abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32350548
En nu naar binnen tot de kids onder de dons liggen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 17 november 2005 @ 18:38:55 #77
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32350627
Klopt

Dat een nieuwe auto een veiliger gevoel geeft ook. Een 2e hands kan op ieder moment zijn laatste adem uitblazen. Maar een nieuwe auto kan toch ook kapot gaan heel vroeg? Maar die kans is dan weer kleiner.

Ik ben trouwens ook geen ras-echte autofreak. Hoewel audi tot mijn favouriten behoort. Alleen heb ik er nog geen. Ik reis veel met openbaar vervoer als ik de deur uitga.

Vorig jaar nog naar een audi garage wezen kijken, daar stond van alles wat mijn interesse opwekte. VW kan ik overigens ook waarderen. Hoeft niet persee een dikke bmw te zijn. Dat is meteen zo patserig Bij bmw heb ik vaak het idee dat mensen die auto kopen om anderen te laten zien dat ze bmw rijden. Bmw is toch ook niet het beste merk of wel? Heb vaker gehoord dat het dus echt een blik op wielen is, net zoals alfa romeo volgens een aantal niet goed schijnt te zijn.

Maar dat laatste kunnen weer fabels zijn. Zoveel mensen met een mening ergens over. Eerst zien en dan geloven denk ik maar altijd, das nog het beste.

Bmw kan trouwens wel mooi overkomen, maar dan vind ik die kleine bmw's mooier. Die echte grote bmw's vind ik niet zo mooi eerlijk gezegd. Kleine auto's hebben ook wel wat, kleine compacte auto's dus Groot hoeft ook niet meteen beter te zijn, wel veiliger. Hoewel ik soms kleinere auto's tegen kom die echt een sportief karakter hebben

Ben dus geen grote auto-fanaat maar ik kan een mooie auto wel waarderen. Hoewel het toch een transportmiddel blijft. Dus betrouwbaarheid en veiligheid is dan weer belangrijk. En airco, en airbag en en en een goede geluidsinstallatie.

Was ff aan het zoeken naar de audi die ik dus mooi vind

Deze dus --->

Maar daar betaal je ook genoeg voor denk ik

Toch...mooi autootje. Hoewel het toch een beetje een patser bakkie is

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 17-11-2005 18:52:08 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 17 november 2005 @ 18:45:42 #78
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32350800
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:35 schreef UncleScorp het volgende:
En nu naar binnen tot de kids onder de dons liggen

Ik ga zo tv kijken denk ik. Genoeg online gespookt hier.
  donderdag 17 november 2005 @ 19:18:02 #79
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32351674
audi...kijk nu praten we. ik wil later als ik groot ben ook een audi. op moment lijkt me zo'n coupé of sedan 4-deurs model wel wat. geen sport model per sé aangezien ze allemaal hard kunnen en een geweldige ligging hebben in de bochten, zelfs met hoge snelheid. dus ga meer omdat ik het een enorm mooie wagen vindt en ook snel gaat. geweldige combinatie. zit je wel aan de 50-60 duizend euri's te denken om het te kopen, dus er zit daardoor nog meteen een status aan ook.

alleen nu nog een geweldige geluidsinstalatie
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_32351803
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:39 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dacht dat jij een vriendin had
Nouja,

vriendin...
Ik deel er de lakens mee
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 17 november 2005 @ 19:26:33 #81
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32351896
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:18 schreef Enyalius het volgende:
audi...kijk nu praten we. ik wil later als ik groot ben ook een audi. op moment lijkt me zo'n coupé of sedan 4-deurs model wel wat. geen sport model per sé aangezien ze allemaal hard kunnen en een geweldige ligging hebben in de bochten, zelfs met hoge snelheid. dus ga meer omdat ik het een enorm mooie wagen vindt en ook snel gaat. geweldige combinatie. zit je wel aan de 50-60 duizend euri's te denken om het te kopen, dus er zit daardoor nog meteen een status aan ook.

De geluidsinstallatie jah, het sparen voor de auto is het probleem niet zozeer, dat bedel je in 1 dag bij elkaar als je goed bedelt. Het gaat om het geluid ook

De sleutelhanger van de audi heb ik al, nu de auto nog Heb dus ooit zo'n sleutelhanger gekregen, zo'n gouden van mijn oma die van vakantie terug kwam. Misschien een voorteken? Nee, audi vind ik dus echt het merk op dit moment.

Mijn buren hadden een a4, ook een mooie auto. Een grotere auto is dat dan die ik net liet zien. Die kleine is meer om mee te racen volgens mij

De bochten lekker strak nemen ook.

De bocht nemen alsof het van levensbelang is dat ie zo kort mogelijk genomen wordt.
pi_32351964
Ik ben enorm blij met mijn 13 jaar oude citroën BX
zit heerlijk, rijdt heerlijk en doet het altijd en heeft alle opties die ik me maar kan wensen
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 17 november 2005 @ 19:30:57 #83
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32352029
Waarom schamen om je auto? Ik heb op dit moment geen auto, dat is pas een zonde

Nee, ik heb ook een auto niet echt nodig en zou teveel in de kosten gaan zitten op dit moment. Ik droom lekker verder over mijn ideale autootje voor later.

Heb wel het rijbewijs, dat dan weer wel Maar dat was geen kunst om te behalen eigenlijk. Vooral niet met zo'n gedisciplineerde instructeur

Ik zou gewoon wel eens willen racen in een auto. Maar dat kan toch op een circuit of niet? Gewoon eens een paar uur flink plankgas geven en scheuren met een auto. Zonder me te hoeven houden aan snelheid.

Vond ik vroeger al aantrekkelijk. De voet zo zwaar mogelijk maken. Het was altijd een of andere uitdaging om het toegestane te combineren met de eigen wens.

Maar goed, ik heb nog nooit een bekeuring gehad. Heb ook niet super veel gereden. Hoewel ik auto rijden wel te gek vond. En dan het liefst met alleen mezelf in de auto. Niet dat anderen in de auto zaten want dat werkte weer op de zenuwen.

Metallica - call of ktulu ...staat op nu. Zou ideaal zijn als ik de snelweg voor mezelf zou hebben. 100 km rechtdoor rijden en de snelheid opvoeren naar 400 km per uur Geen house muziek maar echte harde muziek die duivels snel en bezeten is

Snelheid

[ Bericht 22% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 17-11-2005 19:39:06 ]
pi_32352332
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:23 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Nouja,

vriendin...
Ik deel er de lakens mee
En ze komt zeker niet op Fok!, of wel?

Of juist wel en krijg je straks weer lekkere spenkies
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_32352415
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En ze komt zeker niet op Fok!, of wel?

Of juist wel en krijg je straks weer lekkere spenkies
Geen idee of ze op fok komt, hoezo?
pi_32352454
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:18 schreef Enyalius het volgende:

Als jij zo doorgaat met die slapeloze maar liefdevolle nachten kun je uiteindelijk beter zoiets aanschaffen vanwegeje talrijke nageslacht:

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32352497
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:44 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Geen idee of ze op fok komt, hoezo?
Als ik degene was waarmee je de lakens zou delen dan zou je wat beleven na zo´n opmerking.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 17 november 2005 @ 19:52:36 #88
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32352681
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als ik degene was waarmee je de lakens zou delen dan zou je wat beleven na zo´n opmerking.
Ach, een bed-vriendin. Misschien heeft die bed-vriendin dezelfde motivatie om het bed te delen

Wel het plezier tussen de lakens en niet de rest.

Vrijheid blijheid
pi_32352688
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

We weten het van elkaar dus zie het probleem niet zo

Misschien had ik het wat minder bot kunnen neerzetten
pi_32352924
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:52 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

We weten het van elkaar dus zie het probleem niet zo

Misschien had ik het wat minder bot kunnen neerzetten
Ach ja.... als je het daar allebei mee eens bent is het een optie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 17 november 2005 @ 20:09:27 #91
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32353210
Pure lusten
pi_32353283
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Pure lusten
pi_32353584
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32355264
zoo damn wat heb ik vandaag zeg
voel me verdrietig, sago en enorm licht in mijn hoofd
Ga maar naar bed en proberen wat te ontspannen

tot morgen allemaal
  donderdag 17 november 2005 @ 21:22:24 #95
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32355510
Tot morgen

Ik voel me juist strak in mijn denken. Ik ga vanavond weer gebieden verkennen voor mezelf. Zodat ik morgen opsta met een ruimer gevoel. Gebieden in het denken dus. Ik ga weer met keiharde muziek op onderzoek uit.

Zoals ik nu ook doe. Mijn denken continu uit breiden.

Slaap ze

Ik voel me juist abstracter in het denken nu.

Heb ook zin om te komen tot een explosie of zoiets Een andere explosie dan orgasme dus. Een echte explosie in het denken en voelen en zonder orgasme.
pi_32356043
Ik ga ook bij 't vrouwtje zitten
  donderdag 17 november 2005 @ 21:39:49 #97
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32356223
Dag
  donderdag 17 november 2005 @ 21:47:44 #98
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32356520
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als jij zo doorgaat met die slapeloze maar liefdevolle nachten kun je uiteindelijk beter zoiets aanschaffen vanwegeje talrijke nageslacht:

[afbeelding]
niet echt mijn soort auto. zo'n hippie bus eewww
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  donderdag 17 november 2005 @ 21:49:38 #99
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32356562
quote:
Op donderdag 17 november 2005 21:35 schreef UncleScorp het volgende:
Ik ga ook bij 't vrouwtje zitten
en hier zit ik...een koude regenachtige avond in WoW wachtend op een guild mate waar ik door de Deadmines heen ga banjeren alvorens ik ga genieten van een welverdiende nachtrust om morgen weer een lange werkdag tegemoet te kunnen zien.
pi_32357798
Ach ja... auto's.... Dat ding van mij kan niet op slot, er kan maar 1 raam open en de rest alleen als het hendeltje niet kwijt is.Het raam aan de bestuurderskant kan wel open maar dan heel moeilijk weer dicht en dan nog niet helemaal! t is 1 grote deuk! Maar..... t rijdt!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')