quote:Op donderdag 17 november 2005 18:35 schreef UncleScorp het volgende:
En nu naar binnen tot de kids onder de dons liggen
Nouja,quote:Op donderdag 17 november 2005 16:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dacht dat jij een vriendin had
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:18 schreef Enyalius het volgende:
audi...kijk nu praten we. ik wil later als ik groot ben ook een audi. op moment lijkt me zo'n coupé of sedan 4-deurs model wel wat. geen sport model per sé aangezien ze allemaal hard kunnen en een geweldige ligging hebben in de bochten, zelfs met hoge snelheid. dus ga meer omdat ik het een enorm mooie wagen vindt en ook snel gaat. geweldige combinatie. zit je wel aan de 50-60 duizend euri's te denken om het te kopen, dus er zit daardoor nog meteen een status aan ook.
alleen nu nog een geweldige geluidsinstalatie
En ze komt zeker niet op Fok!, of wel?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nouja,
vriendin...
Ik deel er de lakens mee![]()
Geen idee of ze op fok komt, hoezo?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ze komt zeker niet op Fok!, of wel?
Of juist wel en krijg je straks weer lekkere spenkies![]()
![]()
Als jij zo doorgaat met die slapeloze maar liefdevolle nachten kun je uiteindelijk beter zoiets aanschaffen vanwegeje talrijke nageslacht:quote:Op donderdag 17 november 2005 19:18 schreef Enyalius het volgende:
audi...kijk nu praten we. ik wil later als ik groot ben ook een audi. op moment lijkt me zo'n coupé of sedan 4-deurs model wel wat. geen sport model per sé aangezien ze allemaal hard kunnen en een geweldige ligging hebben in de bochten, zelfs met hoge snelheid. dus ga meer omdat ik het een enorm mooie wagen vindt en ook snel gaat. geweldige combinatie. zit je wel aan de 50-60 duizend euri's te denken om het te kopen, dus er zit daardoor nog meteen een status aan ook.
alleen nu nog een geweldige geluidsinstalatie
Als ik degene was waarmee je de lakens zou delen dan zou je wat beleven na zo´n opmerking.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Geen idee of ze op fok komt, hoezo?
Ach, een bed-vriendin. Misschien heeft die bed-vriendin dezelfde motivatie om het bed te delenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik degene was waarmee je de lakens zou delen dan zou je wat beleven na zo´n opmerking.
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik degene was waarmee je de lakens zou delen dan zou je wat beleven na zo´n opmerking.
Ach ja.... als je het daar allebei mee eens bent is het een optie.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
We weten het van elkaar dus zie het probleem niet zo
Misschien had ik het wat minder bot kunnen neerzetten![]()
quote:
niet echt mijn soort auto. zo'n hippie bus eewwwquote:Op donderdag 17 november 2005 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat met die slapeloze maar liefdevolle nachten kun je uiteindelijk beter zoiets aanschaffen vanwegeje talrijke nageslacht:
[afbeelding]
en hier zit ik...een koude regenachtige avond in WoW wachtend op een guild mate waar ik door de Deadmines heen ga banjeren alvorens ik ga genieten van een welverdiende nachtrust om morgen weer een lange werkdag tegemoet te kunnen zien.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:35 schreef UncleScorp het volgende:
Ik ga ook bij 't vrouwtje zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |