om maar niet de spreken over de kwaliteit van de releases van ze......quote:Op woensdag 9 november 2005 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
...met die lelijke dvd covers van ze...
Nice. DTS / DD 5.1? Waar? Prijs?quote:
Geloof dat die iets van 20 euro gaat kosten. Natuurlijk dan bij de elcheapo FRS en/of mediamarkt te krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice. DTS / DD 5.1? Waar? Prijs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zit je te trillen op je stoeltje. Binnenkort es een keer de extra's bekijken
PS: zou ik ook in die prachtige OP mogen of zijn daar ook regels aan gebonden?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Of 5 rijen van 5quote:Op woensdag 9 november 2005 11:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tuurlijk maar regel dan nog ff 3 mensen anders staat het niet mooi!
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Gisteren Cast Away bekeken en het voel me op wat voor een verschrikkelijk goed geluid die film bevat. Met name bij deeigenlijk mag je er pas bij als je meer dan 600 dvd's hebt.. dus ik weet niet of je daaraan voldoet??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zit je te trillen op je stoeltje. Binnenkort es een keer de extra's bekijken
PS: zou ik ook in die prachtige OP mogen of zijn daar ook regels aan gebonden?![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Gisteren Cast Away bekeken en het voel me op wat voor een verschrikkelijk goed geluid die film bevat. Met name bij devolgens mij kost dat 3 dvd's waaronder minimaal 1 CriterionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zit je te trillen op je stoeltje. Binnenkort es een keer de extra's bekijken
PS: zou ik ook in die prachtige OP mogen of zijn daar ook regels aan gebonden?
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
Laat ik het zo zeggen dat ik inmiddels toe ben aan nieuwe planken / kasten voor mn DVD's .. genoeg?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:57 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
eigenlijk mag je er pas bij als je meer dan 600 dvd's hebt.. dus ik weet niet of je daaraan voldoet??![]()
Volgens mij zijn we zeldzaam, ik vond deel 2 eigenlijk ook iets beter.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen deel 2 want deel 1 vond ik maar ruk
125quote:Op woensdag 9 november 2005 12:01 schreef Chielus het volgende:
we want numbers....
en niet zomaar een criterionquote:Op woensdag 9 november 2005 11:58 schreef Chielus het volgende:
[..]
volgens mij kost dat 3 dvd's waaronder minimaal 1 Criterion![]()
Ik vind het best maar tis nogal een vage code dus vraag ff aan SoK of hij het wil aanpassenquote:
Ik heb hier nog wel een OOP 1disc versie van Se7enquote:Op woensdag 9 november 2005 12:04 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pfffff.... dan kun je je alleen maar dr in kopen zoals chielus zei
je hebt trouwens nog een kans bedenk ik me net.... Mocht je de R3 van Army Of Darkness bezitten dan kun je er wat mij betreft ook bijquote:Op woensdag 9 november 2005 12:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een OOP 1disc versie van Se7en![]()
Spannend.... zal die hem hebben of niet?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:07 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je hebt trouwens nog een kans bedenk ik me net.... Mocht je de R3 van Army Of Darkness bezitten dan kun je er wat mij betreft ook bij
Heel fijn dankjequote:Op woensdag 9 november 2005 12:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je staat erbij, nu moet je alleen nog ff 3 mensen ronselen en iedereen hier een Salo Criterion opsturen!
Deal? Mooi!![]()
Klopt.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:10 schreef Chielus het volgende:
zo ziet de OP er natuurlijk niet uit
Hmm, we hebben een insider.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Salo? Die heb ik hier net zo veel liggen als Kinky er heeft van Clownhouse
Hier heb je de code:quote:Op woensdag 9 november 2005 12:18 schreef Chielus het volgende:
ik kan er niet in knutsele, ben nie blauw hè
hier al 3 en halfquote:Op woensdag 9 november 2005 12:28 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm...'t wordt tijd dat ik weer eens iets ga aanschaffen...sta alweer twee weken droog
Done.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:22 schreef pascalheister het volgende:
in de OP mag mijn avatar wel aangepast worden trouwens
quote:Hi Frank,
Thank you for your e-mail.
I have checked on the website and it does have Dutch subtitles.
Unfortunately, it does not look like it has English ones.
Kind Regards
Charlotte
www.cd-wow.com | www.wowwoman.com
-----Original Message-----
Dear CD-Wow,
I would like to know if this DVD has dutch and english subtitles?
http://www8.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=22639&subcat=region2
Thanks in advance.
Best regards,
Frank
tuurlijk tut..... ik vind er vrij weinig aan (op het zinken van het schip na) nou ben ik misschien ook niet zo romantisch aangelegd.... maar qua werk van cameron prefereer ik Aliens boven Titanicquote:Op woensdag 9 november 2005 14:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd Shogo.
Bij more staan geen NL subs...hmmmm
Je laatste foto werkt niet
@AC: Titanic is een goede film ja!
Dus nu weet je eigenlijk nog niks zeker?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bij more staan geen NL subs...hmmmm
goede film !quote:Op woensdag 9 november 2005 17:31 schreef Timo20 het volgende:
tvp
Wow, niet gedacht dat er ooit een topic naar RCV zou worden vernoemd![]()
Morgen TaeGukGi halen, als ie nu wel eindelijk een keertje uitkomt![]()
ja dat heb ik al meer gehoord iddquote:
a-film is dan ook niet gek veel beter dan RCV......quote:Op woensdag 9 november 2005 17:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja dat heb ik al meer gehoord idd. Maar heb m zelf nog niet gezien. A-Film heeft m al 2 keer uitgesteld
LotR fuck-up?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:39 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
a-film is dan ook niet gek veel beter dan RCV......vergeet nooit hun LOTR fuck-up
Als je het dubbele hebt, ben je dan VIP?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:57 schreef AntiChrist het volgende:
eigenlijk mag je er pas bij als je meer dan 600 dvd's hebt.. dus ik weet niet of je daaraan voldoet??![]()
nee dan ben je gewoon een vervelende show-offquote:Op woensdag 9 november 2005 18:04 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Als je het dubbele hebt, ben je dan VIP?
![]()
Oh kan ik me zo 1-2-3 niet herinneren. Ik heb alle EE's 2xquote:Op woensdag 9 november 2005 18:00 schreef AntiChrist het volgende:
lichte Tikjes in de DTS track..... op de NL release van LOTR - FOTR EEweten jullie dat niet? is toendertijd onwijs gezeik over geweest
maar ja is alweer een aantal jaar geleden was toen al blij dat ik uitsluitend de USA versies daarvan kocht
nou moet je niet gaan overdrijven hequote:Op woensdag 9 november 2005 17:39 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
a-film is dan ook niet gek veel beter dan RCV......
ja daar heb je gelijk in die oldboy die ik heb (koperen editie) valt in het niets bij de a-film versie........quote:Op woensdag 9 november 2005 19:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nou moet je niet gaan overdrijven he
ben blij dat Eternal Sunshine en OldBoy niet door RCV zijn uitgegeven
ja wellicht wel, maar voor 1 disc extra (die je waarschijnlijk toch niet kunt bekijken omdat er geen Engelse subs opzitten) ga ik dus echt niet iets van ¤70,- meer betalenquote:Op woensdag 9 november 2005 19:29 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja daar heb je gelijk in die oldboy die ik heb (koperen editie) valt in het niets bij de a-film versie........
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:29 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja daar heb je gelijk in die oldboy die ik heb (koperen editie) valt in het niets bij de a-film versie........
nu ja, maar als ik t me goed herinner was ie bij release toch iets van $ 90,- ofzoquote:Op woensdag 9 november 2005 20:12 schreef kinky_queen het volgende:
¤70,-?
Als je m nu wil kopen kom je waarschijnlijk niet onder de ¤220,-
![]()
Okokquote:Op maandag 7 november 2005 23:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maak er eens een paar foto's van en laat ons meegenieten!![]()
sweet!! het is dat ik me dvdtjes niet meer netjes uitgestald kan neerzetten (ruiimte gebrek) anders had ik ook weer eens een pic van mijn zooi gemaakt aangezien ik tegenwoordig ook beamquote:Op woensdag 9 november 2005 21:15 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Okok
Overzicht van van TV, Beamer
[afbeelding]
Televisie (Samsung LW32N33) en DVD speler (HD 935 met DVI)
[afbeelding]
De versterker erbij (uit een oude Akai toren, maar doet het nog altijd perfect
[afbeelding]
Mooie lampjes op de dvdspeler
[afbeelding]
Sfeerfotootje
[afbeelding]
De Beamer, TLP - 51 van Toshiba
[afbeelding]
En voor de leukigheid mn gamesroompje met mn dvdverzameling, games en consoles
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de echte vraag blijft natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2005 22:34 schreef detulp050 het volgende:
Oeh, ik heb meer dan 600 DVD's
Nu alleen nog iets frequenter hier posten
je ziet dat de wil er is bij die tulpquote:Op woensdag 9 november 2005 22:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komt ie weer, hij heeft nog geen eens gepost dat ie in de OP wil
Ik heb wel A Bridge too far R3 en de Koreaanse Asspoesterquote:Op woensdag 9 november 2005 22:35 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
de echte vraag blijft natuurlijk
heb je Army of Darkness R3?
Ik moet eerst nog drie mensen zien te vinden die er ook bij willen en mogenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komt ie weer, hij heeft nog geen eens gepost dat ie in de OP wil
tja... maar dat valt allemaal in het niets bij de R3 van Army of Darkness.....quote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik heb wel A Bridge too far R3 en de Koreaanse Asspoester
Die fase heb ik gelukkig over mogen slaan, ik mocht meteen door naar de finaleronde ..quote:Op woensdag 9 november 2005 22:57 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog drie mensen zien te vinden die er ook bij willen en mogen
Lieve Kittyquote:Op donderdag 10 november 2005 00:13 schreef detulp050 het volgende:
Lieve Dizer,
Wanneer komen de foto's van je Russische vriendinnetje in je fotoboek?
Groetjes
Kitty
Lieve Kitty,quote:Op donderdag 10 november 2005 00:19 schreef detulp050 het volgende:
Beste Kitty,
Jammer dan.
Maar Egypte is zeker leuk!
Ben zelf vorig jaar oktober in Hurghada geweest, Sultan Beach. Opvallend weinig DVDwinkeltjes
Kus
Kitty
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:00 schreef Dizer het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie
....
Zij is erg lief en heeft grote tieten
....
Thxquote:Op donderdag 10 november 2005 01:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
Foto's zien er goed uit DizerZou er ook wel heen willen maar het blijft me toch te warm die 30 graden
Ik heb nog een foto kunnen vinden waar ze als miniscuuuuuuul opstaat, heel erg ingezoomed en al, toch nog wat te zienquote:Op donderdag 10 november 2005 00:13 schreef detulp050 het volgende:
Lieve Dizer,
Wanneer komen de foto's van je Russische vriendinnetje in je fotoboek?
Groetjes
Kitty
het is geen les Paul (neem ik aan). Cadeautje van mn vriendin omdat ik eens had laten vallen dat ik wel een instrument zou willen bespelen. Had ik misschien bij moeten vertellen dat ik er totaal geen feeling voor heb...quote:Op woensdag 9 november 2005 22:30 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
sweet!! het is dat ik me dvdtjes niet meer netjes uitgestald kan neerzetten (ruiimte gebrek) anders had ik ook weer eens een pic van mijn zooi gemaakt aangezien ik tegenwoordig ook beam![]()
zie ik daar trouwens een les paul staan??
het is in ieder geval een gibson les paul modelquote:Op donderdag 10 november 2005 09:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
het is geen les Paul (neem ik aan). Cadeautje van mn vriendin omdat ik eens had laten vallen dat ik wel een instrument zou willen bespelen. Had ik misschien bij moeten vertellen dat ik er totaal geen feeling voor heb...
Oh, en beamen is ok ole ole
Stoer zeg zo'n beamer. Projecteer je het op de muur of heb je een scherm?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:15 schreef Cheiron het volgende:
-knip-
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb je genomineerd voor beste sig
ik hoop voor hem op een scherm.. ik moet zeggen dat dat echt een stuk beter is als een witte muur ofzo.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Stoer zeg zo'n beamer. Projecteer je het op de muur of heb je een scherm?
Nou, de beamer is een afdankertje van een bedrijf, dus de kwaliteit is niet top (400:1 contractratio), EN ik heb hem net twee dagen, dus JA hij staat gewoon op een witte muur te schijnen. Eerlijk is eerlijk, ik wil er ook niet zo veel geld aan uitgeven omdat ik er toch nooit topbeeld uit ga krijgen.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:48 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik hoop voor hem op een scherm.. ik moet zeggen dat dat echt een stuk beter is als een witte muur ofzo.
Ik zal er aan denken als ik hem oppak om af te stoffenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:02 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
het is in ieder geval een gibson les paul modeldan weet je dat ook weer
Heb ik ergens. Of anders maak ik het wel even voor je vanavondquote:Op donderdag 10 november 2005 12:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]thnx
![]()
voor t gedeelte van Sin City, of voor t gedeelte van Eternal Sunshine??![]()
trouwens: heb je nog toevallig icoontjes die ik hier op t forum kan gebruiken van Edward Norton uit American History X???
heb je ze al??quote:Op donderdag 10 november 2005 18:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb ik ergens. Of anders maak ik het wel even voor je vanavond
Done.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:50 schreef Dizer het volgende:
Kom op mensen, even stemmen voor FTR
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Forum!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat doet Edward Furlong tussen al die Edward Norton avatars?
wat??quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:08 schreef Asskicker14 het volgende:
*zucht* ...stelletje kansloze lonsdale-jongeren.
als ik iets niet ben, dan is t wel een "lonsdale-jongere"quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:08 schreef Asskicker14 het volgende:
*zucht* ...stelletje kansloze lonsdale-jongeren.
heb genoeg negers als vrienden en kennissen, die weten toch wel dat ik niet zo benquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
laat het de negers niet zien
Hij is nu nog coolerquote:
Ik ga even voor je kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:01 schreef Timo20 het volgende:
Zoiets, Dizer??
heb ook nog ff gezocht op een coole quote. Dit was een van de enige coole die paste
Of weet je nog een betere?
Derek Vinyard: Nigger, you just fucked with the wrong bull. You should've learned your lesson on the fuckin' basketball court. But you fuckin' monkey's never get the message. My father gave me that truck motherfucker! You ever shoot at fireman? You come here and shoot at my family? I'm gonna teach you a real lesson now motherfucker. Put your fuckin' mouth on the curbquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:01 schreef Timo20 het volgende:
Zoiets, Dizer??
heb ook nog ff gezocht op een coole quote. Dit was een van de enige coole die paste
Of weet je nog een betere?
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Derek Vinyard: Nigger, you just fucked with the wrong bull. You should've learned your lesson on the fuckin' basketball court. But you fuckin' monkey's never get the message. My father gave me that truck motherfucker! You ever shoot at fireman? You come here and shoot at my family? I'm gonna teach you a real lesson now motherfucker. Put your fuckin' mouth on the curb![]()
idd. Dat heb je goed begrepen. Ben noch skinhead noch heb ik ook maar 1 enkel Lonsdale kleding stuk.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Je bent geen lonsdale jongere maar je hebt wel een avatar van Edward Norton die een skinhead speelt.
Jij lijkt het anders wel te promoten getuige je avatar en je onderschrift.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
idd. Dat heb je goed begrepen. Ben noch skinhead noch heb ik ook maar 1 enkel Lonsdale kleding stuk.
Vind Edward Norton gewoon een cool acteur en dit is 1 van z`n beste rollen
Trouwens: ik weet niet of t je al eens is opgevallen, maar American History X is een aanklacht tegen skinheads en racisme, t wil t niet bevorderen/promoten of wat dan ook![]()
Ik, jou negeren? Doe normaalquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:35 schreef Svensational het volgende:
Zeg Dizer, je hoeft me niet te negeren hier hoor![]()
heb je de film wel eens gezien, vraag ik me af?? Als ik ergens tegen ben is t wel racisme. So shut, will you. Of kom iig met een goed argumentquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij lijkt het anders wel te promoten getuige je avatar en je onderschrift.![]()
![]()
hehe, nee ik denk: doe es wat andersquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:39 schreef pascalheister het volgende:
heb je weer eens een film gezien timo? dat je er meteen een avatar van plaatst
Sorry. Maar ik heb American History X wel degelijk gezien. Tot treurens toe zelfs.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb je de film wel eens gezien, vraag ik me af?? Als ik ergens tegen ben is t wel racisme. So shut, will you. Of kom iig met een goed argument
[..]
hehe, nee ik denk: doe es wat anders
Plaats ik een avatar, krijg ik gelijk iedereen over me heen (niet letterlijk, thank God for that)
Heb de film al zeker 8 maanden niet gezien. In totaal trouwens ook pas 2 keer hoor
ach komt dit topic ook eens volquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb je de film wel eens gezien, vraag ik me af?? Als ik ergens tegen ben is t wel racisme. So shut, will you. Of kom iig met een goed argument
[..]
hehe, nee ik denk: doe es wat anders
Plaats ik een avatar, krijg ik gelijk iedereen over me heen (niet letterlijk, thank God for that)
Heb de film al zeker 8 maanden niet gezien. In totaal trouwens ook pas 2 keer hoor
Ass, je bent echt een van de weinige, zowel de enige die zo denkt hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sorry. Maar ik heb American History X wel degelijk gezien. Tot treurens toe zelfs.![]()
Stuk of 8 keer moet het geweest zijn.
De achterliggende boodschap van de film is inderdaad een aanklacht tegen racisme.
Maar de wijze waarop je Derek Vinyard nu 'promoot' , avatar (lachende Derek Vinyard na het vermoorden van een zwarte man) + een erg offensieve uitspraak in jouw onderschrift, is alles behalve anti-racistisch.![]()
thnx. Eindelijk iemand die t begrijptquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:45 schreef Dizer het volgende:
Ik snap dat gezeur ook niet hoor. AHX is geen pro racisme, maar juist anti. Het is juist zwaar tegen!!! En bovendien, een supergoede film met geweldige acteerprestaties!
ik promoot helemaal niets, vind alleen de acteerprestatie van Norton geweldig. Dit was de tofste avatar die Dizer had gemaakt, dus vandaar die keuze. En altijd als ik een avatar probeer ik daar ook een bijpassende signature bij te vinden. Dus vandaar mijn keuze`squote:Op zaterdag 12 november 2005 00:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sorry. Maar ik heb American History X wel degelijk gezien. Tot treurens toe zelfs.![]()
Stuk of 8 keer moet het geweest zijn.
De achterliggende boodschap van de film is inderdaad een aanklacht tegen racisme.
Maar de wijze waarop je Derek Vinyard nu 'promoot' , avatar (lachende Derek Vinyard na het vermoorden van een zwarte man) + een erg offensieve uitspraak in jouw onderschrift, is alles behalve anti-racistisch.![]()
ja idd, tis hier verdacht rustig de afgelopen dagen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach komt dit topic ook eens vol
Dat was omdat ik op vakantie wasquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja idd, tis hier verdacht rustig de afgelopen dagen...
Dat weet jij. Dat weet ik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:45 schreef Dizer het volgende:
Ik snap dat gezeur ook niet hoor. AHX is geen pro racisme, maar juist anti. Het is juist zwaar tegen!!! En bovendien, een supergoede film met geweldige acteerprestaties!
ja dat zal t zijn jaquote:
dan zijn die mensen dom. die moeten dan toch echt eens goed naar de film kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:57 schreef Durbin het volgende:
[..]
Dat weet jij. Dat weet ik.
Maar dat weten ook heel veel mensen niet.
En die mensen zien op die avatar alleen een man met een hakenkruis-tattoo heel zelfvoldaan kijken.
Ik denk zelfs dat heel veel mensen niet eens weten dat het uit een film komt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan zijn die mensen dom. die moeten dan toch echt eens goed naar de film kijken![]()
yeah well, dan moeten ze maar op die link klikkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:05 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat heel veel mensen niet eens weten dat het uit een film komt.
Niet iedereen is zo met films begaan als wij.
Van mij mag je alles in je avatar en signature zetten wat jij wil.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
yeah well, dan moeten ze maar op die link klikken
wat moet ik er volgens jou dan schrijven?? "disclaimer: deze signature en mijn avatar zijn niet rasistisch bedoeld, maar komen uit een film genaamd " American History X" die niet voor racisme is maar een aanklacht is tegen racisme." ????
Je kan ook een censuurbalkje over dat kruis zetten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
yeah well, dan moeten ze maar op die link klikken
wat moet ik er volgens jou dan schrijven?? "disclaimer: deze signature en mijn avatar zijn niet rasistisch bedoeld, maar komen uit een film genaamd " American History X" die niet voor racisme is maar een aanklacht is tegen racisme." ????
Een quote van Bupatihquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:10 schreef Svensational het volgende:
Wat vinden jullie van mijn sig dan?
ben benieuwd donderdag, mag ik weer ergens op gesprekquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:26 schreef pascalheister het volgende:
je krijgt wel een naam zo timo, dadelijk komt je op een sollicitatiegesprek en dan nemen ze je hierdoor niet aan
quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:10 schreef Svensational het volgende:
Wat vinden jullie van mijn sig dan?
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:34 schreef Timo20 het volgende:had t ook gezien, heb t maar aangepast
quote:disclaimer: mijn avatar is niet racistisch bedoeld, maar komt uit een film genaamd " American History X" die niet voor racisme is maar een aanklacht is tegen racisme.
Beetje erg naief van je... Alsof een enkel plaatje ook nog maar enigzins de boodschap van de film verraadt....quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan zijn die mensen dom. die moeten dan toch echt eens goed naar de film kijken![]()
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:12 schreef fractalis het volgende:
[..]
Beetje erg naief van je... Alsof een enkel plaatje ook nog maar enigzins de boodschap van de film verraadt....![]()
Lezen heb ook ik geleerd op de basisschool. Vind het alleen gewoon tamelijk sneu dat je zo'n verhaal in je sig gaat lopen typen ter verantwoording, enkel omdat je dat plaatje zo graag wilt gebruiken... Maar goed, vind het best schattig hoor...quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]daarom zeg ik toch ook: "dan moeten ze de film maar eens gaan kijken"
lezen
wel, dat is jouw meningquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:55 schreef fractalis het volgende:
[..]
Lezen heb ook ik geleerd op de basisschool. Vind het alleen gewoon tamelijk sneu dat je zo'n verhaal in je sig gaat lopen typen ter verantwoording, enkel omdat je dat plaatje zo graag wilt gebruiken... Maar goed, vind het best schattig hoor...![]()
Zeg, ga jij eens even je werk goed doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hey zeg, ga eens slowchatten over DVD's.
Jij kent de 10 Fok!-geboden niet? En dan vooral het eerste: "Bovenal bemin uw Mod!"quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens even je werk goed doenOns even komen vertellen dat we ontopic moeten gaan doen in een slowchat topic waarvan offtopic = ontopic en andersom
Wat zijn de andere 9 dan? Want ik geloof niet in Modquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jij kent de 10 Fok!-geboden niet? En dan vooral het eerste: "Bovenal bemin uw Mod!"
Ik heb:quote:Op zondag 13 november 2005 15:03 schreef detulp050 het volgende:
Of ik zet ze op volgorde van DVDprofiler!
Liever het huis uitquote:Op zondag 13 november 2005 20:46 schreef kinky_queen het volgende:
Of je doet je broer 8ter slot en grendel
![]()
Nou, als ik het geld had en klaar was met mijn studie.. liever ikquote:
dat werkt ook niet. M`n broertje is ook zo, maar nu hij sinds 6 weken t huis uit is neemt ie m`n dvd`s altijd mee naar z`n kamerquote:
quote:Spetter,pieter,pater. Ga maar vast naar huis, hij komt een druppel later.
ik heb t over de avatarquote:
sure...quote:Op maandag 14 november 2005 13:54 schreef Durbin het volgende:
Sorry.
Ik zal de volgende signature-wijziging aan me voorbij laten gaan.![]()
quote:
ben een man van uiterstenquote:Op maandag 14 november 2005 18:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Derek Vinyard naar Alfred Jodokus Kwak. Dat is toch een hele verbetering.![]()
![]()
nee hoorquote:Op maandag 14 november 2005 21:35 schreef MrX1982 het volgende:
Timo20 is gezwicht voor de kritiek.
Je hoefde het niet te verklaren hoor. Jouw avatar is jouw keuze.quote:Op maandag 14 november 2005 21:46 schreef Timo20 het volgende:
nee hoor
ik kwam op t idee voor de avatar die ik nu heb door dit topic en t plaatje dat erin werd geplaatst.
Als dat topic er niet was geweest of als ik t niet had gezien, had ik nu nog steeds die Edward Norton avatar
als je denkt dat ik niet tegen kritiek kan, dan ken je me toch niet
zo ben ik nou eenmaal. Iemand zegt iets over mij, ik bewijs t tegendeelquote:Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je hoefde het niet te verklaren hoor. Jouw avatar is jouw keuze.
dvd'squote:Op maandag 14 november 2005 22:11 schreef Timo20 het volgende:
zo ben ik nou eenmaal. Iemand zegt iets over mij, ik bewijs t tegendeel
Anyweg: genoeg over mijn fokking avatars. Zullen we t eens over wat nuttigs hebben![]()
![]()
Koreaanse humor?quote:Op maandag 14 november 2005 23:43 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb hier een Koreaanse DVD liggen met als enige Engelstalige tekst 'Deep Blue Sea 3' en de namen van de acteurs. Even gezocht en kwam uiteindelijk uit bij een film 'dagon'; 't is me tamelijk onduidelijk waarom mijn Koreaanse vrienden hem gerenamed hebben en er de verkeerde plaatjes bij op de cover hebben gekwakt
haha deep blue sea 3... ik neem aan dat het om de stuart gordon film gaat?quote:Op maandag 14 november 2005 23:43 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb hier een Koreaanse DVD liggen met als enige Engelstalige tekst 'Deep Blue Sea 3' en de namen van de acteurs. Even gezocht en kwam uiteindelijk uit bij een film 'dagon'; 't is me tamelijk onduidelijk waarom mijn Koreaanse vrienden hem gerenamed hebben en er de verkeerde plaatjes bij op de cover hebben gekwakt
Wees gerust, ik heb gehoord dat er deze keer meer prentjes instaanquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:57 schreef Timo20 het volgende:
Eens kijken of ik `m deze keer sneller uit heb dan de vorige keer, die had ik nl. gisteren pas uit
jippie, prentjesquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb gehoord dat er deze keer meer prentjes instaan.
Mijn Koreaans is tamelijk slecht, wellicht staat er wel een tamelijk denigrerende opmerking over Europeanen op de achterkantquote:
Er staat op de hoes een bijzonder grote haaiquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
haha deep blue sea 3... ik neem aan dat het om de stuart gordon film gaat?er komen niet eens haaien in voor.... wel zeemonsters dat dan weer wel
![]()
ik wist dat iemand dat ging zeggen hequote:
post die link dan ook nietquote:Op woensdag 16 november 2005 20:11 schreef Mikkie het volgende:
Bijkomend nadeel: ik voel een berg koopziekte opkomen waar een mens niet vrolijk van wordt.
Mikkie, wat doe je me aan ..quote:Op woensdag 16 november 2005 20:11 schreef Mikkie het volgende:
Overigens ben ik wel vrij content met de 3 euro-kortingslink van cd-wow die op dit moment beschikbaar is.
niet alle titels zijn in t Duits (wel een hoop trouwensquote:Op woensdag 16 november 2005 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd...bedankt hoor
Aaaahhhhhh waarom zijn AL die DVD's Duits?
Duitse Titels...kan het erger?
Besteld: Terminator 3 - 2disc - ¤ 5.99quote:
nog meer tips??quote:Op woensdag 16 november 2005 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Besteld: Terminator 3 - 2disc - ¤ 5.99
Wat ben ik toch zwak![]()
Nee joh, nog 8 maandenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:00 schreef Dizer het volgende:
Hey Hare.. betekent dat je klaar bent met je stage? Zo snel al?
R1?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:16 schreef pascalheister het volgende:
iemand nog interesse in de R1 dvd van Sin City?
kan wel, heb deze al een paar maanden, inmiddels de 2 disc in bestelling, dus deze is overbodigquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:49 schreef cultheld het volgende:
Ah, ik heb geen idee of mijn dvd-speler die af kan spelen, maar ik ben sowieso nog op zoek naar een versie van Sin City (komt officieel toch pas 30 november uit in Nederlands?)
Jij hebt em zeker wel voor een schappelijke prijs besteld (22 euri's ofzo) ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan wel, heb deze al een paar maanden, inmiddels de 2 disc in bestelling, dus deze is overbodig
ja was er vroeg genoeg bijquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jij hebt em zeker wel voor een schappelijke prijs besteld (22 euri's ofzo) ?
CDwow!!!![]()
Wat wil je er voor hebben?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan wel, heb deze al een paar maanden, inmiddels de 2 disc in bestelling, dus deze is overbodig
is je dvdspeler regiovrij dan? anders heb je er weinig aan.quote:
Ik heb een dvd-speler in m'n computer (Samsung dacht ik), in m'n laptop (Matshita) en heb een losse DVD-speler (Philips DVD701). 1 van die 3 zal vast wel regiovrij zijn toch?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is je dvdspeler regiovrij dan? anders heb je er weinig aan.
prijs is 17,50 incl verzenden (@ ¤1,56)
op de pc moet het wel lukken jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb een dvd-speler in m'n computer (Samsung dacht ik), in m'n laptop (Matshita) en heb een losse DVD-speler (Philips DVD701). 1 van die 3 zal vast wel regiovrij zijn toch?
1 disc versiequote:Op vrijdag 18 november 2005 21:45 schreef cultheld het volgende:
Is dat ook nog een speciale uitvoering of zo? Of gewoon de standaard film met een paar trailers er op.
En anders zijn er wel tooltjes voor zoals dvdregion free.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op de pc moet het wel lukken ja
Dat zijn inmiddels klassiekersquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
En de Mortal Kombat films zijn geen baggerfilms?![]()
Mortal Kombat 2 is waarschijnlijk de slechtste film die ik ooit in een bioscoop zag.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zijn inmiddels klassiekers![]()
Als je fan bent van de spellen, dan vind je de films wel leuk
Ga ik je geen ongelijk in geven. Alleen ik ben weer zo erg.. dat als ik deel 1 ergens van heb, wil ik ook deel 2 hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mortal Kombat 2 is waarschijnlijk de slechtste film die ik ooit in een bioscoop zag.
Dat bioscoop tic heb ik niet. Als ik een film in de bios heb gezien en ruk vind, ga ik deel twee niet kijken. Voorbeeld: Heb dus nog steeds The Bourne Suprimacy niet gezienquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die tic niet heb, anders had ik weer geld moeten dokken om Kill Bill 2 in de bios te gaan zien, terwijl ik 1 al ruk vond.
Overigens heb ik dan weer de tic dat ik zo uitgebreid mogelijke edities wil hebben waar ik niks mee doe. Als ik een basis 1-disc kan kopen voor 8 euro, of een 2-disc met wat extra's voor 11 euro, dan wil geheid de 2-disc, terwijl ik die extra's nooit zal kijken, omdat het mij altijd om de film gaat. Extra's kijk ik amper. Pure geldverspilling dus. Elke keer denk ik bij mezelf: wáárom. En toch koop ik elke keer weer de uitgebreidere, duurdere versie.
.
Dat heb ik ook. Alleen ben ik echt wel van plan die extra's te kijken. Ooit.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:21 schreef Mikkie het volgende:
Overigens heb ik dan weer de tic dat ik zo uitgebreid mogelijke edities wil hebben waar ik niks mee doe. Als ik een basis 1-disc kan kopen voor 8 euro, of een 2-disc met wat extra's voor 11 euro, dan wil geheid de 2-disc, terwijl ik die extra's nooit zal kijken, omdat het mij altijd om de film gaat. Extra's kijk ik amper. Pure geldverspilling dus. Elke keer denk ik bij mezelf: wáárom. En toch koop ik elke keer weer de uitgebreidere, duurdere versie.
.
versie uit 79?? ik dacht dat de vorige uit 53 kwam tenminste die ik heb welquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:48 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand of de War Of The Worlds 2dvd versie, in een mooie slipcover te verkrijgen is?
Of een mooie box icm de versie uit 79 of zo iets?
79, 53... allemaal één-pot-natquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
versie uit 79?? ik dacht dat de vorige uit 53 kwam tenminste die ik heb wel
Hij werkt inmiddels niet meer.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:11 schreef Mikkie het volgende:
Overigens ben ik wel vrij content met de 3 euro-kortingslink van cd-wow die op dit moment beschikbaar is.
Ondanks geldgebrek toch maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om de Scum 2-disc Limited Collector's Edition Steelbook te bestellen à 16 euro..
Bijkomend nadeel: ik voel een berg koopziekte opkomen waar een mens niet vrolijk van wordt.
Ik baal ook wou namelijk ook van het weekend wat bestellen.quote:Op zondag 20 november 2005 01:05 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Kut. Had ik dus tóch Léon eerder moeten bestellen.
Verdomme Leon inderdaadquote:Op zondag 20 november 2005 01:05 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Kut. Had ik dus tóch Léon eerder moeten bestellen.
bij frs in de 3 voor 25 actie misschienquote:Op zondag 20 november 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
Hey, ik moet het volgende halen voor een sinterklaas verlanglijstje:
Blade trinity special edition
liar, liar
me, myself and Irene
Allemaal NLO + R2 edities.
Maar maximaal 25 euro bij elkaar. Weet iemand waar ik ze het goedkoopst kan halen?
Nee.. Blade Trinity is los al 17,99 (zo goed als overal...)quote:Op zondag 20 november 2005 20:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij frs in de 3 voor 25 actie misschien
Band of Brothers Box uiteraardquote:Op zondag 20 november 2005 21:15 schreef Durbin het volgende:
Ik ga me zo aanmelden voor een abonnement op Filmvalley (i.v.m. de keuzedvd's).
Zit alleen nog even te denken welke welkoms-dvd's ik ga doen.
Ik heb de Military Pack al uiteraard.quote:
Dus heb je nog de gewone tinbox versie ook nodigquote:Op zondag 20 november 2005 21:20 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik heb de Military Pack al uiteraard.![]()
The Assassination of Richard Nixon & Lock Stock and Two Smoking Barrels SE (2 disc)quote:Op zondag 20 november 2005 21:15 schreef Durbin het volgende:
Ik zat inderdaad te denken aan Lock Stock en een andere.. Misschien Batman Begins.quote:Op zondag 20 november 2005 21:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
The Assassination of Richard Nixon & Lock Stock and Two Smoking Barrels SE (2 disc)![]()
Die twee zijn het inderdaad geworden.quote:Op zondag 20 november 2005 22:20 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad te denken aan Lock Stock en een andere.. Misschien Batman Begins.
In hoeverre is dat blad eigenlijk kwalitatief goed te noemen? Ik vind het namelijk nogal een prijs voor een dergelijk abbonement (de DVDs die je dan krijgt dan even daargelaten)quote:Op zondag 20 november 2005 21:15 schreef Durbin het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik er veel nieuws uit haal of verrassende recensies lees, maar het is gewoon een erg lekker blad om te lezen. Er wordt aandacht besteed aan mainstream- én arthouse-titels en in de meeste gevallen ben ik het wel met de recensies eens. Daarnaast zit er dus elke maand een dvd bij. En in het geval dat je abonnee bent, mag je elke maand een dvd uit een selectie uitzoeken.quote:Op zondag 20 november 2005 23:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In hoeverre is dat blad eigenlijk kwalitatief goed te noemen? Ik vind het namelijk nogal een prijs voor een dergelijk abbonement (de DVDs die je dan krijgt dan even daargelaten)
Huh.. ik dacht, je krijgt elke maand de standaard dvd die zij dan voor je uitzoeken. Maar als je abonnee bent mag je zelf uitzoeken?quote:Op zondag 20 november 2005 23:40 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik er veel nieuws uit haal of verrassende recensies lees, maar het is gewoon een erg lekker blad om te lezen. Er wordt aandacht besteed aan mainstream- én arthouse-titels en in de meeste gevallen ben ik het wel met de recensies eens. Daarnaast zit er dus elke maand een dvd bij. En in het geval dat je abonnee bent, mag je elke maand een dvd uit een selectie uitzoeken.
ja keuze uit 5 dvd's, zie ook de site www.dvdvalley.nlquote:Op zondag 20 november 2005 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Huh.. ik dacht, je krijgt elke maand de standaard dvd die zij dan voor je uitzoeken. Maar als je abonnee bent mag je zelf uitzoeken?
quote:
de FMT hoeren zitten elkaar maar awards toe te spelen lekker fair dusquote:Op maandag 21 november 2005 16:34 schreef Sokolsky het volgende:
Vic wil graag Bruce Campbell. Daar heb je nu TM, maar die heb je ook al bij Fellini.
En als Vic geen Bruce Campbell wint doet AntiChrist dat, da's niet de bedoeling...
SoK heb je ook nergens. Tip: Steve Buscemi. Maar Lonewolf kun je daar ook neerzetten.
Ik denk dat we het beter de FMT awards kunnen gaan noemenquote:Op maandag 21 november 2005 20:41 schreef kinky_queen het volgende:
Ik zit het vol verbazing te lezen idd. Btje kinderachtig
Ik zie ook dingen als Eluc die voor de Ed Wood Award wordt genomineerd
![]()
En dat zegt iemand die een award alleen maar wil omdat 'ie de naam leuk vindt, bij iedereen zit te zeuren om stemmen en inhoudelijk er (mijns inziens) weinig recht op heeft.quote:Op maandag 21 november 2005 20:38 schreef AntiChrist het volgende:
zeg dvd vrienden wat moet ik hier nou weer mee.... ik wordt oneerlijk weggespeeld op de FTR awards ik quote
[..]
de FMT hoeren zitten elkaar maar awards toe te spelen lekker fair dus
het is een grote Nederlaag voor de DVD liefhebbersalleen Kinky Queen gaat een award winnen vrees ik
ach tut ik heb die awards in ieder geval gewoon gekregen ik heb niemand beinvloed dat hij of zij zijn stem moest veranderen. en overigens help ik echt wel eens iemand hoorquote:Op maandag 21 november 2005 21:14 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die een award alleen maar wil omdat 'ie de naam leuk vindt, bij iedereen zit te zeuren om stemmen en inhoudelijk er (mijns inziens) weinig recht op heeft.
tut je lult je er niet meer uit iedereen heeft nou wel door dat je een grote slijmbal bentquote:Op maandag 21 november 2005 21:18 schreef Sokolsky het volgende:
Maareh... SoK wordt wel de grote winnaar van die awards; hij komt zowel in DVD- als FMT-topics, is mod en ook nog eens grappig.
sorry SOK maar als je het zo speelt dan wekt dat ergernisquote:Op maandag 21 november 2005 21:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vrienden, vrienden. Dit is niet de bedoeling van die awards.![]()
Neem het allemaal eens niet zo serieus. Het moet wel leuk blijven en zo.
tja dat zou ik ook vooral niet doenquote:Op maandag 21 november 2005 21:32 schreef Sokolsky het volgende:
Op deze onzin ga ik niet reageren.
quote dan ook meteen de awards die ze nog open had staanquote:Op maandag 21 november 2005 21:37 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zal nog even deze quoten, de post waar ik op reageerde:
[..]
ach geef maar een kratquote:Op maandag 21 november 2005 22:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hahaha AntiChrist....biertje?
Overigens is die hele Award show vriendjespolitiek, maar ach wat boeit het eigenlijk.
Sokolsky, is het donker daarbinnen bij Vic & SoK?
Thanx, nu hoef je me niet meer zo vaak tequote:Op maandag 21 november 2005 21:32 schreef AntiChrist het volgende:
...dat is hetzelfde dat ik nu iedereen in DVD topics aan ga zetten om hun stemmen voor de bruce campbell award te gaan veranderen naar kinky queen ofzo (niet dat ik het hem niet gun overigens)
Mijne had je alquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:40 schreef AntiChrist het volgende:
Hey hier nog mensen die hun stem op de Bruce Campbell award willen wijzigen naar mijn persoontje? aangezien dit de mode is onder FMT-ers(artyshock en Sheridan in opdracht van Sokolsky) dacht ik dat het onder de DVD-ers ook wel kon
Kinky Queen heeft nog een mooie Bruce Campbell award staan die ik wel kan gebruiken en aangezien ik zijn persoonlijke DVD leverancier ben krijg ik die best wel hahahaquote:
ik moet toch niet de quote's uit de kast halen he??quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:51 schreef Sokolsky het volgende:
Ik geef niemand opdrachten. En heb met Arty helemaal niks te maken; dat zou misschien wel eens met je eigen gedrag te maken kunnen hebben.
quote:Op maandag 21 november 2005 16:34 schreef Sokolsky het volgende:
Vic wil graag Bruce Campbell. Daar heb je nu TM, maar die heb je ook al bij Fellini.
En als Vic geen Bruce Campbell wint doet AntiChrist dat, da's niet de bedoeling...
SoK heb je ook nergens. Tip: Steve Buscemi. Maar Lonewolf kun je daar ook neerzetten.
dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:03 schreef RuneRose het volgende:
Misschien is het niet heel serieus bedoeld dat het niet de bedoeling is dat jij de BC award wint, Antichrist...Ik weet het niet zeker natuurlijk, maar zo kwam het op mij over.![]()
haha ik heb het al opgegeven.. ik heb mn stemmen aan victorinox gegeven (voor zover dat mogelijk is)quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als je professionele hulp nodig hebt AntiChrist moet je het ff zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |