Eerst moet ik mijn eigen leven op orde hebben en een vrouwtje vinden om kinderen mee te verwekken. Belangrijkste is op dit moment dat ik de zaakjes op orde krijg en daar heb ik genoeg mee te doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:56 schreef UncleScorp het volgende:
En niemand die "kindjes" vernoemt ???
Yep. Maar hoe krijg je kwaliteit dan goedkoper? Ik vraag me dat dus af. Ligt het eraan hoe bedrijven produceren of wat dan ook? Zijn ze niet efficiënt genoeg? Foute grondstoffen en hulpstoffen? Of is het schaarste van productiegoederen? Zoals olie ook schaars wordt. Biedt de wereld niet genoeg hulpmiddelen ook. Denk het wel. Maar waarom maken mensen dan niet zelf grondstoffen of komen ze met alternatieven aanzetten. Chemische stoffen of wat dan ook. Dat kan niet in 2005. Dat is iets voor 2999.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Kwaliteit is duur omdat er teveel goedkope brol op de markt is ...
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:56 schreef UncleScorp het volgende:
En niemand die "kindjes" vernoemt ???
Het is gewoon duurder omdat we kunnen vergelijken met onrealistisch goedkopere produkten.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar hoe krijg je kwaliteit dan goedkoper?
NEE !quote:Op donderdag 17 november 2005 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mmmm ja kijk die vernoem ik niet omdat dat niet moeilijk is om te krijgen
if you know what i mean...
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:08 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het is gewoon duurder omdat we kunnen vergelijken met onrealistisch goedkopere produkten.
De prijs van kwaliteit is dus normaal, het lijkt alleen duur door die andere goedkope shit.
Financieel onafhankelijk zijn dusquote:Op donderdag 17 november 2005 16:16 schreef nokwanda het volgende:
Kreeg gister een compliment van mijn kind. Ik vroeg of hij zelf vond dat ie verwend was. Ik bedoelde in materiele zin eigenlijk. Zat na te denken over het verschil tussen hem en de hockeyspelers op school bijvoorbeeld.
Zijn antwoord was zo stellig dat ie er achteraf bijna verlegen van werd: phuuuh, ja behoorlijk ja.... nou ja.... niet met speelgoed en zo. Maar wie kan nou zeggen dat ze een moeder zoals jij hebben, dan ben je verwend ja.
Ik begon er gewoon van te blozen.
Daarnaast heb ik een paar echte vriendinnen en vrienden die ECHT van me houden en dat laten blijken door er voor me te zijn als ik ze nodig heb (en mij er laten zijn als ze mij nodig hebben)
Ik realiseer me dat ik in dat opzicht schathemeltje rijk ben.
Maar het lijkt me best fijn als andere zaken ook meewerkten. Waaronder de financieen.
Ik hoef geen groot huis en veel spullen. Gewoon genoeg om de rekeningen te kunnen betalen, te kunnen eten waar ik zin in heb, af en toe wat poen voor schoolgeld te kunnen sturen naar familie in Afrika. Niet bijzonder veel dus.
Eigenlijk wat de meesten van jullie , denk ik, als modaal beschouwen. Lijkt me hemels.
Overdaad aan reclame, te makkelijk leningen kunnen krijgen en te hoge vaste lasten.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Financieel onafhankelijk zijn dusGenoeg geld om te doen wat je nodig hebt. Geen zorgen. Dat scheelt weer een hoop kopzorgen.
Geld is niet belangrijk zeggen ze, maar toch wel een beetje. Al is het maar om je eerste levensbehoeftes in luxe te kunnen vervullen.
Zalm belooft goede tijden, nou, laten we maar duimen erop. Wat zalm belooft geloof ik eerlijk gezegd niet zo. Die zegt ook dat het bestaan niet duurder is geworden. Denk dat ze de manier van politiek voeren moeten veranderen.
Eergisteren stond in het nieuws dat mensen in Nederland gemiddeld 2400 euro in het rood staan. Meer dan 7 miljard euro over heel Nederland genomen. Rara hoe kan dat.
Niet eens luxe. Dat vraag ik niet eens.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Financieel onafhankelijk zijn dusGenoeg geld om te doen wat je nodig hebt. Geen zorgen. Dat scheelt weer een hoop kopzorgen.
Geld is niet belangrijk zeggen ze, maar toch wel een beetje. Al is het maar om je eerste levensbehoeftes in luxe te kunnen vervullen.
Dacht dat jij een vriendin hadquote:Op donderdag 17 november 2005 16:35 schreef Metro2005 het volgende:
spreek net weer een meid op msn die ik al een tijdje niet meer gesproken hebaltijd leuk, beetje bijkletsen.
(en ze is single![]()
![]()
)
ssssst maak hem nou niet wakker en laat hem ff lekker dromenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dacht dat jij een vriendin had
Nee, maar je zou het wel willen of nietquote:Op donderdag 17 november 2005 16:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet eens luxe. Dat vraag ik niet eens.
Het hoeft voor mij niet zo decadent. Ik vind dat niet eens prettig.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, maar je zou het wel willen of niet
Een beetje luxe hier en daar. Kan nooit kwaad.
Ik vergelijk het weer met die stoel. Je hebt stoelen die zitten lekker en je hebt stoelen die zitten niet lekker.
Waarom geen luxe voor iedereen?
Okeyquote:Op donderdag 17 november 2005 16:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het hoeft voor mij niet zo decadent. Ik vind dat niet eens prettig.
Mijn meubels zijn allemaal tweedehands. Ik heb er vaak zelf iets moois van gemaakt en ze echt van mij gemaakt. Gaf me veeeeeeel meer voldoening dan de keer dat ik een nieuw bankstel kocht, jaren geleden, waar ik uiteindelijk niks aan kon veranderen.
De enige luxe waar ik poen aan zou besteden zou vakantie zijn. En mijn muziekverzameling. Zou misschien een of twee cd´s per maand kopen. Of boeken. Dat vind ik luxe.
hehe bedankt. en ja het was zoooo'n verassing. moet me pa wel op een chinees eten trakteren zei die. doen we dan maar. vandaag met big smile naar de manager gegaan zo van...heb je zo ff 15 minuten voor me. dus ik er heen en zo van "ik wil graag me ontslag indienen". meteen gesproken over opzeg termijn omdat dat normaal 4 weken is. maar hij zei dat dat niet zo lang zal zijn, krijg morgen te horen hoe lang het dan wel is. dan ff 1 weekje onbetaald thuis, vakantie, en dan aan de slagquote:Op donderdag 17 november 2005 07:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ooo, wat een verrassing.
Maar gefeliciteerd. En nu gauw kijken wanneer je de huidige troep op kunt zeggen.
ja maar dat had andere redenen. liep de rest van de dag als een zombie rond op me werk.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
Hebben meer mensen zo slecht geslapen vanacht?
mmm daar heb ik ook een tijdje van zitten dromen ... maar als ge alles op een rijtje zet ... dure wagen, klein (ook al is het als 2e wagen), hoog verbruik (benzineprijzen al es gevolgd ?), rijdt te snel (met mn ouwe Audi80 heb ik recent net paar boetes gehad voor maar 3km teveel ...), sportkar dus xtra oppassen voor diefstal enzo ...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind luxe om gewoon een audi TT voor me deur te hebben staan.
zogezegd goede 2ehands kosten ook veel geld ... plus het risico dat het geen goeie blijkt te zijn ... dubbele kost ... dan liever ne nieuwe ...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:55 schreef Dromenvanger het volgende:
En over auto's, je hebt ook vette 2e hands auto's. Maar dan is het van belang wie de vorige rijder was, die mag hem niet hebben kapot gereden binnen een paar km.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |