisschien aan deze kant. In ieder geval wil ik reizen in de duisternis. Gebied verkennen dat niet verkend is geworden.
En hopelijk dat ik geen dromen krijg van slechte aard. Ik wil puur en alleen in de duisternis zijn in mijn eentje en scenario's tegen komen die ik wil tegen komen.
Dus weg met dat tuig dat me 's nachts lastig valt
Ze werken wel goed jaquote:
Ze is snoezig hequote:Op zondag 20 november 2005 18:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Net gezien. Net een jong poesje![]()
Ik zou bijna weer last van hormoontjes krijgen. (bijna...bijna)
Nu je haar eenmaal echt kunt zien......... Herken je haar?quote:Op zondag 20 november 2005 21:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze is snoezig he
Die geluidjes ook
Godver, dat is precies wat ik tegen iedereen zeg!!quote:Op zondag 20 november 2005 21:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu je haar eenmaal echt kunt zien......... Herken je haar?
Ik bedoel....... je kunt je een voorstelling maken van hoe je kind is. Van wie ze zal zijn. Soms kun je verrast zijn omdat het zo anders is. Maar vaak is het ook een kwestie van herkenning. Hoewel het toch ook helemaal nieuw is.
Dat is deel van het wonder. Nog afgezien van het hele gebeuren en het kleine mens zelf.quote:Op zondag 20 november 2005 21:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Godver, dat is precies wat ik tegen iedereen zeg!!
Op het moment dat ze geboren werd, en het word op de buik gelegd, keek ik haar aan. En PLING, alsof ik naar mezelf stond te kijken.. en ik dacht "hee, die ken ik!"![]()
Daarna was het "heb je al gezien wat het is?" en lieten ze me zien dat het een meisje was.. wist ik ook al
Ja, gek genoeg voelt het meteen eigen he.. andere baby's doen me niet zo veel. Ja zien er schattig uit als ze stil zijn, maar je eigen.. man man. Meteen verliefd he!quote:Op zondag 20 november 2005 22:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is deel van het wonder. Nog afgezien van het hele gebeuren en het kleine mens zelf.
Ik had dat idd ook altijd. Totdat mijn beste vriendin een kindje kreeg, eerder dit jaar. Bij haar had ik die herkenning ook. Man....... daar moesten ze echt de loodgieter bij halen. Het bleeeeeeef stromen.quote:Op zondag 20 november 2005 22:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, gek genoeg voelt het meteen eigen he.. andere baby's doen me niet zo veel. Ja zien er schattig uit als ze stil zijn, maar je eigen.. man man. Meteen verliefd he!
Maar goed, we gaan haar zo eens verzorgen en in haar eigen bedje leggen![]()
Is alles goed gegaan tijdens de bevalling? Maakt je vrouw het ook goed?quote:Op zondag 20 november 2005 22:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, gek genoeg voelt het meteen eigen he.. andere baby's doen me niet zo veel. Ja zien er schattig uit als ze stil zijn, maar je eigen.. man man. Meteen verliefd he!
Maar goed, we gaan haar zo eens verzorgen en in haar eigen bedje leggen![]()
Klopt. Maar als het dan een mooie heldere dag is start het iets makkelijker. Vandaag is het weer ook somber.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 20 november 2005 21:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze is snoezig he
Die geluidjes ook
quote:Op maandag 21 november 2005 10:00 schreef UncleScorp het volgende:
Kvoel me maar half vandaag
Gistermorgen weer es gaan "schieten" in de bossen en het is een beetje in mijn rug geschoten.
Kmoet dringend es gaan beseffen dat ik 40 geworden ben![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 10:00 schreef UncleScorp het volgende:
Kvoel me maar half vandaag
Gistermorgen weer es gaan "schieten" in de bossen en het is een beetje in mijn rug geschoten.
Kmoet dringend es gaan beseffen dat ik 40 geworden ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |