ik had met mijn lvl 42 night elf hunter meegedaan in een raid in the barrensquote:Op maandag 14 november 2005 17:02 schreef Enyalius het volgende:
broken sword is een goeie serie, maar heb er nog nooit 1 uitgespeeld. de puzzle bij het einde van het spel worden altijd erg moeilijk
hehe je zou es een grootschalige Raid in WoW mee moeten maken. ga je met 60man een dungeon in om een enorme draak te verslaan en wat je nog meer wel niet tegen komt onderweg
straks een groep mensen zien te vinden om Deadmines in te gaan. met 5 man lvl 18-24 zou het moeten lukken
Ik ga quake 4 ook doen op de 360quote:Op maandag 14 november 2005 19:26 schreef Enyalius het volgende:
fear is ook een goed spel. quake 4 ook, anders (old school fragging) maar nog steeds goed.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 07:34 schreef nokwanda het volgende:
Moet door al dat spelletjes geklets van jullie denken aan de keer dat EW van oma een spel kreeg voor op de gameboy. Hij was nog klein, jaar of 7.
Oma had niet zo goed opgelet op wat ze kocht.
Hij stopte dat ding erin. Na een tijdje hoorden we de teleurgestelde uitroep:
" Oma........Hier kan ik alleen maar mensen mee doodrijden"Carmageddon
Ach.... oma leerde haar lesje. En EW is afrikaans vindingrijk. Hij is slim genoeg om wel weer iemand te vinden die het graag wil om te ruilen tegen iets dat hij zelf graag wil. Of hij verpatst het. Tis een handelaar.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:32 schreef Enyalius het volgende:
kun je sint van zijn paard rijden wohoo!!!![]()
grootouders die games kopen bedoelen het goed, maar weten nooit wat leuk is.
de meeste ouders die een console + game kopen voor het kind weten ook nog steeds niet wat leuk is. aangezien de meeste eerder op het prijstkaartje letten en met zo'n verourderd puzzle spel aankomen.
ze zouden bij voorbaat de winkel niet ingelaten mogen worden. net zoals oudere mensen niet op een fiets of in een auto op straat/fietspad mogen. in een auto zijn te traag en een gevaar omdat alle anderen op hun rem moeten. op het fietspad denken ze alleen te zijn ofzo want ze fietsen altijd links of in het midden en zelde waar ze horen...RECHTS. zullen wel wat met hun armpjes hebben waardoor ze niet in 1 lijn rechtdoor kunnen fietsen. of het komt omdat ze te traag gaan en daardoor de fiets op een andere manier in balans moeten zien te houden
ben ik blij dat ik daar geen last van had. speelde met me pa vroeger altijd de mario spellen zodra ze uitkwamen.
ff bevestiging gestuurd van de kaartjes van het midwinter feest in december. wil niet weer hetzelfde gezeik mbt kaartjes zoals ik met castlefest had.
idd met me pa altijd supermario bros en duckhunt met me mamsquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:32 schreef Enyalius het volgende:
kun je sint van zijn paard rijden wohoo!!!![]()
grootouders die games kopen bedoelen het goed, maar weten nooit wat leuk is.
de meeste ouders die een console + game kopen voor het kind weten ook nog steeds niet wat leuk is. aangezien de meeste eerder op het prijstkaartje letten en met zo'n verourderd puzzle spel aankomen. of een game van 5 jaar trug omdat ie in de bak met afgeprijste spellen lagen.
ze zouden bij voorbaat de winkel niet ingelaten mogen worden. net zoals oudere mensen niet op een fiets of in een auto op straat/fietspad mogen. in een auto zijn te traag en een gevaar omdat alle anderen op hun rem moeten. op het fietspad denken ze alleen te zijn ofzo want ze fietsen altijd links of in het midden en zelde waar ze horen...RECHTS. zullen wel wat met hun armpjes hebben waardoor ze niet in 1 lijn rechtdoor kunnen fietsen. of het komt omdat ze te traag gaan en daardoor de fiets op een andere manier in balans moeten zien te houden
ben ik blij dat ik daar geen last van had. speelde met me pa vroeger altijd de mario spellen zodra ze uitkwamen.
ff bevestiging gestuurd van de kaartjes van het midwinter feest in december. wil niet weer hetzelfde gezeik mbt kaartjes zoals ik met castlefest had. dit keer niet verkleden, veels te koud voor.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7267quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:54 schreef UncleScorp het volgende:
Mijnen oudsten staat ook te popelen voor ne PlayStation2, maar de mama is er wa tegen ... teveel agressie
Al nieuws wanneer de PS3 gaat uitkomen ?
tegenwoordig is buiten ook zoveel agressiequote:Op dinsdag 15 november 2005 09:54 schreef UncleScorp het volgende:
Mijnen oudsten staat ook te popelen voor ne PlayStation2, maar de mama is er wa tegen ... teveel agressie
Al nieuws wanneer de PS3 gaat uitkomen ?
Toch wel. De meerderheid van de kinderen hier hoeft niet vindingrijk te zijn. Dat is iets dat ie daar heeft meegekregen. Door voorbeeld en niet door aangeboren dingen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:57 schreef Enyalius het volgende:
niks afrikaans. dat is nederlands deel in hem. nederlanders zijn nu eenmaal handelaren, als sinds de oudheid. we zijn ook slavendrijvers, maar dat ter zijde gelatenvoor de rest hebben nederlanders totaal geen backbone. kijk maar naar hoe vaak onze monarchen en landgenoten ons wel niet in de steek gelaten hebben voor eigen gewin. deserteurs, watjes, kloothommels. als ik iemand zie weg rennen, mocht er ooit een oorlog komen, schiet ik hem in de rug neer. net zoals de russen dat vroeger deden met landverraders.
.
Duckhunt..... vond ik zo zielig.... de manier waarop de oogjes van die eend uitpuilden als ie geschoten werd. Nah..kutspel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd met me pa altijd supermario bros en duckhunt met me mams
Aye!! *troostmode*quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:59 schreef coz het volgende:
paperboy!
over nostalgie gesproken , ik werd net huilend en stikshagrijnig wakker om mijn ex
die ik al een slordige twee ( drie ??) jaar mis ... ernstig zwaar mis![]()
.. van praktisch 7 dagen in de week elkaar zien naar 0 .. tis niet alleen de relatie, de liefde , de sex , de gezelligheid enzenzenzenz maar ook de via via vrienden
en zij woont nu in een andere stad .. een groot aaaaargh![]()
ach nou weet ik tenminste zeker dat het een kutdag wordt vandaag![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:59 schreef coz het volgende:
paperboy!
over nostalgie gesproken , ik werd net huilend en stikshagrijnig wakker om mijn ex
die ik al een slordige twee ( drie ??) jaar mis ... ernstig zwaar mis![]()
.. van praktisch 7 dagen in de week elkaar zien naar 0 .. tis niet alleen de relatie, de liefde , de sex , de gezelligheid enzenzenzenz maar ook de via via vrienden
en zij woont nu in een andere stad .. een groot aaaaargh![]()
ach nou weet ik tenminste zeker dat het een kutdag wordt vandaag![]()
Ja, maar wel verdomd tragisch als het niet van twee kanten komt. Anders zouden ze nog wel samen zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
En toch is het heerlijk dat liefde zo diep kan zitten!
Zeker, maar ik kan op de een of andere manier ook intens "genieten" van mijn verdriet en pijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, maar wel verdomd tragisch als het niet van twee kanten komt. Anders zouden ze nog wel samen zijn.
Kan me zo voorstellen als je er dan het "mooi" niet van inziet.
EEN KLEIN BEETJE ????????????? Da's nog zacht uitgedrukt !quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:02 schreef vamperotica het volgende:
ja... Ik ben een klein betje raar denk ik....
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zeker, maar ik kan op de een of andere manier ook intens "genieten" van mijn verdriet en pijn
ja... Ik ben een klein betje raar denk ik....
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
EEN KLEIN BEETJE ????????????? Da's nog zacht uitgedrukt !![]()
Ow yea ... het voor alles geldende excuusquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:08 schreef vamperotica het volgende:
pfff.... zal wel door de hormonen komen!![]()
ow... heerlijk!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]Denk ik ook.
Pak een gitaartje erbij, mondharmonica en zing de bluess.
*Nokwanda bekijkt Vamperotica´s onderschrift nog maar eens en schudt haar hoofd meewarig*quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ow... heerlijk!
* vamperotica kijkt naar buiten en zucht maar weer eens
wil je meteen online ofzoquote:Ben nog aan 't twijfelen om me Cod2 aan te schaffen..
quote:ik hou meer van the old dogfight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |