Geen idee hoe lang ie er al zat. Wel lang genoeg om er bewijs van achter te laten dat ik mocht opruimen iig. En niet alleen een plasjequote:Op woensdag 16 november 2005 08:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar hij heeft er wel de hele avond gezeten?
moest ie niet onwijs nodig plassen dan ?![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 08:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Van wie zou hij dat gezien hebben ?![]()
oi waarom betrek je mij er bij? ik had voor de verandering de link naar sex met hulpstuk van de douchekop nog niet gelegd op dat momentquote:Op woensdag 16 november 2005 08:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, hij was niet aan het verzuipen in de badkuip. Hij was met de douchekop aan het flirten en keek betrapt toen ik de badkamer in liep. Happy now, Enya?
Dat was alleen voor het de badkamer IN lopen ipv OP lopen.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:34 schreef Enyalius het volgende:
[..]
oi waarom betrek je mij er bij? ik had voor de verandering de link naar sex met hulpstuk van de douchekop nog niet gelegd op dat moment
als je een openlucht badkamer zou hebben zou je er wel op kunnen lopenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was alleen voor het de badkamer IN lopen ipv OP lopen.
Vond ik ook. Maar Enya vond dat ie de badkamer niet in kon klimmen en schreef eerder dat de badkamer OP lopen impliceerde dat ie hem dus ook IN moest klimmen.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je een openlucht badkamer zou hebben zou je er wel op kunnen lopenje kan ook een veld oplopen of een beursvloer... dus waarom niet een badkamer
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
eny is raar
vind ik ook *zegt marjoquote:
quote:
Zou dat de ex van Coz zijn?quote:
Nou brand ik toch wel van nieuwsgierigheid. VERTEL!!!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 17:49 schreef RSH11 het volgende:
ach laat ik het zo zeggen... het is wel bedoeld voor iemand uit tru
vis is ook niet meer vers na 3maandenquote:Op woensdag 16 november 2005 16:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ja, dat vindt ze nu nog. Tis nog vers
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:19 schreef RSH11 het volgende:
mijn bijnaam op de middelbare school was bokkie
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:42 schreef Enyalius het volgende:
[..]
vis is ook niet meer vers na 3maanden
Nou 16 Nov. hebben we niet gehaaldquote:Op woensdag 16 november 2005 14:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar goed, de kans dat je wint is kleiner dan geraakt te worden door de bliksem
Hoezo??? Is je kind gister geboren dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou 16 Nov. hebben we niet gehaald
Je begrijpt toch wel dat het uiten van een dergelijke kreet om vervolgens weg te blijven bestraft wordt ?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
vertel vertelquote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:46 schreef UncleScorp het volgende:
Voetbalfreaks ... wie zijn ze ? ... wat doen ze ?![]()
... niet voor gevoelige lezers ...
ze is lief. en nog steeds geen onenigheid over iets gehad. dat klopt toch niet.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 06:22 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ze is lief. en nog steeds geen onenigheid over iets gehad. dat klopt toch niet.
en gister trouwens dat 2e gesprek gehad. ben aangenomen, suprise suprise hehe
sjaak kwam er bij zitten en ik zo van niet al te moeilijke vragen,ben nog niet wakker. dus hij meteen "koffie"? - ja dat was echt al veels te moeilijk. het niveau was niet echt gestegen rest van gesprek hehe.
Het ons laten denken en dan uren niet reageren....quote:Op donderdag 17 november 2005 07:56 schreef Bastard het volgende:
Nee nee, we zijn er nog niet![]()
We hebben alleen de 16e niet gehaald
Maarr..kon vandaag misschien wel eens gaan gebeuren
Ja sorry dat ik had ik niet doorquote:Op donderdag 17 november 2005 07:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het ons laten denken en dan uren niet reageren....![]()
![]()
quote:
wat gaan we met hem doen ?quote:Op donderdag 17 november 2005 07:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het ons laten denken en dan uren niet reageren....![]()
![]()
Zijn vrouw opstoken om hem fijn te knijpen tijdens de bevalling lijkt me de makkelijkste optie. Hoeven we niet zo heel erg overredend tte zijn.quote:
quote:
ja ikkequote:Op donderdag 17 november 2005 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
Hebben meer mensen zo slecht geslapen vanacht?
check het dromentopic en begion bij nokwanda's droom Dquote:Op donderdag 17 november 2005 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
check het dromentopic en begion bij nokwanda's droom D
gaat checkenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
check het dromentopic en begion bij nokwanda's droom D
Yepquote:Op donderdag 17 november 2005 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |