abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 november 2005 @ 16:58:22 #152
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32262084
Ik ben aangestoken nu door het gamen hier

Ik ga nu broken sword proberen verder mee te gaan, tis een adventure game. Met paranormale items erin. En serie-moorden en maffia en nog meer. Je moet dan van alles doen en reizen door europa.

Als ik het geduld niet heb, dan ben ik zo terug weer

Dat zal snel genoeg blijken
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 14 november 2005 @ 17:01:04 #153
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32262168
Ziet er stoer uit Enyalius!!!! En het is nog teamwork ook

Ben ff broken sword opstarten nu, kijken of ik er uberhaupt zin in heb. Daar kom ik pas achter als ik bezig ben ermee.
  maandag 14 november 2005 @ 17:02:21 #154
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32262206
broken sword is een goeie serie, maar heb er nog nooit 1 uitgespeeld. de puzzle bij het einde van het spel worden altijd erg moeilijk

hehe je zou es een grootschalige Raid in WoW mee moeten maken. ga je met 60man een dungeon in om een enorme draak te verslaan en wat je nog meer wel niet tegen komt onderweg

straks een groep mensen zien te vinden om Deadmines in te gaan. met 5 man lvl 18-24 zou het moeten lukken

[ Bericht 32% gewijzigd door Enyalius op 14-11-2005 17:10:24 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  maandag 14 november 2005 @ 18:00:38 #155
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32263855
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:02 schreef Enyalius het volgende:
broken sword is een goeie serie, maar heb er nog nooit 1 uitgespeeld. de puzzle bij het einde van het spel worden altijd erg moeilijk

hehe je zou es een grootschalige Raid in WoW mee moeten maken. ga je met 60man een dungeon in om een enorme draak te verslaan en wat je nog meer wel niet tegen komt onderweg

straks een groep mensen zien te vinden om Deadmines in te gaan. met 5 man lvl 18-24 zou het moeten lukken
ik had met mijn lvl 42 night elf hunter meegedaan in een raid in the barrens was best wel stoer
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 14 november 2005 @ 19:08:51 #156
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_32265921
Ben hier nog steeds met mn BAR op verdwaalde duitsers in normandie aan het schieten !...Call off Duty 2 rules
  maandag 14 november 2005 @ 19:12:12 #157
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32266018
CoD 2 was wel erg makkelijk eerlijk gezegd. maar nog steeds erg mooi en leuk om krauten neer te maaien.

bah kan me niet herinneren dat het zo moeilijk was om een goedwerkende groep te formeren voor een jacht in de mijnen. na een paar pogingen maar opgegeven. begon er gefrustreerd van te raken. en een spel is dat niet waard.

dan maar ff hier rondhangen en zo een filmpje kijken ofzo
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  maandag 14 november 2005 @ 19:18:20 #158
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_32266174
dat licht eraan welke moelijkheids graad je m speelt natuurlijk....:) maar je hebt gelijk het raak schieten gaat aardig makkelijk als je eenmaal and de chaos gewend bent (vind die kreten op de achtergrond zo goed gedaan !! )

heb net F.E.A.R. ff bekeken en ziet er wel indrukwekkend uit !
  maandag 14 november 2005 @ 19:26:05 #159
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32266450
fear is ook een goed spel. quake 4 ook, anders (old school fragging) maar nog steeds goed.
pi_32267073
Ben nog aan 't twijfelen om me Cod2 aan te schaffen ...
Ma kmoet eigenlijk HalfLife 2 nog uitspelen en Doom3 ook
Eigenlijk ineens herbeginnen want kheb juist geformat
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 14 november 2005 @ 20:15:24 #161
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32267906
cod 2 is het zeker waard. doom3 mag je van je lijstje halen. veel mensen hebben niet verder gespeeld dan 1/3 omdat het te saai en 1tonig werd en erg voorspelbaar. oh de lampen gaan uit. dan zal ik nu wel besprongen worden door 10 aliens *knal knal* volgende
pi_32268374
Idd Doom3 was ik gestart maar toen kwam HL2 eraan en lag ie rap opzij ...
Maar als het op schieten aankomt herval ik steeds in CounterStrike.

Niemand into vliegspellekes ? European Air War heb ik veel gespeeld maar die draait niet onder Win2000
Falcon3 heb ik hier ook nog liggen maar jets boeien me niet meer echt, ik hou meer van the old dogfight
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 14 november 2005 @ 20:31:44 #163
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32268413
doom 3 was idd minder.. en WOW erg goed BF2 is toch the best
stay frosty
pi_32268491
Ma BF2 is nie singleplayer zeker hé ?
Den 1 heb ik es ff geprobeerd maar het lag me niet zo direct ...
  maandag 14 november 2005 @ 20:36:36 #165
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32268610
hij is in SP maar die is zwak. hij is puur gemaakt om online te spalen
vond er geen zak aan en verspilling van het geld. gelukkig heb ik hem niet gekocht
  dinsdag 15 november 2005 @ 00:19:49 #166
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_32275578
ik heb 'net' na een paar maand eindelijk gta uitgespeeld !
nou weet ik niet meer wat ik moet doen in het spel
stomme paradox , speel je het uit ; krijg je unlimited ammo .. maar je hebt alleen maar onschuldige mensen om neer te knallen
nou we het toch over spellen hebben , maar ik had het lekker al gezegd
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_32278045
Moet door al dat spelletjes geklets van jullie denken aan de keer dat EW van oma een spel kreeg voor op de gameboy. Hij was nog klein, jaar of 7.
Oma had niet zo goed opgelet op wat ze kocht.
Hij stopte dat ding erin. Na een tijdje hoorden we de teleurgestelde uitroep:
" Oma........Hier kan ik alleen maar mensen mee doodrijden" Carmageddon
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 15 november 2005 @ 08:33:05 #168
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32278330
quote:
Op maandag 14 november 2005 19:26 schreef Enyalius het volgende:
fear is ook een goed spel. quake 4 ook, anders (old school fragging) maar nog steeds goed.
Ik ga quake 4 ook doen op de 360
The truth was in here.
  dinsdag 15 november 2005 @ 08:51:36 #169
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32278460
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 07:34 schreef nokwanda het volgende:
Moet door al dat spelletjes geklets van jullie denken aan de keer dat EW van oma een spel kreeg voor op de gameboy. Hij was nog klein, jaar of 7.
Oma had niet zo goed opgelet op wat ze kocht.
Hij stopte dat ding erin. Na een tijdje hoorden we de teleurgestelde uitroep:
" Oma........Hier kan ik alleen maar mensen mee doodrijden" Carmageddon
altijd leuk voor de sint
stay frosty
  dinsdag 15 november 2005 @ 09:32:47 #170
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32278967
kun je sint van zijn paard rijden wohoo!!!

grootouders die games kopen bedoelen het goed, maar weten nooit wat leuk is.
de meeste ouders die een console + game kopen voor het kind weten ook nog steeds niet wat leuk is. aangezien de meeste eerder op het prijstkaartje letten en met zo'n verourderd puzzle spel aankomen. of een game van 5 jaar trug omdat ie in de bak met afgeprijste spellen lagen.

ze zouden bij voorbaat de winkel niet ingelaten mogen worden. net zoals oudere mensen niet op een fiets of in een auto op straat/fietspad mogen. in een auto zijn te traag en een gevaar omdat alle anderen op hun rem moeten. op het fietspad denken ze alleen te zijn ofzo want ze fietsen altijd links of in het midden en zelde waar ze horen...RECHTS. zullen wel wat met hun armpjes hebben waardoor ze niet in 1 lijn rechtdoor kunnen fietsen. of het komt omdat ze te traag gaan en daardoor de fiets op een andere manier in balans moeten zien te houden

ben ik blij dat ik daar geen last van had. speelde met me pa vroeger altijd de mario spellen zodra ze uitkwamen.

ff bevestiging gestuurd van de kaartjes van het midwinter feest in december. wil niet weer hetzelfde gezeik mbt kaartjes zoals ik met castlefest had. dit keer niet verkleden, veels te koud voor.

[ Bericht 11% gewijzigd door Enyalius op 15-11-2005 09:54:24 ]
pi_32279302
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:32 schreef Enyalius het volgende:

de meeste ouders die een console + game kopen voor het kind weten ook nog steeds niet wat leuk is. aangezien de meeste eerder op het prijstkaartje letten en met zo'n verourderd puzzle spel aankomen.

ze zouden bij voorbaat de winkel niet ingelaten mogen worden. net zoals oudere mensen niet op een fiets of in een auto op straat/fietspad mogen. in een auto zijn te traag en een gevaar omdat alle anderen op hun rem moeten. op het fietspad denken ze alleen te zijn ofzo want ze fietsen altijd links of in het midden en zelde waar ze horen...RECHTS. zullen wel wat met hun armpjes hebben waardoor ze niet in 1 lijn rechtdoor kunnen fietsen. of het komt omdat ze te traag gaan en daardoor de fiets op een andere manier in balans moeten zien te houden

ben ik blij dat ik daar geen last van had. speelde met me pa vroeger altijd de mario spellen zodra ze uitkwamen.

ff bevestiging gestuurd van de kaartjes van het midwinter feest in december. wil niet weer hetzelfde gezeik mbt kaartjes zoals ik met castlefest had.
Ach.... oma leerde haar lesje. En EW is afrikaans vindingrijk. Hij is slim genoeg om wel weer iemand te vinden die het graag wil om te ruilen tegen iets dat hij zelf graag wil. Of hij verpatst het. Tis een handelaar.
Verder moet ie dat soort dingen kopen van poen die hij ook zelf ritselt. Sparen van zakgeld, poen van oma en opa of zijn pa om geld vragen. Maar dat zal ie zelf moeten doen. Ik geef er behalve bij hoge uitzondering gewoon geen geld aan uit.
En dan nog is ie slim genoeg om de weg naar Marktplaats te kennen inmiddels.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32279312
Mijnen oudsten staat ook te popelen voor ne PlayStation2, maar de mama is er wa tegen ... teveel agressie
Al nieuws wanneer de PS3 gaat uitkomen ?
  dinsdag 15 november 2005 @ 09:54:49 #173
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32279313
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:32 schreef Enyalius het volgende:

de meeste ouders die een console + game kopen voor het kind weten ook nog steeds niet wat leuk is. aangezien de meeste eerder op het prijstkaartje letten en met zo'n verourderd puzzle spel aankomen. of een game van 5 jaar trug omdat ie in de bak met afgeprijste spellen lagen.

ff bevestiging gestuurd van de kaartjes van het midwinter feest in december. wil niet weer hetzelfde gezeik mbt kaartjes zoals ik met castlefest had. dit keer niet verkleden, veels te koud voor.
idd met me pa altijd supermario bros en duckhunt met me mams
stay frosty
  dinsdag 15 november 2005 @ 09:57:17 #174
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32279347
niks afrikaans. dat is nederlands deel in hem. nederlanders zijn nu eenmaal handelaren, als sinds de oudheid. we zijn ook slavendrijvers, maar dat ter zijde gelaten voor de rest hebben nederlanders totaal geen backbone. kijk maar naar hoe vaak onze monarchen en landgenoten ons wel niet in de steek gelaten hebben voor eigen gewin. deserteurs, watjes, kloothommels. als ik iemand zie weg rennen, mocht er ooit een oorlog komen, schiet ik hem in de rug neer. net zoals de russen dat vroeger deden met landverraders.

zo ik ben lekker op dreef met al die onderwerpen. van de hak op de tak :S

gebeurd niet vaak. maar ben wakker geworden en me hersenen draaien op een erg hoog tempo. de ene gedachte naar de ander stormt binnen. bah hoop niet dat het te lang gaat duren.
  dinsdag 15 november 2005 @ 09:59:53 #175
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32279386
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:54 schreef UncleScorp het volgende:
Mijnen oudsten staat ook te popelen voor ne PlayStation2, maar de mama is er wa tegen ... teveel agressie
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7267
  dinsdag 15 november 2005 @ 10:04:44 #176
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32279470
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:54 schreef UncleScorp het volgende:
tegenwoordig is buiten ook zoveel agressie
stay frosty
  dinsdag 15 november 2005 @ 10:46:37 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32280243

Zo, net terug van bloed-prikken. Het bloed bleef maar stromen na de prik, vrouw helemaal verbaast erover. Vraag ze of ik "bloedverdunners" inneem Nah, zal wel ergens anders mee te maken hebben. Normaal stolt het bloed meteen hier.

Games gaat het nog over Ik ga denk ik straks ook gamen weer. Eerst ff goed bijkomen want ben nog steeds niet wakker

Eerst koffie en douchen zometeen.
pi_32281332
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:57 schreef Enyalius het volgende:
niks afrikaans. dat is nederlands deel in hem. nederlanders zijn nu eenmaal handelaren, als sinds de oudheid. we zijn ook slavendrijvers, maar dat ter zijde gelaten voor de rest hebben nederlanders totaal geen backbone. kijk maar naar hoe vaak onze monarchen en landgenoten ons wel niet in de steek gelaten hebben voor eigen gewin. deserteurs, watjes, kloothommels. als ik iemand zie weg rennen, mocht er ooit een oorlog komen, schiet ik hem in de rug neer. net zoals de russen dat vroeger deden met landverraders.
.
Toch wel. De meerderheid van de kinderen hier hoeft niet vindingrijk te zijn. Dat is iets dat ie daar heeft meegekregen. Door voorbeeld en niet door aangeboren dingen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32281412
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

idd met me pa altijd supermario bros en duckhunt met me mams
Duckhunt..... vond ik zo zielig.... de manier waarop de oogjes van die eend uitpuilden als ie geschoten werd. Nah..kutspel.

Vond paperboy geweldig. Krant door een raam smijten. Dan kwam er ergens een vrouwtje met een groot bebloed slagersmes de deur uit om paperboy af te maken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:55:41 #180
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32281973
met duckhunt ging ik juist met pistool zo dicht mogelijk tegen scherm om ze af te knallen. vond er geen zak aan. net weer ff WoW gespeeld. guild maat was lvl 60 en liep me in 20minuten door die hele mijn en heb alles gedood wat er was. geweldige items gevonden
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:59:44 #181
90061 coz
pi_32282086
paperboy !

over nostalgie gesproken , ik werd net huilend en stikshagrijnig wakker om mijn ex
die ik al een slordige twee ( drie ??) jaar mis ... ernstig zwaar mis
.. van praktisch 7 dagen in de week elkaar zien naar 0 .. tis niet alleen de relatie, de liefde , de sex , de gezelligheid enzenzenzenz maar ook de via via vrienden
en zij woont nu in een andere stad .. een groot aaaaargh

ach nou weet ik tenminste zeker dat het een kutdag wordt vandaag
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:10:12 #182
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32282319
ja en het weer zit ook mee

ik mot zo weer werken. weg vakantie weekje. 1 tot 6 gelukkig niet zo lang
pi_32282848
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:59 schreef coz het volgende:
paperboy !

over nostalgie gesproken , ik werd net huilend en stikshagrijnig wakker om mijn ex
.. van praktisch 7 dagen in de week elkaar zien naar 0 .. tis niet alleen de relatie, de liefde , de sex , de gezelligheid enzenzenzenz maar ook de via via vrienden

Aye!! *troostmode*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32283093
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:59 schreef coz het volgende:
paperboy !

En toch is het heerlijk dat liefde zo diep kan zitten!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_32283234
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:40 schreef vamperotica het volgende:

[..]

En toch is het heerlijk dat liefde zo diep kan zitten!
Ja, maar wel verdomd tragisch als het niet van twee kanten komt. Anders zouden ze nog wel samen zijn.
Kan me zo voorstellen als je er dan het "mooi" niet van inziet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32283676
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, maar wel verdomd tragisch als het niet van twee kanten komt. Anders zouden ze nog wel samen zijn.
Kan me zo voorstellen als je er dan het "mooi" niet van inziet.
Zeker, maar ik kan op de een of andere manier ook intens "genieten" van mijn verdriet en pijn

ja... Ik ben een klein betje raar denk ik....
pi_32283749
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:02 schreef vamperotica het volgende:
EEN KLEIN BEETJE ????????????? Da's nog zacht uitgedrukt !
pi_32283824
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:02 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Zeker, maar ik kan op de een of andere manier ook intens "genieten" van mijn verdriet en pijn

Denk ik ook.
Pak een gitaartje erbij, mondharmonica en zing de bluess.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32283865
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

EEN KLEIN BEETJE ????????????? Da's nog zacht uitgedrukt !
enz.....

pfff.... zal wel door de hormonen komen!
pi_32283883
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:08 schreef vamperotica het volgende:
pfff.... zal wel door de hormonen komen!
Ow yea ... het voor alles geldende excuus
pi_32283899
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Denk ik ook.
Pak een gitaartje erbij, mondharmonica en zing de bluess.
ow... heerlijk!

* vamperotica kijkt naar buiten en zucht maar weer eens
pi_32284565
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:09 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ow... heerlijk!

* vamperotica kijkt naar buiten en zucht maar weer eens
*Nokwanda bekijkt Vamperotica´s onderschrift nog maar eens en schudt haar hoofd meewarig*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32284638
"gelukkig" is er maar een klein deel van dit vampje wat zich zo voelt!
  dinsdag 15 november 2005 @ 13:51:42 #194
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_32285099
quote:
Ben nog aan 't twijfelen om me Cod2 aan te schaffen..
wil je meteen online ofzo
quote:
ik hou meer van the old dogfight

ha hiero ook...vind de laatste tijd de vliegspelen van erg slechte quali maar battle of britain Wings of Fury is wel een goede
pi_32285710
Merlin wat bedoel je met of ik direct online wil ?

Aahh battle of britain would be nice ! Spitfires, Messerschmits, Heinkels ... hmmmm

Strak es opzoeken
  dinsdag 15 november 2005 @ 14:17:34 #196
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_32285855
om online te willen moet je een unieke serial hebben om Punkbuster banning te kunnen omzijlen.....keygen werkt nie

ikzelf maak altijd gebruik van de truuk kopen serial opschrijven en ruilen

een goedkope 'ollander he

[ Bericht 16% gewijzigd door merlin693 op 15-11-2005 14:22:35 ]
pi_32285993
Tot nu toe heb ik alleen nog maar CounterStrike online gespeeld ...
  dinsdag 15 november 2005 @ 14:25:03 #198
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_32286079
draai hier zelf een LINUX based dedicated Call off Duty server...mischien wel een keer leuk om tegen elkaar te knallen ! (indien ik registratie bij activision uitzet isie hacked en kun je dus met elke serial erop )

verhoogdegravitatie staat aan om Bunny jumping tegen te gaan
pi_32286819
bunny jumpen vind ik cheaten
  dinsdag 15 november 2005 @ 15:55:58 #200
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32288403
Het is zo stil in mij, ik heb nergens woorden voor, zo stil in mij, en de wereld draait maar door

Weet weinig te zeggen vandaag, ook naast internet is het diepe rust. Je zou toch zeggen dat het andersom moet zijn omdat het morgen volle maan is of niet soms?

Tis een aangename rust, voelt niet aan als depressie zoals normaal het geval is

Dus ik ga misbruik maken van deze rust en bijtanken

Komt allemaal goed nog

Rust, onrust, actie, rust, reactie, onrust.....rust...
  dinsdag 15 november 2005 @ 19:24:41 #201
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32293892
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ow yea ... het voor alles geldende excuus
inderdaad. is het niet de zwangerschap is het wel de maandelijkse periode die heel mysterieus de hele maand duurt waardoor je als man denkt dat de maandelijkse periode inhoud dat een vrouw 1 dag per maand eens normaal doet

ben wel beetje kapot na dat gewerk. ik wil me ontslag indienen en elders meteen aan de slag
pi_32295716
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:24 schreef Enyalius het volgende:

[..]

inderdaad. is het niet de zwangerschap is het wel de maandelijkse periode die heel mysterieus de hele maand duurt waardoor je als man denkt dat de maandelijkse periode inhoud dat een vrouw 1 dag per maand eens normaal doet
Ja....en???
quote:
ben wel beetje kapot na dat gewerk. ik wil me ontslag indienen en elders meteen aan de slag
Wanneer kun je nou beginnen? Of moet je nu weer wachten op een nieuwe afspraak voor dat 2de gesprek?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:39:54 #203
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32295950
ja en? dat getuigt er van dat jullie zwak zijn. constant achter smoesjes verschuilen. denk maar niet dat ik daar in troep, alhoewel velen dat wel doen

morgen dat 2e gesprek. heb met patricia meteen een nieuwe afspraak gemaakt aangezien ik er toch was. salaris onderhandelingen en verdere afspraken vinden dan ook plaats. en donderdag kan ik dan bij me huidige werkgever me ontslag indienen.
pi_32297158
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:39 schreef Enyalius het volgende:
ja en? dat getuigt er van dat jullie zwak zijn. constant achter smoesjes verschuilen. denk maar niet dat ik daar in troep, alhoewel velen dat wel doen
Denk maar...... over een tijdje piep je wel anders. Je bent nog jong en hebt nog hoop. Maar die drukken de dames heus wel hormonaal de kop in. Als niet de vrouw van je keuze, dan toch eventuele latere dochters.
quote:
morgen dat 2e gesprek. heb met patricia meteen een nieuwe afspraak gemaakt aangezien ik er toch was. salaris onderhandelingen en verdere afspraken vinden dan ook plaats. en donderdag kan ik dan bij me huidige werkgever me ontslag indienen.
Heb je een opzegtermijn? Hoe lang duurt het dan voor je echt aan de slag kan daar?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32297429
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:25 schreef nokwanda het volgende:
Denk maar...... over een tijdje piep je wel anders. Je bent nog jong en hebt nog hoop. Maar die drukken de dames heus wel hormonaal de kop in. Als niet de vrouw van je keuze, dan toch eventuele latere dochters.
In 't kort ... you're fucked anyway
pi_32297991
Voetbalfreaks ... wie zijn ze ? ... wat doen ze ?

... niet voor gevoelige lezers ...
pi_32298060
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:46 schreef UncleScorp het volgende:

En is dit een antwoord op de hormonenkwestie?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32298119
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:48 schreef nokwanda het volgende:
En is dit een antwoord op de hormonenkwestie?
  dinsdag 15 november 2005 @ 21:57:34 #209
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32298373
quote:

en ik wou net chippies eten
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32298518
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:57 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ja... en
Er staat toch niet dat ie zijn testikels er af beet. Hij deed het maar met een botte schaar hoor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32298749
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:57 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

hihih
watje
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:26:29 #212
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32299341
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heb je een opzegtermijn? Hoe lang duurt het dan voor je echt aan de slag kan daar?
officieel opzeg termijn is 4 weken, maar met goed overleg kan ik al volgende week weg daar als het moet.

wil pepernoten eten al sinds vanmiddag 4 uur.geen idee waarom, maar ga morgen wat halen denk ik.
pi_32299529
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:26 schreef Enyalius het volgende:

[..]

officieel opzeg termijn is 4 weken, maar met goed overleg kan ik al volgende week weg daar als het moet.

wil pepernoten eten al sinds vanmiddag 4 uur.geen idee waarom, maar ga morgen wat halen denk ik.
Zeg... die "cravings" van jou, he......... Je lijkt wel een zwangere vrouw
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:36:22 #214
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32299689
ik ben inderdaad in touch met mijn innere vrouw, hoezo?
problemen mee? zoek je ruzie?
sorry zijn mijn hormonen

* Enyalius eet stukje chocolade reep dat ik hier nog had liggen weg
pi_32299794
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:36 schreef Enyalius het volgende:
ik ben inderdaad in touch met mijn innere vrouw, hoezo?
problemen mee? zoek je ruzie?
sorry zijn mijn hormonen

* Enyalius eet stukje chocolade reep dat ik hier nog had liggen weg
oe... chocola!!!!!!
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:42:07 #216
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32299888
rot op...is van mij

* Enyalius wordt erg bezitterig wat chocola betreft. zeker de romige, van een zeker merk, die niet goedkoop komt

whiskey, stroopwafels, chocola en vrouwen....that is my game
in die volgorde trouwens
pi_32299961
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:42 schreef Enyalius het volgende:
rot op...is van mij

* Enyalius wordt erg bezitterig wat chocola betreft. zeker de romige, van een zeker merk, die niet goedkoop komt
Cadbury

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32299993
quote:

in die volgorde trouwens
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:45:21 #219
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32299999
mwah...moet je wel snel eten. als je denkt...hey die laat ik nog 1 dag liggen (hey ik ga eecht niet alle repen in 1x opeten dus er blijven rustig nog een paar liggen) dan wordt het zo hard

niet lachen of zo....maar sprinkhanen in chocola is ook erg lekker en knapperig.
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:46:10 #220
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32300029
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

je kunt met die ingredienten leuke combinaties maken af en toe
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:50:30 #221
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32300192
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:09 schreef vamperotica het volgende:

[..]

hihih
watje

anyways ik ga maffen, truste iedereen
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32300397
quote:
rot op...is van mij

in die volgorde trouwens
* vamperotica gooit dr hormonen en dr gewicht in de srijd en stort zich op de chocolade.
pi_32300424
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:50 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

anyways ik ga maffen, truste iedereen
maar wel een lief watje hoor!
pi_32300508
Hey mensen.... we hebben Bastard vandaag de hele dag niet gezien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:59:47 #225
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32300556
gooi maar in de strijd wat je wilt. ik heb meer gewicht, en das niet vet, behalve in me buik dan en daar wil ik vanaf maar een zeker iemand vindt het te lekker om mee te knuffelen dus dan maar niet aftrainen hehe.

* Enyalius gooit trug met pepernoten

ga zo ook maffen moet morgen fris zijn
  dinsdag 15 november 2005 @ 23:00:35 #226
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32300588
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:58 schreef nokwanda het volgende:
ik geloof dat ik hem vandaag in rotterdam zag.
Rotterdam alert op 'Franse toestanden'
pi_32300676
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:59 schreef Enyalius het volgende:
gooi maar in de strijd wat je wilt. ik heb meer gewicht, en das niet vet, behalve in me buik dan en daar wil ik vanaf maar een zeker iemand vindt het te lekker om mee te knuffelen dus dan maar niet aftrainen hehe.

* Enyalius gooit trug met pepernoten

ga zo ook maffen moet morgen fris zijn
pepernoten.... ook goed!
pi_32300699
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:58 schreef nokwanda het volgende:
Nu je t zegt....
  woensdag 16 november 2005 @ 06:19:26 #229
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32305426
is ie er al weer? raait zich om en slaapt weer verder*
pi_32305436
morgeu'
  woensdag 16 november 2005 @ 06:37:02 #231
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32305447
mogguh scorpy

wilde ik nog een uurtje of 3 WoW spelen is er gvd maintenance
pi_32305450
En dan staat ne mens speciaal wa vroeger op ... schande !
  woensdag 16 november 2005 @ 06:42:30 #233
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_32305453
Had je kunnen weten dat er onderhoud is elke woensdagmorgen tussen 5:00 en 10:00
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_32305455
wow coole maan !
  woensdag 16 november 2005 @ 06:45:35 #235
100054 Quarks
pi_32305458
quote:
Op woensdag 16 november 2005 06:43 schreef UncleScorp het volgende:
wow coole maan !
Waar?!
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  woensdag 16 november 2005 @ 06:48:39 #236
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32305462
quote:
Op woensdag 16 november 2005 06:42 schreef Quarks het volgende:
Had je kunnen weten dat er onderhoud is elke woensdagmorgen tussen 5:00 en 10:00
heb al een aantal maanden niet gespeeld en toen was het altijd op een vrijdag :S
  woensdag 16 november 2005 @ 06:49:35 #237
100054 Quarks
pi_32305464
quote:
Op woensdag 16 november 2005 06:48 schreef Enyalius het volgende:

[..]

heb al een aantal maanden niet gespeeld en toen was het altijd op een vrijdag :S
Ik heb het nog nooit gespeeld en weet het zelfs
pi_32305473
quote:
Op woensdag 16 november 2005 06:45 schreef Quarks het volgende:

[..]

Waar?!
Jaaaa, waar is die nou doorgaans te vinden, de maan.

Mogge allemaal
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 november 2005 @ 06:56:34 #239
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32305478
ik zie hem alleen als ik voorovergebogen in de spiegel kijk

* Enyalius heeft teveel hans teeuwen gekeken
  woensdag 16 november 2005 @ 06:57:39 #240
100054 Quarks
pi_32305479
quote:
Op woensdag 16 november 2005 06:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jaaaa, waar is die nou doorgaans te vinden, de maan.

Mogge allemaal
Ja sorry hoor, ben nu al 23 uur wakker.
  woensdag 16 november 2005 @ 07:15:53 #241
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32305547
Moooge iedereen
Ben een beetje later dan normaal, ik kan echt mijn bed niet uit als het zo donker is. Bovendien heb ik een pijn in mijn keel tot en met.
Wordt een leuk dagje aan de helpdesk vandaag
  woensdag 16 november 2005 @ 07:25:18 #242
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32305575
heb meer last van de kou. en mijn kachel is irritant. het blaast zodat het bloedheet wordt en daarna zet je hem uit en koelt het snel weer af

zo ik kreeg opeens een gedachte/herinnering daar wordt je niet vrolijk van :S

al een tijdje koppijn ook. drink echt veel te weinig, maar kan mezelf niet toe zetten om te drinken tot dat me mond echt helemaal droog is.

* Enyalius zet nieuw album van Gorefest op op een hoog volume zodat iedereen meteen wakker is

[ Bericht 25% gewijzigd door Enyalius op 16-11-2005 07:43:41 ]
pi_32305700
Het ligt eraan. De ene dag heb ik met verwarming en al last van de kou. Zit ik hier met dikke kleding en dekentje en al nog kou te lijden. De andere dag heb ik nergens last van.
Ik heb eigenlijk meer last van het feit dat je weer zwaardere kleding moet dragen om warm te blijven. Jassen aan en zo. Ik krijg daardoor meer last van mijn nek en schouders. Die piepen en kraken als een ouwe kruiwagen. Heb ik in de zomer geen last van.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 november 2005 @ 08:00:14 #244
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32305709
ik loop nog steeds rond in tshirt en jogging broek, maar krijg wel de neiging dikke sokken aan te gaan doen

best saai zo wachten tot de badkamer es vrij komt :S
maar de muziek werkt...ze zijn wakker
pi_32305822
De badkamer....aaarrghhh...... Ik liep gister de badkamer op en trof de kat in de badkuip.
Oeps.... sorry
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 november 2005 @ 08:26:27 #246
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32305841
quote:
Op woensdag 16 november 2005 08:23 schreef nokwanda het volgende:
De badkamer....aaarrghhh...... Ik liep gister de badkamer op en trof de kat in de badkuip.
Oeps.... sorry
aaah arm beestje
  woensdag 16 november 2005 @ 08:30:59 #247
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32305871
je liep de kamer op? ik loop hem meestal binnen
heb geen zin om er op te moeten klimmen, veels te veel in spanning, en het dak is nu ook niet echt schoon te noemen.
pi_32305938
quote:
Op woensdag 16 november 2005 08:26 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

aaah arm beestje
Nee, hij was niet aan het verzuipen in de badkuip. Hij was met de douchekop aan het flirten en keek betrapt toen ik de badkamer in liep. Happy now, Enya?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 november 2005 @ 08:53:14 #249
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32306048
quote:
Op woensdag 16 november 2005 08:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nee, hij was niet aan het verzuipen in de badkuip. Hij was met de douchekop aan het flirten en keek betrapt toen ik de badkamer in liep. Happy now, Enya?
Maar hij heeft er wel de hele avond gezeten?
moest ie niet onwijs nodig plassen dan ?
pi_32306065
quote:
Hij was met de douchekop aan het flirten en keek betrapt toen ik de badkamer
Van wie zou hij dat gezien hebben ?
pi_32306569
quote:
Op woensdag 16 november 2005 08:53 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Maar hij heeft er wel de hele avond gezeten?
moest ie niet onwijs nodig plassen dan ?
Geen idee hoe lang ie er al zat. Wel lang genoeg om er bewijs van achter te laten dat ik mocht opruimen iig. En niet alleen een plasje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32306585
quote:
Op woensdag 16 november 2005 08:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Van wie zou hij dat gezien hebben ?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 november 2005 @ 09:34:27 #253
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32306611
quote:

[..]

oi waarom betrek je mij er bij? ik had voor de verandering de link naar sex met hulpstuk van de douchekop nog niet gelegd op dat moment
  woensdag 16 november 2005 @ 09:39:41 #254
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32306728
mogggge pfff barra is nog beetje moe

gister van half 8:30 tot 22:00 gewerkt

vandaag weer

beurzen zijn vermoeiend
stay frosty
pi_32307051
quote:
Op woensdag 16 november 2005 09:34 schreef Enyalius het volgende:

[..]

oi waarom betrek je mij er bij? ik had voor de verandering de link naar sex met hulpstuk van de douchekop nog niet gelegd op dat moment
Dat was alleen voor het de badkamer IN lopen ipv OP lopen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 november 2005 @ 10:17:46 #256
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32307433
quote:
Op woensdag 16 november 2005 09:58 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat was alleen voor het de badkamer IN lopen ipv OP lopen.
als je een openlucht badkamer zou hebben zou je er wel op kunnen lopen je kan ook een veld oplopen of een beursvloer... dus waarom niet een badkamer
stay frosty
pi_32307599
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

als je een openlucht badkamer zou hebben zou je er wel op kunnen lopen je kan ook een veld oplopen of een beursvloer... dus waarom niet een badkamer
Vond ik ook. Maar Enya vond dat ie de badkamer niet in kon klimmen en schreef eerder dat de badkamer OP lopen impliceerde dat ie hem dus ook IN moest klimmen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 november 2005 @ 10:28:20 #258
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32307660
eny is raar
stay frosty
pi_32307680
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
eny is raar
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 november 2005 @ 10:33:58 #260
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32307789
maar ook wel lief
stay frosty
  woensdag 16 november 2005 @ 14:54:44 #261
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32315362

Zo ben ik ff aanwezig. Heb de laatste tijd niet meer zoveel zin om continu online te zijn, de winter-dip is aangebroken Nee, ben niet depressief maar rustiger dan voorheen.

Net wel 12 rijtjes Duitse Lotto ingevuld en alleen al zoeken naar getallen is leuk, ga ik vaker doen. Zoeken naar getallen Winnen is denk ik niet mogelijk maar je weet maar nooit. Meteen een staatslot voor 5 december gekocht en nog wat rijtjes in de Nederlandse lotto ingevuld

Kijken of ik geluk niet kan afdwingen

Zo, ff online nu en daarna weer wat anders doen.

Zo te zien is het hier ook rustig...nu ik dit tik krijg ik jeuk aan mijn handen. Heb een lange tijd niet meer getypt en dat jeukt naar verloop van tijd

Niet dat ik zo gulzig naar geld ben, maar ik doe het voor de fun die lotto, tis spannend en een eigen tempel laten bouwen als huis wil ik wel Een eigen huis dat vrij staat en helemaal zelf is ontworpen een beetje. Met licht-koepels en al. Die je kunt afschermen met iets 's avonds en nog meer. Heb zo mijn idee over het ideale huis

Maar goed, de kans dat je wint is kleiner dan geraakt te worden door de bliksem

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-11-2005 15:03:12 ]
  woensdag 16 november 2005 @ 16:51:42 #262
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32318575
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maar ook wel lief
vind ik ook *zegt marjo
pi_32318758
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:51 schreef Enyalius het volgende:

[..]

vind ik ook *zegt marjo
Ja, dat vindt ze nu nog. Tis nog vers
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32319758
quote:
Zou dat de ex van Coz zijn?

Sorry....couldna resist
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32320174
ach laat ik het zo zeggen... het is wel bedoeld voor iemand uit tru
pi_32320365
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:49 schreef RSH11 het volgende:
ach laat ik het zo zeggen... het is wel bedoeld voor iemand uit tru
Nou brand ik toch wel van nieuwsgierigheid. VERTEL!!!!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32322536
mijn bijnaam op de middelbare school was bokkie
  woensdag 16 november 2005 @ 19:42:08 #269
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32323140
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:58 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, dat vindt ze nu nog. Tis nog vers
vis is ook niet meer vers na 3maanden
pi_32323272
Enyalius!
pi_32323950
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:19 schreef RSH11 het volgende:
mijn bijnaam op de middelbare school was bokkie
Why!!!!!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32323970
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:42 schreef Enyalius het volgende:

[..]

vis is ook niet meer vers na 3maanden
woorden schieten tekort
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 november 2005 @ 20:16:18 #273
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32324096
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:54 schreef Dromenvanger het volgende:

Maar goed, de kans dat je wint is kleiner dan geraakt te worden door de bliksem
Nou 16 Nov. hebben we niet gehaald
The truth was in here.
pi_32324156
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Why!!!!!!
Lang verhaal...
pi_32325045
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hoezo??? Is je kind gister geboren dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32325250
quote:

[..]

Je begrijpt toch wel dat het uiten van een dergelijke kreet om vervolgens weg te blijven bestraft wordt ?

Jongetje of en meeeeeeeiiiisje ?
En stond je bed wel op tijd op klossen ?

Thuis/ziekenhuis....

vanacht ?

naam ?
en
en
en

is alles in orde met jullie alledrie ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 16 november 2005 @ 21:02:45 #277
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32325538
quote:

[..]

vertel vertel
pi_32326324
*zet hardste stem op om bastard zelfs zonder comp te kunnen bereiken* VERTEEEEEEELLLLLL!!!!!!!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32326856
Dit doet ie expres
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32327544
bastard..... Vertel!!!
  donderdag 17 november 2005 @ 00:21:22 #281
90061 coz
pi_32331748
quote:

donderdag 17 november 2005 @ 06:22:20 #282
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32334557
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

woorden schieten tekort
ze is lief. en nog steeds geen onenigheid over iets gehad. dat klopt toch niet.

en gister trouwens dat 2e gesprek gehad. ben aangenomen, suprise suprise hehe
sjaak kwam er bij zitten en ik zo van niet al te moeilijke vragen,ben nog niet wakker. dus hij meteen "koffie"? - ja dat was echt al veels te moeilijk. het niveau was niet echt gestegen rest van gesprek hehe.
pi_32334675
Mogge en enyalius, gefeliciteerd met je baan.
pi_32334680
quote:
Op donderdag 17 november 2005 06:22 schreef Enyalius het volgende:

[..]

ze is lief. en nog steeds geen onenigheid over iets gehad. dat klopt toch niet.

en gister trouwens dat 2e gesprek gehad. ben aangenomen, suprise suprise hehe
sjaak kwam er bij zitten en ik zo van niet al te moeilijke vragen,ben nog niet wakker. dus hij meteen "koffie"? - ja dat was echt al veels te moeilijk. het niveau was niet echt gestegen rest van gesprek hehe.
ooo, wat een verrassing.
Maar gefeliciteerd. En nu gauw kijken wanneer je de huidige troep op kunt zeggen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 17 november 2005 @ 07:56:05 #285
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32334812
Nee nee, we zijn er nog niet
We hebben alleen de 16e niet gehaald

Maarr..kon vandaag misschien wel eens gaan gebeuren
The truth was in here.
pi_32334821
quote:
Op donderdag 17 november 2005 07:56 schreef Bastard het volgende:
Nee nee, we zijn er nog niet
We hebben alleen de 16e niet gehaald

Maarr..kon vandaag misschien wel eens gaan gebeuren
Het ons laten denken en dan uren niet reageren....
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 17 november 2005 @ 07:59:58 #287
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32334838
quote:
Op donderdag 17 november 2005 07:57 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja sorry dat ik had ik niet door
The truth was in here.
pi_32334974
Mogguh.....

bastard!!!
pi_32334980
Enyalius, gefeliciteerd met je nieuwe baan!
pi_32334994
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:25 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh.....

bastard!!!
Southpark: you.....you....you.....Bastard!!

Vamp..........heb over je gedroomd
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32335269
quote:
Op donderdag 17 november 2005 07:57 schreef nokwanda het volgende:

[..]

wat gaan we met hem doen ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32335341
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:59 schreef Mirage het volgende:

[..]

Zijn vrouw opstoken om hem fijn te knijpen tijdens de bevalling lijkt me de makkelijkste optie. Hoeven we niet zo heel erg overredend tte zijn.
Haar alleen maar doordringen van het feit dat hij schuld is aan de pijn van dat moment en dat hij er een minuutje lol van heeft gehad. werkt perfect
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32335915
Hebben meer mensen zo slecht geslapen vanacht?
  donderdag 17 november 2005 @ 09:50:58 #294
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32336058
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:59 schreef Mirage het volgende:

[..]

lekker laten slapen
stay frosty
  donderdag 17 november 2005 @ 09:55:39 #295
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32336147
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
ja ikke ... ik had gister en eergister een beurs waardoor ik dinsdag van 8:30 tot 22:00 en woensdag van 8:30 tot 23:15 gewerkt heb........... daar word ik helemaal moe was enzo... was om 23:45 thuis ff snel douchen en om 0:00 het bedje in... werd om 3:00 ff wakker met het gevoel dat ik er net in lag... en om 7:00 ging me wekker weer en sinds dien ben ik naar de klote
stay frosty
pi_32336435
quote:
check het dromentopic en begion bij nokwanda's droom D
Sir Winston Churchill
pi_32336631
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:12 schreef Mirage het volgende:

[..]

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 17 november 2005 @ 10:43:41 #298
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32337091
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:12 schreef Mirage het volgende:

[..]

gaat checken
stay frosty
pi_32337123
gefeliciteerd enyalius!
En goedemorgen, de rest van truth
  donderdag 17 november 2005 @ 11:23:54 #300
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32338117
quote:
Yep
The truth was in here.
  donderdag 17 november 2005 @ 11:30:14 #301
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32338267
Proficiat Enyalius!!

Ik heb niet slecht geslapen ondanks de volle maan, eerder als een blok geslapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')